abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54381532
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:16 schreef Elfletterig het volgende:
Gek genoeg zie ik hier niemand de naam van Henk Kamp noemen. Waarom niet?
Omdat hij niet wil. Heb vorige keer wel op hem gestemd omdat ik zowel tegen nummer 1 en nummer 2 was.
pi_54381584
Er zijn wel meer mensen die 'niet willen', maar die uiteindelijk toch overstag gaan. Volgens mij stond Zalm een paar jaar geleden ook niet te popelen om lijsttrekker te worden.
pi_54381627
Ik ga mee met de suggestie Arend-Jan Boekestijn. En als runner-up Halbe Zijlsta.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_54381639
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:25 schreef Elfletterig het volgende:
Er zijn wel meer mensen die 'niet willen', maar die uiteindelijk toch overstag gaan. Volgens mij stond Zalm een paar jaar geleden ook niet te popelen om lijsttrekker te worden.
Denk je dat als ze Kamp hadden kunnen ompraten dat dan het hele lijstrekkersverkiezingendebacle had plaatsgevonden?
pi_54381810
Niemand..
Mark blijft nog wel even voorzitter van de VVD.
pi_54381832
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:14 schreef Homdeck het volgende:
Ik zou graag Arend-Jan Boekestijn zien. Intelligente, sympathieke en charismatische man met kennis van zaken.

Misplaatst arrogant, dom, een beetje sullig zelfs. Hij heeft zijn pakken slecht gekozen, lacht een beetje vies en staat er altijd wat ineengedoken bij. Weinig kennis van zaken, hij zit er bijna altijd naast en hoeveel pogingen heeft hij nu al gedaan om te promoveren? Vijf?

Doch, het is goed dat hij door zijn kamerbaantje minder bij Geschiedenis rondloopt.
pi_54381838
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:27 schreef Fastmatti het volgende:
Denk je dat als ze Kamp hadden kunnen ompraten dat dan het hele lijstrekkersverkiezingendebacle had plaatsgevonden?
Kamp zegt steevast dat hij gelooft in Rutte, dus hij had al partij gekozen. Als Rutte weg is, heb je een andere situatie. De partij doet dan wellicht (lees: als ze verstandig zijn) een 'dringend beroep' op hem.
pi_54381901
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:34 schreef HarryP het volgende:
Niemand..
Weet Mark dat zelf ook al?
  maandag 5 november 2007 @ 15:40:44 #39
66825 Reya
Fier Wallon
pi_54381928
Zwaardvisch, natuurlijk.
pi_54381954
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:35 schreef K-Billy het volgende:

[..]

Misplaatst arrogant, dom, een beetje sullig zelfs. Hij heeft zijn pakken slecht gekozen, lacht een beetje vies en staat er altijd wat ineengedoken bij. Weinig kennis van zaken, hij zit er bijna altijd naast en hoeveel pogingen heeft hij nu al gedaan om te promoveren? Vijf?

Doch, het is goed dat hij door zijn kamerbaantje minder bij Geschiedenis rondloopt.
Zijn hoorcolleges hebben staanplaatsen.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_54381969
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:40 schreef Reya het volgende:
Zwaardvisch, natuurlijk.
Die wil eerst een periode in de Kamer zitten.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_54382045
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:41 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

So? Die van Maarten van Rossem ook
pi_54382146
Zijn er ook plaatjes van Boekensteijn voor de oppervlakkigen onder ons.
pi_54382188
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_54382269
Dat is toch een PvdA-er? Of ben ik nou gek.
pi_54382337
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:59 schreef Fastmatti het volgende:
Dat is toch een PvdA-er? Of ben ik nou gek.
Je zit in de war met Aleid Wolfsen

pi_54384344

Jort Kelder. Is net hoofdredacteur Quote 500 af. Zoekt misschien nog wel een baantje
pi_54385054
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:33 schreef EchtGaaf het volgende:

[ afbeelding ]

Jort Kelder. Is net hoofdredacteur Quote 500 af. Zoekt misschien nog wel een baantje
Jort is een held, maar te clownesk voor de politiek. Hij is overigens wel woordvoerder geweest voor de VVD.

Als dan toch iemand van buiten aangetrokken moet worden, zou ik voor Gerlach Cerfontaine of Roel Pieper gaan.
pi_54385271
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:04 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Jort is een held, maar te clownesk voor de politiek. Hij is overigens wel woordvoerder geweest voor de VVD.
Ja.
quote:
Als dan toch iemand van buiten aangetrokken moet worden, zou ik voor Gerlach Cerfontaine of Roel Pieper gaan.
Roel Pieper? Meen je dat echt? Wat een *ikel.
pi_54385705
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Roel Pieper? Meen je dat echt? Wat een *ikel.
Vooral een pragmaticus. Ik weet niet of hij het goed zou doen in Den Haag, maar interessant is het zeker.
  maandag 5 november 2007 @ 18:35:21 #51
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_54385783
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:41 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Dat heeft meer met het aantal studenten te maken dan de populariteit van zijn colleges.
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:47 schreef K-Billy het volgende:

[..]

So? Die van Maarten van Rossem ook
.
Zyggie.
  maandag 5 november 2007 @ 18:42:16 #52
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_54385968
Zo lang het maar die engbek van een Baalen het maar niet wordt, wat een aap is dat zeg, typische Minervaan.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  maandag 5 november 2007 @ 18:45:12 #53
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_54386022
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:25 schreef Elfletterig het volgende:
Zo ook Rutte en Verdonk.
Rutte: Maar om lijsttrekker te worden, is een heel gevecht nodig. Nee, ik denk niet dat ik dat ervoor over heb. Als het erop aankomt, heb ik die machtsdrang niet
Verdonk: Verdonk steunt 'lijsttrekker' Van Aartsen & Verdonk wellicht toch VVD-lijsttrekker
Géén kloon van tvlxd!
  maandag 5 november 2007 @ 18:45:56 #54
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_54386041
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:35 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Dat heeft meer met het aantal studenten te maken dan de populariteit van zijn colleges.
Of gewoon weinig stoelen.
Géén kloon van tvlxd!
  maandag 5 november 2007 @ 18:49:08 #55
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_54386122
Als Hans van Baalen het wordt, wordt ik aannemer.

Dan kan ik tenminste nog wat verdienen aan dat Guantanamo aan de Maas.
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:04 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Cerfontaine lijkt me een interessante optie.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_54387728
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:49 schreef Yildiz het volgende:
Cerfontaine lijkt me een interessante optie.
Mij ook. Hij is pragmatisch en best redelijk. In de Libertijn heb ik hem eens gevraagd waarom hij in 2003 geen minister is geworden voor D66. Daar gaf hij geen antwoord op, maar via via kon ik wel achterhalen dat hij eigenlijk meer met de VVD dan met D66 heeft.
pi_54387773
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:31 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Vooral een pragmaticus. Ik weet niet of hij het goed zou doen in Den Haag, maar interessant is het zeker.
Ik vind dat de man zwaar ongeïnteresseerd over komt. Je valt binnen 3 minuten in slaap als je hem hoort. Ik geloof niet dat hij een goed debater is. En volgens mij vreselijk arrogant...

Moet je voor de aardigheid het boek lezen over de Broncode. Zijn rol wordt daarin besproken, nou heel goed kwam ie er bepaald niet vanaf.
pi_54387794
Als ik dit topic doorlees dan is de conclusie dat er nauwelijks interessante kandidaten zijn.
pi_54387826
quote:
Op maandag 5 november 2007 20:02 schreef SCH het volgende:
Als ik dit topic doorlees dan is de conclusie dat er nauwelijks interessante kandidaten zijn.
Wat is interessant?
pi_54389804
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:34 schreef HarryP het volgende:
Niemand..
Inderdaad, ook omdat er genoeg onrust is geweest voor de komende paar jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')