ik weet wel 2 geschikte kanidaten danquote:Op maandag 12 november 2007 19:53 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk dat de kwaliteitsmedewerker de sjoof is die flink doorgast![]()
ook datquote:Op maandag 12 november 2007 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Busje voor 8 personen = B rijbewijs is genoeg = geen chauff. diploma nodig = de stageloper, koffiejufvrouw en boekhouder hebben tijdens de spits een leuk ritje
in stedelijk gebied is GPS dekking mede door de bebouwing matiger dan buiten het stedelijk gebied,quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:19 schreef zwahiel het volgende:
Euhm GVU geen eigen macht? Dacht 't toch even van wel! Ze blijven een autonoom bedrijf wat onder de paraplu van xx opereert. xx heeft wel macht, maar niet vergaand binnen GVU. Dat is zo geregeld tot de volgende concessie en is contractueel vast gelegd. Ze hebben gewoon hun eigen directie en opereren op eigen houtje. Verder gaat GVU ook niet gebruik maken van vergaande technische diensten van xx want ze hebben hun eigen TD en die blijft ook behouden. TCN gaat hier wel mee samen werken omdat GVU vergaande kennis heeft van Van Hool materiaal.
Die oude serie is idd LPG, maar de serie die weg gaat zijn streekbussen en zeker niet de oudste. Veel van deze bussen hebben LED rollen terwijl ouderen juist nog dotmatrix rollen hebben. Ze krijgen met deze deal wel mooi 'nieuwe' geleden terug. Maar qua leeftijd gaan ze erop achteruit.
Ze worden wel volledig in GVU richtlijnen gezet.
Ben overigens eens benieuwd wanneer GVU InfoXX in gaat zetten, dat duurt namelijk al een hele tijd. Waarom het zoveel voet in de aarde moet hebben snap ik nog steeds niet. Want feitelijk is het een GPS systeem waarin de routes in staan, en wat is nu makkelijker een regionaal net met routes of een fixed stadsnet met routes. Lijkt me dat laatste toch?
rijdt ook in Breda, Tilburg en Antwerpen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:01 schreef Peterselieman het volgende:
Een aantal van deze waarschijnlijk:
[ afbeelding ]
Dan gaan ze er in Utrecht op vooruit, omdat de Volvo geledes verdwijnen en op achteruit, omdat ze een aantal vrij nieuwe standaardbussen in moeten leveren.
Volgensmij waren alle ZT'ers bij elkaar meer dan de Volvo's en de NewAG330'en die eruit gingen, dus zouden we er op vooruit gaanquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:01 schreef Peterselieman het volgende:
Dan gaan ze er in Utrecht op vooruit, omdat de Volvo geledes verdwijnen en op achteruit, omdat ze een aantal vrij nieuwe standaardbussen in moeten leveren.
Die bedoelde ik jaquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:20 schreef Peterselieman het volgende:
Er gaan geen AG330 uit, maar A330, want Utrecht heeft een tekort aan geledes en een overschot aan standaardbussen.
Die hebben LCD-schermen. Alleen de serie 630-646 heeft LEDs.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:50 schreef Battlefan het volgende:
Er gaat toch NewA330 weg bij het GVU? Die hebben toch geen led?
Ben je een papegaai ofzo?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:21 schreef Dj-Flash het volgende:
Voor de liefhebber: De nieuwe Citaro's voor het GVB komen vanaf week 49. Er worden 6 per week geleverd.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:54 schreef Peterselieman het volgende:
Voor de liefhebber: De nieuwe Citaro's voor het GVB komen vanaf week 49. Er worden 6 per week geleverd.
Leer eens quoten Sjaakquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:21 schreef Dj-Flash het volgende:
Voor de liefhebber: De nieuwe Citaro's voor het GVB komen vanaf week 49. Er worden 6 per week geleverd.
Een vierdeurs Citaro G bestaat echt, en dan zal deze een staande motor linksachter hebben.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:43 schreef Dj-Flash het volgende:
een vierdeursversie citaro's bestaat die type ? gelede Citaro's hebben meestal 3 deuren maar het GVB zou 20 geledes en 20 gewone citaro's maar het worden er 40 geledes
Het laatste nieuws is dat er een kleine vertraging is van enkele weken. Eigenlijk mag dat geen verbazing wekken bij het GVBquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe zit dat nu met die Citaro's van het GVB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |