Gekkenwerkquote:Op maandag 5 november 2007 22:20 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Er zijn varianten die een incubatietijd van 15 min hebben. Merendeel van de botulisme varianten zijn niet schadelijk voor de mens. Maar je weet nooit.
Er schijnen andere mensen te melden dat er meerdere dode dieren zijn.
Nee maar wellicht gaat men van het ergste geval uit. Het zou best een procedurele maatregel kunnen zijn voordat duidelijk is wat de aard van de ziekte is die die mensen hebben en hoe zij dat gekregen hebben.quote:Op maandag 5 november 2007 22:22 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Nee mijn beste, ik weet niet wat het is, maar een quarantainemaatregel is niet echt toepasselijk voor een chemische besmetting.
Ik opper ook maar wat hoor. Ik weet niks van die virussen enzo af.quote:Op maandag 5 november 2007 22:23 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Gekkenwerkmaar zouden onderand dan de rest van de menigte daar niet meer moeten merken die daar vast zit. en niet weg mogen
Nou ja, beter dan dat ze allemaal dood neervallen.quote:Op maandag 5 november 2007 22:24 schreef DJKoster het volgende:
Hmm... ze worden niet beter, toestand blijft stabiel van de patiënten..
quote:Op maandag 5 november 2007 22:26 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nou ja, beter dan dat ze allemaal dood neervallen.
Overigens schijnen de klachten niet vreselijk ernstig te zijn, het beperkt zich vooral tot fikse beroerdheid...
Oh noes!quote:Op maandag 5 november 2007 22:19 schreef Duderinnetje het volgende:
De patienten zijn zoek!
Ambulances zijn vertrokken, maar nooit aangekomen!
Nou ja, ik denk dat als je direct in aanraking bent gekomen met het gif of er langere tijd in nabijheid heb doorgebracht, de klachten ernstiger zijn. Zoals bij de werknemers het geval lijkt te zijn en schijnbaar ook bij de andere dieren.quote:Op maandag 5 november 2007 22:28 schreef Jeltos het volgende:
[..]
mmmh toch raar dat dan ineens zoveel man naar die plek word gestuurd en geruchten gaan van dode volges enzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |