abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54375519
Dat is het ergste van alles, dat mijn schuld is. Ik was koppig, ik gaf haar niet genoeg aandacht en nu is ze weg. Na 4 jaar heeft wil ze me nooit meer zien of spreken omdat ze niet meer weet wat ze wilt. Tijd alleen, dat heeft ze nodig, dat zegt ze.

Ik word er gek van, ik kan niet eten, slapen of drinken. Ik zoek overal iets achter, wat had ik anders moeten doen, wat had ik anders kunnen doen. je bent beter af, ze was het waard, boos word ik als anderen zo praten.

"ik hou van jou maar ik moet nu alleen zijn, nadenken over wat ik wil." En ik ben alleen maar bang dat als ik niets doe ik haar kwijt zal raken, het is uit maar ik weet zeker dat als ik een kans krijg dat ik het goed kan maken. Ik ben gewoon helemaal de weg kwijt.

[ Bericht 0% gewijzigd door VisionFC op 05-11-2007 11:40:34 ]
  maandag 5 november 2007 @ 11:08:21 #2
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_54375540
Tsja, shit happens wil ik zeggen maar zo makkelijk is het idd niet. Kom ff tot bedaren en relax, je kan nu toch weinig doen..
Thinking about thinking of you.
pi_54375579
Too little, too late.
pi_54375665
En nou kom je uithuilen op Fok omdat..?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  Moderator maandag 5 november 2007 @ 11:15:34 #5
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_54375699
Je bent haar kwijt, op naar de volgende. Welkom op FOK!.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 5 november 2007 @ 11:17:57 #6
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_54375751
quote:
Op maandag 5 november 2007 11:10 schreef Scorpie het volgende:
Too little, too late.
Spunge?
Thinking about thinking of you.
pi_54375752
quote:
Op maandag 5 november 2007 11:14 schreef American_Nightmare het volgende:
En nou kom je uithuilen op Fok omdat..?
omdat een luisterend oor toch altijd fijn is. Ik heb een nieuw account aangemaakt om anoniem te blijven.
pi_54375761
Is mij een paar maanden geleden overkomen dus ik kan me voorstellen dat je je echt enorm kut voelt. Het enige wat ik kan zeggen is dat het vanzelf over gaat, maar dat kan best lang duren. Die rit moet je dus gewoon even uitzitten. Je kan het ook als een voordeel zien dat je geen contact meer hebt, want deste eerder voel je je weer goed.

Zoek niet teveel naar een manier om je weer goed te voelen en het probleem op te lossen, mijn ervaring is dat zo'n manier er niet is. Maar vroeg of laat komt er weer een moment dat je je weer helemaal de oude voelt.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_54375864
quote:
Op maandag 5 november 2007 11:07 schreef VisionFC het volgende:

ik hou van jou maar ik moet nu alleen zijn, nadenken over wat ik wil. En ik ben alleen maar bang dat als ik niets doe ik haar kwijt zal raken, het is uit maar ik weet zeker dat als ik een kans krijg dat ik het goed kan maken. Ik ben gewoon helemaal de weg kwijt.
Nee, je houd niet van haar... je hield waarschijnlijk van het idee dat ze 'van jou' was en je bent nu enkel boos dat je haar kwijt bent... dat moet je niet verwarren met een persoonlijke liefde voor iemand, dat is enkel eigenwaan.
Als je daadwerkelijk van haar gehouden had, had je haar al eerder die aandacht gegeven die ze wilde en zij heeft je verlaten omdat ze doorhad dat jij niet van haar hield.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 5 november 2007 @ 11:24:55 #10
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_54375921
Ga stappen en versier een BrEaZaH!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_54375971
quote:
Op maandag 5 november 2007 11:23 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Nee, je houd niet van haar...
Hoe weet jij dat nou?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_54376163
quote:
Op maandag 5 november 2007 11:26 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat nou?
Ik lees de beginpost, zou jij ook eens moeten doen...

Dat gejank over 'dat hij zo van haar houd' is natuurlijk je reinste leugenachtigehdi achteraf, als zn vriendinnetje het dus uitmaakt omdat ze geen aandacht van hem krijgt..
In dat geval hield hij dus kennelijk niet eens genoeg van haar om aandacht aan haar te besteden..

alles leuk en aardig, maar in die situatie gaan janken over 'dat je zoveel van haar houdt' is nogal ongeloofwaardig... een eigenschap van het 'houden van' is nu eenmaal dat de gene die zoveel van iemand houd ook veel aandacht schenkt en _niet_ iets 'for granted' neemt.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 5 november 2007 @ 11:37:50 #13
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_54376242
quote:
Op maandag 5 november 2007 11:34 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Dat gejank over 'dat hij zo van haar houd' is natuurlijk je reinste leugenachtigehdi achteraf, als zn vriendinnetje het dus uitmaakt omdat ze geen aandacht van hem krijgt..
In dat geval hield hij dus kennelijk niet eens genoeg van haar om aandacht aan haar te besteden..

alles leuk en aardig, maar in die situatie gaan janken over 'dat je zoveel van haar houdt' is nogal ongeloofwaardig... een eigenschap van het 'houden van' is nu eenmaal dat de gene die zoveel van iemand houd ook veel aandacht schenkt en _niet_ iets 'for granted' neemt.
scherp!
pi_54376298
quote:

[..]

Leuk he die psychologie van de koude grond? Je leest een OP en weet meteen alles van de levens van de TS en zijn ex, evenals van hun relatie. Misschien was zij wel een attentionwhore die geen 3 minuten alleen kon zijn? Dat zou al maken dat je de plank finaal mis slaat. Misschien maakt TS wel heel lange dagen waardoor hij te weinig tijd voor z'n vriendin had.
Omdat meteen te concluderen dat hij niet van haar hield (terwijl hij zelf zegt dat het wel is) vind ik behoorlijk puberaal, kortzichtig en dom.
pi_54376334
Ik heb maar gebruik gemaakt van "" Om aan te geven dat "ik hou van jou maar ik moet nu alleen zijn, nadenken over wat ik wil" is wat zei zegt.
pi_54376379
quote:

[..]

Nee, je houd niet van haar... je hield waarschijnlijk van het idee dat ze 'van jou' was en je bent nu enkel boos dat je haar kwijt bent... dat moet je niet verwarren met een persoonlijke liefde voor iemand, dat is enkel eigenwaan.
Als je daadwerkelijk van haar gehouden had, had je haar al eerder die aandacht gegeven die ze wilde en zij heeft je verlaten omdat ze doorhad dat jij niet van haar hield.
Ik hou wel degelijk van haar, en heb haar wel aandacht gegeven. Ik twijfel nu gewoon of het genoeg was, ik heb haar niet verwaarloosd en zeker niet for granted genomen. Ze was en is heel belangrijk voor me, absoluut niet iets dat je for granted neemt.

mijn excuses voor de dubbel post.
  maandag 5 november 2007 @ 11:45:05 #17
182660 adwin
Red Rocket!
pi_54376407
you want some cheese with that whine?
Alcohol doesn't solve any problems... But then again, neither does milk!
pi_54376471
quote:

[..]

hoogst waarschijnlijk waar maar zo zo hard

OT: Wat je kan doen?.... hmm... ik las het eerste stukje...ze wil je niet meer zien ze wil je nooit meer spreken....(game over)
...ze wil (de bekende)tijd, alleen , om te denken, over ons en of ZIJ verder wil(no continues left)...
maybe one...liggende hoe het afgelopen is...
In plaats hier om voor troost of whatever te komen. misschien tonen dat je nog zoveel voor haar voelt.

make her feel special (I know I know easier said then done...)
pi_54376480
quote:

[..]

Zo'n gevoel heb ik ook ja. Hij mist wellicht zijn vaatwasser.
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_54376497
quote:
Op maandag 5 november 2007 11:48 schreef DikkeSmikkel het volgende:

[..]

Zo'n gevoel heb ik ook ja. Hij mist wellicht zijn vaatwasser.
En zn wasmachine.
pi_54376512
quote:
Op maandag 5 november 2007 11:40 schreef American_Nightmare het volgende:

*blablabla*
en jij weet het beter?
of weet jij even weinig, enkel meld je hier verder niets inhoudelijks? man reageer dan niet....

ik reageer gewoon op datgene wat de TS in zijn eigen Openingspost stelt... natuurlijk kan hij vervolgens datgene wat hij zelf beweerde weer gaan ontkennen (dat doet hij dus net ook) omdat zijn eigen uitleg toch niet zo positief voor zichzelf blijkt te zijn (een groot aantal Topicstarters willen vooral zichzelf 'rechtvaardigen' en hun eigen acties in een goed daglicht stellen om zoveel mogelijk *knuffel-kroel*-goodwill-posts te ontvangen).

De TS vraagt om een reactie en ik geef hem die, ook al is mijn mening niet zo positief over de Topicstarter...
misschien, als de TS iets aan zn situatie wil verbeteren, kan het ook wel zin hebben om die 'niet-zo-positieve' posts serieus te nemen.

maar het is verder zijn volste recht als hij enkel de hem ondersteunende 'hee rot voor je joh, sterkte' of 'gewoon blijven pogen die ex-vriendin die je niet meer wil zien, terug te winnen'-post wil lezen...
pi_54376531
quote:

[..]

volgens mij quotte hij haar woorden, hoor

en aandacht, tja, ms was zij wel heel veeleisend wat betreft dat, hè, we weten het niet.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_54376585
quote:
Op maandag 5 november 2007 11:49 schreef RM-rf het volgende:

[..]

en jij weet het beter?
of weet jij even weinig, enkel meld je hier verder niets inhoudelijks? man reageer dan niet....
Nee ik weet het niet beter maar ik besef wel dat je beter niks (of niks zinnigs) kan melden dan dat je met uit de lucht gegrepen 'advies' komt.
pi_54376589
quote:
Op maandag 5 november 2007 11:49 schreef RM-rf het volgende:

[..]
*knip*
...Ik voel me altijd een beetje kut/schuldig als ik jouw reacties lees...
niet omdat ik het er niet mee eens ben...maar vaak dat ik het wel denk, maar niet durf te posten omdat
het NET iets te hard door de bocht is....

en als ik 1 kleine opmerking mag geven....je zou de TS advies kunnen geven hoe hij het gezonken schip naar boven kan halen (ook al is het misschien vergelijkbaar met de titanic....maar dat terzijde
pi_54376633
quote:
Op maandag 5 november 2007 11:50 schreef milagro het volgende:

[..]

volgens mij quotte hij haar woorden, hoor

en aandacht, tja, ms was zij wel heel veeleisend wat betreft dat, hè, we weten het niet.
Die aanhalingstekens stonden er eerst dus niet

verder blijf ik bij mn mening ... als het zo zou zijn dat zij te veeleisend qua aandacht is, is het juist 'good riddance'
Maar dat hij haar te weinig aandacht gaf en te koppig was, zijn zn eigen woorden waar ik vanuitga, dat hij dus zelf schuld is aan het uitgaan van de relatie.

dan kun je beter je verlies nemen en verdergaan met je eigen leven, kennelijk was die relatie ook niet belangrijk genoeg voor je, voorheen dan... tenzij je natuurlijk van mening bent dat als een vrouw 'nee' zegt ze 'ja' bedoelt en dat het meisje dus nu zegt 'alleen gelaten te willen worden' eigenlijk zou betekenen dat ze graag wil dat hij veel moeite gaat doen haar terug te winnen....

Ikzelf zou daar niet vanuitgaan en als een vrouw zegt 'alleen gelaten te willen worden' denk ik dat het de beste keuze is dat ook te doen.
pi_54376841
same here. Vaak als een vrouw zegt dat ze alleen gelaten wil worden. dan moet je dat ook doen...
pi_54376870
quote:
Op maandag 5 november 2007 12:04 schreef Slaggie het volgende:
same here. Vaak als een vrouw zegt dat ze alleen gelaten wil worden. dan moet je dat ook doen...
als een vrouw zegt "ik moet nadenken" dan hoeft ze dat allang niet meer, dan is het over, uit, klaar.
pi_54376988
ze gaat nu geklaard worden door iemand anders let op binnen 2 dagen
Who the fuck is Fcuker?
pi_54377090
quote:
Op maandag 5 november 2007 12:05 schreef milagro het volgende:

[..]

als een vrouw zegt "ik moet nadenken" dan hoeft ze dat allang niet meer, dan is het over, uit, klaar.
Second that!

Vreemd iets eigenlijk....waarom zeggen dat je er over moet nadenken als je allang een besluit hebt gemaakt...ik zie het op deze manier juist meer als een soort van wraakactie.

De andere persoon het idee geven dat er nog een klein beetje hoop is op recovery of dat het gewoon te maken heeft met drama...

And women love drama. Precies het gene wat de TS nu aan het doen is...
pi_54377206
Sterkte TS. Als ze rust wil, dan zou ik dat haar geven. Anders werkt het averechts als je contact blijft zoeken.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_54377271
Dit zou het topic kunnen zijn van mijn ex.

Ik word woedend als ik dit lees, had je haar niet gewoon meer aandacht kunnen geven?
pi_54377370
quote:
Op maandag 5 november 2007 12:13 schreef Slaggie het volgende:

[..]

Second that!

Vreemd iets eigenlijk....waarom zeggen dat je er over moet nadenken als je allang een besluit hebt gemaakt...ik zie het op deze manier juist meer als een soort van wraakactie.

De andere persoon het idee geven dat er nog een klein beetje hoop is op recovery of dat het gewoon te maken heeft met drama...

And women love drama. Precies het gene wat de TS nu aan het doen is...
ach, zou een vrouw direct zijn in deze, dus gewoon zeggen wat ze voelt en vindt, dan is ze een kille bitch, en net zo goed een topic hier en had de helft gereageerd op de TS "jeetje, wat cru, zeg, dat had ze idd wel anders kunnen zeggen, hoor, dit is wel heel lomp"

kortom , er is geen "gezellige" manier van uitmaken, of je het nu met een "smoesje" doet, wat ook niet mijn voorkeur heeft, of direct bent, het sucks.
pi_54377423
ik kan me wel voorstellen dat je eigen nu kut voelt. Maar ik zou haar nu even met rust laten hoe moeilijk het ook is. En dan over een tijdje weer contact zoeken als je eigen nog steeds zo voelt. Kan ook zijn dat jij over een tijdje dit allemaal niet meer voelt.

Sterkte TS
pi_54377739
Ik verwachte absoluut geen medelij, ik hoopte zelfs op de kort door de bocht mening van anderen. Ik weet dat het mijn fout is, je weet niet wat je mist tot het er niet meer is. Ik hoop gewoon op een tweede kans, om te bewijzen dat ik wel anders kan zijn. Nu weet ik alleen niet hoe ik dit aan haar duidelijk moet maken, ik weiger te accepteren dat het helemaal voorbij is zonder ook maar enige moeite te doen om haar terug te winnen.

Haar nooit meer zien of spreken, dat kan toch niet na 4 jaar relatie, na bijna 7 jaar vriendschap.
pi_54377784
quote:
Op maandag 5 november 2007 12:26 schreef milagro het volgende:

[..]
*knip*
kortom , er is geen "gezellige" manier van uitmaken, of je het nu met een "smoesje" doet, wat ook niet mijn voorkeur heeft, of direct bent, het sucks.
True true..
Je weet dat het helemaal afgelopen is als ze zeggen dat ze vrienden met je willen blijven
  maandag 5 november 2007 @ 12:48:14 #36
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_54377880
Ze wil je nooit meer zien omdat ze niet weet wat ze wil. Laat het maar weer aan een vrouw over om zich in dezelfde zin nog tegen te spreken. .
Ik ga naar huis.
pi_54377882
quote:
Op maandag 5 november 2007 12:42 schreef VisionFC het volgende:
Ik verwachte absoluut geen medelij, ik hoopte zelfs op de kort door de bocht mening van anderen. Ik weet dat het mijn fout is, je weet niet wat je mist tot het er niet meer is. Ik hoop gewoon op een tweede kans, om te bewijzen dat ik wel anders kan zijn. Nu weet ik alleen niet hoe ik dit aan haar duidelijk moet maken, ik weiger te accepteren dat het helemaal voorbij is zonder ook maar enige moeite te doen om haar terug te winnen.

Haar nooit meer zien of spreken, dat kan toch niet na 4 jaar relatie, na bijna 7 jaar vriendschap.
jawel, hoor dat kan wel, de ander voelt niet wat jij voelt namelijk en kan blijkbaar prima compleet zonder jou , en als de ander dat zo voelt, heb jij geen enkele keus dan of je moet haar gaan stalken.

zij wil jou geen tweede kans geven en jou nu in haar buurt 'toelaten' geeft alleen maar ellende, want jij wil haar terug en gaat dan geheid zaniken, smeken, verwijten, huilen, "dreigen" , emotioneel chanteren etc etc... althans dat zou zomaar eens kunnen, en daar heeft zij geen zin an, dus wil ze voor nu geen kontakt in ieder geval.
  maandag 5 november 2007 @ 13:08:19 #38
107521 Furia
snoopy weer
pi_54378344
quote:
Op maandag 5 november 2007 12:48 schreef milagro het volgende:

[..]

jawel, hoor dat kan wel, de ander voelt niet wat jij voelt namelijk en kan blijkbaar prima compleet zonder jou , en als de ander dat zo voelt, heb jij geen enkele keus dan of je moet haar gaan stalken.

zij wil jou geen tweede kans geven en jou nu in haar buurt 'toelaten' geeft alleen maar ellende, want jij wil haar terug en gaat dan geheid zaniken, smeken, verwijten, huilen, "dreigen" , emotioneel chanteren etc etc... althans dat zou zomaar eens kunnen, en daar heeft zij geen zin an, dus wil ze voor nu geen kontakt in ieder geval.
Precies. Blijkbaar is ze duidelijk niet gelukkig en heeft ze er ook een trek in dat ze je op zo''n manier zielig gaat vinden, dat ze toch weer toegeeft. Na 4 jaar kan ze je waarschijlijk redelijk inschatten en weet ze dat een mogeiljke verandering toch maar van korte duur zal zijn en dat ze weer ongelukkig wordt.
  maandag 5 november 2007 @ 13:21:43 #39
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54378653
Ja TS, je hebt het wel goed verkloot. maar geef het wat tijd, misschien, heel heel misschien komt ze nog wel terug op haar besluit. maar een vrouw hoe complex ze ook zijn, die zegt, ik wil nadenken, dan heb je normaal gezien geen schijn van kans meer. Volgende keer beter bij de les bljiven... en niet komen jengelen nadat het kalf verzopen is. veel succes met de volgende!
pi_54378887
quote:
Op maandag 5 november 2007 12:04 schreef Slaggie het volgende:

Je moet nooit doen wat een vrouw zegt, gewoon je eigen pad volgen....vrouwen weten meestal niet wat ze willen en roepen maar wat....vandaag A, morgen B en overmorgen C....daar kun je niet op afgaan en op je eigen gevoel/verstand wel.
  maandag 5 november 2007 @ 13:39:28 #41
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54379077
Kingstown in dit geval wil ze alleen gelaten worden, als jij dan zegt "screw it, ik ga bellen, mailen, sms'n en stalken... dan kan je het wel helemaal vergeten. Ze vraagt tijd voor zichzelf... en jij zou er dan opvliegen als een dolle hond? dan geef ik je 0,0% kans op een goede afloop, dat zou je toch moeten weten?
pi_54379147
hm in dit soort situaties weten ze vaak 1 ding zeker...en dat is verder gaan zonder jouw.
pi_54379408
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:39 schreef AcidBurner het volgende:
Kingstown in dit geval wil ze alleen gelaten worden, als jij dan zegt "screw it, ik ga bellen, mailen, sms'n en stalken... dan kan je het wel helemaal vergeten. Ze vraagt tijd voor zichzelf... en jij zou er dan opvliegen als een dolle hond? dan geef ik je 0,0% kans op een goede afloop, dat zou je toch moeten weten?

Ze zegt dat ze alleen gelaten wil worden, maar of dat ook zo is dat is maar de vraag....wat een vrouw zegt en wat ze daadwerkelijk bedoelt daar zit een wereld van verschil tussen.

Het gaat er ook niet om wat zij wil, maar wat TS wil....achter iemand aanlopen (om over stalken nog maar te zwijgen) is sowieso nooit een goed idee....vind uit wat je zelf wil en handel daarna....as ze een stok zoekt om mee te slaan, dan vind ze die toch wel....óf hij geeft haar niet genoeg aandacht óf hij laat haar niet alleen....yeah right!
  maandag 5 november 2007 @ 14:02:08 #44
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54379596
Ik zou ook niet zo gemakkelijk opgeven, maar een ding heb ik wel geleerd, en dat is als je het te ver laat gaan, en ze nemen het besluit om te kappen, dan zal het supermoeilijk tot onmogelijk zijn om er toch og iets van te maken. niet vergeten TS zijn relatie is niet pril meer he... ik denk dan ook dat het al lang naar de kloten is. ik begrijp je wel hoor, als je iets wil dan moet je ervoor vechten, maar of er in dit geval nog hoop is, dat betwijfel ik.
pi_54381563
Stel je niet aan en zet je eroverheen. Er zijn meer dingen in 't leven dan mislukte relaties. Maar als je volgende week nog steeds niet gegeten of geslapen hebt dan:

Klik
  maandag 5 november 2007 @ 16:53:56 #46
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54383498
Dat ze te weinig aandacht van je kreeg is of een excuus om de ware reden niet te hoeven geven of ze is gewoon een te afhankelijke aandachtsgeile hoer. Jank wat weken tot maanden verder and move on.
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_54384087
quote:
Op maandag 5 november 2007 16:53 schreef Shitonya het volgende:
Dat ze te weinig aandacht van je kreeg is of een excuus om de ware reden niet te hoeven geven of ze is gewoon een te afhankelijke aandachtsgeile hoer. Jank wat weken tot maanden verder and move on.
Dat.
Lambo of Rekt
pi_54384887
quote:
Op maandag 5 november 2007 12:05 schreef milagro het volgende:

[..]

En zo is 't maar net.

Verder vind ik het trouwens alleen maar positief als een vrouw wat directer, killer en botter is. Ik wil gewoonweg iemands mening, niet iemands medelijden met me.
pi_54385032
quote:
Op maandag 5 november 2007 12:48 schreef nietzman het volgende:
Ze wil je nooit meer zien omdat ze niet weet wat ze wil. Laat het maar weer aan een vrouw over om zich in dezelfde zin nog tegen te spreken. .
Dat begreep ik dus ook niet helemaal.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2007 18:10:05 ]
pi_54385263
En nog iets anders TS: waarom betrek je het zo op jezelf? Dat je koppig bent zegt helemaal niets en te weinig aandacht geven is zo relatief als de pest. Het klinken voor mij als regelrechte smoesjes zodat ze niet hoeft te zeggen dat ze weer eens iemand anders wilt neuken.
pi_54401202
als je toch zeker weet dat je een twee kans krijgt... kap dan met janken en werk aan jezelf, zorg dat je dan ook klaar ben voor die tweede kans....
Don't blame me, it's a hardware problem
pi_54401510
Ja, het is jou schuld.. Who cares..

je had haar eerder de liefde moeten geven die ze nodig had, of je had er oevr moeten praten..
Je moet haar nu lates gaan en accepteren dat ze nu even geen tijd voor jou heeft ipv andersom..
Who dares wins
pi_54402004
Relax eerst ff een paar daagjes en zeg haar dan wat je in de OP zegt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')