Ai ai ai.quote:Op maandag 31 maart 2008 01:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Is bijna in z'n geheel in de aflevering van VI te zien die op rtlvoetbal.nl staat
Van Gaal was o.a. boos dat ze bij RTL zo in zijn interviews zaten te knippen, omdat er dan een subjectieve wending aan gegeven wordt.quote:
Alsof Scheringa de persoon Van Gaal niet kende toen ie 'm aantrokquote:Op maandag 31 maart 2008 01:45 schreef DrDentz het volgende:
Hmm, lachte hij niet als een boer met kiespijn? Scheringa is toch altijd de rust zelve.. krijg je deze taferelen in de perskamer
Wat jij zegt.quote:Op maandag 31 maart 2008 01:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik denk eerder dat ie op het moment zelf het wel wat vond hebben dat van gaal de ergenissen van AZ, ook die van scheringa zelf, verwoorde.
Even reacties uit andere topics knippen, maar dit is wel mijn uitleg.quote:
Ik geloof niet dat VI het helemaal heeft gesnapt.quote:We hadden eigenlijk AZ willen belonen voor de eerste zege sinds maanden, maar de pathetische monoloog die coach Louis Gaal opvoerde en waarmee hij direct aangaf dat het allemaal de schuld van de spelers is dat de Alkmaarders zo'n slecht seizoen doormaken, heeft ons van dat voornemen weerhouden. AZ blijft not. Is een trainer die zijn spelers zó afbrandt dan wél AZ-waardig? De spelers en de coach hebben nog drie duels om ons op andere gedachten te brengen…
Scheringa was *blij* met de speech van Van Gaal, omdat hij nogmaals maar eens benadrukte dat *ook* Scheringa door de slijk was gehaald door de media.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:41 schreef DrDentz het volgende:
Scheringa weet ook wel dat zo'n one-man-show niet deugt. Dat is een zakenman en dit is slechte PR. Dan heeft ie hem wel zelf binnengehaald, en dit risico ingecalculeerd, als het dan gebeurt baalt hij nog steeds. Als je een kerncentrale bouwt weet je ook dat het goed mis kan gaan.
quote:Van Gaal kan fluiten naar excuses
AZ-trainer Louis van Gaal hoeft niet te rekenen op excuses van de omroepen NOS en RTL. Dat lieten hoofdredacteur Maarten Nooter (NOS Sport) en presentator Wilfred Genee (RTL) maandag weten in het NCRV-radioprogramma MM-Magazine.
Van Gaal is woedend over de items die de televisiezenders vrijdag maakten. Die dag maakte de oud-bondscoach zijn vertrek bij AZ bekend aan de spelersgroep. Dat besluit werd later op aandringen van de selectie teruggedraaid. De spelers willen Van Gaal behouden en krijgen de komende tijd de gelegenheid om zich te bewijzen.
"Op televisie is gesuggereerd dat mijn lot in handen zou liggen van de spelers", vertelde Van Gaal. "Dat is niet waar. Ik heb zelf mijn ontslag aangeboden en ik bepaal nu zelf of ik volgend seizoen alsnog doorga. Als journalist moet je de feiten kennen.''
"Ik weiger nog met de NOS en RTL in zee te gaan. Ik geef geen interviews en neem ook niet meer plaats in praatprogramma's. De boycot duurt net zolang totdat ik excuses heb ontvangen", aldus de oefenmeester van de Noord-Hollanders.
"We hebben de banden van de uitzendingen terug gekeken en ik kan niets vinden waar excuses voor nodig zijn'', aldus Nooter. Ook Genee was dezelfde mening toegedaan. "Onze feitelijke berichtgeving klopt. In de uitzending wordt ook aan duiding gedaan, maar daarbij gaat het om een mening, dat is een groot verschil."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |