Het eerste natuurlijk. Dit is expeditie robinson, niet survivor.quote:Op zondag 11 november 2007 22:20 schreef Arth_NL het volgende:
Eilandsraad.Gaan ze nu allemaal als makke schaapjes met elkaar Kristien wegstemmen of gaan ze het slim spelen en het meiden-complot uit elkaar halen of één van de sterke mannen wegstemmen? Ik gok het eerste.
quote:Op zondag 11 november 2007 22:21 schreef Cairon het volgende:
ik zie het nu al gebeuren... weer hetzelfde gezeik als in voorgaande jaren... met vrouwen die onderling een pact sluiten omdat ze oh zo'n goede vriendinnen van elkaar zijn... en dan voelen ze zich ge-emancipeerd als ze een man weg kunnen stemmen.
Het gevolg... stront aan de knikker als er werk moet worden verzet... want dan zijn de feministen in geen velden of wegen te bekennen. Die zijn dan te druk bezig om hun kleurtje bij te werken op een strandje ergens afgelegen.
Ik mis een beetje de echte conflicten. Daarom is het ook eigenlijk wel jammer dat deze mensen destijds het touwtrekken hebben gewonnen. Die anderen hadden veel meer spanningen binnen de groep. Die willen zo graag een gezellige tijd, maar vinden de expeditie tot nu toe nog geen uitdaging en zitten allemaal te wachten tot het echt begint, maar als ze dan ineens naar huis moeten, willen ze opeens helemaal niet meer door. En degene die wel blijven gaan zich nu al zitten sparen om vervolgens binnen een paar minuten van een paal af te glijden.quote:Op zondag 11 november 2007 22:22 schreef mikerw het volgende:
pffff eeeeerg slaapverwekkend deze keer. wanneer gaat het nu eindelijk eens beginnen zeg. deze serie is niets in vergelijking met de vorigen. geen enkele spanning, en ik keek er altijd graag naar. nu is het idd meer een soap.
Je hoeft niet zo raar te kijken, je weet dat ik gelijk heb...quote:
Ja ik was het met je eens. Ik kots op die klikjes van vriendjes politiekquote:Op zondag 11 november 2007 22:27 schreef Cairon het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo raar te kijken, je weet dat ik gelijk heb...
... er is een reden waarom het altijd de vrouwen waren die het moeilijk hadden op hun amazone-eilandjes als het weer eens mannen versus vrouwen was. Vrouwen en Belgen, bekend geworden door hun eindeloze gekonkel.
quote:Op zondag 11 november 2007 22:21 schreef trepper het volgende:
[..]
Het eerste natuurlijk. Dit is expeditie robinson, niet survivor.![]()
Dan is het maar te hopen dat de afvallers van deze groep van 10 er stuk voor stuk voor kiezen om door te gaan. Met zo'n schrikbewind tegen buitenstaanders zal dat daar nog heel gezellig wordenquote:Op zondag 11 november 2007 22:32 schreef Wup het volgende:
die twee op dat eilandje zijn wel erg bang voor anderen
Het is 22:39 uur.quote:Op zondag 11 november 2007 22:23 schreef Nesle het volgende:
Hmm als ze Kristien wegstemmen weet ik wel hoe laat het is..
Ja? Heb je even je broek open geritst?quote:Op zondag 11 november 2007 22:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Fraai uitzicht net nog even op Kristien
Wtfquote:Op zondag 11 november 2007 22:43 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja? Heb je even je broek open geritst?
Misschien wel leuke televisie (al vraag ik me af wat je kunt beleven op een zo'n klein eilandje, je kunt niet eens naar voedsel zoeken) maar na twee ER-winnaars die in eerste instantie al geëlimineerd waren begin ik me toch af te vragen of het überhaupt nog wel zin heeft om steeds die eilandsraden te houden.quote:Op zondag 11 november 2007 22:44 schreef Vork het volgende:
Juist het wegstemmen van mensen die vervolgens toch nog niet helemaal weg blijken te zijn zorgt altijd wel voor interessante tv momenten.
quote:Op zondag 11 november 2007 22:48 schreef Liquidootje het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Frans heeft het goed bekeken. Twee blondines op een verlaten eiland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |