Spunge?quote:Op maandag 5 november 2007 11:10 schreef Scorpie het volgende:
Too little, too late.
omdat een luisterend oor toch altijd fijn is. Ik heb een nieuw account aangemaakt om anoniem te blijven.quote:Op maandag 5 november 2007 11:14 schreef American_Nightmare het volgende:
En nou kom je uithuilen op Fok omdat..?
Nee, je houd niet van haar... je hield waarschijnlijk van het idee dat ze 'van jou' was en je bent nu enkel boos dat je haar kwijt bent... dat moet je niet verwarren met een persoonlijke liefde voor iemand, dat is enkel eigenwaan.quote:Op maandag 5 november 2007 11:07 schreef VisionFC het volgende:
ik hou van jou maar ik moet nu alleen zijn, nadenken over wat ik wil. En ik ben alleen maar bang dat als ik niets doe ik haar kwijt zal raken, het is uit maar ik weet zeker dat als ik een kans krijg dat ik het goed kan maken. Ik ben gewoon helemaal de weg kwijt.
Hoe weet jij dat nou?quote:
Ik lees de beginpost, zou jij ook eens moeten doen...quote:
scherp!quote:Op maandag 5 november 2007 11:34 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik lees de beginpost, zou jij ook eens moeten doen...
Dat gejank over 'dat hij zo van haar houd' is natuurlijk je reinste leugenachtigehdi achteraf, als zn vriendinnetje het dus uitmaakt omdat ze geen aandacht van hem krijgt..
In dat geval hield hij dus kennelijk niet eens genoeg van haar om aandacht aan haar te besteden..
alles leuk en aardig, maar in die situatie gaan janken over 'dat je zoveel van haar houdt' is nogal ongeloofwaardig... een eigenschap van het 'houden van' is nu eenmaal dat de gene die zoveel van iemand houd ook veel aandacht schenkt en _niet_ iets 'for granted' neemt.
Leuk he die psychologie van de koude grond? Je leest een OP en weet meteen alles van de levens van de TS en zijn ex, evenals van hun relatie. Misschien was zij wel een attentionwhore die geen 3 minuten alleen kon zijn? Dat zou al maken dat je de plank finaal mis slaat. Misschien maakt TS wel heel lange dagen waardoor hij te weinig tijd voor z'n vriendin had.quote:Op maandag 5 november 2007 11:34 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat gejank over 'dat hij zo van haar houd' is natuurlijk je reinste leugenachtigehdi achteraf, als zn vriendinnetje het dus uitmaakt omdat ze geen aandacht van hem krijgt..
In dat geval hield hij dus kennelijk niet eens genoeg van haar om aandacht aan haar te besteden..
alles leuk en aardig, maar in die situatie gaan janken over 'dat je zoveel van haar houdt' is nogal ongeloofwaardig... een eigenschap van het 'houden van' is nu eenmaal dat de gene die zoveel van iemand houd ook veel aandacht schenkt en _niet_ iets 'for granted' neemt.
Ik hou wel degelijk van haar, en heb haar wel aandacht gegeven. Ik twijfel nu gewoon of het genoeg was, ik heb haar niet verwaarloosd en zeker niet for granted genomen. Ze was en is heel belangrijk voor me, absoluut niet iets dat je for granted neemt.quote:Op maandag 5 november 2007 11:23 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Nee, je houd niet van haar... je hield waarschijnlijk van het idee dat ze 'van jou' was en je bent nu enkel boos dat je haar kwijt bent... dat moet je niet verwarren met een persoonlijke liefde voor iemand, dat is enkel eigenwaan.
Als je daadwerkelijk van haar gehouden had, had je haar al eerder die aandacht gegeven die ze wilde en zij heeft je verlaten omdat ze doorhad dat jij niet van haar hield.
hoogst waarschijnlijk waar maar zo zo hardquote:Op maandag 5 november 2007 11:34 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Zo'n gevoel heb ik ook ja. Hij mist wellicht zijn vaatwasser.quote:Op maandag 5 november 2007 11:34 schreef RM-rf het volgende:
[..]
En zn wasmachine.quote:Op maandag 5 november 2007 11:48 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Zo'n gevoel heb ik ook ja. Hij mist wellicht zijn vaatwasser.
en jij weet het beter?quote:
volgens mij quotte hij haar woorden, hoorquote:Op maandag 5 november 2007 11:23 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Nee, je houd niet van haar... je hield waarschijnlijk van het idee dat ze 'van jou' was en je bent nu enkel boos dat je haar kwijt bent... dat moet je niet verwarren met een persoonlijke liefde voor iemand, dat is enkel eigenwaan.
Als je daadwerkelijk van haar gehouden had, had je haar al eerder die aandacht gegeven die ze wilde en zij heeft je verlaten omdat ze doorhad dat jij niet van haar hield.
Nee ik weet het niet beter maar ik besef wel dat je beter niks (of niks zinnigs) kan melden dan dat je met uit de lucht gegrepen 'advies' komt.quote:Op maandag 5 november 2007 11:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
en jij weet het beter?
of weet jij even weinig, enkel meld je hier verder niets inhoudelijks? man reageer dan niet....
...Ik voel me altijd een beetje kut/schuldig als ik jouw reacties lees...quote:
Die aanhalingstekens stonden er eerst dus nietquote:Op maandag 5 november 2007 11:50 schreef milagro het volgende:
[..]
volgens mij quotte hij haar woorden, hoor
en aandacht, tja, ms was zij wel heel veeleisend wat betreft dat, hè, we weten het niet.
als een vrouw zegt "ik moet nadenken" dan hoeft ze dat allang niet meer, dan is het over, uit, klaar.quote:Op maandag 5 november 2007 12:04 schreef Slaggie het volgende:
same here. Vaak als een vrouw zegt dat ze alleen gelaten wil worden. dan moet je dat ook doen...
Second that!quote:Op maandag 5 november 2007 12:05 schreef milagro het volgende:
[..]
als een vrouw zegt "ik moet nadenken" dan hoeft ze dat allang niet meer, dan is het over, uit, klaar.
ach, zou een vrouw direct zijn in deze, dus gewoon zeggen wat ze voelt en vindt, dan is ze een kille bitch, en net zo goed een topic hier en had de helft gereageerd op de TS "jeetje, wat cru, zeg, dat had ze idd wel anders kunnen zeggen, hoor, dit is wel heel lomp"quote:Op maandag 5 november 2007 12:13 schreef Slaggie het volgende:
[..]
Second that!
Vreemd iets eigenlijk....waarom zeggen dat je er over moet nadenken als je allang een besluit hebt gemaakt...ik zie het op deze manier juist meer als een soort van wraakactie.
De andere persoon het idee geven dat er nog een klein beetje hoop is op recovery of dat het gewoon te maken heeft met drama...
And women love drama. Precies het gene wat de TS nu aan het doen is...
True true..quote:Op maandag 5 november 2007 12:26 schreef milagro het volgende:
[..]
*knip*
kortom , er is geen "gezellige" manier van uitmaken, of je het nu met een "smoesje" doet, wat ook niet mijn voorkeur heeft, of direct bent, het sucks.
jawel, hoor dat kan wel, de ander voelt niet wat jij voelt namelijk en kan blijkbaar prima compleet zonder jou , en als de ander dat zo voelt, heb jij geen enkele keus dan of je moet haar gaan stalken.quote:Op maandag 5 november 2007 12:42 schreef VisionFC het volgende:
Ik verwachte absoluut geen medelij, ik hoopte zelfs op de kort door de bocht mening van anderen. Ik weet dat het mijn fout is, je weet niet wat je mist tot het er niet meer is. Ik hoop gewoon op een tweede kans, om te bewijzen dat ik wel anders kan zijn. Nu weet ik alleen niet hoe ik dit aan haar duidelijk moet maken, ik weiger te accepteren dat het helemaal voorbij is zonder ook maar enige moeite te doen om haar terug te winnen.
Haar nooit meer zien of spreken, dat kan toch niet na 4 jaar relatie, na bijna 7 jaar vriendschap.
Precies. Blijkbaar is ze duidelijk niet gelukkig en heeft ze er ook een trek in dat ze je op zo''n manier zielig gaat vinden, dat ze toch weer toegeeft. Na 4 jaar kan ze je waarschijlijk redelijk inschatten en weet ze dat een mogeiljke verandering toch maar van korte duur zal zijn en dat ze weer ongelukkig wordt.quote:Op maandag 5 november 2007 12:48 schreef milagro het volgende:
[..]
jawel, hoor dat kan wel, de ander voelt niet wat jij voelt namelijk en kan blijkbaar prima compleet zonder jou , en als de ander dat zo voelt, heb jij geen enkele keus dan of je moet haar gaan stalken.
zij wil jou geen tweede kans geven en jou nu in haar buurt 'toelaten' geeft alleen maar ellende, want jij wil haar terug en gaat dan geheid zaniken, smeken, verwijten, huilen, "dreigen" , emotioneel chanteren etc etc... althans dat zou zomaar eens kunnen, en daar heeft zij geen zin an, dus wil ze voor nu geen kontakt in ieder geval.
quote:Op maandag 5 november 2007 12:04 schreef Slaggie het volgende:
same here. Vaak als een vrouw zegt dat ze alleen gelaten wil worden. dan moet je dat ook doen...
quote:Op maandag 5 november 2007 13:39 schreef AcidBurner het volgende:
Kingstown in dit geval wil ze alleen gelaten worden, als jij dan zegt "screw it, ik ga bellen, mailen, sms'n en stalken... dan kan je het wel helemaal vergeten. Ze vraagt tijd voor zichzelf... en jij zou er dan opvliegen als een dolle hond? dan geef ik je 0,0% kans op een goede afloop, dat zou je toch moeten weten?
Dat.quote:Op maandag 5 november 2007 16:53 schreef Shitonya het volgende:
Dat ze te weinig aandacht van je kreeg is of een excuus om de ware reden niet te hoeven geven of ze is gewoon een te afhankelijke aandachtsgeile hoer. Jank wat weken tot maanden verder and move on.
En zo is 't maar net.quote:Op maandag 5 november 2007 12:05 schreef milagro het volgende:
[..]
als een vrouw zegt "ik moet nadenken" dan hoeft ze dat allang niet meer, dan is het over, uit, klaar.
Dat begreep ik dus ook niet helemaal.quote:Op maandag 5 november 2007 12:48 schreef nietzman het volgende:
Ze wil je nooit meer zien omdat ze niet weet wat ze wil. Laat het maar weer aan een vrouw over om zich in dezelfde zin nog tegen te spreken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |