Audiosysteem is verkocht aan Shannara (zie boven) en de monitor doe ik liever niet weg omdat ik deze bij mijn volgende PC ook wil gaan gebruken, het is namelijk een topper van een scherm.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:31 schreef JK1982 het volgende:
Monitor en audiosysteem zijn niet meer te koop?
Nee, helaasquote:
LEZEN @ hierboven.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:18 schreef attieboy het volgende:
[..]
Audiosysteem is verkocht aan Shannara (zie boven) en de monitor doe ik liever niet weg omdat ik deze bij mijn volgende PC ook wil gaan gebruken, het is namelijk een topper van een scherm.
Indien er een goed bedrag wordt geboden voor beide kan ik overwegen hem te verkopen, maar los gaat ie zeker niet weg, helaas.
Ja, de Samsung 206BW. Dat is deze:quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:53 schreef Radioheader het volgende:
Heb je misschien ook een beeldscherm erbij?
Bedankt voor je bod, maar het is nog veel te ver van die 550 euro af.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:17 schreef KillerRu het volgende:
Van mij heb je een bod van 450¤
Ok, mooi beeldscherm, maar mijn interesse vervalt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:02 schreef attieboy het volgende:
[..]
Ja, de Samsung 206BW. Dat is deze:
[ afbeelding ]
Zoals ik hierboven heb gezegd gaat deze alleen weg in combinatie met de PC, mits het bod goed is.
Jammer zeg. En thanks.quote:Op zondag 11 november 2007 14:54 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Ok, mooi beeldscherm, maar mijn interesse vervalt.
Succes met de verkoop verder
Nee, thanks. Ik heb het geld nodig.quote:Op maandag 12 november 2007 15:36 schreef NoNickOne het volgende:
Interesse in mijn iBook plus 200 euries?
[TK] iBook G4 12" 800mhz 640MB intern, 30gb & Combo-drive
quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:32 schreef Keffo het volgende:
Ik heb er wel 475 voor over incl scherm en natuurlijk de gratis keyboard en muis.
Thanks, tevens kickquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:20 schreef buzzer het volgende:
* poets
Thanksquote:Op maandag 19 november 2007 19:04 schreef dennisw het volgende:
jammer dat ik niet om de hoek woon, succes met de verkoop![]()
Er zijn nog twee sloten vrij voor extra reepjes.quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:21 schreef Sloper het volgende:
Is er nog een slot vrij voor een extra reepje ddr2?
Zo ja, dan een bod van 600e incl scherm/muis/toetsenbord....
Ik laat je volgende week weten of de monitor gewoon nieuw in doos is of niet en dan praten we verder. Op welke dagen kan je het eventueel komen ophalen? Woon je ook in Amsterdam?quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:48 schreef Sloper het volgende:
650e onder dezelfde voorwaarden...
Ik woon in Haarlem, en ben 4dgn/w in A'dam...ik hoor van je...quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:29 schreef attieboy het volgende:
Ik laat je volgende week weten of de monitor gewoon nieuw in doos is of niet en dan praten we verder. Op welke dagen kan je het eventueel komen ophalen? Woon je ook in Amsterdam?
Dat is mooi. Volgend week hoor je van me.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:49 schreef Sloper het volgende:
[..]
Ik woon in Haarlem, en ben 4dgn/w in A'dam...ik hoor van je...
Ik heb morgen tijd om 't op te komen halen....quote:Op donderdag 22 november 2007 16:50 schreef attieboy het volgende:
kick, iemand dit weekend een vette systeem komen ophalen?
Ik heb even zitten nadenken en morgen is prima. De scherm heb ik alleen nog niet binnen, wil je deze dan op een later tijdstip komen ophalen? Verdere afhandeling kunnen we via PM doen denk ik.quote:Op donderdag 22 november 2007 19:11 schreef Sloper het volgende:
[..]
Ik heb morgen tijd om 't op te komen halen....
iddquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:38 schreef attieboy het volgende:
PC zojuist verkocht aan Sloper. Topic kan op slot![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |