quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat wou ik maar even horen!!![]()
Wat is je langste run tot nog toe en hoe snel??
Mijn langste run was 10 km.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]Hehe, ik heb tot nu toe nog maar 1 run gedaan en dat was samen met Evy dus daar kwam geen goede tijd uit. Ik heb besloten om langzaam te beginnen en het zo lekker op te bouwen.
Had de eerste keer 2,3 km in 17 minuten ofzo.
Jij dan?
Ik had nu een gemiddelde van 7,28 min/km maar dat komt doordat je met Evy ook loopt en dus niet constant door gaat.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Mijn langste run was 10 km.
Mijn snelste km was in 5 minuten precies en mijn gemiddelde snelheid is 5:34 per km.
Haha, das goed!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik had nu een gemiddelde van 7,28 min/km maar dat komt doordat je met Evy ook loopt en dus niet constant door gaat.
In de toekomst gaan we misschien wel challenges doen conleche
Forceren ftl.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]Hehe, ik heb tot nu toe nog maar 1 run gedaan en dat was samen met Evy dus daar kwam geen goede tijd uit. Ik heb besloten om langzaam te beginnen en het zo lekker op te bouwen.
Had de eerste keer 2,3 km in 17 minuten ofzo.
Jij dan?
Dat kan ik me goed voorstellen iddquote:Op maandag 18 februari 2008 18:22 schreef conleche het volgende:
Ik ben ook net terug, 4:78 km. in 26:35 minuten. Ik moest wel 2x wachten op een stoplicht!Het was wel lekker renweer, zo met het ondergaande zonnetje!
Ik had 3:47 km in 25:20 minuten. Best netjes voor zo'n tweede lesquote:Op maandag 18 februari 2008 18:22 schreef conleche het volgende:
Ik ben ook net terug, 4:78 km. in 26:35 minuten. Ik moest wel 2x wachten op een stoplicht!Het was wel lekker renweer, zo met het ondergaande zonnetje!
Dat doe je netjes! Ik doe op dit moment 5k in iets meer dan 30 minuten.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:23 schreef conleche het volgende:
5k in 27:36 minuten. Ik ga volgende keer fietsen tot het park en daar dan 5k lopen. Ik wil weleens weten hoe snel ik loop zonder stoplichten, grachtenbruggetjes en overstekend wild.....
Voila: http://www.members.lycos.nl/siedje44/quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:39 schreef Vampz het volgende:
Leuk topic mensen![]()
Maar wat is dat 'Evy' eigenlijk? Kon het zo snel even niet vinden
En hoe komt het toch dat de meeste mensen niet graag in de regen lopen? Als het 's nachts regent ga ik nog net mn bed niet uit om even te rennen! Er zit nčt wat meer zuurstof in de lucht en gelijk een lekkere afkoeling
De meeste mensen hebben liever die afkoeling door het vocht (zweet) aan de lucht kwijt te kunnen raken.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:39 schreef Vampz het volgende:
Leuk topic mensen![]()
Maar wat is dat 'Evy' eigenlijk? Kon het zo snel even niet vinden
En hoe komt het toch dat de meeste mensen niet graag in de regen lopen? Als het 's nachts regent ga ik nog net mn bed niet uit om even te rennen! Er zit nčt wat meer zuurstof in de lucht en gelijk een lekkere afkoeling
Toch vervelend tijdens het lopen. Ik denk dat ik morgen weer ff ga, dan is he tenminste lekker weerquote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Uiteindelijk dit weekend pas weer geweest...net terug. Qua conditie ging het prima, alleen m'n kuit blijft protesteren...
.
Ik ga morgen ook even lopen denkquote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Toch vervelend tijdens het lopen. Ik denk dat ik morgen weer ff ga, dan is he tenminste lekker weer
Ja inderdaad, nu moet je wachten. Succes ermeequote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt. Maar last was vandaag minder dan de vorige keren, dus heb doorgelopen. Nu is het vanmiddag en morgen afwachten hoe 'ie er dan aan toe is
Wat heb je met je benen/voeten dan?quote:Op zondag 24 februari 2008 12:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Voelde me vanochtend prima, had voor m'n gevoel nog iets in te halen dus net gaan lopen, maar dat was geen succes. Kortom: weer een paar dagen in de wachtkamer.
.
Tering, toch te overmoedig?quote:Op zondag 24 februari 2008 12:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Voelde me vanochtend prima, had voor m'n gevoel nog iets in te halen dus net gaan lopen, maar dat was geen succes. Kortom: weer een paar dagen in de wachtkamer.
.
Denk dat dat laatste inderdaad nog wel eens tegen kan werken..quote:Op zondag 24 februari 2008 13:40 schreef Mikkie het volgende:
Mja, kennelijk nogal kwetsbare kuiten ofzoTerwijl er spieren genoeg in zitten, met fitness en dan dat beendrukken zeg maar, druk ik probleemloos 3×20 200+ kg weg, maar met rennen gaat er toch vaak iets niet goed. Heel apart. Misschien iets met m'n voeten ofzo... weet niet precies. Ook wel apart, want 'k heb jarenlang 3+ per week gesport, nergens last van. Maar het zal ook wel te maken hebben met 't feit dat ik vijf jaar lang amper gesport heb...
Stretch je je kuiten wel voor en na de training??quote:Op zondag 24 februari 2008 13:40 schreef Mikkie het volgende:
Mja, kennelijk nogal kwetsbare kuiten ofzoTerwijl er spieren genoeg in zitten, met fitness en dan dat beendrukken zeg maar, druk ik probleemloos 3×20 200+ kg weg, maar met rennen gaat er toch vaak iets niet goed. Heel apart. Misschien iets met m'n voeten ofzo... weet niet precies. Ook wel apart, want 'k heb jarenlang 3+ per week gesport, nergens last van. Maar het zal ook wel te maken hebben met 't feit dat ik vijf jaar lang amper gesport heb...
Misschien is het ook wel een idee om bij een hardloopzaak te kijken hoe het zit met je pronatie?quote:Op zondag 24 februari 2008 13:40 schreef Mikkie het volgende:
quote:Op zondag 24 februari 2008 19:43 schreef Mikkie het volgende:
Zoiets ga ik binnenkort wel even doen denk ik. Ik weet dat m'n voeten wat scheef staan (kun je mooi aan de zolen van reguliere schoenen zien), maar ik heb op dit moment eigenlijk geen geld om andere schoenen te kopen. Die dingen lopen bovendien meteen richting de 150 euro, da's toch aardig wat geld zo tussendoor... En dan te bedenken dat je dan alleen running schoenen hebt; voor andere sporten (doe nog wel eens tussendoor tennis, squash, zaalvoetbal en volleybal) heb ik dan alsnog niks...
Je moet koude spieren nooit stretchen, en ik denk niet dat je spieren al warm zullen zijn na een halve minuut.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Yes. Eerst een halve minuut even los lopen, rekken/stretchen, en dan pas beginnen. Rekken achteraf doe ik niet altijd, maar meestal wel. Die dingen heb ik nog wel meegenomen van m'n elf jaar wél sporten.
Toch zsm doen, als je portemonnee het toelaat want vroeg of laat krijg je er problemen mee, als dat niet al de oorzaak is van je huidige problemen.quote:[..]
Zoiets ga ik binnenkort wel even doen denk ik. Ik weet dat m'n voeten wat scheef staan (kun je mooi aan de zolen van reguliere schoenen zien), maar ik heb op dit moment eigenlijk geen geld om andere schoenen te kopen. Die dingen lopen bovendien meteen richting de 150 euro, da's toch aardig wat geld zo tussendoor... En dan te bedenken dat je dan alleen running schoenen hebt; voor andere sporten (doe nog wel eens tussendoor tennis, squash, zaalvoetbal en volleybal) heb ik dan alsnog niks...
Ik ben nog maar bij les 5, maar je krijgt er tyfus veel energie van! Ik snap nog steeds niet waarom ik hier niet eerder aan begonnen ben.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:37 schreef cygnusx het volgende:
Voor de mensen die nu al een aardig eind zijn met de lessen, merken jullie veel verschil in conditie, uithoudingsvermogen e.d.?
Haalbaar is het altijd, mits je goed opbouwt! Bedoel je met die sprongen dat je delen van het schema overslaat?quote:Op maandag 3 maart 2008 22:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Evy 13 gelopen het gaat nu wel met een sprong en hierna nog een sprong, eigenlijk ben ik er wel aan toe. Heb een doel, de 4 mijl van Groningen.. van een junkie roker tot een 4 mijl loopster... Moeilijk maar wel haalbaar..
Toch?
Ik eigenlijk ook meestal niet net na het rennen! Vreemd idd!quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:33 schreef gday het volgende:
ik heb na het lopen echt NOOIT dorst, terwijl ik bijv na volleybal graag 0,5 liter water naar binnen gooi. Zijn er meer mensen die dat hebben?
Nee, nee ik sla geen les over maar het ging van max. 3 min. ineens naar 5. min en les 14 zelfs naar 6 min.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:33 schreef gday het volgende:
ik heb na het lopen echt NOOIT dorst, terwijl ik bijv na volleybal graag 0,5 liter water naar binnen gooi. Zijn er meer mensen die dat hebben?
[..]
Haalbaar is het altijd, mits je goed opbouwt! Bedoel je met die sprongen dat je delen van het schema overslaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |