Ja? Vind je stiekem tof?quote:Op maandag 5 november 2007 23:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Stiekem zou ik zo'n scenario wel tof vindenMaar het lijkt mij gewoon dat er niemand zin heeft bij het UMCG om een pak journalisten te melden dat ze nog niet weten wat het is, sowieso journalisten zijn niet bepaald het meest fijne volk.
Wel afgeschermd met lintquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:11 schreef zwareshag het volgende:
77 mensen die naar het buurthuis zouden gaan staan nu dus nog steeds bij de dierenhandel.
inderdaadquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:08 schreef pekel het volgende:
Dit is pas absurd. Verslaggever ter plaatse van NOS achter het lint, cameraploeg moet erbuiten blijven. [ afbeelding ].
Staat geplant van het RIVMquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:13 schreef amsoor het volgende:
Komt er nog een persconferentie om 00.30?
!quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:13 schreef TechXP het volgende:
Dat heb je met een dierenhandelaar... denkt aan geld.. denkt niet aan gevaar. Waarschijnlijk deel van de dieren gewoon gevangen uit het wild of uit landen gehaald waar ziekten snel ontstaan.
Baserende op de informatie die ik tot nu toe heb gehoord denk ik eerder aan die familieruzie.. voor zover dat waar is althans.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:13 schreef TechXP het volgende:
Dat heb je met een dierenhandelaar... denkt aan geld.. denkt niet aan gevaar. Waarschijnlijk deel van de dieren gewoon gevangen uit het wild of uit landen gehaald waar ziekten snel ontstaan.
Nee het is een 'bekende'. Niet zomaar 'iemand'.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:14 schreef Tware het volgende:
!Misschien is het gewoon iemand die van zn hobby zn werk maakt?
Bizar inderdaad. Jongens pak dat toch een professioneel aan. De hele zaak op slot, en van alle pers camera's, microfoons etc innemen, dat is wat ik een grondige aanpak noem. Gezien de bemoeienis van en met het RIVM lijkt mij toch dat de onzekerheid van de situatie duidelijk is, en dat men alles serieus aan moet pakken. Foutjes op dit vlak zouden toch niet meer voor mogen komen na die terreuroefeningen van de laatste jaren.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:08 schreef pekel het volgende:
Dit is pas absurd. Verslaggever ter plaatse van NOS achter het lint, cameraploeg moet erbuiten blijven. [ afbeelding ].
Het noorden vind ik dan wel weer een mooi begin.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:32 schreef Whizzkith het volgende:
HET IS LIVE, EINDELIJK
quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:36 schreef zwareshag het volgende:
Zo, valt tegen allemaal.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:32 schreef Whizzkith het volgende:
HET IS LIVE, EINDELIJK
Dat is geen zuivere koffie. Een voorlichter van defensie en een burgermeester die ineens geheugenverlies heeft... Ja ja.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:39 schreef pekel het volgende:
Burgemeester van Hoogeveen lijkt nogal vergeetachtig, de voorlichter fluistert hem elke keer dingen in, als ie wil afronden..
Dat idee heb ik ook.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:41 schreef pekel het volgende:
RIVM vindt het wel best, ze gaan niet overwerken voor die klunzen in Hoogeveen.
Zou ik ook doenquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:44 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Burgemeester verwarde Utrecht met Groningen in zijn berichtgeving...
Hij heeft wel internet om niets van het nieuws te missenquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:47 schreef pekel het volgende:
Whehe. 2 ambulancebroeders, een dierenarts en een journalist van RTV Drenthe die een beetje opgesloten zitten in een kamertje, uit voorzorg. Zit je daar een beetje. Helemaal naakt vervoerd vanuit Hoogeveen naar Groningen. [ afbeelding ].
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)6e-41b18ad967f5.aspxquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:53 schreef Baird het volgende:
Ik kan die kutzender volgens mij niet ontvangen... effe checken.
Dankbaarquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:03 schreef Loedertje het volgende:
[..]
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)6e-41b18ad967f5.aspx
die dieren waren niet voor de verkoop, ze waren daar tijdelijk, ter opvang nadat de eigenaar ze gedumpt had of er vanaf wilde iig.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:13 schreef TechXP het volgende:
Wie is Petra?quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:10 schreef Loedertje het volgende:
Volgens Petra heeft PETA er iets mee te maken( Onwel in Hoogeveen, opzet? )
Of gewoon parasietenbestrijdingsmiddel![]()
quote:Er schijnt toch meer aan de hand te zijn. Het is terug te voeren naar een familievete. De winkel is nog mar een beperkte tijd open, ( 6 weken) de vorige zaak is uitgebrand. De terughoudendheid van de overheid en instanties geeft alweer aan in welke hoek de "vete" moet worden gezocht.
Gepost door bromberen op 06-11 09:23
Het is november, 9 graden Celsius buiten. Wind en regen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Ah, ik kan ramen en deuren weer openen zien ik.
Hier schijnt een heerlijk herfstzonnetje.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:13 schreef Lkw het volgende:
[..]
Het is november, 9 graden Celsius buiten. Wind en regen.
Ik zou ze maar dicht laten
Nou gezellig!quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:20 schreef SCH het volgende:
Kom je hier logeren Duderinnetje?
Nou nee, dat moeten we niet hebben zeg!quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:22 schreef SCH het volgende:
Ik wil niet dat een Kaaiman in je borsten hapt
Je hebt wel de hots op Rienk Kamer nu natuurlijkquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou nee, dat moeten we niet hebben zeg!
Ik dacht ook even dat de burgemeester zei dat we uit voorzorg allemaal naar jou zouden worden geëvacueerd (ik snap dat: jij hapt niet in borsten natuurlijk), maar nee.
Toch jammer. Ik ben altijd wel in voor een goede pot bioterrorisme, wat bijbehorende massahysterie, doden en gewonden tijdens een volksopstand en een flinke stoofdoofpotaffaire als toetje. Maar dit was weer niks zeg![]()
Telegraafquote:Virus dierenhandel blijkt chemische stof
AMSTERDAM - UPDATE 13:30 De stof waardoor de mensen in een Hoogeveense dierengroothandel onwel werden, is waarschijnlijk het brandbare nitroaniline. De stof zou ook explosief zijn.
Dat verklaart mogelijk ook waarom ook mensen met brandwonden naar buiten kwamen, zo meldt RTV Drenthe. Burgemeester Urlings wilde nog niet bevestigen dat het om de stof zou gaan.
De 23 mensen die in Groningen in het ziekenhuis lagen omdat ze onwel waren geworden bij Annen Animal Center, zijn vanmorgen naar huis gegaan. Het RIVM zegt dat er geen gevaar voor besmetting is.
'Het gaat goed met de mensen', aldus burgemeester Urlings van Hoogeveen tijdens een persconferentie waarin hij weinig te melden had. 'Het is een voorbijgaand heftig ongemak voor hen'.
De slachtoffers hadden last van trillerigheid, uitslag en duizeligheid nadat ze de dierenhandel bezochten.
De 77 mensen die in quarantaine hebben gezeten in een buurtcentrum, zijn maandagavond laat al naar huis teruggekeerd.
Hoe de nitroaniline in de zaak terecht kwam, is onbekend. De RIVM heeft maandagmiddag metingen verricht. Ook wordt gekeken of er verband bestaat met een kaaiman die dit weekend in de winkel dood is gevonden en twee doodzieke kaaimannen.
Sjoerd Robijn uit Hoogeveen zei vanmiddag tegen RTV Drenthe dat de buitenwacht meer wist dan de mensen die binnen moesten blijven. 'Pas om vijf uur vanmorgen hoorden we dat er niks aan de hand was'.
De winkel is afgegrendeld. Binnen zijn nog vogels en andere dieren. De beesten worden verzorgd.
Ja dat is míjn man natuurlijk, wat aanstaande apocalypsen betreftquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt wel de hots op Rienk Kamer nu natuurlijk![]()
Hij woont vlakbij je. Drie hunebedden naar rechts en dan bij de tweede hunebed aan de linkerhand.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat is míjn man natuurlijk, wat aanstaande apocalypsen betreft![]()
Het was in ieder geval geen komediequote:Op dinsdag 6 november 2007 15:22 schreef SCH het volgende:
Hart van Nederland
[..]
Mijnheremetiet, het was me het drama wel
Volgens google:quote:
Dat is wel een specifieke variant van die stof overigens.quote:Uses: Used as an intermediate in the synthesis of dyes, antioxidants, pharmaceuticals and gasoline, in gum inhibitors, poultry medicines, and as a corrosion inhibitor.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:50 schreef zhe-devilll het volgende:
Aniline : een kleurloze grondstof die gebruikt wordt in de productie van kleurstoffen. Kleurstoffen op basis van aniline dringen diep in het leder en laten alle natuurlijke lederkenmerken zichtbaar.
hmm men maakt tasjes van die krokodillen zeker?
Ik loldequote:Op dinsdag 6 november 2007 17:51 schreef greatgonzo het volgende:
heb vanmorgen nog wel gelachen om de goed voorgelichte verslaggever bij RTL:
" ik sta hier in Hoogeveen" .... met het UMC Groningen achter zich![]()
![]()
" het betreft geen biologische oorzaak, dus gaat men verder op zoek naar bacterien en virussen"... sinds wanneer is dat niet meer biologisch
Moet toch wel een knap complot zijn, als ze vijf doden onder tafel kunnen vegenquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:05 schreef Ringo het volgende:
Toch jammer. Niet eens één sterfgeval.
Tja, wat dat betreft heb ik echt GEEN vertrouwen meer in onze "rechtsstaat".quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:11 schreef gronk het volgende:
[..]
Moet toch wel een knap complot zijn, als ze vijf doden onder tafel kunnen vegen
En gisteravond waren het er nog zevenquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:05 schreef Ringo het volgende:
Toch jammer. Niet eens één sterfgeval.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |