abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 november 2007 @ 11:54:21 #1
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_54376602
Het leven is niet zo leuk als alleenstaande, wat mensen je ook proberen te doen geloven. Je voelt je soms zo zielig en alleen. Je eten moet je uit de muur halen. Je wordt voortgedreven door de eenzaamheid (tenminste dat denkt men). Je bent niet getrouwd, hebt geen gezin. Je bed blijft de hele nacht koud. En ook is je flat een grote teringbende omdat er toch niemand is die op je wacht als je thuiskomt.
Wie herkent dit ook?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_54376674
Woon alleen, mijn huis is opgeruimd, eten kan inderdaad wel wat gezonder, verder heb ik het prima naar mijn zin.
En je moet natuurlijk zorgen dat er eens wat naast je ligt in dat koude bed van je.
Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden......
  † In Memoriam † maandag 5 november 2007 @ 12:02:24 #3
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_54376791
Mijn flat is meestal een teringbende maar voor de rest klopt je beschrijving voor geen meter, ik ben best happy in m'n eentje (iig geen gezeur 'waar denk je aan','waarom wil je niet mee naar m'n ouders','zit je nu alweer achter die PC','heb je weer je motorblok gedemonteerd op het aanrecht' ed.).
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  maandag 5 november 2007 @ 12:03:50 #4
3647 B.R.Oekhoest
pi_54376833
Ik heb het ooit wel geprobeerd hoor. Ik trouwde voor mijn goed fatsoen, kom uit een grefo-nest. Ik heb er wel heel veel van geleerd, maar ik zou het nooit meer doen. Dit en dat mocht niet, ik ging bijna nooit meer naar de kroeg. En elke avond weer op de bank naar die TV loeren, wat een verveling (gaap).
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  maandag 5 november 2007 @ 12:04:06 #5
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_54376839
Het leven is geweldig als alleenstaande. Geen gezeik aan je kop, je kan opstaan en naar bed gaan wanneer je wilt (of wanneer je naar je werk moet). Je kan gaan stappen zoveel je wilt en zonder gezeik en schuldgevoel ieder lekker wijf in de wc van de disco in haar billen knijpen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 5 november 2007 @ 12:08:38 #6
3647 B.R.Oekhoest
pi_54376946
Aan de andere kant heb je wel natuurlijk veel vrijheid. Je kunt gaan slapen wanneer je wil. Ik mag bijvoorbeeld tot diep in de nacht graag naar de sterren kijken. En wat Papirversnipperaar zegt: je kunt van de wijven genieten zonder binding. Klaar, bedankt tot ziens. Je kunt je zinnen blussen en lusten botvieren. Het komt vaak voor dat ik pas naar huis ga als het licht is en de vogels beginnen te zingen.
pi_54377022
Oh leuk weer een praatgroeptopic waarin singles elkaar wijs gaan maken dat het leven zo geweldig is als single. Wel vreemd dat iedereen toch stiekem wel een relatie zou willen. Maar het is natuurlijk makkelijker om vanachter je toetsenbord smoesjes te gaan verzinnen waarom het leven alleen zo geweldig is, dan dat je daadwerkelijk op zoek gaat naar een vriendin.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_54377080
quote:
Op maandag 5 november 2007 12:08 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Aan de andere kant heb je wel natuurlijk veel vrijheid. Je kunt gaan slapen wanneer je wil. Ik mag bijvoorbeeld tot diep in de nacht graag naar de sterren kijken. En wat Papirversnipperaar zegt: je kunt van de wijven genieten zonder binding. Klaar, bedankt tot ziens. Je kunt je zinnen blussen en lusten botvieren. Het komt vaak voor dat ik pas naar huis ga als het licht is en de vogels beginnen te zingen.
Leuk ja maar op een moment heb je dat ook gehad. Ik ga nu ook nog wel eens wild stappen maar dat hoeft voor mij (28) echt niet meer elke weekend.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_54377110
quote:
Op maandag 5 november 2007 12:11 schreef American_Nightmare het volgende:
Oh leuk weer een praatgroeptopic waarin singles elkaar wijs gaan maken dat het leven zo geweldig is als single. Wel vreemd dat iedereen toch stiekem wel een relatie zou willen. Maar het is natuurlijk makkelijker om vanachter je toetsenbord smoesjes te gaan verzinnen waarom het leven alleen zo geweldig is, dan dat je daadwerkelijk op zoek gaat naar een vriendin.
Jij mag vanavond weer mee naar de ikea met je vrouwke zekers.
Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden......
  maandag 5 november 2007 @ 12:15:26 #10
262 Re
Kiss & Swallow
pi_54377134
mooi uitloktopic
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_54377166
Ik vind het soms ook maar een eenzaam kutbestaan als single. Maar gelukkig ben ik over het algemeen weltevreden met mijn status.
  maandag 5 november 2007 @ 12:20:12 #12
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_54377240
Maar TS, heb je dan nooit dat je een leuk iemand tegenkomt aan wie je zou willen vragen het eens een keer met je te wagen? Maar dat je niet weet hoe?
  maandag 5 november 2007 @ 12:21:35 #13
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_54377272
quote:
Ik ga om de drie dagen op zoek naar een nieuwe vriendin.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_54377275
quote:
Oh leuk weer een praatgroeptopic waarin singles elkaar wijs gaan maken dat het leven zo geweldig is als single. Wel vreemd dat iedereen toch stiekem wel een relatie zou willen.
Niet iedereen die niet aan jouw ideaal voldoet streeft dat ideaal na hoor. Echt niet.
quote:
Maar het is natuurlijk makkelijker om vanachter je toetsenbord smoesjes te gaan verzinnen waarom het leven alleen zo geweldig is, dan dat je daadwerkelijk op zoek gaat naar een vriendin.
Nogmaals: Lang niet iedereen ziet jouw ideaal als zijn/haar ideaal.

