Waarom? Wat voegt urby toe op het moment? Traagheid en fouten, meer niet.quote:
Ik denk ook niet dat hij het Ajax niveau heeft, of kan halen.quote:Op maandag 5 november 2007 14:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dan snap je er niet veel van. Trouwens, hoeveel wedstrijden heb jij hem zien spelen?
Ja zeker, maar een extra verdediger/middenvelder vind ik niet erg. Vertonghen moet linksback blijven. Op het middenveld moeten Gabri en Maduro spelen. Dan kan Koster kiezen voor ietwat meer ervaring en sterker in verdedigend opzicht met Emanuelson, of hij heeft lef en kiest voor De Jong.quote:Op maandag 5 november 2007 14:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoezo, Veronghen doet het veel beter?
Maar het is geen linksback. Niet dat Urby dat wel is, maar in aanleg wel een veel betere.quote:Op maandag 5 november 2007 14:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Weet niet, ik ga ze niet tellenquote:Op maandag 5 november 2007 14:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dan snap je er niet veel van. Trouwens, hoeveel wedstrijden heb jij hem zien spelen?
Absoluut. Urby is hopeloos uit vorm.quote:Op maandag 5 november 2007 14:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mja, Vertonghen heeft wel een geweldige slidingquote:Op maandag 5 november 2007 14:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vertonghen tegen een echte rechtsbuiten als Slory zie ik niet heel erg zitten.
Is Slory alweer 100% fit? Op snelheid legt Vertonghen het af.quote:Op maandag 5 november 2007 14:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vertonghen tegen een echte rechtsbuiten als Slory zie ik niet heel erg zitten.
Volgens mij heeft niemand Heitinga ooit afgeschreven. Hij heeft tijdens het EK 2004 al eens laten zien wat hij kon en het was alleen een kwestie van tijd dat hij constant zo zou gaan presteren en dat doet hij nu.quote:Op maandag 5 november 2007 14:41 schreef F1Bas het volgende:
Er moete zoveel mogelijk spelers terugkomen van blessure's dus ook Urby!
Wie had Heitinga en Maduro al niet afgeschreven? Die doen het nu weer redelijk.
Tegen de snelle Beerens speelde Vertonghen ook prima.quote:Op maandag 5 november 2007 14:46 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Is Slory alweer 100% fit? Op snelheid legt Vertonghen het af.
De Cler kan tegen een club als De Graafschap zich vaker richten op zijn aanvallende taak. Met een Suarez hou je De Cler vanzelf vaker achterin. Met een Rommedahl misschien zelfs nog meer omdat dan altijd de counter van Ajax dreigt. Daarnaast loopt Gabri daar ook nog rond dus over De Cler maak ik me niet zoveel zorgen.quote:Op maandag 5 november 2007 15:13 schreef Noshiba het volgende:
Vandaag in de trein de krantjes gelezen, tim de cler gigantisch gevaarlijk.
Feyenoord vertrouwt op de cler in klassieker
Ik moet eerlijk zijn ik weet niethoe de cler het verschil moet maken? Hij wandelt niet zomaar door onze verdediging?
In de spits stond dat Jan-Arie 'liefkozend' Jari genoemd wordt.quote:Op maandag 5 november 2007 15:13 schreef Noshiba het volgende:
Vandaag in de trein de krantjes gelezen, tim de cler gigantisch gevaarlijk.
Feyenoord vertrouwt op de cler in klassieker
Ik moet eerlijk zijn ik weet niethoe de cler het verschil moet maken? Hij wandelt niet zomaar door onze verdediging?
Mooier toekomst kun je niet hebben.. hopelijk heeft hij alleen geen spieren van glasquote:Op maandag 5 november 2007 15:27 schreef Ordinair het volgende:
[..]
In de spits stond dat Jan-Arie 'liefkozend' Jari genoemd wordt.
Dat klopt. Maar hij wordt gewoon liefkozend 'Jari' genoemd.quote:Op maandag 5 november 2007 15:40 schreef Nashje het volgende:
Jan-Arie is toch meer een verdedigende middenvelder? Dacht dat Siem meer werd gezien als nieuwe Jari.
asjequote:Op maandag 5 november 2007 12:00 schreef JeroenV het volgende:
Heeft iemand de goals van gister in gifjes of een filmpje van een samenvatting?
quote:Op maandag 5 november 2007 13:45 schreef Pritt het volgende:
Ton Ojers op RTV NH, over Gregory van der Wiel, de "opvolger" van Jaap Stam:
"Nee, die twee mag je nog niet met elkaar vergelijken.
Stam was een rots, Van der Wiel is nog maar een pindarotsje."
Dat bedoelde ik met mijn postquote:Op maandag 5 november 2007 15:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
De Cler kan tegen een club als De Graafschap zich vaker richten op zijn aanvallende taak. Met een Suarez hou je De Cler vanzelf vaker achterin. Met een Rommedahl misschien zelfs nog meer omdat dan altijd de counter van Ajax dreigt. Daarnaast loopt Gabri daar ook nog rond dus over De Cler maak ik me niet zoveel zorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |