Ik denk vrijwel niemand?quote:Op maandag 5 november 2007 20:32 schreef Rossoneri het volgende:
Hoeveel van jullie hebben hier cosmos geïnstalleerd??
http://www.cosmosui.org
Met je Rogue en Hunter zul je iig veel in de LFG tool staan. (met 10 andere Rogues en Hunters)quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:59 schreef Raisk het volgende:
Na een tijd op m'n 70 warrior gespeeld te hebben (fury ftw) toch maar eens goed zitten na denken wat ik ermee wil. Instances doen gaat lastig (of zelfs niet) aangezien ik eigenlijk alleen maar als tank mee kan (wat opzich niet erg is alleen is het solo spelen dan zo sloom/saai)
Nu heb ik nog een 63 hunter en een 61 rogue maar zit eigenlijk te dubben tussen deze 2 welke ik nou zou gaan levelen (met in het achterhoofd op lvl 70 gewoon instances kunnen doen in de spec die ik leuk vind zonder dat mijn solo spel ervaring er saai/sloom van wordt)
Iemand hier met wat suggesties ? (Toch niet zo'n zin in hetzelfde verhaal als op me warrior)
Nee, niet meer.quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:41 schreef tonks het volgende:
Mauro jij zit toch bij djnivek in de guild?
Nog één weekje dus om 30 khorium ore bij elkaar te scharrelen.quote:Patch 2.3 and Season 3 Start date
* We are currently planning to start Season 3 on November 20 once the realms come back up from their weekly maintenance.
* The start date for Season 3 is purposefully planned to be one week later than the release of patch 2.3, which is currently scheduled for November 13.
Bron?quote:Op woensdag 7 november 2007 11:09 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Nog één weekje dus om 30 khorium ore bij elkaar te scharrelen.![]()
Ehm ja...quote:Op woensdag 7 november 2007 11:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ok te makkelijk: http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=2182.0
kloptquote:Op woensdag 7 november 2007 08:20 schreef Necrodeath het volgende:
Dat kan, maar alleen als bij de 2 accounts dezelfde achternaam is opgegeven zover ik weet.
Verder hebk geen idee hoe, heb het zelf nooit gedaan.
wat blijkt, schijnbaar mag je geen world pvp meer doen op een pvp serverquote:Greetings Mr XXXXX
We are writing to inform you that we have, unfortunately, had to add a warning to your World of Warcraft account and temporarily suspend it. It is with regret that we take this type of action; however, it is in the best interests of the World of Warcraft community as a whole and for the integrity of the game. After your suspension has expired, you will be able to access the World of Warcraft servers again. Please note that should any further violations of our Rules and Policies occur, this incident will be taken into consideration when determining the consequences to your account. This could include further warnings, account suspension or account termination.
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:58 schreef epimethea het volgende:
dikke vinger naar blizz
[..]
wat blijkt, schijnbaar mag je geen world pvp meer doen op een pvp server
was dr verkeerd aan iemand campen als die persoon met 3 vrienden het zelfde mij gedaan hebben....
Wat moet je met 30 khorium?quote:Op woensdag 7 november 2007 11:09 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Nog één weekje dus om 30 khorium ore bij elkaar te scharrelen.![]()
Dat is vast niet het enige.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:58 schreef epimethea het volgende:
dikke vinger naar blizz
[..]
wat blijkt, schijnbaar mag je geen world pvp meer doen op een pvp server
was dr verkeerd aan iemand campen als die persoon met 3 vrienden het zelfde mij gedaan hebben....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |