Straks zien we d'r net zo als Aang uit.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:07 schreef BossFight het volgende:
Gisteren 309 gekeken.
Wel kut dat je nu dan weer zo mongool lang moet wachten tot de volgende uit komt.
Inclusief rood stuk schuin onder je schouderbladen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:39 schreef Rumille het volgende:
Ik ga als ik 18 ben mn hoofd kaal scheren en de blauwe pijlen als tattoo nemen.
wtf nu alquote:Op zondag 11 november 2007 13:13 schreef Ogala het volgende:
Woohooooo chapter 10 en 11: http://www.watch-avatar.com/
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Mr_Booze op 11-11-2007 15:48:55 ]This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
Ik denk dat Zuko's oom zich ook nog bij hen gaat voegen en die Aang zal leren firebenden.. Die oom is tenslotte een grootse firebenderquote:Op zondag 11 november 2007 14:19 schreef Mr_Booze het volgende:
Wow leuke afleveringen het is nu bijna zeker dat Zuko, Aang gaat leren vuur sturen.![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 13:13 schreef Ogala het volgende:
Woohooooo chapter 10 en 11: http://www.watch-avatar.com/
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus wat ze zeiden over Zuko die Sokka zou gaan vermoorden waren allemaal leugens. Blij toe.
quote:Op zondag 11 november 2007 20:41 schreef Viro het volgende:
OMG 10 en 11 gekekenZat constant op puntje van me bureaustoel te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 november 2007 20:41 schreef Viro het volgende:
OMG 10 en 11 gekekenZat constant op puntje van me bureaustoel te kijken
Je zag het goed. Heeft hij geleerd in Bitter Work (episode 29), maar toen wou Iroh geen bliksem op hem afschieten dus hij heeft het nooit in de praktijk gebracht. Nu dus wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 november 2007 20:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., moet even book 1 en 2 opnieuw bekijken, ben bijna alles weer vergeten
.
Gelukkig heb ik book 1 en 2 op dvd staan![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 18:42 schreef Rumille het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say the world will end in fire
Some say in ice
quote:Op maandag 12 november 2007 01:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zit ik inderdaad ook nog op te wachten.quote:Op zondag 11 november 2007 21:08 schreef sanakthe het volgende:
Ohhh, ik kan echt niet wachten totdat Katara eindelijk het blood benden gaat gebruiken! Dan ben je echt zo fucking machtig, niemand kan je iets aan doen!
Precies. Jammer dat ze niet met Taph, Aang en Sokka mee kon naar de Fire Lord.quote:Op maandag 12 november 2007 08:38 schreef Rumille het volgende:
Ze gaat het denk ik wel gebruiken, waarom zouden ze het anders introduceren?
Ohja.quote:Op maandag 12 november 2007 09:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Dat kan toch alleen maar bij de volle maan?
Het is TOPHquote:Op maandag 12 november 2007 08:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Precies. Jammer dat ze niet met Taph, Aang en Sokka mee kon naar de Fire Lord.
Dan had ze Azula even kunnen bloodbenden.
Toph of Taph, lekker belangrijk.quote:Op maandag 12 november 2007 12:43 schreef Rumille het volgende:
[..]
Het is TOPH
MET EEN O
Ik zie dat zo vaak verkeerd getypt worden.
Stomme Nederlands uitspraak met Oong en Taph.
Oei inderdaad.quote:Op maandag 12 november 2007 12:33 schreef Rumille het volgende:
Maar trouwens, hoe zit het nu met Sozin's comet? Die komt er nu best snel aan...
Ja hè hè.. zoiets dacht ik al. Ik dacht ook al waar komen die vandaan? Gezien deze pas 30 nov. ofzo in USA worden uitgezonden? Maar ach, we hebben d'r gelukkig al van kunnen smullenquote:Op maandag 12 november 2007 16:37 schreef Rumille het volgende:
Breaking news!
De episodes zijn gehackt uit Nickelodeon
Ze zijn dus illegaal
Als UK door blijft gaan met uitzenden 30 november (Western Air Temple). Zo niet, dan pas 7 december (USA) (Western Air Temple).quote:Op maandag 12 november 2007 23:25 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja hè hè.. zoiets dacht ik al. Ik dacht ook al waar komen die vandaan? Gezien deze pas 30 nov. ofzo in USA worden uitgezonden? Maar ach, we hebben d'r gelukkig al van kunnen smullen. Jammer dat 't nu idd, zoals hierboven al gezegd werd, nog extra lang duurt tot de volgende ep
. (Wanneer komt die?)
Omdat niemand je wil kennen.quote:Op maandag 12 november 2007 22:51 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
WAT IS ER ALWEER EEN NIEUWE EP!!!
Waarom vertelt niemand dat aan mij![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 19:56 schreef Rumille het volgende:
Ik heb aflevering 50 nog ff teruggekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say the world will end in fire
Some say in ice
quote:Op dinsdag 13 november 2007 07:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |