Meh van morgen iig nog nietquote:Op woensdag 14 november 2007 08:52 schreef tonks het volgende:
ik dacht dat de patch altijd al gewoon te downloaden was voor 11 uur
Als gnome al helemaal.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:16 schreef tonks het volgende:
[ afbeelding ]
Als je maintank er zo uitziet dan ga je toch kapot van het lachen.
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:20 schreef epimethea het volgende:
[ afbeelding ]
iig beter dan een eindbaws zijn met maar 1 arm
Doet me denken aan die ridder van Monty Python, die zonder ledematen door blijft vechten.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:20 schreef epimethea het volgende:
[ afbeelding ]
iig beter dan een eindbaws zijn met maar 1 arm
Tuurlijkquote:Op woensdag 14 november 2007 11:10 schreef avotar het volgende:
Zou je eerst moeten downen en patchen voor je weer kan inloggen
We lagen helemaal dubbel in de guild toen we dat zagen (en de tanks vonden dat niet leukquote:Op woensdag 14 november 2007 11:16 schreef tonks het volgende:
[ afbeelding ]
Als je maintank er zo uitziet dan ga je toch kapot van het lachen.
Ik vind die filmpjes echt heel grappigquote:Op woensdag 14 november 2007 11:36 schreef epimethea het volgende:
SWOOOOOOOSH AROUND THE .....CHANNELED SPELL :p
ik ken em niet persoonlijk omdat ik horde speel, maar ik kom em geregeld tegen en ik heb ze ass ook al meerderemalen geownded
ik heb wel respect voor em, hijft een hele server gecreeerd die em haat, een hele community in de zeik gezet en het movielol pvp team is best goed.
tis alleen een bange poeperd , al zou je ook respect kunnen hebben voor hun pvp gedrag
als je een movielol persoon ganked kan je dr vergif op innemen dat je gehunt gaat worden door een groep
Nog coolerquote:Op woensdag 14 november 2007 11:43 schreef epimethea het volgende:
zijn filmpjes zijn baas,
heb je die laatste al gezien met ze broer? ik knetter stoned toen ik em zag heb bijna in me broek geplast van het lachen.
tis een belg trouwens zover ik weet, misschien leest ie stiekem wel mee
Doet me denken aan Papilon (Dorf pala) op Skullcrusher die door de hele horde gehaat word (naja vroeger dan). Met ze teampje heal bitches altijd bij hemquote:Op woensdag 14 november 2007 11:36 schreef epimethea het volgende:
SWOOOOOOOSH AROUND THE .....CHANNELED SPELL :p
ik ken em niet persoonlijk omdat ik horde speel, maar ik kom em geregeld tegen en ik heb ze ass ook al meerderemalen geownded
ik heb wel respect voor em, hijft een hele server gecreeerd die em haat, een hele community in de zeik gezet en het movielol pvp team is best goed.
tis alleen een bange poeperd , al zou je ook respect kunnen hebben voor hun pvp gedrag
als je een movielol persoon ganked kan je dr vergif op innemen dat je gehunt gaat worden door een groep
Hmmm dat word erg interesant tegen huntersquote:* FD doesn't work in PVP, enemy doesn't lose target
Volgens mij dat je voor 0g de items kan kopen. Kortom: gratis.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:43 schreef vogelkooi het volgende:
cost requirement?
Dat je als lvl 1 shamie al een tier 6 kan dragen?
Of de repair costen?
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:40 schreef Necrodeath het volgende:
Leuke hunter buffs, maar dan lees je dit in de Undocumented 2.3 Hunter changes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |