abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54394011
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga even in een kussen gillen.
Waarom?
  maandag 5 november 2007 @ 23:36:26 #152
192683 AMDB
Visionair.
pi_54394028
Dit topic begon leuk, meer analyses aub! En kappen met discussieren.
pi_54394159
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:35 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Heus wel, maar niemand hier ( denk ik, maar kun je moeilijk afleiden uit fokgedrag )
In den beginne had ik respect voor je omdat je, dacht ik, mijn mening deelde. Min of meer. Vervolgens begin je aantijgingen naar mijn adres te maken over homosexuele gedragingen terwijl ik op geen enkele manier jou beledigd kan hebben of uberhaupt aanzet tot een negatieve reactie heb gegeven.

Als ik dan je sig lees stemt mij dat droevig... blijkbaar heb je die gekopieerd zodat mensen je grappig zouden vinden terwijl je je er niet mee kunt identificeren (zie OP, bulletpoint 2, voor verdere uitleg). Ik durf zelfs in twijfel te trekken of je de betekenis ervan begrijpt.

Einde.

Now and then, I announce "I know you're listening" to empty rooms.
If I'm wrong, nobody knows.
And if I'm right, maybe I just freaked the hell out of some secret organization.
// http://xkcd.com
pi_54394246
Of the people I talked to, 90% of them listed "I like to have fun" as one of their "interests." Who the hell doesn't like to have fun? What a stupid thing to say. "Hi, my name is dumbass. I like to have fun in my spare time. I'm too shallow to have any real hobbies or interests, so I'm going to play it safe and rattle off an array of universal traits that everyone can relate to, just in case someone suspects me of having a personality or opinion of my own." Most of the people I talked to WROTE EVERYTHING IN CAPS. What right do they have to be this stupid?

- Maddox
pi_54394306
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:33 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Zoveelste? Welnee, ik heb je maar in 2 topics "aangevallen" voor zover ik weet, niet zo overdrijven. En mijn gehak is niet meer of minder kansloos dan jouw gezever over trollen op datingsites.
En dan krijg je eindelijk je kans om je grote gelijk te bewijzen door me in real life "verbaal af te maken" en dan krabbel je plotseling terug?
En doe mij en iedereen die meeleest een plezier en kom niet weer met dat "Als ik met iedere zielige zeikerd die in real life wil discuseren af moet spreken ben ik daar volgend jaar nog mee bezig" gewauwel.
Want hé, dat heeft nog nooit iemand uberhaupt voorgesteld, dus dat is een lulsmoes.

Kunnen we 3 discussies trekken:
  • Je probeert met je knullige reversed psychologie je eigen in real life onzekerheid op mij te projecteren.
  • Je bent een spuuglelijk manwijf en wilt dat geheim houden aangezien anders zelfs je SC-bilmaatjes je dan in de steek zullen laten.
  • Er gaat minimaal 5 minuten denkwerk vooraf aan je semi-"gevatte" opmerkingen, hetgeen dus in zou houden dat je in real life compleet klem geluld wordt.

En hé, ik zal de bovenstaande stelling eens op jouw manier brengen, ontkennen heeft simpelweg geen zin, want dan blijf ik het simpelweg tot vervelens toe herhalen en als je met tegenargumenten komt zeg ik simpelweg "IS TOCH WEL ZO!"

Samenvatting voor de minder begaafden: "Shitonya is daadwerkelijk bang voor de real life kasta .
  • I was an atheist until I realized I was God
      maandag 5 november 2007 @ 23:45:38 #156
    185491 Shitonya
    Same shit, different day
    pi_54394324
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 23:40 schreef r2dGeert het volgende:

[..]

In den beginne had ik respect voor je omdat je, dacht ik, mijn mening deelde. Min of meer. Vervolgens begin je aantijgingen naar mijn adres te maken over homosexuele gedragingen terwijl ik op geen enkele manier jou beledigd kan hebben of uberhaupt aanzet tot een reactie heb gegeven.

Als ik dan je sig lees stemt mij dat droevig... blijkbaar heb je die gekopieerd zodat mensen je grappig zouden vinden terwijl je je er niet mee kan identificeren (zie OP, bulletpoint 2, voor verdere uitleg). Ik durf zelfs in twijfel te trekken of je de betekenis ervan begrijpt.

Einde.

Jij vroeg "waar ging het mis" met een kusje - daar speelde ik op in met " hij eindigt ergens in je anus, daar ging het mis..maar loop op de zaken vooruit". Dat jij die opmerking serieus nam is jouw probleem. Verder kopieer ik nooit quotes en ben je even gevoelig als een koe ( vrouw..) gezien je overdreven serieuze reactie over één opmerking. En respect voor mede fokkers? Man, als jij al iemand respecteert, omdat je denkt dat degene één moment je mening deelt, dan krijg je nog heel wat te verduren in je leven. Respect moet men verdienen en niet krijgen.
    Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
    pi_54394336
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 23:36 schreef AMDB het volgende:
    Dit topic begon leuk, meer analyses aub! En kappen met discussieren.
    [R&P Howto] Hoe níet te eindigen met een relatiesite-gnoom
    I was an atheist until I realized I was God
    pi_54394350
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 23:35 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Eerst ff de berichten hier posten
    Ik heb er nu eentje die elke zin aflsuit met 'en jij?'

Oja, bij mij staat 'Kinderwens: geen.'
    De meeste gozers die reageren hebben a) al kids of b) zeggen gelijk dol te zijn op kinderen.
    .
    Tap tap tap
    pi_54394371
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 23:45 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Jij vroeg "waar ging het mis" met een kusje - daar speelde ik op in met " hij eindigt ergens in je anus, daar ging het mis..maar loop op de zaken vooruit". Dat jij die opmerking serieus nam is jouw probleem. Verder kopieer ik nooit quotes en ben je even gevoelig als een koe ( vrouw..) gezien je overdreven serieuze reactie over één opmerking. En respect voor mede fokkers? Man, als jij al iemand respecteert, omdat je denkt dat degene één moment je mening deelt, dan krijg je nog heel wat te verduren in je leven. Respect moet men verdienen en niet krijgen.
    And if I'm right, maybe I just freaked the hell out of some secret organization.
    pi_54394380
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 23:36 schreef Wiebelkont het volgende:

[..]

Waarom?
    Ik word een beetje gek van sommige mensen hier .
    Tap tap tap
    pi_54394564
    Ok nou word het een beetje saai.
      maandag 5 november 2007 @ 23:53:51 #162
    185491 Shitonya
    Same shit, different day
    pi_54394579
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 23:44 schreef kastanova het volgende:

[..]

En dan krijg je eindelijk je kans om je grote gelijk te bewijzen door me in real life "verbaal af te maken" en dan krabbel je plotseling terug?
    En doe mij en iedereen die meeleest een plezier en kom niet weer met dat "Als ik met iedere zielige zeikerd die in real life wil discuseren af moet spreken ben ik daar volgend jaar nog mee bezig" gewauwel.
    Want hé, dat heeft nog nooit iemand uberhaupt voorgesteld, dus dat is een lulsmoes.

Kunnen we 3 discussies trekken:
  • Je probeert met je knullige reversed psychologie je eigen in real life onzekerheid op mij te projecteren.
  • Je bent een spuuglelijk manwijf en wilt dat geheim houden aangezien anders zelfs je SC-bilmaatjes je dan in de steek zullen laten.
  • Er gaat minimaal 5 minuten denkwerk vooraf aan je semi-"gevatte" opmerkingen, hetgeen dus in zou houden dat je in real life compleet klem geluld wordt.

En hé, ik zal de bovenstaande stelling eens op jouw manier brengen, ontkennen heeft simpelweg geen zin, want dan blijf ik het simpelweg tot vervelens toe herhalen en als je met tegenargumenten komt zeg ik simpelweg "IS TOCH WEL ZO!"

Samenvatting voor de minder begaafden: "Shitonya is daadwerkelijk bang voor de real life kasta .

• 1: Ik krabbel niet terug, want ik heb nooit met het onzinnige idee ingestemd om af te spreken en heb tevens nog enkele andere argumenten gegeven waarom ik het nut er niet van inzie.
    2: Nog nooit iemand voorgesteld? En waar leid jij dat uit af? Genoeg mensen die iets soortgelijks hebben voorgesteld en qua communicatie verschil ik bar weinig hierbuiten.
    3: Onzeker ben ik niet
    4: Bilmaatjes heb ik niet, ik dacht enkel dat jij die hier had.. en ik zie er vrij doorsnee uit. En ja ik weet hoe oppervlakkig je bent dat je meteen weer de focus legt op zoiets nietszeggend als uiterlijk.
    5: Vijf minuten niet hoor, ben niet continu hetzelfde aan het doen namelijk
    6: Ik ben niet bang voor je, maar ik zit niet op te wachten op een uitgebreid "Shit in real life analyse" topic al zou je me ontmoet hebben.
    pi_54394701
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 23:53 schreef Shitonya het volgende:

[..]

1: Ik krabbel niet terug, want ik heb nooit met het onzinnige idee ingestemd om af te spreken en heb tevens nog enkele andere argumenten gegeven waarom ik het nut er niet van inzie.
    2: Nog nooit iemand voorgesteld? En waar leid jij dat uit af? Genoeg mensen die iets soortgelijks hebben voorgesteld en qua communicatie verschil ik bar weinig hierbuiten.
    3: Onzeker ben ik niet
    4: Bilmaatjes heb ik niet, ik dacht enkel dat jij die hier had.. en ik zie er vrij doorsnee uit. En ja ik weet hoe oppervlakkig je bent dat je meteen weer de focus legt op zoiets nietszeggend als uiterlijk.
    5: Vijf minuten niet hoor, ben niet continu hetzelfde aan het doen namelijk
    6: Ik ben niet bang voor je, maar ik zit niet op te wachten op een uitgebreid "Shit in real life analyse" topic al zou je me ontmoet hebben.
    Maar je voelt je wel geroepen om je te verdedigen. Die gladiool hier ergens boven die iets riep over ruzie maken op internet had natuurlijk wél een punt ergens. Internet is bedoeld om lol te maken, niet om te pijpzeiken... daar heb je dagboeken voor
    pi_54394735
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 23:58 schreef Wiebelkont het volgende:

[..]

daar heb je dagboeken voor
      dinsdag 6 november 2007 @ 00:02:55 #165
    185491 Shitonya
    Same shit, different day
    pi_54394848
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 23:58 schreef Wiebelkont het volgende:

[..]

Maar je voelt je wel geroepen om je te verdedigen. Die gladiool hier ergens boven die iets riep over ruzie maken op internet had natuurlijk wél een punt ergens. Internet is bedoeld om lol te maken, niet om te pijpzeiken... daar heb je dagboeken voor
    Weerzinwekkende profieltjes afzeiken noem je geen zeiken?
    pi_54394865
    .
    Tap tap tap
    pi_54394946
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 00:02 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Weerzinwekkende profieltjes afzeiken noem je geen zeiken?
    Ze hebben zelf de bewuste beslissing gemaakt zichzelf op internet te willen zetten. Daar krijg je aandacht op, zowel positief als negatief. Ik heb ook negatieve reacties gehad op mijn Fotoboek, die laat ik lekker staan. Mensen mogen zeggen wat ze willen, het is aan mij of ik er wat mee doe. Je kunt nooit iedereen gelukkig maken. Je moet diegene eruit pikken waar jij zelf wat aan hebt.

Wij noemen dit derhalve lol maken, want wij beleven er plezier aan. Kasta's plezier is shockeren en relletjes schoppen. Daar issie niet alleen in, want Fok zit vol met dergelijke lieden. Hij is alleen één van de bekendere. Ik was ook een grote relnicht vroeger, zij het iets minder geslaagd dan voornoemt sujet. Iedereen hangt om zijn/haar reden op Fok rond.
      dinsdag 6 november 2007 @ 00:13:37 #168
    185491 Shitonya
    Same shit, different day
    pi_54395132
    amen..
    Heb mezelf voorgenomen om er niet meer over te beginnen. Ik weet het nog gekker gemaakt..moment..
    pi_54395183
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 23:53 schreef Shitonya het volgende:
    6: Ik ben niet bang voor je, maar ik zit niet op te wachten op een uitgebreid "Shit in real life analyse"; topic al zou je me ontmoet hebben.
    Dat zeg ik, je bent bang voor me en m'n oordeel.

Geheel terecht, dat dan weer wel...
    pi_54395279
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 00:15 schreef kastanova het volgende:

[..]

Oeh, Oeh, de beer is los in Kastanova.
    pi_54395296
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 00:18 schreef Wiebelkont het volgende:

[..]

Oeh, Oeh, de beer is los in Kastanova.
    Nee man, ik ben meer een knufkroelkittycat .
    pi_54395358
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 00:19 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nee man, ik ben meer een knufkroelkittycat .
    Je bent ongeveer net zo schattig als een aangeschoten everzwijn Kasta, ik geloof niet dat je na zoveel jaar de beul uithangen nog voor knuffelbeer door kunt gaan
    pi_54395410
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 00:22 schreef Wiebelkont het volgende:

Je bent ongeveer net zo schattig als een aangeschoten everzwijn Kasta, ik geloof niet dat je na zoveel jaar de beul uithangen nog voor knuffelbeer door kunt gaan
    Zei ik kittycat? Ik bedoelde criticast .
      dinsdag 6 november 2007 @ 00:30:41 #174
    185491 Shitonya
    Same shit, different day
    pi_54395492
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 00:15 schreef kastanova het volgende:

[..]

Al zou je me wel mogen, zou je alsnog een kuttopic op fok plaatsen, louter en alleen om je gelijk te halen. Dus what's your point?
      dinsdag 6 november 2007 @ 00:31:16 #175
    75043 Hexagon
    Vreemd Fenomeen
    pi_54395502
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 14:56 schreef kastanova het volgende:
    Naar aanleiding van de jungle-verhalen met betrekking tot relatiesites, zelf ook maar even een profieltje aangemaakt.

Ik denk, ik ga zelf even zoeken op m'n voorkeuren om te kijken of er iets tussen zit.
    En naast het feit dat sommige vrouwen het begrip "volslank" toch wel heel ruim nemen lijkt het me toch ook wel prettig voor de minder ervaren mannelijke bevolking om hier alvast met een gevarenlijstje te komen.
    Hier dus ook direct maar even mijn pukefactor lijstje:

• "Betrouwbare man gezocht" waarbij even lekker met de capslock geknald is bij betrouwbaar:
    Diagnose: She has issues . Waarschijnlijk een vreemdgaande man gehad en dat zal ik weten als ik haar nieuwe partner wordt.
    Wat volgt:: Computer locken, geen smsjes krijgen als ze in de buurt is, niet met óf over andere vrouwen praten.
    Resultaat: Een regelmatig jankend en verwijtende vriendin zonder terechte reden whatsoever.

• Vrouwen met "versjes" of quotes in hun profiel
    Voorbeeld: 'Een geheim is evenveel waard als degenen voor wie we het moeten bewaren.'
    Diagnose: "Oeh, oeh, zie mij eens intelligent overkomen met mijn 13-in-een-dozijn proza"
    Wat volgt: Denkt dat ze heel intelligent en belezen overkomt. Naar alle waarschijnlijkheid ook Yvonne Kroonenberg volgeling en volkskrant lezer. Haalt haar wijsheden uit uitverkoop-boekjes en beschouwt de inhoud ervan ook per definitie als de allesoverheersende waarheid.
    Resultaat: Discussies/gesprekken die nergens over gaan en steevast afgesloten worden met "Je begrijpt me gewoon niet."

• "Hihi" in hun profiel.
    Diagnose: Naast het volslanke gedeelte wordt opleidingsniveau ook niet waarheidsgetrouw ingevuld. Een vrouw die in real life "Hihi"-t is in feite al beschamend genoeg. Het echter daadwerkelijk uittypen maakt het behoorlijk meelijwekkend.
    Wat volgt: Ziet zichzelf als "spontane en gekke meid", maar er is geen fatsoenlijk gesprek mee te voeren.
    Resultaat: Samen op de bank iedere avond naar de lama's-dvd kijken waarbij ze bij elke Sarah Kroos grap een lachstuip krijgt totdat je handjes zich langzaam maar zeker om haar nekje vouwen.

Vult u gerust aan, dan ga ik nog even verder profieltjes bladeren .
  • Geweldig Kasta

Wanneer ga je eens een boek schrijven
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')