abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54739853
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 14:21 schreef Sloper het volgende:
Is er nog een slot vrij voor een extra reepje ddr2?

Zo ja, dan een bod van 600e incl scherm/muis/toetsenbord....
Er zijn nog twee sloten vrij voor extra reepjes.

De monitor is verstuurd naar reparatie wegens een defect en ik krijg volgende week een gloednieuwe volgens de man in de winkel. Maar ik heb al eerder vermeld dat ik deze liever houd voor mijn volgende systeem, mits er een goed bod word gedaan voor beide. 600 euro is helaas niet goed genoeg.

De prijs van de PC zelf is hierbij verlaagd naar 500 euro omdat ik er eigenlijk snel van af wil. Dit is tevens mijn laagste prijs en er is geen ruimte voor onderhandelingen. De muis en toetsenbord doe ik erbij.

Samen met de scherm wordt het totaalbedrag 700 eurootjes

[ Bericht 2% gewijzigd door attieboy op 20-11-2007 15:44:13 ]
"For his own good, tell Bruce Lee and the Karate Kids that none of us are carrying automatic weapons, cuz here in this country, it don't add inches to ur dick. You get a life sentence for it.."
pi_54740137
650e onder dezelfde voorwaarden...
pi_54743284
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 15:48 schreef Sloper het volgende:
650e onder dezelfde voorwaarden...
Ik laat je volgende week weten of de monitor gewoon nieuw in doos is of niet en dan praten we verder. Op welke dagen kan je het eventueel komen ophalen? Woon je ook in Amsterdam?

Degene die voor het volgende week de PC al wil komen ophalen voor 500 euro of een hoger bod wil doen dan die van Sloper mag van zich laten horen

[ Bericht 4% gewijzigd door attieboy op 21-11-2007 17:14:08 ]
"For his own good, tell Bruce Lee and the Karate Kids that none of us are carrying automatic weapons, cuz here in this country, it don't add inches to ur dick. You get a life sentence for it.."
pi_54745141
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:29 schreef attieboy het volgende:
Ik laat je volgende week weten of de monitor gewoon nieuw in doos is of niet en dan praten we verder. Op welke dagen kan je het eventueel komen ophalen? Woon je ook in Amsterdam?
Ik woon in Haarlem, en ben 4dgn/w in A'dam...ik hoor van je...
pi_54763718
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:49 schreef Sloper het volgende:

[..]

Ik woon in Haarlem, en ben 4dgn/w in A'dam...ik hoor van je...
Dat is mooi. Volgend week hoor je van me.

Tot die tijd heeft de rest nog de mogelijkheid de PC eerder op te halen (voor 500 eurootjes) of een hoger bedrag te bieden dan die van Sloper
pi_54784296
kick, iemand dit weekend een vette systeem komen ophalen?
pi_54786729
quote:
Op donderdag 22 november 2007 16:50 schreef attieboy het volgende:
kick, iemand dit weekend een vette systeem komen ophalen?
Ik heb morgen tijd om 't op te komen halen....
pi_54789476
quote:
Op donderdag 22 november 2007 19:11 schreef Sloper het volgende:

[..]

Ik heb morgen tijd om 't op te komen halen....
Ik heb even zitten nadenken en morgen is prima. De scherm heb ik alleen nog niet binnen, wil je deze dan op een later tijdstip komen ophalen? Verdere afhandeling kunnen we via PM doen denk ik.
pi_54804587
PC zojuist verkocht aan Sloper. Topic kan op slot
pi_54805747
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 16:38 schreef attieboy het volgende:
PC zojuist verkocht aan Sloper. Topic kan op slot
idd
  woensdag 12 december 2007 @ 18:22:31 #36
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_55223151
dan nu maar eens dicht
So we just called him Fred
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo