abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport maandag 12 november 2007 @ 19:53:00 #121
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_54556914
Ik denk dat de kwaliteitsmedewerker de sjoof is die flink doorgast
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_54557187
quote:
Op maandag 12 november 2007 19:53 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk dat de kwaliteitsmedewerker de sjoof is die flink doorgast
ik weet wel 2 geschikte kanidaten dan
pi_54557347
Busje voor 8 personen = B rijbewijs is genoeg = geen chauff. diploma nodig = de stageloper, koffiejufvrouw en boekhouder hebben tijdens de spits een leuk ritje
pi_54557411
quote:
Op maandag 12 november 2007 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Busje voor 8 personen = B rijbewijs is genoeg = geen chauff. diploma nodig = de stageloper, koffiejufvrouw en boekhouder hebben tijdens de spits een leuk ritje
ook dat
  maandag 12 november 2007 @ 22:38:46 #125
164283 Luco
Buongiorno!
pi_54561976
Crisis, DJ, kan je alstublieft alles in 1 post verwerken??
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  dinsdag 13 november 2007 @ 02:19:19 #126
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_54566692
Euhm GVU geen eigen macht? Dacht 't toch even van wel! Ze blijven een autonoom bedrijf wat onder de paraplu van xx opereert. xx heeft wel macht, maar niet vergaand binnen GVU. Dat is zo geregeld tot de volgende concessie en is contractueel vast gelegd. Ze hebben gewoon hun eigen directie en opereren op eigen houtje. Verder gaat GVU ook niet gebruik maken van vergaande technische diensten van xx want ze hebben hun eigen TD en die blijft ook behouden. TCN gaat hier wel mee samen werken omdat GVU vergaande kennis heeft van Van Hool materiaal.

Die oude serie is idd LPG, maar de serie die weg gaat zijn streekbussen en zeker niet de oudste. Veel van deze bussen hebben LED rollen terwijl ouderen juist nog dotmatrix rollen hebben. Ze krijgen met deze deal wel mooi 'nieuwe' geleden terug. Maar qua leeftijd gaan ze erop achteruit.

Ze worden wel volledig in GVU richtlijnen gezet.
Ben overigens eens benieuwd wanneer GVU InfoXX in gaat zetten, dat duurt namelijk al een hele tijd. Waarom het zoveel voet in de aarde moet hebben snap ik nog steeds niet. Want feitelijk is het een GPS systeem waarin de routes in staan, en wat is nu makkelijker een regionaal net met routes of een fixed stadsnet met routes. Lijkt me dat laatste toch?
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_54568376
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 02:19 schreef zwahiel het volgende:
Euhm GVU geen eigen macht? Dacht 't toch even van wel! Ze blijven een autonoom bedrijf wat onder de paraplu van xx opereert. xx heeft wel macht, maar niet vergaand binnen GVU. Dat is zo geregeld tot de volgende concessie en is contractueel vast gelegd. Ze hebben gewoon hun eigen directie en opereren op eigen houtje. Verder gaat GVU ook niet gebruik maken van vergaande technische diensten van xx want ze hebben hun eigen TD en die blijft ook behouden. TCN gaat hier wel mee samen werken omdat GVU vergaande kennis heeft van Van Hool materiaal.

Die oude serie is idd LPG, maar de serie die weg gaat zijn streekbussen en zeker niet de oudste. Veel van deze bussen hebben LED rollen terwijl ouderen juist nog dotmatrix rollen hebben. Ze krijgen met deze deal wel mooi 'nieuwe' geleden terug. Maar qua leeftijd gaan ze erop achteruit.

Ze worden wel volledig in GVU richtlijnen gezet.
Ben overigens eens benieuwd wanneer GVU InfoXX in gaat zetten, dat duurt namelijk al een hele tijd. Waarom het zoveel voet in de aarde moet hebben snap ik nog steeds niet. Want feitelijk is het een GPS systeem waarin de routes in staan, en wat is nu makkelijker een regionaal net met routes of een fixed stadsnet met routes. Lijkt me dat laatste toch?
in stedelijk gebied is GPS dekking mede door de bebouwing matiger dan buiten het stedelijk gebied,

maar goed met een goede GPS ontvanger op de bus zou het geen groot probleem moeten zijn
  dinsdag 13 november 2007 @ 11:50:24 #128
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_54571754
Er gaat toch NewA330 weg bij het GVU? Die hebben toch geen led?
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 13 november 2007 @ 12:01:47 #129
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_54572030
Een aantal van deze waarschijnlijk:


Dan gaan ze er in Utrecht op vooruit, omdat de Volvo geledes verdwijnen en op achteruit, omdat ze een aantal vrij nieuwe standaardbussen in moeten leveren.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_54573041
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 12:01 schreef Peterselieman het volgende:
Een aantal van deze waarschijnlijk:
[ afbeelding ]

Dan gaan ze er in Utrecht op vooruit, omdat de Volvo geledes verdwijnen en op achteruit, omdat ze een aantal vrij nieuwe standaardbussen in moeten leveren.
rijdt ook in Breda, Tilburg en Antwerpen.
  dinsdag 13 november 2007 @ 13:03:13 #131
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_54573388
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 12:01 schreef Peterselieman het volgende:
Dan gaan ze er in Utrecht op vooruit, omdat de Volvo geledes verdwijnen en op achteruit, omdat ze een aantal vrij nieuwe standaardbussen in moeten leveren.
Volgensmij waren alle ZT'ers bij elkaar meer dan de Volvo's en de NewAG330'en die eruit gingen, dus zouden we er op vooruit gaan Maar dat weet ik niet zeker
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 13 november 2007 @ 13:20:56 #132
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_54573817
Er gaan geen AG330 uit, maar A330, want Utrecht heeft een tekort aan geledes en een overschot aan standaardbussen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_54573962
ik kan ernaast zitten, maar volgens mij gaat het over A300's, niet A330
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 13 november 2007 @ 13:34:43 #134
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_54574155
Museumbussen spreekt over A330. Nu begin ik ook te twijfelen, hoewel je ook kunt stellen dat Nijmegen met de komst van de A300 het afvoerputje van xx zal blijven.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_54574242
Het zou wel doodzonde zijn als ze de NewA330's moeten weggeven, terwijl de oude A300's en AG300's voorlopig nog blijven rondrijden. Maar goed, er komt fatsoenlijk mat voor terug, met meer plaatsen, begrijp ik
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 13 november 2007 @ 13:54:48 #136
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_54574640
Voor de liefhebber: De nieuwe Citaro's voor het GVB komen vanaf week 49. Er worden 6 per week geleverd.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_54580484
Oke.kan je er nog geen plaatje van zien hoe die kleurstelling van die Citaro's eruit zullen gaan zien en zijn de eerste nu bij Evobus voor inbouw ?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 13 november 2007 @ 17:54:08 #138
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_54580553
Er zijn nog geen plaatjes en de eerste bussen staan nog niet bij Evobus. Dat zal rond week 47 zijn.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_54581710
Voor arriva staat er nog wat amba materiaal

geloof dat ze al in de 833x zaten met de nummers
  dinsdag 13 november 2007 @ 19:38:18 #140
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_54583250
De 100 serie gaat eruit, dat zijn dus NewA330's en niet de A300's. Dat zijn dus de oude LPG bussen, haalde ze ook ff door de war. Maar de 'oudere bussen blijven dus' en de nieuwere bussen gaan eruit, maar worden vervangen door NewAG300's die ongeveer 3 jaar ouder zijn. Beetje jammer van het leeftijdsverschil maar even goed.

Dus dan gaan de Volvo's er (eindelijk) uit, deze worden vervangen door nieuwe NewAG300's die nog geleverd moeten worden, maar de standaard (2 na nieuwste) bussen worden vervangen door gelede wat oudere bussen. Op zich geen slechte deal.

Novio kan d'r blij mee zijn, want dit zijn fijne bussen, streekbustype maar eventueel ombouwbaar naar stadsbussen.

[ Bericht 0% gewijzigd door zwahiel op 13-11-2007 23:12:28 ]
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_54584682
vandaag reed er een paarse stadsbus plus op de lijn Apeldoorn - Zwolle 90s.
  dinsdag 13 november 2007 @ 21:07:10 #142
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_54585533
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:20 schreef Peterselieman het volgende:
Er gaan geen AG330 uit, maar A330, want Utrecht heeft een tekort aan geledes en een overschot aan standaardbussen.
Die bedoelde ik ja NewAG330 bestaat niet eens
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_54606549
Is dat pas gebeurd ?
pi_54606555
die aanrijding
pi_54606728
Dat had ook wel in 1 post gekunt?

volgende keer ff het EDIT knopje gebruiken

en ik gok dat het van deze week nog is ja
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 14 november 2007 @ 21:41:29 #147
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_54612213
Ik zeg dat het 9 november was

Bussentopic #8: blup deed de bus
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_54618584
Dit is ook wel een vette bus. rijdt alleen in Doetinchem..

  donderdag 15 november 2007 @ 16:42:50 #149
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_54629190
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 11:50 schreef Battlefan het volgende:
Er gaat toch NewA330 weg bij het GVU? Die hebben toch geen led?
Die hebben LCD-schermen. Alleen de serie 630-646 heeft LEDs.
pi_54653687
Voor de liefhebber: De nieuwe Citaro's voor het GVB komen vanaf week 49. Er worden 6 per week geleverd.
pi_54654181
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 16:21 schreef Dj-Flash het volgende:
Voor de liefhebber: De nieuwe Citaro's voor het GVB komen vanaf week 49. Er worden 6 per week geleverd.
Ben je een papegaai ofzo?
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:54 schreef Peterselieman het volgende:
Voor de liefhebber: De nieuwe Citaro's voor het GVB komen vanaf week 49. Er worden 6 per week geleverd.
............................
  vrijdag 16 november 2007 @ 17:27:14 #152
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_54655172
Ik weet niet wat voor Citaro's het worden, maar GVB kennende gaat nu voor een vierdeursversie.
pi_54655461
een vierdeursversie citaro's bestaat die type ? gelede Citaro's hebben meestal 3 deuren maar het GVB zou 20 geledes en 20 gewone citaro's maar het worden er 40 geledes
pi_54655674
die zuidtangent citaro's hebben ook 3 deuren.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 16 november 2007 @ 17:55:51 #155
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_54655740
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 16:21 schreef Dj-Flash het volgende:
Voor de liefhebber: De nieuwe Citaro's voor het GVB komen vanaf week 49. Er worden 6 per week geleverd.
Leer eens quoten Sjaak
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_54659439
Leuk zeg. Had ik vandaag eindelijk weer eens het geluk een oude gelede Volvo op lijn 18 te treffen, roept de chauffeur 3 haltes later om dat we allemaal over moesten stappen op een normale standdaardbus achter ons, omdat de Volvo naar de garage ging. Kunnen ze die Volvo niet meteen naar de garage sturen, i.p.v. eerst nog een paar haltes te laten rijden?

[Offtopic]
Oja, het feit dat het GVB nu een boete van 15 euro krijgt per elke te laat gereden rit werpt ook z`n vruchten af. Op het Amsterdam CS stond er een agressieve reiziger tegen de deuren aan te bonken, omdat de tram net voor zijn neus de deuren dicht had gegooid. Tijdens het wegrijden wierp de conducteur/bestuurder nog even het woord "apekut" via de buiten luidsprekers toe tegen de reiziger.
[/Offtopic]
Tok.
pi_54659506
Hoe zit dat nu met die Citaro's van het GVB?
  zaterdag 17 november 2007 @ 02:17:12 #158
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_54667523
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 17:43 schreef Dj-Flash het volgende:
een vierdeursversie citaro's bestaat die type ? gelede Citaro's hebben meestal 3 deuren maar het GVB zou 20 geledes en 20 gewone citaro's maar het worden er 40 geledes
Een vierdeurs Citaro G bestaat echt, en dan zal deze een staande motor linksachter hebben.

pi_54672135
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe zit dat nu met die Citaro's van het GVB?
Het laatste nieuws is dat er een kleine vertraging is van enkele weken. Eigenlijk mag dat geen verbazing wekken bij het GVB
Het schijnt toch echt tijdens de winter te gaan gebeuren, welke winter kan ik je niet melden
pi_54673148

Gisteren bij Ede-Wageningen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')