quote:Op maandag 5 november 2007 20:49 schreef Nesle het volgende:
Bart, dat was kussengevechtmaster he?
Ik had Bart sowieso wel wat hoger ingeschat bij allebei die proeven. Knap trouwens dat Willem het wint van een hoop jongere jongensquote:Op maandag 5 november 2007 22:53 schreef Steven184 het volgende:
Viel me trouwens op dat Bart niet bij de 1e 2 zat bij het piramidespel.
Die doet me heel erg aan Derek denken, uit een eerdere ER. Alleen vond ik die wel leuk, en Arthur niet. Te nichterig.quote:Op maandag 5 november 2007 23:02 schreef MissBliss het volgende:
Ik hoop toch stiekem dat Arthur doorgaat
Ja, dat snap ik ook niet. Frits dit, Bert dat. Ik hou ze al nauwelijks uit elkaar tijdens het programma.quote:Op woensdag 7 november 2007 01:25 schreef tong80 het volgende:
Maar hoe onthouden jullie al die namen ?
quote:Op woensdag 7 november 2007 09:07 schreef DaFrenk het volgende:
.. hilarisch die compilatie..
Nou.. ik zie al die Bruno momenten weer voor me.. en dat was gewoon zo stom dat het leuk wasquote:
Bruno!quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een genie is het toch
Ja, via rtlgemist.nl (had je toch ook wel zelf kunnen bedenken?). Zo kijk ik ze, scheelt bakken reclame en tijd.quote:Op zondag 11 november 2007 09:44 schreef WheeleE het volgende:
Zijn de afleveringen nog ergens terug te kijken?
Ah, rtlgemist, die kende ik nog niet, thanks.quote:Op zondag 11 november 2007 09:58 schreef SigmundFreud het volgende:
[..]
Ja, via rtlgemist.nl (had je toch ook wel zelf kunnen bedenken?). Zo kijk ik ze, scheelt bakken reclame en tijd.
Hans ook door.quote:Op zondag 11 november 2007 21:36 schreef Pretletter het volgende:
Marcel de "kippenkiller" door.
Op die rots zitten is al lastig, maar met een Frans erbij...quote:
Wat een moment was datquote:Op zondag 11 november 2007 22:06 schreef Quoi het volgende:
Misschien dwaalt de geest van Bjorn nog rond op Gual!!
ER seizoen 2003: toen was Gual ook het diehard eiland, en Bjorn voelde zich daar toen zo thuis dat hij in zijn blote kont de zee in rende..
Het eerste natuurlijk. Dit is expeditie robinson, niet survivor.quote:Op zondag 11 november 2007 22:20 schreef Arth_NL het volgende:
Eilandsraad.Gaan ze nu allemaal als makke schaapjes met elkaar Kristien wegstemmen of gaan ze het slim spelen en het meiden-complot uit elkaar halen of één van de sterke mannen wegstemmen? Ik gok het eerste.
quote:Op zondag 11 november 2007 22:21 schreef Cairon het volgende:
ik zie het nu al gebeuren... weer hetzelfde gezeik als in voorgaande jaren... met vrouwen die onderling een pact sluiten omdat ze oh zo'n goede vriendinnen van elkaar zijn... en dan voelen ze zich ge-emancipeerd als ze een man weg kunnen stemmen.
Het gevolg... stront aan de knikker als er werk moet worden verzet... want dan zijn de feministen in geen velden of wegen te bekennen. Die zijn dan te druk bezig om hun kleurtje bij te werken op een strandje ergens afgelegen.
Ik mis een beetje de echte conflicten. Daarom is het ook eigenlijk wel jammer dat deze mensen destijds het touwtrekken hebben gewonnen. Die anderen hadden veel meer spanningen binnen de groep. Die willen zo graag een gezellige tijd, maar vinden de expeditie tot nu toe nog geen uitdaging en zitten allemaal te wachten tot het echt begint, maar als ze dan ineens naar huis moeten, willen ze opeens helemaal niet meer door. En degene die wel blijven gaan zich nu al zitten sparen om vervolgens binnen een paar minuten van een paal af te glijden.quote:Op zondag 11 november 2007 22:22 schreef mikerw het volgende:
pffff eeeeerg slaapverwekkend deze keer. wanneer gaat het nu eindelijk eens beginnen zeg. deze serie is niets in vergelijking met de vorigen. geen enkele spanning, en ik keek er altijd graag naar. nu is het idd meer een soap.
Je hoeft niet zo raar te kijken, je weet dat ik gelijk heb...quote:
Ja ik was het met je eens. Ik kots op die klikjes van vriendjes politiekquote:Op zondag 11 november 2007 22:27 schreef Cairon het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo raar te kijken, je weet dat ik gelijk heb...
... er is een reden waarom het altijd de vrouwen waren die het moeilijk hadden op hun amazone-eilandjes als het weer eens mannen versus vrouwen was. Vrouwen en Belgen, bekend geworden door hun eindeloze gekonkel.
quote:Op zondag 11 november 2007 22:21 schreef trepper het volgende:
[..]
Het eerste natuurlijk. Dit is expeditie robinson, niet survivor.![]()
Dan is het maar te hopen dat de afvallers van deze groep van 10 er stuk voor stuk voor kiezen om door te gaan. Met zo'n schrikbewind tegen buitenstaanders zal dat daar nog heel gezellig wordenquote:Op zondag 11 november 2007 22:32 schreef Wup het volgende:
die twee op dat eilandje zijn wel erg bang voor anderen
Het is 22:39 uur.quote:Op zondag 11 november 2007 22:23 schreef Nesle het volgende:
Hmm als ze Kristien wegstemmen weet ik wel hoe laat het is..
Ja? Heb je even je broek open geritst?quote:Op zondag 11 november 2007 22:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Fraai uitzicht net nog even op Kristien
Wtfquote:Op zondag 11 november 2007 22:43 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja? Heb je even je broek open geritst?
Misschien wel leuke televisie (al vraag ik me af wat je kunt beleven op een zo'n klein eilandje, je kunt niet eens naar voedsel zoeken) maar na twee ER-winnaars die in eerste instantie al geëlimineerd waren begin ik me toch af te vragen of het überhaupt nog wel zin heeft om steeds die eilandsraden te houden.quote:Op zondag 11 november 2007 22:44 schreef Vork het volgende:
Juist het wegstemmen van mensen die vervolgens toch nog niet helemaal weg blijken te zijn zorgt altijd wel voor interessante tv momenten.
quote:Op zondag 11 november 2007 22:48 schreef Liquidootje het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Frans heeft het goed bekeken. Twee blondines op een verlaten eiland.
Ik al vanaf het begin, Eva zal ik nooit meer vergeten (werd tweede uiteindelijk toen)quote:Op zondag 11 november 2007 23:55 schreef DaFrenk het volgende:
Wel vreemd dat Kristine geen keus leek te hebben? Ze kreeg de mededeling dat ze naar het andere eiland ging en that's it. Niet zoals voorgaande jaren van, heb je nog motivatie om door te gaan blabla. Of ze hebben het eruit geknipt om tijd te besparen, want ze zou toch wel ja zeggen. Al is het maar om wraak te nemen.
Tja.. Frans blijft m'n favoriet![]()
Maar die Marcel is ook wel een toffe gast zo lijkt het. Nuchter en niet bang om de waarheid te zeggen.
Mooi programma ditErg mooi
Volg het alle jaartjes al met veel plezier.
Idd om deze reden vind ik het ook jammer dat ze is weggestemd.quote:Op zondag 11 november 2007 23:20 schreef --Globe-- het volgende:
Jammer dat Kristien weggestemd is zo,
ze is wel erg sterk gebleken.Misschien dat ze via een van die proeven wel gewoon bij de laatste tien was gekomen, maar dat is natuurlijka achter-af-gelul.
Ik vind het persoonlijk wel jammer dat er weer een verliezerseiland is.
Dat was denk ik zo omdat ze te weinig mensen hadden.quote:Op zondag 11 november 2007 23:55 schreef DaFrenk het volgende:
Wel vreemd dat Kristine geen keus leek te hebben? Ze kreeg de mededeling dat ze naar het andere eiland ging en that's it. Niet zoals voorgaande jaren van, heb je nog motivatie om door te gaan blabla. Of ze hebben het eruit geknipt om tijd te besparen, want ze zou toch wel ja zeggen. Al is het maar om wraak te nemen.
Hij doet mij denken aan de zanger van Bloc Partyquote:Op maandag 12 november 2007 12:10 schreef linebear het volgende:
elke keer als ik Vinni zie, denk ik telkens aan die ene zanger van the Radio's
Zijn naam begint met een F.quote:Op maandag 12 november 2007 22:29 schreef Vitamine_C het volgende:
Waar blijft de Richard Hatch van Expeditie robinson....
Oeps, dat is waar, die gozert kan werkelijk waar ALLESquote:Op maandag 12 november 2007 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan heb jij nog geen kennis genomen van de capaciteiten van ons aller Frans.
Hij zit nu zelfs bij Jensen.quote:Op maandag 12 november 2007 23:14 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Oeps, dat is waar, die gozert kan werkelijk waar ALLES![]()
Vooruit omdat je ook een Fransfan bent pm ik het je zelfs als ie er eindelijk is.quote:Op maandag 12 november 2007 23:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je het toch terug gaat kijken, post dan ff een directe link.
quote:Op maandag 12 november 2007 21:53 schreef Longmen het volgende:
Die Kristien heeft een leuke boezem...![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:09 schreef Pwn_zoon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dan stoer zeggen 'dit zijn onze slaapplaatsen en daar komt niemand bij'quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:43 schreef Adelante het volgende:
Frans zit prima op die rots met Kristien
Ja, gewoon die 2e kip. Die was anders ook de kop afgedraaid.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
![]()
![]()
![]()
De kippenactie is 2x gedaan omdat de cameraman te langzaam was. Toen is gevraagd om het nog een keer te doen en is er nog een kip de kop afgedraaid
.
Ja dat snap ik, maar oa Arthur was niet blij met die actie en nu blijkt dat door de cameramensen er toen meteen al 2 kippen op die manier geslacht zijnquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ja, gewoon die 2e kip. Die was anders ook de kop afgedraaid.
Ach, dan is het maar gedaan.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar oa Arthur was niet blij met die actie en nu blijkt dat door de cameramensen er toen meteen al 2 kippen op die manier geslacht zijn.
Oeh even kijken!quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:28 schreef Pretletter het volgende:
http://www.rtl.nl/(vm=/sh(...)n12nov.avi_plain.xml
Zo een linkje naar Jensen waar Frans weer zwaar domineert!
Dat was leuk om ff te kijken!quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:28 schreef Pretletter het volgende:
http://www.rtl.nl/(vm=/sh(...)n12nov.avi_plain.xml
Zo een linkje naar Jensen waar Frans weer zwaar domineert!
fap fap fapquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:09 schreef Pwn_zoon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat dacht jij dan, dat er nooit wat over gedaan moet worden voor de camera?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
![]()
![]()
![]()
De kippenactie is 2x gedaan omdat de cameraman te langzaam was. Toen is gevraagd om het nog een keer te doen en is er nog een kip de kop afgedraaid
.
Ik ben blijkbaar de enige die het verrassend vind. Ik snap 't wel, en tuurlijk worden uiteindelijk alle kippen afgemaakt, en tuurlijk worden delen opnieuw opgenomen.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:57 schreef Blawh het volgende:
Wat dacht jij dan, dat er nooit wat over gedaan moet worden voor de camera?
Juist omdat er weerstand is tegen het vermoorden van een kip moest het overnieuw gebeuren, dan konden ze er een verhaal van maken. De uitzendingen moeten ook vol met interressante gebeurtenissen.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar de enige die het verrassend vind. Ik snap 't wel, en tuurlijk worden uiteindelijk alle kippen afgemaakt, en tuurlijk worden delen opnieuw opgenomen.
Maar op dat moment was de weerstand best groot tegen 't "vermoorden" van die kippen. Als er dan ook nog ineens 2 kippen dood moeten ipv 1 is dat extra olie op 't vuur.
Maar dat zal wel aan mij liggen blijkbaar.
1 camera op Frans lijkt me voldoendequote:Op woensdag 14 november 2007 16:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
De uitzendingen moeten ook vol met interressante gebeurtenissen.
Doe niet zo nuchterquote:Op woensdag 14 november 2007 16:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Juist omdat er weerstand is tegen het vermoorden van een kip moest het overnieuw gebeuren, dan konden ze er een verhaal van maken. De uitzendingen moeten ook vol met interressante gebeurtenissen.
Heracles -> Almelo -> Achterhoek -> Nuchter.quote:
Ga jij eens heel snel je mond spoelen!quote:Op woensdag 14 november 2007 22:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Heracles -> Almelo -> Achterhoek -> Nuchter.
Zo werkt het blijkbaar?
@Pretletter: Lijkt me een fantastisch idee
Die beddenreclame tijdens ER![]()
In de Randstad kennen ze Twente niet en denken ze dat dat bij de Achterhoek hoort.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:32 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel je mond spoelen!Almelo (waar ik niet woon, maar wel dichtbij) is Twente en geen Achterhoek.
Goedzo.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
In de Randstad kennen ze Twente niet en denken ze dat dat bij de Achterhoek hoort.
Ik weet natuurlijk het verschil wel
Ja, vooral dat warme welkom voor haar van Frans.quote:Op zondag 18 november 2007 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nelleke, Frans & Kristien op 't verliezerseiland.
ze is ook nog eens te liefquote:Op zondag 18 november 2007 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kristien, dit is best zielig eigenlijk
. Ze kan er immers ook niks aan doen. Eerst de teleurstelling van 't wegstemmen, dan de blijdschap van nog een kans, nu dit weer
.
Lache tochquote:Op zondag 18 november 2007 21:38 schreef Wup het volgende:
[..]
ze is ook nog eens te lief
zaten die twee daar nou doodleuk rijst te eten terwijl zij sprakeloos toekeek?
ik mis toch wel een Klaar of Nolleke:) op zo een momentquote:Op zondag 18 november 2007 21:41 schreef BlaZ het volgende:
Lache toch
Ja, echt ongelofelijk dat je je zo opstelt in een spel als ditquote:Op zondag 18 november 2007 21:38 schreef Wup het volgende:
ze is ook nog eens te lief
zaten die twee daar nou doodleuk rijst te eten terwijl zij sprakeloos toekeek?
Mischien is het de bedoeling dat die lui zonder eten snel op zullen geven.quote:Op zondag 18 november 2007 21:43 schreef YPPY het volgende:
Gewoon zeg, met z'n tweeen rijst gaan zitten eten. Die bedenken zich vast niet dat ze al snel in de minderheid zullen zijn.
Een fine assquote:Op zondag 18 november 2007 21:51 schreef Arth_NL het volgende:
Wat stak daar onder Kristien's jasje vandaan?
Ach maakt het programma toch juist leukquote:Op zondag 18 november 2007 22:00 schreef golfer het volgende:
Ik hoop dat Frans zo afgaat bij de immuniteitsproef.
Wat een misselijk egoistisch mannetje is het toch.
En toch levert 't mooie tv opquote:Op zondag 18 november 2007 22:11 schreef Vork het volgende:
Stel Frans zou winnen, dan zou hij daarna alle immuniteitsproeven moeten winnen, om zich überhaupt nog te kunnen handhaven, want hij wordt als het kan hoe-dan-ook er uit gestemd. Eigenlijk is die hele kans voor die rotsbewoners maar een wassen neus.
Hij kan toch gewoon gaan samenzwerenquote:Op zondag 18 november 2007 22:11 schreef Vork het volgende:
Stel Frans zou winnen, dan zou hij daarna alle immuniteitsproeven moeten winnen, om zich überhaupt nog te kunnen handhaven, want hij wordt als het kan hoe-dan-ook er uit gestemd. Eigenlijk is die hele kans voor die rotsbewoners maar een wassen neus.
En daar gaat het om, want die kandidaten die staren zich natuurlijk blind op die kans, zonder zich te realiseren dat je er eigenlijk niet zoveel aan hebt.quote:
Eens, wat een jankerd is dat. 'Ik blijf erin' ja, als je flauwvalt, dan kun je erin blijven.quote:Op zondag 18 november 2007 22:11 schreef Liquidootje het volgende:
Liever Frans dan Muriel in het spel.
Ik ken alle deelnemers ook nog niet, komt wel in de komende wekenquote:Op zondag 18 november 2007 22:20 schreef Wup het volgende:
ik wist niet eens dat er een Saskia meedoet totdat ze net genoemd werd.
quote:Op zondag 18 november 2007 22:20 schreef Wup het volgende:
ik wist niet eens dat er een Saskia meedoet totdat ze net genoemd werd.
Mwah, ze laat zo wel zien dat ze wil blijven. Beter dan Vinni die weigert om met mensen te gaan praten.quote:Op zondag 18 november 2007 22:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Eens, wat een jankerd is dat. 'Ik blijf erin' ja, als je flauwvalt, dan kun je erin blijven.
ja ik mag hem ook welquote:Op zondag 18 november 2007 22:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Willem is toch wel een toffe gast.
' verdachte' zijn in een complot is ook geen geweldige positiequote:Op zondag 18 november 2007 22:29 schreef BlaZ het volgende:
Wat een dom wijf die Mieke. Het is een spel
Tsja, nu is ze bij voorbaat kansloos, de instelling moet zijn : ik wil winnen en hoe dat doet er niet toe.quote:Op zondag 18 november 2007 22:31 schreef Wup het volgende:
[..]
' verdachte' zijn in een complot is ook geen geweldige positie
Ze werd laatste en laat zo zien dat ze vrij weinig kan.quote:Op zondag 18 november 2007 22:26 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Mwah, ze laat zo wel zien dat ze wil blijven. Beter dan Vinni die weigert om met mensen te gaan praten.
Beter dan die mensen die lekker met Vinni naar de finale willen gaan, want ze lijken allemaal kansloos te zijn tegen Vinni in een finale. Muriël weet waar ze staat in het spel en speelt naargelang haar mogelijkheden. Dat heeft mijn voorkeur boven Vinni die maar wat doet en daarbij verwacht dat niemand op hem gaat stemmen omdat hij zo sterk zou zijn.quote:Op zondag 18 november 2007 22:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ze werd laatste en laat zo zien dat ze vrij weinig kan.
Dat je dan ook nog probeert een van je 'redders' eruit te krijgen maakt je helemaal tot iemand die van mij in het vliegtuig had mogen zitten waar ze gingen stemmen.
mwa dat was meer een paniekreactie.quote:Op zondag 18 november 2007 22:39 schreef golfer het volgende:
De grootste complotsmeders gaan er uiteindelijk allemaal 1 voor 1 uit.
Vinnie heeft met Marcel net zo goed meegedaan bij het smeden van een complot tegen Saskia.
Dat zal nog in hun nadeel gaan werken.
En Franske heeft helemaal genoeg van 'die wijven'.
Heel erg 'LOST'....quote:Op zondag 18 november 2007 22:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geweldige locatie met dat vliegtuig.
Muriel heeft gewoon steeds het geluk gehad dat ze het groepje van drie had, zo zijn ze steeds uitgekozen met de bandana's. Goeie zaak van Mieke dat ze er iets aan deed.quote:Op zondag 18 november 2007 22:45 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Beter dan die mensen die lekker met Vinni naar de finale willen gaan, want ze lijken allemaal kansloos te zijn tegen Vinni in een finale. Muriël weet waar ze staat in het spel en speelt naargelang haar mogelijkheden. Dat heeft mijn voorkeur boven Vinni die maar wat doet en daarbij verwacht dat niemand op hem gaat stemmen omdat hij zo sterk zou zijn.![]()
Daar zijn we het dan over eens.quote:Op zondag 18 november 2007 22:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Al wil ik niet beweren dat Vinni de sterktste is, van mij zou Willem wel mogen winnen. Of 2e
ja ze lijken dit jaar niet een persoon te hebben die zich onmisbaar heeft gemaakt vanwege voedselvoorziening. Loek leek het slim te hebben bekeken, een meedereheidscomplot en vervolgens een grote kans om elke proef van die drie vrouwen te winnen.quote:Op zondag 18 november 2007 22:45 schreef Arth_NL het volgende:
Beter dan die mensen die lekker met Vinni naar de finale willen gaan, want ze lijken allemaal kansloos te zijn tegen Vinni in een finale. Muriël weet waar ze staat in het spel en speelt naargelang haar mogelijkheden. Dat heeft mijn voorkeur boven Vinni die maar wat doet en daarbij verwacht dat niemand op hem gaat stemmen omdat hij zo sterk zou zijn.![]()
omgekocht door ernst poulquote:Op zondag 18 november 2007 22:52 schreef Wup het volgende:
[..]
ja ze lijken dit jaar niet een persoon te hebben die zich onmisbaar heeft gemaakt vanwege voedselvoorziening. Loek leek het slim te hebben bekeken, een meedereheidscomplot en vervolgens een grote kans om elke proef van die drie vrouwen te winnen.
waarom hij het nodig vond om zijn deelname aan het complot aan Marcel te melden is mij een erg groot raadsel.....
ja da's natuurlijk een ander nadeel van complotten... als het verloop van de expeditie te voorspelbaar dreigt te worden grijpen ze altijd in met een ' verrassende' wending.quote:Op zondag 18 november 2007 22:56 schreef Quyxz_ het volgende:
omgekocht door ernst poul
Ja, dat betekent toch dat er van de 4 (Loek en die 3 vrouwen) behalve Mieke dus nog iemand niet op Vinnie gestemd heeft toch?quote:Op zondag 18 november 2007 22:45 schreef Wup het volgende:
[..]
mwa dat was meer een paniekreactie.
Vinni had uiteindelijk maar 2 stemmen? wel weinig toch nog
Volgens mij is een groot deel van het spel beïnvloed door de makers van ER.quote:Op zondag 18 november 2007 22:58 schreef Wup het volgende:
[..]
ja da's natuurlijk een ander nadeel van complotten... als het verloop van de expeditie te voorspelbaar dreigt te worden grijpen ze altijd in met een ' verrassende' wending.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |