abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54394989
Dit is pas absurd. Verslaggever ter plaatse van NOS achter het lint, cameraploeg moet erbuiten blijven. .
Hoi.
pi_54395069
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:42 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Stiekem zou ik zo'n scenario wel tof vinden Maar het lijkt mij gewoon dat er niemand zin heeft bij het UMCG om een pak journalisten te melden dat ze nog niet weten wat het is, sowieso journalisten zijn niet bepaald het meest fijne volk.
Ja? Vind je stiekem tof?
  dinsdag 6 november 2007 @ 00:11:30 #103
103822 zwareshag
geelgeblakerde velden
pi_54395073
77 mensen die naar het buurthuis zouden gaan staan nu dus nog steeds bij de dierenhandel.
pi_54395104
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 00:11 schreef zwareshag het volgende:
77 mensen die naar het buurthuis zouden gaan staan nu dus nog steeds bij de dierenhandel.
Wel afgeschermd met lint
Hoi.
pi_54395109
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 00:08 schreef pekel het volgende:
Dit is pas absurd. Verslaggever ter plaatse van NOS achter het lint, cameraploeg moet erbuiten blijven. [ afbeelding ].
inderdaad die gast huh ik sta ook alleen in men jas mensen hebben hier ook hun beschermings pakken uitgedaan
pi_54395125
Komt er nog een persconferentie om 00.30?
geen goud zonder schuim
  dinsdag 6 november 2007 @ 00:13:29 #107
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_54395129
Dat heb je met een dierenhandelaar... denkt aan geld.. denkt niet aan gevaar. Waarschijnlijk deel van de dieren gewoon gevangen uit het wild of uit landen gehaald waar ziekten snel ontstaan.
pi_54395164
NOODVERORDENING VERBOD ZICH IN EEN (RAMP)GEBIED OP TE HOUDEN
DE BURGEMEESTER VAN DE GEMEENTE HOOGEVEEN
OVERWEGENDE
dat het in verband met de ramp die de gemeente Hoogeveen getroffen heeft, gewenst is
maatregelen te treffen ter handhaving van de openbare orde en ter beperking van gevaar;
gelet op artikel 176 van de Gemeentewet,
BESLUIT
vast te stellen de volgende verordening:
Artikel 1
Het is een ieder, voor zover niet rechtstreeks betrokken bij de rampbestrijding, verboden vanaf 5
november 2007, 20.00 uur zich op te houden binnen het de verordening bedoelde gebied.
Onder dit gebied wordt verstaan het gebied begrensd door de Parmentierstraat, de hier bedoelde
weggedeelten daaronder begrepen.
Dit verbod geldt tot het tijdstip waarop door of vanwege de burgemeester bekend is gemaakt dat
het gebied weer is opengesteld.
Artikel 2
Rechthebbenden op een onroerend goed, gelegen in het in artikel 1 genoemde gebied, zijn
verplicht – indien de omstandigheden zulks noodzakelijk maken - te gedogen dat werkzaamheden
en maatregelen die redelijkerwijs noodzakelijk zijn in verband met de bestrijding van de ramp
kunnen worden uitgevoerd.
Artikel 3
Zo dikwijls de naleving van enig voorschrift dit vereist, wordt hierbij aan hen, die met de
handhaving van dat voorschrift zijn belast of daaraan moeten meewerken, de last verstrekt al dan
niet afgesloten terreinen en ruimten, woningen daaronder begrepen, desnoods tegen de wil van
de eigenaar, bewoner of gebruiker, te allen tijde te betreden of binnen te treden, zulks voor zover
het woningen betreft met inachtneming van de Algemene wet op het binnentreden.
Artikel 4
Alle aanwijzingen, gegeven door de politie in het belang van de openbare orde en/of veiligheid
van personen, vee, andere levende have en goederen dienen stipt te worden nagekomen.
Artikel 5
Deze verordening treedt in werking onmiddellijk na haar vaststelling en afkondiging (of op een
nader te bepalen of bepaald tijdstip).
Hoogeveen, 5 november 2007, 20.00 uur.
De burgemeester van de gemeente Hoogeveen,
Maybe there's some truth to the illusion....
pi_54395169
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 00:13 schreef amsoor het volgende:
Komt er nog een persconferentie om 00.30?
Staat geplant van het RIVM
maar ik ga er niet op wachten is al 3 x uitgesteld
pi_54395173
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 00:13 schreef TechXP het volgende:
Dat heb je met een dierenhandelaar... denkt aan geld.. denkt niet aan gevaar. Waarschijnlijk deel van de dieren gewoon gevangen uit het wild of uit landen gehaald waar ziekten snel ontstaan.
! Misschien is het gewoon iemand die van zn hobby zn werk maakt?
#winning
pi_54395198
Zo nou astrid kersseboom heeft wel een pittig journaal zo op het late uur, twee nauwelijks voorbereide live interviews, beetje stroefjes hehe
  dinsdag 6 november 2007 @ 00:16:31 #112
103822 zwareshag
geelgeblakerde velden
pi_54395211
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 00:13 schreef TechXP het volgende:
Baserende op de informatie die ik tot nu toe heb gehoord denk ik eerder aan die familieruzie.. voor zover dat waar is althans.
  dinsdag 6 november 2007 @ 00:16:50 #113
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_54395218
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 00:14 schreef Tware het volgende:
! Misschien is het gewoon iemand die van zn hobby zn werk maakt?
Nee het is een 'bekende'. Niet zomaar 'iemand'.
pi_54395265
Nou ja een oud nieuwtje wat ik ook niet wist!
Onrust door muizenvirus in studentenhuis (Hanta-Virus)
Groningen 16 januari 2004, 08:34 uur
Bram Hulzebos

Vlak voor kerst dacht economiestudent Aike dat hij een griepje onder de leden had. Niets bleek minder waar. Bij toeval ontdekten artsen dat het zeldzame Hanta-virus hem had geveld. Mogelijke overbrengers van het virus: de muizen in zijn studentenhuis.

"Er zijn geen medicijnen tegen, je moet het uitzieken", zegt Aike. Ruim drie weken geleden werd hij geveld door het Hanta-virus, een ervaring die hem niet in de koude kleren is gaan zitten. Pijn in buik en rug, koorts en dusdanige uitval van de werking van zijn nieren, dat even werd gevreesd dat Aike er niet onbeschadigd van af zou komen.

De uit Duitsland afkomstige student werd rond kerst zo ziek, dat zijn vader hem onverwijld afleverde bij een ziekenhuis in Lingen. "De internist zei dat het een wilde gok was, maar dat hij mijn bloed ook op dat Hanta-virus wilde testen." Dit virus bleek inderdaad de ziekteverschijnselen van Aike te veroorzaken.

Het Hanta-virus wordt overgedragen door de rosse woelmuis. In zijn studentenhuis aan de Riouwstraat in Groningen heeft Aike aan muizen geen gebrek. Iedere winter ritselt het van de muizen in het huis. "Terwijl het helemaal geen vies huis is! We hebben een schoonmaakrooster en mijn vriendin komt heel vaak langs, dus eigenlijk is het per definitie netjes." Een huisgenoot en Aikes vriendin zijn ook met het virus in aanraking gekomen.

Rond de jaarwisseling kwam de Milieudienst langs om de muizen te verdelgen, maar gelukkig stak de GGD daar net op tijd een stokje voor. De Erasmus-universiteit is namelijk zeer geīnteresseerd in de muizen. Het merkwaardige is namelijk dat gewone huismuizen, voor zover bekend, het Hanta-virus niet overdragen. En de rosse woelmuis komt niet in steden voor. Als er in Nederland al eens iemand ziek wordt van het Hanta-virus, dan gaat het om boswachters en houthakkers en niet om economiestudenten die kampen met een muizenplaag.

Aike zet voorlopig geen voet over de drempel van zijn studentenhuis. "Niet zolang die muizen er rondlopen. Ik ben dringend op zoek naar een ander huis."

Geen paniek

Volgens Bert Wolters, arts infectieziekten bij de GGD is er geen reden tot paniek. "We hebben nog geen muis gevangen, dus we weten niet om welke soort muis het precies gaat. En er zijn momenteel geen andere ziektegevallen bekend."

++++++++++
sta je niet bij stil dat een dier zo'n heftig virus kan overbrengen!
Vermoed dat het een kroko virus is
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_54395313
Ik wacht nog 15 minuten en dan duik ik mijn nestje in.
Maybe there's some truth to the illusion....
  dinsdag 6 november 2007 @ 00:20:41 #116
192683 AMDB
Visionair.
pi_54395370
Ned 2 is het op.
pi_54395382
Ik wacht nog even en dan ga ik ook pitten.

dinsdag 6 november 2007 @ 00:29:00 #119
181376 Baird
Eat shit 'n die!
pi_54395466
Complotten
Only the strongest will survive...
pi_54395487
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 00:08 schreef pekel het volgende:
Dit is pas absurd. Verslaggever ter plaatse van NOS achter het lint, cameraploeg moet erbuiten blijven. [ afbeelding ].
Bizar inderdaad. Jongens pak dat toch een professioneel aan. De hele zaak op slot, en van alle pers camera's, microfoons etc innemen, dat is wat ik een grondige aanpak noem. Gezien de bemoeienis van en met het RIVM lijkt mij toch dat de onzekerheid van de situatie duidelijk is, en dat men alles serieus aan moet pakken. Foutjes op dit vlak zouden toch niet meer voor mogen komen na die terreuroefeningen van de laatste jaren.
pi_54395518
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 00:11 schreef Emmety het volgende:
Ja? Vind je stiekem tof?
Ieder z'n eigenaardigheden he.
  dinsdag 6 november 2007 @ 00:31:58 #122
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_54395519
28 Day later.....
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_54395524
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 00:29 schreef Baird het volgende:
Complotten
Het noorden vind ik dan wel weer een mooi begin.
Op vrijdag 16 november 2007 11:36 schreef Buschetta het volgende:
Je bent nu officieel een crimineel
pi_54395526
HET IS LIVE, EINDELIJK
pi_54395531
Oke dan. RTV Drenthe pakt het weer op.
Hoi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')