Ik kan het natuurlijk ook gewoon omdraaien. Als die mensen met een relatie die zo krampachtig tegen aleenstaanden lopen te drammen dat dat helemaal het einde is, zouden stiekem het liefste gewoon weer alleen zijn. Maar dat durven ze niet, want ze zijn gewoon te onzeker om alleen iets van het leven te maken.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  maandag 5 november 2007 @ 12:22:29 #15
3647 B.R.Oekhoest
pi_54377288
quote:
Op maandag 5 november 2007 12:15 schreef Re het volgende:
mooi uitloktopic
Ook van bouwjaar rond 1970 ?
  maandag 5 november 2007 @ 12:23:34 #16
262 Re
Kiss & Swallow
pi_54377308
quote:
Op maandag 5 november 2007 12:22 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Ook van bouwjaar rond 1970 ?
, maar geen alleenstaande en we zien ook geregeld de zon opkomen
pi_54377367
Klinkt als....

Vrijgezel Benny Neyman

Hij is zo zielig zo alleen
Zijn eten haalt hij uit de muur
De eenzaamheid drijft hem voort
Dat is vaak wat men van hem denkt
Is niet getrouwd – heeft geen gezin
Z’n bed blijft koud de hele nacht
En ook z’n flat is vast een bende
Omdat er niemand als ie thuiskomt op hem wacht

Maar een vrijgezel die gaat pas slapen
Als ie alle sterren heeft gezien
Als ie van z’n vrijheid heeft genoten
Als ie zegt: ’t was fijn, bedankt, tot ziens
Een vrijgezel die gat pas slapen
Als ie al z’n zinnen heeft geblust
Pas wanneer de vogels weer gaan zingen
Gaat ie naar huis terug

Hij heeft het ooit wel geprobeerd
Hij trouwde voor z’n goed fatsoen
Hij heeft er heel wat van geleerd
Nee echt, hij zou het nooit meer doen
Hij kon niet zus, hij mocht niet zo
Z’n kroegje zag ie maar mondjesmaat
En elke avond weer kassie kijken
Totdat ie van verveling omviel van de slaap
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  maandag 5 november 2007 @ 12:27:09 #18
3647 B.R.Oekhoest
pi_54377381
quote:
Op maandag 5 november 2007 12:23 schreef Re het volgende:

[..]

, maar geen alleenstaande en we zien ook geregeld de zon opkomen
Even een dwarsstraat: ik heb bijvoorbeeld het idee dat jongere users niet meer geraakt worden door mooie melancholieke nederlandstalige muziek Heb jij dat nou ook?
  maandag 5 november 2007 @ 12:29:37 #19
3647 B.R.Oekhoest
pi_54377441
quote:
Op maandag 5 november 2007 12:26 schreef geppie het volgende:
Klinkt als....

Vrijgezel Benny Neyman

Hij is zo zielig zo alleen
Zijn eten haalt hij uit de muur
De eenzaamheid drijft hem voort
Dat is vaak wat men van hem denkt
Is niet getrouwd – heeft geen gezin
Z’n bed blijft koud de hele nacht
En ook z’n flat is vast een bende
Omdat er niemand als ie thuiskomt op hem wacht

Maar een vrijgezel die gaat pas slapen
Als ie alle sterren heeft gezien
Als ie van z’n vrijheid heeft genoten
Als ie zegt: ’t was fijn, bedankt, tot ziens
Een vrijgezel die gat pas slapen
Als ie al z’n zinnen heeft geblust
Pas wanneer de vogels weer gaan zingen
Gaat ie naar huis terug

Hij heeft het ooit wel geprobeerd
Hij trouwde voor z’n goed fatsoen
Hij heeft er heel wat van geleerd
Nee echt, hij zou het nooit meer doen
Hij kon niet zus, hij mocht niet zo
Z’n kroegje zag ie maar mondjesmaat
En elke avond weer kassie kijken
Totdat ie van verveling omviel van de slaap
Kut, daat gaat m'n magnetron.

en die heb ik als vrijgezel nou zo hard nodig
pi_54377526
Heb ik 'm dan gewonnen
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_54377528
Dhr B.R. Oekhoest moet niet zoveel naar Benny Nijman luisteren...
"Evil preaches tolerance until it is dominant, then it tries to silence good."
  maandag 5 november 2007 @ 12:35:36 #22
262 Re
Kiss & Swallow
pi_54377562
quote:
Op maandag 5 november 2007 12:27 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Even een dwarsstraat: ik heb bijvoorbeeld het idee dat jongere users niet meer geraakt worden door mooie melancholieke nederlandstalige muziek Heb jij dat nou ook?
nee niet echt eigenlijk, het zit hem meer in het niet willen onderkennen van de authenticiteit van het huidige aanbod
  maandag 5 november 2007 @ 12:37:33 #23
102856 michiel5
Loves Miranda
pi_54377603
Wat een huilie topic.
The sky has changed.... Can you smell the sun?!
  maandag 5 november 2007 @ 12:38:52 #24
3647 B.R.Oekhoest
pi_54377633
quote:
Op maandag 5 november 2007 12:37 schreef michiel5 het volgende:
Wat een huilie topic.
zeg dan tranentrekker
  maandag 5 november 2007 @ 12:41:31 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54377705
Na Rita nu Benny?
Is toch geen voorbode van zijn overlijden, hè?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')