Tsja, ik heb alle 49 afleveringen gedownload. Ben nu aflevering 38 aan het kijken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:36 schreef sanakthe het volgende:
Op zo'n dag als vandaag is het leuk om Avatar te checken. MAAR DAT KAN GVD NIET![]()
Het duurt veels te langggggggg
Is voor me vriendin die NL de voorkeur geeftquote:
Ook maar eens doen dan. Sowieso wel leuk om alles te hebben.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:42 schreef Rumille het volgende:
[..]
Tsja, ik heb alle 49 afleveringen gedownload. Ben nu aflevering 38 aan het kijken.
Komt meer omdat der engels niet zo bar goed isquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:59 schreef Rumille het volgende:
Ik zou het ook niet aanraden. Alle grappen gaan bijna verloren, de stemmen zijn best lam en Engeland is ook verder.
Mininova.org / torrentportal.comquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Komt meer omdat der engels niet zo bar goed is. Niet dat ze het niet kan maar vandaar de voorkeur
. * WyriHaximus gaat maar de epps downloaden uit de OP
.
(Ow fijn real media bestanden.)
Straks zien we d'r net zo als Aang uit.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:07 schreef BossFight het volgende:
Gisteren 309 gekeken.
Wel kut dat je nu dan weer zo mongool lang moet wachten tot de volgende uit komt.
Inclusief rood stuk schuin onder je schouderbladen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:39 schreef Rumille het volgende:
Ik ga als ik 18 ben mn hoofd kaal scheren en de blauwe pijlen als tattoo nemen.
wtf nu alquote:Op zondag 11 november 2007 13:13 schreef Ogala het volgende:
Woohooooo chapter 10 en 11: http://www.watch-avatar.com/
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Mr_Booze op 11-11-2007 15:48:55 ]This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |