is dat zo'n zelfde ding die ook in Groningen rijdt als citypendel? die zijn namelijk ook knaterslelijk! die mogen van mij namelijk ook zo ten onder. Hilarisch was nog wel de reclame aan de linkerzijde van de bus over voordelig parkeren.quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:06 schreef Peterselieman het volgende:
Het is helaas geen Frysker maar een Kutsenits.
dat van die onderkoelde chauffeur was wat minder. hij kon wel op eigen kracht naar de kant toe zwemmen zag ik. hopelijk gaat het snel beter met hem. maar ik hoop dat die kutsneris of ie ook al weer mag heten heel snel uit het straatbeeld verdwijnen. die gast die dit ding (en de frysker) ontworpen heeft moet direct een verbod krijgen om nooit meer in zijn leven voortuigen te ontwerpen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:16 schreef Peterselieman het volgende:
Yep. Arriva Groningen had er 2 voor Groningen besteld. Al in het eerste jaar deed blijken dat de busjes wat moeite hadden om het Emmaviaduct in Groningen op te rijden. Ze komen dan vanaf een pakeerplek aan de zuidkant van het station en moeten dan meteen met passagiers dat viaduct op om over het spoor te geraken. Omdat er te lichte motoren in zitten, hebben de busjes daar moeite mee. Daarom heeft Arriva besloten een busje uit Waterland over te hevelen naar Groningen en deze retour te sturen. Maar ja ik had niet verwacht dat het busje het voordelig parkeren zo letterlijk zou nemen.
Overigens moest de sjoof wel naar het ziekenhuis met onderkoelingsverschijnselen.
wat is dat ding foeilelijk zeg! Ik zou me kapot schamen als ik er in zou zitten en dat heb ik niet snel met vervoersmiddelen!quote:
Goede site idd.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:51 schreef Peterselieman het volgende:
Vast niet iemand van hier. Houd openbaarvervoerinboskoop.nl in de gaten, dan kun je misschien antwoord op je vraag krijgen![]()
de tering, dat ding heet gewoon echt KUTsenitsquote:
Het is ook echt een naam die zo lekker in de mond ligt.quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de tering, dat ding heet gewoon echt KUTsenits
quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:08 schreef Peterselieman het volgende:
Zeker.
Bus 8020 mist een hele hap uit de voorbumper. Zal wel wat meegepakt hebben onderweg.
Nou grappig in het echt komt het te vaak voor dat je een half uur wacht en dat er dan ineens 3 bussen bumper aan bumper aan komen rijden ......quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:48 schreef Battlefan het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er grappig uithier meer
(OV In Boskoop dus
)
Dat laatste. Zat er vanmiddag in. Ding kwam al met +7 aanrijden. Vervolgens bleek er in Leeuwarden nog een aanrijding te zijn geweest, waardoor alles door de schrans moest. Gevolg met +20 de bus op de schrans verlaten en maar naar het station gelopen om toch nog de trein naar Groningen te kunnen halen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:39 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze?
of toch een ex herpes?
Ik denk dat GVU doorgaat vanaf 4647.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:09 schreef Battlefan het volgende:
Weet iemand of de oude ZT NewAG300'en bij het GVU een nieuw nummer krijgen (46xx, zoals de huidige NewAG300'en) of houden ze gewoon het oude nummer (78xx) houden?
Weet iemand waar deze bussen gebouwd zijn ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:48 schreef Battlefan het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er grappig uithier meer
(OV In Boskoop dus
)
De 18 meter bussen zijn gebouwd in Frankrijk. De 12 meter variant zou in Duitsland gebouwd kunnen zijn, omdat ook de stadsbussen van Den Bosch daar gebouwd zijn.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:18 schreef Dj-Flash het volgende:
[..]
Weet iemand waar deze bussen gebouwd zijn ?
Die van het GVB Amsterdam worden ook in frankrijk gebouwd zei een buschaffeur gister die bij het GVB rijdt.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De 18 meter bussen zijn gebouwd in Frankrijk. De 12 meter variant zou in Duitsland gebouwd kunnen zijn, omdat ook de stadsbussen van Den Bosch daar gebouwd zijn.
Ik zoek naar een verklaring van je gedrag. Eerst dacht ik dat je een vervelende kutkloon was, maar dat ben je niet. Je fanatisme en gerichtheid op enkele stokpaardjes zijn voorbeelden waar je een autist aan kunt herkennen, dus vandaar dat ik het vermoedde.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:43 schreef Dj-Flash het volgende:
Nee,wat is de reden dat je het vraagt ?
Iemand enig idee?quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:51 schreef DaFrenk het volgende:
Iemand een idee hoe die halteaanduidingen werken in (o.a.) de Veolia bussen? Is dat op basis van GPS?
Dan bedoel ik dus die LED borden voorin de bus
als of het bij XX met de GPS wel goed werkt?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:42 schreef Peterselieman het volgende:
Lijkt me met GPS werken. Anders zou zo'n systeem niet betrouwbaar genoeg zijn.
Ligny-en-Barrois, Meuse (55), in Lotharingen.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:08 schreef Dj-Flash het volgende:
[..]
Die van het GVB Amsterdam worden ook in frankrijk gebouwd zei een buschaffeur gister die bij het GVB rijdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |