Dat laatste. Zat er vanmiddag in. Ding kwam al met +7 aanrijden. Vervolgens bleek er in Leeuwarden nog een aanrijding te zijn geweest, waardoor alles door de schrans moest. Gevolg met +20 de bus op de schrans verlaten en maar naar het station gelopen om toch nog de trein naar Groningen te kunnen halen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:39 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze?
of toch een ex herpes?
Ik denk dat GVU doorgaat vanaf 4647.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:09 schreef Battlefan het volgende:
Weet iemand of de oude ZT NewAG300'en bij het GVU een nieuw nummer krijgen (46xx, zoals de huidige NewAG300'en) of houden ze gewoon het oude nummer (78xx) houden?
Weet iemand waar deze bussen gebouwd zijn ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:48 schreef Battlefan het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er grappig uithier meer
(OV In Boskoop dus
)
De 18 meter bussen zijn gebouwd in Frankrijk. De 12 meter variant zou in Duitsland gebouwd kunnen zijn, omdat ook de stadsbussen van Den Bosch daar gebouwd zijn.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:18 schreef Dj-Flash het volgende:
[..]
Weet iemand waar deze bussen gebouwd zijn ?
Die van het GVB Amsterdam worden ook in frankrijk gebouwd zei een buschaffeur gister die bij het GVB rijdt.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De 18 meter bussen zijn gebouwd in Frankrijk. De 12 meter variant zou in Duitsland gebouwd kunnen zijn, omdat ook de stadsbussen van Den Bosch daar gebouwd zijn.
Ik zoek naar een verklaring van je gedrag. Eerst dacht ik dat je een vervelende kutkloon was, maar dat ben je niet. Je fanatisme en gerichtheid op enkele stokpaardjes zijn voorbeelden waar je een autist aan kunt herkennen, dus vandaar dat ik het vermoedde.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:43 schreef Dj-Flash het volgende:
Nee,wat is de reden dat je het vraagt ?
Iemand enig idee?quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:51 schreef DaFrenk het volgende:
Iemand een idee hoe die halteaanduidingen werken in (o.a.) de Veolia bussen? Is dat op basis van GPS?
Dan bedoel ik dus die LED borden voorin de bus
als of het bij XX met de GPS wel goed werkt?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:42 schreef Peterselieman het volgende:
Lijkt me met GPS werken. Anders zou zo'n systeem niet betrouwbaar genoeg zijn.
Ligny-en-Barrois, Meuse (55), in Lotharingen.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:08 schreef Dj-Flash het volgende:
[..]
Die van het GVB Amsterdam worden ook in frankrijk gebouwd zei een buschaffeur gister die bij het GVB rijdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |