quote:
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum13/1492.phpquote:Op maandag 5 november 2007 12:00 schreef JeroenV het volgende:
Heeft iemand de goals van gister in gifjes of een filmpje van een samenvatting?
Vind dat alleen maar leuk. Vorig jaar was top, maar nu gaat het ook echt ergens om. Heb er alle vertrouwen in. Zin in, dat ook.quote:Op maandag 5 november 2007 12:09 schreef StarGazer het volgende:
De klassieker tussen de nummer's 1 en 2 van de competitie. Hoe lang is dat geleden?
quote:Op maandag 5 november 2007 11:22 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Inderdaad maar ik denk dat het voor de jonkies makkelijker is om tegen Feyenoord te spelen waar veel druk op staat dan tegen een Roda. Als je Makaay kan neutraliseren en de Cler kan afstoppen dan heb je zo'n beetje al het gevaar van feyenoord kant in de kiem gesmoort.
Zal je zien dat het juist nu een wedstrijd van niks wordtquote:Op maandag 5 november 2007 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vind dat alleen maar leuk. Vorig jaar was top, maar nu gaat het ook echt ergens om. Heb er alle vertrouwen in. Zin in, dat ook.
De Guusman?quote:Op maandag 5 november 2007 11:39 schreef Cheiron het volgende:
Als je hem en eventueel de Guusman goed in toom kan houden ben je een heel eind.
Als je zo naïef bent om te denken dat alleen die spelers voor gevaar zorgen. Maargoed, maakt mij niet uit verder.quote:Op maandag 5 november 2007 12:36 schreef Rumille het volgende:
Ik tel er maar 3. Dat vind ik er niet heel veel.
Pff.. kom je nou speciaal reageren op mijn geweldig verzonnen verbastering van De Guzman?quote:Op maandag 5 november 2007 12:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
De Guusman?![]()
Sjongejonge zeg.
Net waren het De Cler en Makaay, nu weer De Guzman (zo spel je het, ja) en Makaay... Er moeten wel heel veel spelers 'eventjes in toom gehouden worden' blijkbaar.
Bahía speelt moemnteel beter dan hij de afgelopen anderhalf jaar gedaan heeft, dus waar je dat vandaan haalt...quote:Op maandag 5 november 2007 12:39 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Pff.. kom je nou speciaal reageren op mijn geweldig verzonnen verbastering van De Guzman?
En laten we wel wezen, Makaay is zonder twijfel de belangrijkste speler bij Feyenoord. Een coach, een goede spits en een motivator. Als je die kan inbinden ben je mijns inziens goed bezig.
Buijs, Bahia, Lucius zitten in ieder geval niet in hun beste periode. Dat zijn er al drie.
Je doet net alsof die prestatie een wereldwonder is.. beter spelen dan eerst lijkt me niet echt moeilijkquote:Op maandag 5 november 2007 12:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bahía speelt moemnteel beter dan hij de afgelopen anderhalf jaar gedaan heeft, dus waar je dat vandaan haalt...
Oh ja, even de 3 gevaarlijktse spelers in de tas houden, zo gedaanquote:Op maandag 5 november 2007 12:48 schreef Nashje het volgende:
Het klopt wel gewoon dat het middenveld van feyenoord voortdurend Makaay zoekt. En dan met name Sahin en De Guzman. Heb je deze 3 spelers in de tas en zit je er vast op, heb je het grootste gevaarlijke deel van feyenoord onder controle.
Goh.quote:Op maandag 5 november 2007 12:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Je doet net alsof die prestatie een wereldwonder is.. beter spelen dan eerst lijkt me niet echt moeilijk
Nee hoor dat heb je niet zo gedaan. Er lopen nog meer spelers op het veld. Zal sowieso een flink karwei worden voor beide verdedigingen.quote:Op maandag 5 november 2007 12:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oh ja, even de 3 gevaarlijktse spelers in de tas houden, zo gedaan.
Koevermans zit bij PSV. Kunnen jullie beter zorgen over maken voorlopig.quote:Op maandag 5 november 2007 13:06 schreef fuckbuddy het volgende:
Koevermans als pinchhitter.
Scoort graag en vaak als ie tegen Ajax speelt... denk erom.
Ga eens weg ofzo, je valt nogal in herhaling. De eerste keren was je al duidelijk hoor.quote:Op maandag 5 november 2007 12:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oh ja, even de 3 gevaarlijktse spelers in de tas houden, zo gedaan.
Ik denk dat we daar zondag niet bang voor hoeven te zijn hoorquote:Op maandag 5 november 2007 13:06 schreef fuckbuddy het volgende:
Koevermans als pinchhitter.
Scoort graag en vaak als ie tegen Ajax speelt... denk erom.
Kut ik copy paste hem totaal verkeerd. Jezus wat dom..quote:Op maandag 5 november 2007 13:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik denk dat we daar zondag niet bang voor hoeven te zijn hoor.
Jawel.quote:Op maandag 5 november 2007 12:37 schreef Jasza het volgende:
Heineken heb je een kaart hehe?
Helaas wel ja. maar goed, dat is niet anders nu. Colin zal ook nooit meer spelen natuurlijk.quote:Op maandag 5 november 2007 13:38 schreef JanVanHalst het volgende:
Men zal bij Ajax nog wel vaker 'de rommel van Henk' tegenkomen, voor zover hij debet is aan bepaalde aankopen. Ik vermoed dat (bijvoorbeeld) Ismeal Urzaiz niet op erg veel minuten hoeft te rekenen nu Koster aan het roer staat.
Wat een kutbeleid zeg. Ik zag het altijd al in Boakye zitten, snapte ook niet waarom ze hem ooit wegdeden.quote:Op maandag 5 november 2007 13:31 schreef patrickt37 het volgende:
'PSV en Bundesliga-clubs willen Ghanees Boakye'
Gepubliceerd op 05-11-07 om 13:15 door Johan Kroon
Emmanuel Boakye (foto) staat in de belangstelling van PSV, zo meldt Sportweek. De verdediger is bezig aan een goed seizoen bij Heracles Almelo en zou ook in de belangstelling staan van diverse Bundesliga-clubs.
Boakye werd afgelopen seizoen door Ajax verhuurd aan Heracles Almelo. De Amsterdammers wouden de Ghanees graag terughalen, maar omdat toenmalig trainer Henk ten Cate liever Jurgen Colin van Norwich City zag komen ging de terugkeer niet door. Even leek het erop dat Boakye naar SC Heerenveen zou gaan, maar uiteindelijk koos hij voor een langer verblijf in Almelo en tekende een contract voor drie seizoenen.
De 22-jarige Boakye is overigens ook geselecteerd voor het Ghanese Olympisch Elftal dat over anderhalve week een interland speelt tegen Nigeria voor plaatsen naar de Olympische Spelen in Speking. Ook staat hij op de reservelijst voor het het vierlandentoernooi van de A-selectie later deze maand, waar Ghana in eigen land aan deelneemt.
Bedankt HENK
De vraag is hoe mensen gaan denken over Koster als de resultaten weer iets minder gaan, die periode zal ongetwijfeld wel weer komen.quote:Op maandag 5 november 2007 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Koster is niet de redding meteen hoor, maar het is een nuchtere vent met prima inzicht. En de hoeveelheid eigen jeugd spelers is bewonderenswaardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |