Ja ik ook.. Daarom vond ik het zo jammer dat ik hem gisteren in de winkel niet kon vindenquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:33 schreef --Globe-- het volgende:
Dat zwarte of paarse jurkje ziet er erg gaaf uit. Ben benieuwd of hij 'in het echt' ook zo leuk is.
Ik zag 'm van de week bij iemand op, stond echt heel leuk!quote:Op zondag 11 november 2007 10:52 schreef BettyR het volgende:
Ik heb ook die haarband (die met die grote stenen) besteld voor op m'n werk. Wij moeten in de aanloop naar kerst bij mijn bijbaantje altijd een kerstmuts op. Ik ben dat kriebelige, warme onding zo zat, zo'n haarband is veel leuker.
Oh en ik heb ook een zwarte jurkje besteld, die fijngebreide met de grote zwarte strik voorop.
hm tot nu toe vielen alle jurken van de hm aan de bovnkant juist strakker.. daarom heb ik een maat groter genomen. Hoop nu niet dat i te groot valt..quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Met het zinnetje dat de maten groot vallen bedoelde ik uiteraard niet dat je dat nodig hebt he!
Dat klonk misschien een beetje stom. Ik ben eerder bang dat hij iets te groot zal zijn dan te klein
Niet alleen de jurken: de topjes en jassen ook. Terwijl t.p.v. de buik weer teveel ruimte over is.quote:Op zondag 11 november 2007 13:15 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
hm tot nu toe vielen alle jurken van de hm aan de bovnkant juist strakker.. daarom heb ik een maat groter genomen. Hoop nu niet dat i te groot valt..
Voorjaarscatalogus, bladzijde 137. Artikelnummer is 34-8987 voor de BH in 't zwart, en 34-9027 voor de halve string in 't zwartquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:38 schreef Lollifant het volgende:
Debsterr waar heb je die roze/zwarte beha vandaan uit je onderste collage? Kan hem nergens vinden, hij is wel erg mooi!
Dankje!quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Voorjaarscatalogus, bladzijde 137. Artikelnummer is 34-8987 voor de BH in 't zwart, en 34-9027 voor de halve string in 't zwart.
BH is 14.90 (gelBH), de string 5.90
Ik had hem net ook in de bus ja.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:46 schreef Bartjebart het volgende:
En alweer een nieuwe catalogus...
gaat hard zo..
Ik ben zo jaloers op jouw bh'squote:Op dinsdag 13 november 2007 11:52 schreef Debsterr het volgende:
Log ik net in op "mijn pagina" om ff m'n bestellingen te checken, staat er bij niet geleverde shit het volgende:
[ afbeelding ]
WAAR is m'n voorjaarsbestelling en m'n heelveelondergoed bestelling gebleven.
Laat maar, het is er alweer.
Zo, ik heb nu een bestelling onderweg
[ afbeelding ]
1tje voor eind november
[ afbeelding ]
en 1 voor januari..
[ afbeelding ]
En vanaf nu bestel ik ECHT niets meer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |