abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 november 2007 @ 22:55:58 #276
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_54417527
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 02:37 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Met zo'n opmerking zou ik jou eerder van die leeftijd verdenken. En ik meende het serieus overigens. Mensen die kinderen op aarde durven te zetten zijn volslagen krankzinnig.
een product van zoveel krankzinnigheid is dan ongetwijfeld in kwadraat krankzinnig; vertel eens, wat vonden je ouders van dit standpunt?
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_54417532
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:15 schreef classpc het volgende:

[..]

Hou godverdomme eens je bek!
.
Tap tap tap
  dinsdag 6 november 2007 @ 23:07:49 #278
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_54417891
Je weet dat dit een Kasta-topic is als het aantal post zien met bijbehoorende discussie.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
  dinsdag 6 november 2007 @ 23:09:39 #279
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_54417942
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 22:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

.
hoi lekker ding

* Paramnesia voert de relatiesite-theorie in praktijk uit.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_54418225
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 23:09 schreef Paramnesia het volgende:

[..]

hoi lekker ding

* Paramnesia voert de relatiesite-theorie in praktijk uit.
a/s/l?
foto?
Tap tap tap
pi_54418953
Godverdomme Shitonya, jij bent echt een van de redenen waarom mannen ipv vrouwen over de wereld heersen. Alleen al je tirade over mensen afvoeren die kinderen willen, je blaat maar door over wat jij vindt en dat jij blijkbaar de waarheid in pacht hebt. . Ik wil ook geen kinderen, maar godenzijdank ben ik slim genoeg om mensen die dat wél willen niet over een kam te scheren en naar een of ander eiland te verwensen.

Potdomme Shitonya, ik kan er maar niet over uit hoe vreselijk jij jezelf hier te kakken zet met je quasi-intelligente gekwezel. Zogenaamd even Kasta flink tegengas geven, maar het enige wat je doet is zijn standpunt bewijzen! ! En je ziet het niet eens! Je mekkert hier dat je móest reageren om aan te tonen dat datingprofielen afzeiken laag bij de grond is, omdat het verre van origineel is, steeds op hetzelfde neerkomt en dat niet iedereen hierop zit te wachten. <- Jouw eigen woorden hè! Geheel toevallig zijn die woorden weel heel erg van toepassing op jezelf, je gehele houding is laag bij de grond, verre van origineel en komt steeds op hetzelfde neer. Oh en niet iedereen (niemand gaat ook weer wat ver) zit op jouw intens oppervlakkige geblaat te wachten. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  dinsdag 6 november 2007 @ 23:47:50 #282
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54418995
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:21 schreef classpc het volgende:

[..]

Zooooo, daar heb je me!
Jij begon met godverdomme en gelul en dergelijke.. ik dacht, laat ik het eens uitleggen in jouw taalgebruik
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_54419030
Ik ben tenminste zo snugger om niet eens op Kasta in te gaan .
Tap tap tap
pi_54419039
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 23:46 schreef Insomaniac het volgende:
*Wicked Burn*

Op msn was ze ook al zo'n pessimist
  dinsdag 6 november 2007 @ 23:58:50 #285
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54419272
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 23:46 schreef Insomaniac het volgende:
Godverdomme Shitonya, jij bent echt een van de redenen waarom mannen ipv vrouwen over de wereld heersen. Alleen al je tirade over mensen afvoeren die kinderen willen, je blaat maar door over wat jij vindt en dat jij blijkbaar de waarheid in pacht hebt. . Ik wil ook geen kinderen, maar godenzijdank ben ik slim genoeg om mensen die dat wél willen niet over een kam te scheren en naar een of ander eiland te verwensen.

Potdomme Shitonya, ik kan er maar niet over uit hoe vreselijk jij jezelf hier te kakken zet met je quasi-intelligente gekwezel. Zogenaamd even Kasta flink tegengas geven, maar het enige wat je doet is zijn standpunt bewijzen! ! En je ziet het niet eens! Je mekkert hier dat je móest reageren om aan te tonen dat datingprofielen afzeiken laag bij de grond is, omdat het verre van origineel is, steeds op hetzelfde neerkomt en dat niet iedereen hierop zit te wachten. <- Jouw eigen woorden hè! Geheel toevallig zijn die woorden weel heel erg van toepassing op jezelf, je gehele houding is laag bij de grond, verre van origineel en komt steeds op hetzelfde neer. Oh en niet iedereen (niemand gaat ook weer wat ver) zit op jouw intens oppervlakkige geblaat te wachten. .
Dat jij een andere mening erop nahoudt ( wat betreft kinderen & Kastaas gedrag ) wil nog niet meteen zeggen dat mijn gedrag meteen oppervlakkig is. En ik val steeds in herhaling, omdat iedereen altijd hetzelfde commentaar levert. In elk topic kun je het ergens mee eens zijn of niet. Je kunt iets amusant vinden of niet. Als Kasta ( of eigenlijk drie kwart van de onzin fokkers ) enkel positieve reacties zou willen kon hij dat beter meteen zeggen dan kan ik mijn mening prima voor me houden.
pi_54419362
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 23:58 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Dat jij een andere mening erop nahoudt ( wat betreft kinderen & Kastaas gedrag ) wil nog niet meteen zeggen dat mijn gedrag meteen oppervlakkig is. En ik val steeds in herhaling, omdat iedereen altijd hetzelfde commentaar levert. In elk topic kun je het ergens mee eens zijn of niet. Je kunt iets amusant vinden of niet. Als Kasta ( of eigenlijk drie kwart van de onzin fokkers ) enkel positieve reacties zou willen kon hij dat beter meteen zeggen dan kan ik mijn mening prima voor me houden.
Om je voorliefde voor diepzinnige oneliners te bevredigen zal ik er eentje speciaal voor jou typen;
Je ziet wel de splinter in andermans oog, maar niet de balk in je eigen.
Echte liefde!
pi_54419405
quote:
Op woensdag 7 november 2007 00:03 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Om je voorliefde voor diepzinnige oneliners te bevredigen zal ik er eentje speciaal voor jou typen;
Das een mooie om even ergens op te slaan (en zo enorm waar in dit geval )
A mind with a heart of it's own
  woensdag 7 november 2007 @ 00:16:39 #288
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54419623
In den beginne dacht ik er totaal anders over en naarmate de tijd verstreek werd het zeiken, dat had ik ook wel door. Maar aangezien ik het wel vaak genoeg beargumenteerd heb leek me het bewuste zeiken geheel terecht.
pi_54419687
quote:
Op woensdag 7 november 2007 00:16 schreef Shitonya het volgende:
In den beginne dacht ik er totaal anders over en naarmate de tijd verstreek werd het zeiken, dat had ik ook wel door. Maar aangezien ik het wel vaak genoeg beargumenteerd heb leek me het bewuste zeiken geheel terecht.
Zeiken is nooit terecht.
Echte liefde!
pi_54419707
quote:
Op woensdag 7 november 2007 00:03 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

da's een mooie voor in je RP-profiel .
Tap tap tap
  woensdag 7 november 2007 @ 00:30:13 #291
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54419877
quote:
Op woensdag 7 november 2007 00:20 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Zeiken is nooit terecht.
Dat vind jij
pi_54420002
quote:
Op woensdag 7 november 2007 00:30 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Dat vind jij
Ja, dat vind ik, omdat zeiken nooit constructief is. Je boodschap zal namelijk niet aankomen als je zeikt. En als je al 'moet' gaan zeiken, was je oorspronkelijke boodschap blijkbaar niet helder genoeg. Ergo, als jij je boodschap gewoon afstemt op de ontvanger, hoef je ook niet te zeiken.
Echte liefde!
  woensdag 7 november 2007 @ 00:45:04 #293
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54420109
Mijn oorspronkelijke mening was duidelijk/helder genoeg, maar het was kritiek waar Kast niet op zat te wachten en andere aanhangers ook niet. Als ik dan meer argumenten ga noemen met wat herhaling, omdat de reacties ook continu hetzelfde zijn, wordt het al snel "zeiken" genoemd. Maar goed, om nu andermans mening als gezeik te zien.. Ach ja, ik zie al enige tijd in dat het weinig tot niets uithaalt. Ik zie Kasta ook af en toe in andere topics posten en het is overduidelijk dat geen enkele boodschap van geen enkele zender "duidelijk" genoeg is om iets aan zijn gedrag/houding te veranderen. Dan toch niet.
pi_54420231
Maar wat zegt jouw ergernis over zijn gedrag over jou? Is hij wel de persoon die 'moet veranderen' of zou jij minder snel moeten happen? En blijkbaar is je boodschap toch niet duidelijk genoeg, want hij reageert toch echt op al je posts en gaat de discussie aan.
Echte liefde!
  woensdag 7 november 2007 @ 00:57:12 #295
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54420290
Afgezien het heen en weer gebash trok hij uiteindelijk de conclusie dat we maar eens in het echt wat moesten afspreken -_- Als hij écht mijn boodschap had begrepen zou hij nooit met zo'n gek idee aankomen. En het is niet happen. Aan het begin keek ik slechts anders aan naar zijn afzeik gedrag richting vrouwen. Na een tijdje viel het me op dat hij overal de arrogante blaaskop uithangt. En toen bleef ik doorgaan, omdat ik niet tegen dat soort types kan en viel zijn vrouwenafzeikerij naar de achtergrond.
pi_54420511
Dus je vindt me een onverbeterlijke, arrogant stuk vreten en wil me even gigantisch op m'n plek zetten...

...En dat ga je uiteindelijk allemaal doen door middel van simplistische, 13-in-een-dozijn "Je hebt een klein piemeltje"-speldenprikjes via notabene internet....
Nee inderdaad, dat is in die 8 jaar dat ik hier al zit nog niet door intelligentere en eveneens jammerlijk falende mensen geprobeerd, dus ik zou zeggen, toi toi toi!
I was an atheist until I realized I was God
pi_54420532
Om te huilen!

Ge-wel-dig
Now and then, I announce "I know you're listening" to empty rooms.
If I'm wrong, nobody knows.
And if I'm right, maybe I just freaked the hell out of some secret organization.
// http://xkcd.com
  woensdag 7 november 2007 @ 01:19:59 #298
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54420563
quote:
Op woensdag 7 november 2007 01:14 schreef kastanova het volgende:
Dus je vindt me een onverbeterlijke, arrogant stuk vreten en wil me even gigantisch op m'n plek zetten...

...En dat ga je uiteindelijk allemaal doen door middel van simplistische, 13-in-een-dozijn "Je hebt een klein piemeltje"-speldenprikjes via notabene internet....
Nee inderdaad, dat is in die 8 jaar dat ik hier al zit nog niet door intelligentere en eveneens jammerlijk falende mensen geprobeerd, dus ik zou zeggen, toi toi toi!
Dat ligt niet aan hen, maar dat heeft een andere simpele oorzaak. Het boeit je geen ruk wat anderen van je vinden. Dus het maakt geen klap uit hoe iemand iets zegt, want je trekt je er toch niets van aan. En niemand kan je dus ook op je "plek" ( welke plek vraag ik me dan af ) zetten. En ik heb nog geen piemel opmerkingen gemaakt, maar misschien probeer je je kleine lul te compenseren met je scherpe praatjes. Geen idee, wil ik ook niet echt over nadenken eigenlijk.

En toi, toi, toi heb ik niet nodig hoor. Als ik je koste wat het kost de grond in zou willen boren, zou ik wel met je idee zijn ingestemd. En voor mij hoef je je echt niet te bewijzen
  woensdag 7 november 2007 @ 01:21:29 #299
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54420575
quote:
Op woensdag 7 november 2007 01:16 schreef r2dGeert het volgende:
Om te huilen!

Ge-wel-dig
Vreet je bak popcorn leeg en hou je "nuttige" opmerkingen verder voor je
pi_54420591
quote:
Op woensdag 7 november 2007 01:19 schreef Shitonya het volgende:
En voor mij hoef je je echt niet te bewijzen
Jij blijft de onbedwingbare drang echter, ondanks dat iedereen je inmiddels uitlacht en uitkotst, toch houden.

Dus heb je nu gewoon zo'n groot bord voor je kop of hebben je ouders je te vaak laten vallen?
I was an atheist until I realized I was God
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')