Nee een verstopt NS logo in de grafstenen van het spooklsot van de Efteling. Ik dacht dat fles dit wel wistquote:
Fles wist dat wel hoorquote:Op woensdag 7 november 2007 21:25 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
[..]
Nee een verstopt NS logo in de grafstenen van het spooklsot van de Efteling. Ik dacht dat fles dit wel wist
Geen verrassing dat was bij de SGM III ookquote:Op woensdag 7 november 2007 22:46 schreef Peterselieman het volgende:
Die SGM-II stellen gaan bij de revisie vernummerd worden. Ze komen als 2111-2125 en 2130-2145 de baan weer op.
ah juist.. bedoel je met BM 235 ICK-rijtuigen? Hengelo-Amsterdam vind ik persoonlijk niets. Tenminste.. niet dat stuk door Tukkerland, maar het schiet wel lekker op. Ikzelf vond Zwolle-Breda altijd erg relaxt, maar sinds het verdwijnen van deze lijn, de 'beneluxtreinachtige intercityrijtuigen' (die rijden nu vaak op het stuk Arnhem-Roosendaal) én met meer stops (denk bv. aan elk half uur Wijhe, Olst) is de hele charme ervan verpest.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:14 schreef Zug-Chef het volgende:
Venlo-Tilburg vind ik heerlijk, mits in Bm235 rijtuigen
Daarnaast Hengelo - Amsterdam, mits in de Pimpelbistro
In het Buitenland vooral Koblenz - Bingen(Rhein) en Koblenz - Rüdesheim(Rhein), vanwege het mooie traject langs de Rijn
Een deel van de sprinter tweetjes heeft al een doorgang. De rest krijgt er ook een. En een toilet kan er niet van af denk ik.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:08 schreef Duvel het volgende:
Gaan ze bij die Sprinter prototweetjes nou nog een doorgang maken tussen de bakken en een plee toevoegen?
Ja, de non-protostellen. 2001 - 2015 is "proto".quote:Op donderdag 8 november 2007 12:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een deel van de sprinter tweetjes heeft al een doorgang.
om één of andere reden lijkt het me geen reet aan en wordt het een slecht aftreksel van de NS met als excuus waarom er nog steeds zoveel treinen te laat rijden.quote:Op donderdag 8 november 2007 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
De Promo-poster van Spanning op het Spoor:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 november 2007 14:17 schreef ghizzer het volgende:
[..]
om één of andere reden lijkt het me geen reet aan en wordt het een slecht aftreksel van de NS ProRail met als excuus waarom er nog steeds zoveel treinen te laat rijden.
ik hou van treinen, de schoonheid van stations en van het reizen er mee, niet van reparaties aan het spoor. iemand die van auto's houdt gaat toch ook niet kijken naar een programma over wegwerkzaamheden?quote:Op donderdag 8 november 2007 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom wachten we niet eerst even een paar uitzendingen van dat programma af?
tja.. persoonlijk trekt het mijn aandacht niet. begrip kweken hoeft niet, dat heb ik al lang en bovendien is mijn OV-jaarkaart ook min of meer kostenloos (ja ok, je hebt de prestatienorm maar ok, ik reis ook heel vaak niet voor schooldoeleinden). zodra ik afgestudeerd ben en werk heb, dan reis ik als het even kan toch niet meer (zo vaak) met de trein, dus dan is het ook voor mij niet meer interessant. :pquote:Op donderdag 8 november 2007 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, ik hou ook niet van werkzaamheden. Maar op zich is het toch positief dat ze proberen een beetje begrip te kweken door in beeld te brengen wat ze nou eigenlijk precies doen? Programma's over treinreizen zijn er al meerdere (hoewel dat ook nooit genoeg is natuurlijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |