episode 1 is al geweest volgens mij. Ik weet niet hoe men denkt over spoilers in dit topic??quote:Op maandag 5 november 2007 17:47 schreef Dickies het volgende:
Al begonnen daar? Episode 1 is 'onderweg'
Ik zou er nooit aan meedoen maar zeker leuk om te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het topic: (kijk dus uit!!) Dean is een DPC-er maar geen fanatieke.
http://www.dpchallenge.com/forum.php?action=read&FORUM_THREAD_ID=631268&page=9#4222955Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Ja, ik heb 'm gedownload. Straks even kijkenquote:Op maandag 5 november 2007 18:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
episode 1 is al geweest volgens mij. Ik weet niet hoe men denkt over spoilers in dit topic??
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 18:52 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ja, ik heb 'm gedownload. Straks even kijkenwaar?? ik heb twee lopen maar die doen niets
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Een bepaalde torrentsite. Aanmelden alleen op invite. Mocht je er 1 willen dan kan ik je wel mailenquote:Op maandag 5 november 2007 19:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]waar?? ik heb twee lopen maar die doen niets
Carry on my wayward son
Oei...erg leukNo one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!![]()
Leuk, dat zou ik ook wel hier in NL willen zien. *Kan best prima Engels, maar is lui en heeft liever ondertiteling*
Ik ben gewoon ik en dit is mijn ding.![]()
ff mailen naar net5quote:Op maandag 5 november 2007 20:45 schreef Toeps het volgende:
Oeh, wanneer komt dat in NL? *meldt vast aan
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
er is niets mis met praten over torrents hoor... je mag alleen geen linkjes plaatsen oid...quote:Op maandag 5 november 2007 20:43 schreef Yoni het volgende:
Leuk! Dit wil ik ook wel zien
maarrrruh..mag het gekletst over de torrents een pietsie minder
wij krijgen hem ook niet echt binnen dus... tracker is niet goed
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
Ik zie hem ook niet in de nieuwsgroepen. Afwachten maar....Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis![]()
Ik wel. Gisteren gepostquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:34 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik zie hem ook niet in de nieuwsgroepen. Afwachten maar.....
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!![]()
staat ie wel tussen, twee keer zelfs...maar die doet niets...quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:13 schreef killko het volgende:
Anders eens op mininova zoeken naar the shot...Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Ik had weer op het verkeerde gezocht zie ikquote:
Tx
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis![]()
OK, dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
staat ie wel tussen, twee keer zelfs...maar die doet niets...![]()
![]()
Klinkt grappig. Heb normaal gesproken niets met dit soort programma's. Vanavond maar eens kijken
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
Ben ook wel benieuwd.. hmmz downloaden dan maar
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+![]()
7 stuks doen het nietquote:
Leuk, dat ga ik downloaden
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"![]()
Hij is binnen, nu nog kijken. Ik verwacht toch enige tenenkromming van mijn kant. Amerikaanse tv kennende zal er wel weer meer gecast worden op persoontjes, dan waar de show om draait...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
Een een aflevering over naaktfotografie, zodat je vervolgens de helft van het foto-resultaat niet mag zien. Beetje tegenstrijdig die Amerikanen..quote:Op woensdag 7 november 2007 07:42 schreef freud het volgende:
Hij is binnen, nu nog kijken. Ik verwacht toch enige tenenkromming van mijn kant. Amerikaanse tv kennende zal er wel weer meer gecast worden op persoontjes, dan waar de show om draait...
![]()
dat is juist lekker smullenquote:Op woensdag 7 november 2007 07:42 schreef freud het volgende:
ik ga vanvond nog eens een poging wagen, had er gisteren geen zin meer in. ben dan ook totale n00b op gebied van nieuwsgroepen
eens kijken of ik dit ergens kan vinden vanavond
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
In dit topicquote:Op woensdag 7 november 2007 13:55 schreef Paxlie het volgende:
eens kijken of ik dit ergens kan vinden vanavond![]()
![]()
bij de 3e download poging lukte het eindelijk
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis![]()
Net 1e aflevering gekeken.
Moest wel lachen daarom
ik ken al die pipo's niet die in die serie meedoen.
Ik vind het best leuk.
Vind de kandidaten so far aardig cocky voor hun doen en hun foto's waren bar slecht. Die Russel James en zn jury zijn ook maar weird, vind het nog niet echt gegrond commentaar allemaal overall gezien. Ben benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen de show.
Whatever I want.![]()
ja psies...ze vinden zichzelf allemaal geweldig (behalve Ivanquote:Op zondag 11 november 2007 17:17 schreef PeRi het volgende:
Ik vind het best leuk.
Vind de kandidaten so far aardig cocky voor hun doen en hun foto's waren bar slecht. Die Russel James en zn jury zijn ook maar weird, vind het nog niet echt gegrond commentaar allemaal overall gezien. Ben benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen de show.
) maar het commentaar van de jury vond ik ook wel twijfelachtig.
ze hadden Babinka er niet uit moeten sturen. Ik bedoel: HALLO!!! hoe kan iemand zich nog fucking concentreren met die immer ratelende Piper op de achtergrond??Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Aangezien dit topic toch echt over het programma zelf gaat gaan en minder over fotografie, schop ik deze even richting FTR![]()
![]()
wat suf...quote:Op zondag 11 november 2007 19:11 schreef Yoni het volgende:
Aangezien dit topic toch echt over het programma zelf gaat gaan en minder over fotografie, schop ik deze even richting FTR04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
ja het gaat ook helemaal niet over fotografie ofzo
Nou, de fotografie technieken gaan ze niet zo diep op in.
Vanavond nieuwe kijken.
Whatever I want.![]()
Ohhh toch jammer. Die Piper vind ik maar niks, Ivan naar huis. Had toch wel verwacht dat ie langer zou blijven, alhoewel wel typisch Amerikaans - de kandidaten uit het buitenland als eerste weg. Gebeurt bij zoveel shows. Moet ook zeggen dat ik had gedacht dat ie Dean weg zou sturen.
Wat ik wel leuk vind, is dat sowieso the worst team voor elimination gaat. Hoe slecht je ook bent, als je in het winnende team zit, ben je altijd safe. En als je goed bent, zit je altijd goed.
Whatever I want.![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 21:17 schreef PeRi het volgende:Iets met spoilers enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik wel leuk vind, is dat sowieso the worst team voor elimination gaat. Hoe slecht je ook bent, als je in het winnende team zit, ben je altijd safe. En als je goed bent, zit je altijd goed [afbeelding].
Verder vond ik ep2 een stuk cooler dan de eerste
De ep is toch uitgezonden? dus mag je er zonder spoilertags over pratenquote:
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.![]()
ahhh we krijgen dat gezeik weer, geen wonder dat hij naar TV moest...quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De ep is toch uitgezonden? dus mag je er zonder spoilertags over praten
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De ep is toch uitgezonden? dus mag je er zonder spoilertags over pratenWhatever I want.![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:08 schreef Re het volgende:
ahhh we krijgen dat gezeik weer, geen wonder dat hij naar TV moest...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
het spijt me hoor, maar ik woon niet in Amerika en kan het derhalve niet gelijk bekijken. Hoe moeilijk is het om er ff tagjes omheen te plaatsen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De ep is toch uitgezonden? dus mag je er zonder spoilertags over praten [afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
doorgaans kijkt men dan een dagje niet in het topic tot men de aflevering heeft gezien.Whatever I want.![]()
Gisteravond de eerste aflevering gekeken. Het was wel weer humoristisch om te zien eigenlijkIk weet ook gelijk weer waarom ik nooit eerder naar dat soort programma's keek
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
ik heb weer eens problemen om ep 2 te vinden
je moet Marty26 ff aanschieten op msn of iets dergelijks, die weet dat wel te vinden voor jequote:Op woensdag 14 november 2007 08:43 schreef Puckzzz het volgende:
ik heb weer eens problemen om ep 2 te vinden [afbeelding]
Heb 2 binnen, straks even kijken.. Ben er niet echt kapot van in ieder geval. Niveau valt me tegen
Carry on my wayward son
Ik vond 'm leuk
OMG wat een slechte show is dit toch! EN toch blijven kijken hè, want je weet maar nooit of er een omwenteling volgt of ze ineens goed worden! En Russel is zó stom.
Maria's foto waren wel erg leuk, die van de challenge en ze wordt wel echt iedere week beter, zij wel voor mn gevoel als enige.. De rest vond ik wel echt matig.
Fuck you, fuck me, fuck me, little kids!!!!!
Ik had wel verwacht dat Jason weg moest eigenlijk ipv Robin. Alhoewel Jason wel beter is natuurlijk, maar zijn gedrag is behoorlijk vervelend.
Final four nu! 'Spannend'!Whatever I want.![]()
toch grappig dat sinds het spoiler-gezeur dit hele topic is dood gebloed. Zet je toch te denken.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Oh ik kijk het nog steeds hoor, en met genoegen
Want in die drie weken heb je zelf niet kunnen posten?quote:Op maandag 10 december 2007 20:31 schreef Paxlie het volgende:
toch grappig dat sinds het spoiler-gezeur dit hele topic is dood gebloed. Zet je toch te denken..
Whatever I want.![]()
Aflevering 1 gezien, My God wat een stel kemphaantjes..alles voor entertainment zo slecht..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: