haha, ja die lijkt meer op een netkous... sorry...quote:
Stokerquote:Op donderdag 8 november 2007 19:21 schreef Smurfin het volgende:
Terpentine
[ afbeelding ]
Ierse schrijver met een S
Da's toch geen kledingmerk, bovendien had je geen nieuwe vraag...quote:
Je antwoord is goed, maar weer het verkeerde plaatjequote:Op maandag 19 november 2007 16:07 schreef ggiirrll het volgende:
Großglockner
[ afbeelding ]
modeltreinmerk met een M
wat maakt het nou uit...quote:Op maandag 19 november 2007 16:43 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Je antwoord is goed, maar weer het verkeerde plaatje![]()
Wat maakt het nou uit??quote:Op maandag 19 november 2007 17:25 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
wat maakt het nou uit...![]()
maar om je een plezier te doen..
[ afbeelding ]
Lieve schat... als je voor de gein dat woord even googled en dan bij afbeeldingen kijkt, zul je zien dat ik niet zomaar wat gedaan had.. maar dat ff terzijde..quote:Op maandag 19 november 2007 19:06 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit??
Als je even de titel en de OP leest, dan zie je dat dit spel Pim pam pet met Plaatjes heet,
dat betekent dat je het antwoord hoort te geven mét bijbehorend plaatje, dus niet zomaar
een willekeurig plaatje![]()
Zuchtquote:Op donderdag 13 december 2007 20:25 schreef ggiirrll het volgende:
Bucks Fizz
[ afbeelding ]
plaatje naar tevredenheid??
Actrice uit GTST met een G
hahahahaquote:Op donderdag 13 december 2007 22:47 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Zucht![]()
Laat me raden: je bent niet voor 1995 geboren![]()
Als je het spelletje niet snapt, zoek dan wat van je eigen niveau of anders speel het serieus...je kan het
Gedraag je daar dan ook naar!quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:07 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
hahahahagrapjas! je schat me minstens 14 jaar jonger! Ik doe zo omdat ik niet zo van dat gemiep van jou houdt, het is me zo vaak al overkomen dat iemand een verkeerd plaatje post nav een vraag, en daar maak ik me niet druk om.. maar jij wel en daarom krijg ik graag je goedkeuring!
hahaha, tuurlijk, maar het blijft leuk als je blijft happen!quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:38 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Gedraag je daar dan ook naar!
Ik zal het nog een keer uitleggen;
Dit spel heet Pim pam pet met plaatjes, dwz je geeft het goeie antwoord en plaatst daar, net zoals iedereen, het bijbehorende plaatje bij (dus wat bij het anwoord hoort), Je zet er dus niet zo maar een willekeurig plaatje bij!
Kunnen we nu als volwassen mensen een simpel spelletje spelenThank you
Poortvliet is niet de juiste persoon, het had Anton Piek moeten zijn !!quote:Op maandag 17 december 2007 19:19 schreef ggiirrll het volgende:
poortvliet
[ afbeelding ]
openbaarvervoersmaatschappij in duitsland met een D
oeps, sorryquote:Op dinsdag 18 december 2007 07:23 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Poortvliet is niet de juiste persoon, het had Anton Piek moeten zijn !!
ik wil niet zeuren, want de discussie over de regels hebben we al gehad.. maar zoveel mogelijkheden qua antwoorden zijn er niet op deze vraag.. en das niet echt pim pam pet he..quote:Op donderdag 27 december 2007 14:07 schreef Smurfin het volgende:
Zoloft
[ afbeelding ]
Meso-Amerikaanse beschaving die bestond tussen circa 1200 en 1520 met een A
Claxonquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:00 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Huskystar
[ afbeelding ]
Ik moest hem opzoeken hoor .. rare vraag was het trouwens![]()
Auto-onderdeel met een c
Finkbrau.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:30 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Vuurkorf
[ afbeelding ]
Biermerk met een F
Rakketquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:50 schreef rubbereend het volgende:
Schroef
[ afbeelding ]
soort ijsje met een R
Een paddestoel met een C dan??quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:58 schreef ggiirrll het volgende:
Green Label (van Johnnie Walker)
[ afbeelding ]
Schimmel met een C
Champignonquote:
doe dan een plaatje van de staat hehequote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:40 schreef draculettetje het volgende:
ik weet wel wie je bedoeld nu nog plaatje vinden grrrr
quote:Op zondag 9 maart 2008 12:06 schreef Lief-visje het volgende:
Kledingkast
[ afbeelding ]
Een spel computer met een G
Eristoff is zover ik weet niet uit Ljouwertquote:Op zondag 9 maart 2008 16:23 schreef ggiirrll het volgende:
eristoff
[ afbeelding ]
Frysk Whiskeymerk mei in F
queen park rangers FCquote:Op zondag 9 maart 2008 23:54 schreef Induhskaai het volgende:
Frysk Hynder
[ afbeelding ]
Voetbalclub met een Q
nog even voor de verduidelijking... monotreem is de benaming van diersoorten die eieren leggen en zoogdieren zijn. ik vroeg echter de naam van het dierquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:43 schreef Schlumberger het volgende:
Monotreem(tof beest!)
[ afbeelding ]
Rollenspel met een D?
nickelodeonquote:
Basmatirijstquote:Op maandag 17 maart 2008 08:10 schreef draculettetje het volgende:
lasagne
[ afbeelding ]
soort rijst met een B
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |