ja psies...ze vinden zichzelf allemaal geweldig (behalve Ivanquote:Op zondag 11 november 2007 17:17 schreef PeRi het volgende:
Ik vind het best leuk.
Vind de kandidaten so far aardig cocky voor hun doen en hun foto's waren bar slecht. Die Russel James en zn jury zijn ook maar weird, vind het nog niet echt gegrond commentaar allemaal overall gezien. Ben benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen de show.
wat suf...quote:Op zondag 11 november 2007 19:11 schreef Yoni het volgende:
Aangezien dit topic toch echt over het programma zelf gaat gaan en minder over fotografie, schop ik deze even richting FTR
quote:Op maandag 12 november 2007 21:17 schreef PeRi het volgende:Iets met spoilers enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik wel leuk vind, is dat sowieso the worst team voor elimination gaat. Hoe slecht je ook bent, als je in het winnende team zit, ben je altijd safe. En als je goed bent, zit je altijd goed [afbeelding].
Verder vond ik ep2 een stuk cooler dan de eerste
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
De ep is toch uitgezonden? dus mag je er zonder spoilertags over pratenquote:
ahhh we krijgen dat gezeik weer, geen wonder dat hij naar TV moest...quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De ep is toch uitgezonden? dus mag je er zonder spoilertags over praten![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De ep is toch uitgezonden? dus mag je er zonder spoilertags over praten
quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:08 schreef Re het volgende:
ahhh we krijgen dat gezeik weer, geen wonder dat hij naar TV moest...
het spijt me hoor, maar ik woon niet in Amerika en kan het derhalve niet gelijk bekijken. Hoe moeilijk is het om er ff tagjes omheen te plaatsen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De ep is toch uitgezonden? dus mag je er zonder spoilertags over praten [afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
doorgaans kijkt men dan een dagje niet in het topic tot men de aflevering heeft gezien.
je moet Marty26 ff aanschieten op msn of iets dergelijks, die weet dat wel te vinden voor jequote:Op woensdag 14 november 2007 08:43 schreef Puckzzz het volgende:
ik heb weer eens problemen om ep 2 te vinden [afbeelding]
Want in die drie weken heb je zelf niet kunnen posten?quote:Op maandag 10 december 2007 20:31 schreef Paxlie het volgende:
toch grappig dat sinds het spoiler-gezeur dit hele topic is dood gebloed. Zet je toch te denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |