Doe eens Liefquote:Op maandag 5 november 2007 17:14 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
En kap eens even met die grote gif's hey.![]()
Dat hij maar lekker op de bank begint, mag toch hopen dat Koster Vertonghen nu voorkeur geeft, hij heeft laten zien dat hij beter op linksback speelt dan furby.quote:Op maandag 5 november 2007 16:16 schreef patrickt37 het volgende:
Emanuelson lijkt Klassieker te halen
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 5 november om 15:53
Urby Emanuelson hoopt er zondag bij te kunnen zijn, als Ajax in De Kuip aantreedt tegen aartsrivaal Feyenoord. De linkerverdediger trainde maandag buiten en kende geen terugslag in zijn knie.
De Oranje-international moest vorige maand tijdens het uitduel met FC Utrecht na dertig minuten worden vervangen door Jan Vertonghen. “Ik heb genoeg dingen kunnen doen, het ziet er wat mij betreft goed uit’’, vertelt Emanuelson op de clubsite. “De fitte spelers zijn dinsdag een dagje vrij. Dan is het aan mij om verder aan mijn herstel te werken.”
“Woensdag of donderdag hoop ik met de groep mee te kunnen trainen. Als dat lukt, kan ik er zondag hopelijk ook bij zijn tegen Feyenoord”, aldus Emanuelson. Ajax en Feyenoorden delen met 24 punten de koppositie in de Eredivisie. PSV is derde met één punt minder.
Het komt denk ik mede door dat Urby geblesseerd is dat Ajax nu beter speelt. Want hij is al weken onze zwakste schakel.quote:Op maandag 5 november 2007 17:18 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Dat hij maar lekker op de bank begint, mag toch hopen dat Koster Vertonghen nu voorkeur geeft, hij heeft laten zien dat hij beter op linksback speelt dan furby.![]()
Ja gelukkig wel alles ging voor de verandering in één keer goedquote:Op maandag 5 november 2007 17:29 schreef Jasza het volgende:
Stefmans een kaart?
Hehe nice, gaan er dus vrij veel van FOK hehequote:Op maandag 5 november 2007 17:36 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel alles ging voor de verandering in één keer goed![]()
Ogararu moet wel beter spelen want de tegenstanders kunnen van zijn kant vaak voorzetten geven.quote:Op maandag 5 november 2007 17:31 schreef toma het volgende:
[..]
Het komt denk ik mede door dat Urby geblesseerd is dat Ajax nu beter speelt. Want hij is al weken onze zwakste schakel.
Maakt niet uit. Gewoon, Wesleyquote:Op maandag 5 november 2007 17:39 schreef toma het volgende:
[..]
die raakte die wedstrijd toch geen pepernootLuque
Hier past één reactie bij:quote:Op maandag 5 november 2007 17:44 schreef Jasza het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=O3JKNJuzrd4
Dat zullen er een stuk of vijf geweest zijn. Waaronder thuis in de plee offs tegen kakkerlakken. Heb jij kaloe toen gezien?quote:Op maandag 5 november 2007 14:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Weet niet, ik ga ze niet tellen
Gewoon alle wedstrijden die op tv zijn geweest en waar hij heeft gespeelt.
quote:Op maandag 5 november 2007 17:44 schreef Jasza het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=O3JKNJuzrd4
Geef jij dit ff aan Makaay?quote:Op maandag 5 november 2007 18:03 schreef MarkNMGN het volgende:
[ afbeelding ]
Vergeten jullie zondag je medicijnen niet, jongens?
oke.quote:Op maandag 5 november 2007 18:03 schreef MarkNMGN het volgende:
[ afbeelding ]
Vergeten jullie zondag je medicijnen niet, jongens?
quote:Huntelaar niet in paniek: 'Mijn strafschop was een ode aan Jaap Stam.'
quote:'Twijfels bij Huntelaar na vijf op acht.' Clarence Seedorf: 'Is dat zo slecht dan?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |