Leuk ja maar op een moment heb je dat ook gehad. Ik ga nu ook nog wel eens wild stappen maar dat hoeft voor mij (28) echt niet meer elke weekend.quote:Op maandag 5 november 2007 12:08 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Aan de andere kant heb je wel natuurlijk veel vrijheid. Je kunt gaan slapen wanneer je wil. Ik mag bijvoorbeeld tot diep in de nacht graag naar de sterren kijken. En wat Papirversnipperaar zegt: je kunt van de wijven genieten zonder binding. Klaar, bedankt tot ziens. Je kunt je zinnen blussen en lusten botvieren. Het komt vaak voor dat ik pas naar huis ga als het licht is en de vogels beginnen te zingen.
Jij mag vanavond weer mee naar de ikea met je vrouwke zekers.quote:Op maandag 5 november 2007 12:11 schreef American_Nightmare het volgende:
Oh leuk weer een praatgroeptopic waarin singles elkaar wijs gaan maken dat het leven zo geweldig is als single. Wel vreemd dat iedereen toch stiekem wel een relatie zou willen. Maar het is natuurlijk makkelijker om vanachter je toetsenbord smoesjes te gaan verzinnen waarom het leven alleen zo geweldig is, dan dat je daadwerkelijk op zoek gaat naar een vriendin.
Ik ga om de drie dagen op zoek naar een nieuwe vriendin.quote:Op maandag 5 november 2007 12:11 schreef American_Nightmare het volgende:
Oh leuk weer een praatgroeptopic waarin singles elkaar wijs gaan maken dat het leven zo geweldig is als single. Wel vreemd dat iedereen toch stiekem wel een relatie zou willen. Maar het is natuurlijk makkelijker om vanachter je toetsenbord smoesjes te gaan verzinnen waarom het leven alleen zo geweldig is, dan dat je daadwerkelijk op zoek gaat naar een vriendin.
Niet iedereen die niet aan jouw ideaal voldoet streeft dat ideaal na hoor. Echt niet.quote:Op maandag 5 november 2007 12:11 schreef American_Nightmare het volgende:
Oh leuk weer een praatgroeptopic waarin singles elkaar wijs gaan maken dat het leven zo geweldig is als single. Wel vreemd dat iedereen toch stiekem wel een relatie zou willen.
Nogmaals: Lang niet iedereen ziet jouw ideaal als zijn/haar ideaal.quote:Maar het is natuurlijk makkelijker om vanachter je toetsenbord smoesjes te gaan verzinnen waarom het leven alleen zo geweldig is, dan dat je daadwerkelijk op zoek gaat naar een vriendin.
Ook van bouwjaar rond 1970 ?quote:
quote:
Even een dwarsstraat: ik heb bijvoorbeeld het idee dat jongere users niet meer geraakt worden door mooie melancholieke nederlandstalige muziek Heb jij dat nou ook?quote:Op maandag 5 november 2007 12:23 schreef Re het volgende:
[..], maar geen alleenstaande en we zien ook geregeld de zon opkomen
Kut, daat gaat m'n magnetron.quote:Op maandag 5 november 2007 12:26 schreef geppie het volgende:
Klinkt als....
Vrijgezel Benny Neyman
Hij is zo zielig zo alleen
Zijn eten haalt hij uit de muur
De eenzaamheid drijft hem voort
Dat is vaak wat men van hem denkt
Is niet getrouwd – heeft geen gezin
Z’n bed blijft koud de hele nacht
En ook z’n flat is vast een bende
Omdat er niemand als ie thuiskomt op hem wacht
Maar een vrijgezel die gaat pas slapen
Als ie alle sterren heeft gezien
Als ie van z’n vrijheid heeft genoten
Als ie zegt: ’t was fijn, bedankt, tot ziens
Een vrijgezel die gat pas slapen
Als ie al z’n zinnen heeft geblust
Pas wanneer de vogels weer gaan zingen
Gaat ie naar huis terug
Hij heeft het ooit wel geprobeerd
Hij trouwde voor z’n goed fatsoen
Hij heeft er heel wat van geleerd
Nee echt, hij zou het nooit meer doen
Hij kon niet zus, hij mocht niet zo
Z’n kroegje zag ie maar mondjesmaat
En elke avond weer kassie kijken
Totdat ie van verveling omviel van de slaap
nee niet echt eigenlijk, het zit hem meer in het niet willen onderkennen van de authenticiteit van het huidige aanbodquote:Op maandag 5 november 2007 12:27 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Even een dwarsstraat: ik heb bijvoorbeeld het idee dat jongere users niet meer geraakt worden door mooie melancholieke nederlandstalige muziek Heb jij dat nou ook?
zeg dan tranentrekkerquote:Op maandag 5 november 2007 12:37 schreef michiel5 het volgende:
Wat een huilie topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |