quote:
Op maandag 5 november 2007 20:47 schreef vw_caddy het volgende:FOK!kers hier die denken aan overstappen naar een andere maatschappij of ben je honkvast en blijft je bij dezelfde verzekeraar?
Ik heb op t moment vooral de neiging om het zinkende schip dat de BV Nederland aan het worden is te verlaten.. Dit gaat echt helemaal nergens heen zo.. Wat is er gebeurd met eigen verantwoordelijkheid?! Het No-Claim beginsel was wat mij betreft gewoon fair. De gemiddelde hard werkende Nederlander die goed voor zn lichaam zorgt wordt zo keer op keer maar weer getroffen met al die belachelijke maatregelen..
Op deze manier verlaat straks elke productieve Nederlander het schip en blijven alleen nog zieken en luien achter.. Nee, dan hebben we het toch allemaal goed voor elkaar! Er is echt iets flink mis met die manier van denken hier in dit land.
En ja, we moeten het dak repareren nu de zon schijnt.. Maar straks als het regent worden er ook weer van dit soort maatregelen genomen worden en daarna wanneer de zon weer schijnt nog steeds! Zouden we het kwartje van kok niet nog eens terugkrijgen? Allemaal mooie woorden, maar ondertussen worden we met z'n allen gewoon gekleineerd en voor geen meter serieus genomen!
Ik heb er in ieder geval al tijden genoeg van.. Zoek m'n heil misschien liever in een land waar het normaal is dat mensen voor zichzelf zorgen. Wie weet gaat dat idee nog eens vorm krijgen als we hier op deze manier doorgaan..