abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54398639
Mauro jij zit toch bij djnivek in de guild?
pi_54399212
quote:
Op maandag 5 november 2007 20:32 schreef Rossoneri het volgende:
Hoeveel van jullie hebben hier cosmos geïnstalleerd??

http://www.cosmosui.org
Ik denk vrijwel niemand?
Doe eens niet.
pi_54399535
Gister nog 2 Khorium veins gevonden na een paar uur hunten. Nu nog maar 30 ore te gaan en nog ergens 4 Elemental Seaforium Charge en een Hula Girl Doll en dan zou ik de mats moeten hebben voor de epic engineering mount. Ben benieuwd of het morgen patch day is of volgende week.
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_54400091
Na een tijd op m'n 70 warrior gespeeld te hebben (fury ftw ) toch maar eens goed zitten na denken wat ik ermee wil. Instances doen gaat lastig (of zelfs niet) aangezien ik eigenlijk alleen maar als tank mee kan (wat opzich niet erg is alleen is het solo spelen dan zo sloom/saai)

Nu heb ik nog een 63 hunter en een 61 rogue maar zit eigenlijk te dubben tussen deze 2 welke ik nou zou gaan levelen (met in het achterhoofd op lvl 70 gewoon instances kunnen doen in de spec die ik leuk vind zonder dat mijn solo spel ervaring er saai/sloom van wordt)

Iemand hier met wat suggesties ? (Toch niet zo'n zin in hetzelfde verhaal als op me warrior)
pi_54400502
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:59 schreef Raisk het volgende:
Na een tijd op m'n 70 warrior gespeeld te hebben (fury ftw ) toch maar eens goed zitten na denken wat ik ermee wil. Instances doen gaat lastig (of zelfs niet) aangezien ik eigenlijk alleen maar als tank mee kan (wat opzich niet erg is alleen is het solo spelen dan zo sloom/saai)

Nu heb ik nog een 63 hunter en een 61 rogue maar zit eigenlijk te dubben tussen deze 2 welke ik nou zou gaan levelen (met in het achterhoofd op lvl 70 gewoon instances kunnen doen in de spec die ik leuk vind zonder dat mijn solo spel ervaring er saai/sloom van wordt)

Iemand hier met wat suggesties ? (Toch niet zo'n zin in hetzelfde verhaal als op me warrior)
Met je Rogue en Hunter zul je iig veel in de LFG tool staan. (met 10 andere Rogues en Hunters)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 6 november 2007 @ 12:00:32 #31
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_54401558
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 09:41 schreef tonks het volgende:
Mauro jij zit toch bij djnivek in de guild?
Nee, niet meer.

Die raiden op onmogelijke tijden namelijk. Dat kan ik niet, niet met mijn werk iig.
Dus ik ben weer terug op m'n ouwe stekkie, maar dan met een nieuwe char. Lekker gererolled
pi_54404219

gister neer gegaan, ook 1 try op Kaz'Rogal. 17% gekregen.
had wel neer moeten gaan, weet niet wat er fout ging. Gaat vanavond wel neer

http://wowwebstats.com/pgvilvjuamnu1
Welkom op FOK!
pi_54405992
Patchdag wordt in ieder geval niet morgen.
pi_54417664
onze vooruitgang is de laatste twee weken echt sick.
Hebben Al'Ar, Solarian, Hydross, Morogrim Tidewalker en Magtheridon gewoon allemaal ff meegepakt.

Nu 3/6 SSC en 3/4 TK. Denk dat we binnenkort echt kunnen gaan kijken naar Vashj en Kael'Thas.
pi_54420133

4e boss 46% na 1 matige en 1 redelijk try

Welkom op FOK!
pi_54421533
Weet iemand of het mogelijk is dat je een character van account A naar account B transfered?
Ik ben het op dit moment aan het zoeken bij account management maar kan de feature niet vinden.

Iemand die hiermee ervaring in heeft?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_54422072
Dat kan, maar alleen als bij de 2 accounts dezelfde achternaam is opgegeven zover ik weet.
Verder hebk geen idee hoe, heb het zelf nooit gedaan.
Doe eens niet.
pi_54424656
quote:
Patch 2.3 and Season 3 Start date

* We are currently planning to start Season 3 on November 20 once the realms come back up from their weekly maintenance.
* The start date for Season 3 is purposefully planned to be one week later than the release of patch 2.3, which is currently scheduled for November 13.
Nog één weekje dus om 30 khorium ore bij elkaar te scharrelen.
  woensdag 7 november 2007 @ 11:13:16 #39
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_54424745
quote:
Op woensdag 7 november 2007 11:09 schreef DikkeSmikkel het volgende:

[..]

Bron?
phluphy for president!
  woensdag 7 november 2007 @ 11:18:57 #40
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_54424876
quote:
Op woensdag 7 november 2007 11:13 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Bron?
Ok te makkelijk: http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=2182.0
phluphy for president!
pi_54424915
quote:
Op woensdag 7 november 2007 11:18 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Ok te makkelijk: http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=2182.0
Ehm ja... Zal het er voortaan even bij zetten.
pi_54426039
Heb een redelijk rottige quest te doen. Moet een 50 elite killen met mn lvl 52 (3300hp) Rogue. Alleen is de 50 elite 14000hp. Ik denk dat hier het meest heb aan een healer in een team right?

Heb gisteren nog getwijfeld om de Krol Blade te kopen. Buyout was 250g en bid vanaf 175. Ik vond 250 een beetje veel, dus heb een bid gedaan. Helaas niet gewonnen. Later las ik dat het zwaard met name bij Rogues erg nuttig en populair is :p

Het wordt tijd dat ik es wat rare/epic items kan looten. Heb er volgens mij nog nooit een geloot.
I spoke proper England since I was a children.
pi_54426355
quote:
Op woensdag 7 november 2007 08:20 schreef Necrodeath het volgende:
Dat kan, maar alleen als bij de 2 accounts dezelfde achternaam is opgegeven zover ik weet.
Verder hebk geen idee hoe, heb het zelf nooit gedaan.
klopt
Welkom op FOK!
  Moderator / Redactie FP woensdag 7 november 2007 @ 12:40:41 #44
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_54426654
Zeu, mn Nelf Warrior na 3 daagjes casual spelen op lvl 20

Kreeg een run door DM en Blackened Defias Armor dropte Leuke combi met de Chausses of Westfall
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  woensdag 7 november 2007 @ 15:58:25 #45
187864 epimethea
dont let me open the box
pi_54431660
dikke vinger naar blizz
quote:
Greetings Mr XXXXX

We are writing to inform you that we have, unfortunately, had to add a warning to your World of Warcraft account and temporarily suspend it. It is with regret that we take this type of action; however, it is in the best interests of the World of Warcraft community as a whole and for the integrity of the game. After your suspension has expired, you will be able to access the World of Warcraft servers again. Please note that should any further violations of our Rules and Policies occur, this incident will be taken into consideration when determining the consequences to your account. This could include further warnings, account suspension or account termination.
wat blijkt, schijnbaar mag je geen world pvp meer doen op een pvp server
was dr verkeerd aan iemand campen als die persoon met 3 vrienden het zelfde mij gedaan hebben....
pi_54432600
geen world pvp op een pvp server?
Wat is dat voor nonsens???
pi_54432640
quote:
Op woensdag 7 november 2007 15:58 schreef epimethea het volgende:
dikke vinger naar blizz
[..]

was dr verkeerd aan iemand campen als die persoon met 3 vrienden het zelfde mij gedaan hebben....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_54432662
quote:
Op woensdag 7 november 2007 11:09 schreef DikkeSmikkel het volgende:

[..]

Wat moet je met 30 khorium?
pi_54432796
quote:
Op woensdag 7 november 2007 15:58 schreef epimethea het volgende:
dikke vinger naar blizz
[..]

Dat is vast niet het enige.
  woensdag 7 november 2007 @ 17:23:57 #50
187864 epimethea
dont let me open the box
pi_54433615
wat zou het dan moeten zijn?

ik heb gister alleen geraid, toen ben ik wat gaan herben waar ik eerst gecamped en bespuugd werd door een party, waarvan het meerendeel lekker rond me lichaam bleef hangen omdat het kenbaar koel is om te overpoweren (en ik meer dan de 20honer waard bent dan de meeste ) om uiteindelijk te ressen bij spirithealer omdat ik dr geen zin meer in had en ik wou roken

dan kom ik later 1 zo een pino tegen neem ik kei hard wraak met de optie vluchten of ressen (ik was in me eentje) het enige wat hij doet is dood gaan ressen en denken dat ie verder kan grinden op die plek (dacht het dus niet)
om dan vandaag op werk als ik een collega mijn nieuwe pvp mace set wil laten zien er achter te komen dat mijn account geblokeerd is.

wat moet er anders gebeurd zijn mother sharahz die me huisarest heeft gegeven of illidian die vond dat ik te prepared bij em stond?

het is gewoon een lame ass gm geweest die ondanks het feit dat pvp server haresement tickets extra aandacht/onderzoek horen te krijgen gewoon de wens van dat ventje gehonereerd heeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')