abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54388872
Voor 15 november a.s. moet iedereen weer een nieuwe polis in huis hebben met daarbij nieuwe premie. Tijd om weer te kijken of je wellicht wil overstappen wat je voor 1 januari moet doen of dat je blijft.

Grote verandering volgend jaar is dat de no-claimkorting verdwijnt. Daarvoor in de plaats komt de wettelijke eigen risico van 150 euro. Dit betekent dat je de eerste 150 euro aan zorgkosten zelf moet betalen, maar dit geldt niet voor:

• Huisarts, kraamzorg
  • Tandartskosten tot 22 jaar
  • Zorg uit aanvullende verzekeringen, maar is afhankelijk bij welke maatschappij je zit.

De wettelijke eigen risico betekent dat de premies voor de basisverzekering bij alle maatschappijen omlaag gaan, maar door de wettelijke eigen risico betaal je eigenlijk meer. De maximale zorgtoeslag is nog niet bekend.

Overzicht van alle premies vindt je hier en vergelijken kan je bijvoorbeeld bij bijvoorbeeld Independer.

FOK!kers hier die denken aan overstappen naar een andere maatschappij of ben je honkvast en blijft je bij dezelfde verzekeraar?
  • Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
      maandag 5 november 2007 @ 20:55:38 #2
    158344 RoodWitBlauw
    rasechte hollander
    pi_54389057
    Blijf gewoon bij Agis, als je een vraag hebt, je belt, en werd allle drie de keren binnen 20 seconden geholpen!

Maar verder zie ik ook niet echt verschillen in prijzen. ja.. paar zijn net onder de 1000 euro, maar wil ook niet weten wat daar allemaal in het pakket zit, en hoe het met de service is gesteld.
    “YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
      maandag 5 november 2007 @ 21:16:54 #3
    102533 Gizmo112
    Dat meen je niet
    pi_54389659
    tvp
    Tot zover de kwaliteitspost
      maandag 5 november 2007 @ 21:47:46 #4
    31087 tummeke
    (place disclaimer here)
    pi_54390474
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 20:47 schreef vw_caddy het volgende:
    FOK!kers hier die denken aan overstappen naar een andere maatschappij of ben je honkvast en blijft je bij dezelfde verzekeraar?
    Ik heb op t moment vooral de neiging om het zinkende schip dat de BV Nederland aan het worden is te verlaten.. Dit gaat echt helemaal nergens heen zo.. Wat is er gebeurd met eigen verantwoordelijkheid?! Het No-Claim beginsel was wat mij betreft gewoon fair. De gemiddelde hard werkende Nederlander die goed voor zn lichaam zorgt wordt zo keer op keer maar weer getroffen met al die belachelijke maatregelen..
    Op deze manier verlaat straks elke productieve Nederlander het schip en blijven alleen nog zieken en luien achter.. Nee, dan hebben we het toch allemaal goed voor elkaar! Er is echt iets flink mis met die manier van denken hier in dit land.

En ja, we moeten het dak repareren nu de zon schijnt.. Maar straks als het regent worden er ook weer van dit soort maatregelen genomen worden en daarna wanneer de zon weer schijnt nog steeds! Zouden we het kwartje van kok niet nog eens terugkrijgen? Allemaal mooie woorden, maar ondertussen worden we met z'n allen gewoon gekleineerd en voor geen meter serieus genomen!

Ik heb er in ieder geval al tijden genoeg van.. Zoek m'n heil misschien liever in een land waar het normaal is dat mensen voor zichzelf zorgen. Wie weet gaat dat idee nog eens vorm krijgen als we hier op deze manier doorgaan..
    pi_54391175
    Och ja dat overleven we ook wel weer. Een paar biertjes per maand minder en je bent al een heel eind. Ik denk dat ik bij CZ blijf, want mijn verzekering (Jongeren) is relatief goedkoop. Ik ga wel even kijken of ik met een collectieve verzekering dit jaar misschien gunstiger af ben.
    pi_54392248
    Ik dacht dat er al een topic was over de zorgverzekering 2008, vol met discussies.

Wij hebben besloten over te stappen van VGZ naar De Friesland. Dit jaar hadden we gekozen voor VGZ i.v.m. volledige vergoeding voor kraamzorg en de hoge kortingen via United Consumers. Vanaf 2008 geeft UC geen kortingen meer op de aanvullende verzekeringen van VGZ en daarnaast komt mijn werkgever met een collectief voor De Friesland náást het al bestaande collectief van de Ohra.
    De Friesland is erg goedkoop en de service is uitstekend, naar aanleiding van mijn ervaring in het verleden besloten om weer terug te keren naar De Friesland.
    pi_54393050
    Ik ben niet helemaal van de centrale topics, maar twee actieve topics op één dag vind ik wel een beetje veel van het goede: Premie zorgverzekeringen 2008
    [b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')