abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54399888
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:46 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Beter niets dan een speler die ons niet beter maakt, dan kunnen we het geld beter op onze bankrekening laten staan!
Nee zover ben ik ook

Ik bedoelde.. hoeveel denk je dat er gevraagd gaat worden voor Constantin.. kan me niet voorstellen dat Martin daar 15 miljoen voor op tafel gooit.. wetende dat er gerommel is met Affelay en Aissati (ookal zijn het andere posities)
pi_54399905
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 09:58 schreef sjimz het volgende:

[..]

Spelers van 26 en 27 al oud noemen
26 en 27 jaar is in de voetbal al oud ja, ze komen uit een ander land en zullen daaraan moeten wennen en ook aan de Ajax cultuur en natuurlijk de Nederlandse taal moeten leren. De meeste spelers uit Roemenie of die omgeving hebben 1 jaar nodig om een beetje zichzelf in het team te passen, kijk naar Grygera en Chivu.
Dus stel dat ze een contract van 3 jaar hebben dan zouden die gasten ook een stap hoger willen maken want voetballers zijn ambitieus.
Dan zijn ze 29 en 30, probeer dan nog maar eens een fatsoenlijk bedrag te krijgen voor spelers van deze leeftijd van Ajax om die posities.
pi_54399930
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:48 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

26 en 27 jaar is in de voetbal al oud ja, ze komen uit een ander land en zullen daaraan moeten wennen en ook aan de Ajax cultuur en natuurlijk de Nederlandse taal moeten leren. De meeste spelers uit Roemenie of die omgeving hebben 1 jaar nodig om een beetje zichzelf in het team te passen, kijk naar Grygera en Chivu.
Dus stel dat ze een contract van 3 jaar hebben dan zouden die gasten ook een stap hoger willen maken want voetballers zijn ambitieus.
Dan zijn ze 29 en 30, probeer dan nog maar eens een fatsoenlijk bedrag te krijgen voor spelers van deze leeftijd van Ajax om die posities.

Als ze 29 en 30 zijn dan kan je nog makkelijk een goed bedrag voor ze krijgen als ze echt goed zijn.
Want dan zijn ze juist in de kracht van hun leven.
  dinsdag 6 november 2007 @ 10:58:48 #274
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54400080
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:50 schreef sjimz het volgende:

[..]

Als ze 29 en 30 zijn dan kan je nog makkelijk een goed bedrag voor ze krijgen als ze echt goed zijn.
Want dan zijn ze juist in de kracht van hun leven.
Maar toch, het is beter om spelers rond de twintig aan te kopen, dan betaal je ook relatief minder en valt er ook meer aan te verdienen. Doe mij dus Marius Constantin maar!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54400119
Die VIllanueva is wel een talentje. Heb wel dingetjes van hem gezien op jeugdWK's. 6 miljoen dollar is tegenwoordig ook niet meer zoveel.
pi_54400122
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:58 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maar toch, het is beter om spelers rond de twintig aan te kopen, dan betaal je ook relatief minder en valt er ook meer aan te verdienen. Doe mij dus Marius Constantin maar!
Dat er minder aan te verdienen is heeft meer met de kwaliteiten met de speler te maken.
  dinsdag 6 november 2007 @ 11:01:17 #277
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_54400126
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:48 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Veel spelers, en dan met name aanvallers, bloeien vaak juist pas op rond hun 28e. Fysiek is men vaak sterker en ook qua inzicht brengt een oudere speler vaak meer. Ook een speler van 30 of 32 jaar kan nog een flinke duit opleveren. Ajax zal wegens de financiele middelen eerder naar jongere spelers kijken, maar het is echt onzin om een speler van 26 'te oud' te noemen.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_54400180
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:01 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Veel spelers, en dan met name aanvallers, bloeien vaak juist pas op rond hun 28e. Fysiek is men vaak sterker en ook qua inzicht brengt een oudere speler vaak meer. Ook een speler van 30 of 32 jaar kan nog een flinke duit opleveren. Ajax zal wegens de financiele middelen eerder naar jongere spelers kijken, maar het is echt onzin om een speler van 26 'te oud' te noemen.
"Anaal-ist"

Noem jij ens een paar mensen die rond hun 32ste nog een "flinke duit" opgeleverd hebben
  dinsdag 6 november 2007 @ 11:04:06 #279
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54400197
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:01 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat er minder aan te verdienen is heeft meer met de kwaliteiten met de speler te maken.
Als jij iemand op zijn 26e/27e nog uit Roemenië moet halen, zegt dat eigenlijk al genoeg.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 6 november 2007 @ 11:06:24 #281
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54400247
Het zal me worst wezen wie ze halen, als ze het maar uit hun botte kop laten om buiten Colin ook maar 1 speler te verkopen. Of het moet Urby zijn voor een goed bedrag..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_54400309
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:01 schreef sjimz het volgende:

[..]

Waarom zou je er dan geld in investeren?
pi_54400378
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

"Anaal-ist"

Noem jij ens een paar mensen die rond hun 32ste nog een "flinke duit" opgeleverd hebben
Van Nistelrooij en Shevchenko waren bijvoorbeeld al 30 jaar, ook niet heel jong meer .

Dan noem ik wel twee grote namen .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54400382
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

"Anaal-ist"

Henry rond zijn 30e
Luca Toni die 30 was toen hij naar Bayern ging.
Cannavaro naar Real Madrid
Thuram naar Barcelona
Cafu naar AC Milan
Oddo naar AC Milan

Maar ik begrijp je punt wel.
Als het middelmatige spelers zijn dan kan je inderdaad nooit meer zo veel voor ze vangen.
Maar mocht het ineens echte top zijn dan kan je er nog een aardige duit voor vangen zelfs als ze al op "leeftijd" zijn.
pi_54400399
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:06 schreef HeatWave het volgende:
Het zal me worst wezen wie ze halen, als ze het maar uit hun botte kop laten om buiten Colin ook maar 1 speler te verkopen. Of het moet Urby zijn voor een goed bedrag..
en de M&M brekebeentjes
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_54400425
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Henry rond zijn 30e
Thuram naar Barcelona
Cafu naar AC Milan
Oddo naar AC Milan

Als het middelmatige spelers zijn dan kan je inderdaad nooit meer zo veel voor ze vangen.
Maar mocht het ineens echte top zijn dan kan je er nog een aardige duit voor vangen zelfs als ze al op "leeftijd" zijn.
Dankje wel Jullie snappen hopelijk toch wel dat ik dit bedoelde he
  dinsdag 6 november 2007 @ 11:15:34 #287
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54400460
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:13 schreef MaxC het volgende:

[..]

en de M&M brekebeentjes
Die tel ik niet mee. Dat zijn manieren om zwart geld te lozen ofzo, want een andere reden waarom ze nog bij Ajax onder contract staan kan ik niet bedenken.
Get woke, go broke!
pi_54400467
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Dankje wel Jullie snappen hopelijk toch wel dat ik dit bedoelde he
Maar het moet nog maar blijken dat het middelmatige spelers zijn.
Escude heeft ook ineens de europese top gehaald met Sevilla terwijl hij bij Ajax op het tweede plan raakte.
pi_54400563
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Henry rond zijn 30e
Thuram naar Barcelona
Cafu naar AC Milan
Oddo naar AC Milan

Spitsen is een heel ander verhaal dan een creatieve middenvelder die erg veel moet lopen.
Spitsen hoeven in het buitenland eigenlijk alleen maar te scoren en daarbij maakt leeftijd niet uit als ze hun poot maar goed tegen de bal zetten.

De verdedigers die je noemt zijn al van jongs af aan grote talenten en hebben hun waarde bewezen.
Als die 2 Roemenen echt zo goed zijn dat je ze uberhaubt nog kan verkopen dan zouden ze al ergens in Italie of Spanje rondlopen.

Een goed voorbeeld van een oudere spelmaker op dit moment is Riquelme, die gast kan geweldig voetballer en is nog vaak uitblinker van Argentinie. Hij komt bij zijn club niet aan spelen toe en zou eigenlijk zo voor een bedrag rond de 10 miljoen weg kunnen, maar gezien zijn leeftijd en ook wel zijn gedrag zit hij nog steeds bij Villareal.
pi_54400569
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:15 schreef sjimz het volgende:

[..]

Escude heeft ook ineens de europese top gehaald met Sevilla terwijl hij bij Ajax op het tweede plan raakte.
Ja oke, maar de meeste mensen wisten wel dat hij potentie had.. ten minste.. k ben er altijd wel fan van geweest.. Ik heb bij Goian toch wel ernstig mijn twijfels..

Dica mag komen wat mij betreft.. zonder moeite.. maar Goian?
pi_54400730
Grappig.. kijkend naar waar het geschreven is.. Hint?
quote:
Ook Afellay overweegt vertrek

AMSTERDAM - Ibrahim Afellay is teleurgesteld in de handelwijze van PSV. De club en de middenvelder zijn al enkele maanden in onderhandeling over het openbreken van het contract. Volgens Afellay is er echter een gebrek aan vertrouwen aan de kant van de landskampioen.
  dinsdag 6 november 2007 @ 11:29:07 #292
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54400775
Tja, we zien wel hoe dat loopt. PSV is geen Ajax dus die verkopen liever aan het buitenland dan aan de directe concurrent.

Maar het is wel mogelijk, kwestie van daadkrachtig handelen in de winterstop.
Get woke, go broke!
pi_54400821
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:29 schreef HeatWave het volgende:
Tja, we zien wel hoe dat loopt. PSV is geen Ajax dus die verkopen liever aan het buitenland dan aan de directe concurrent.

Maar het is wel mogelijk, kwestie van daadkrachtig handelen in de winterstop.
En spelercommunicatie natuurlijk.. de vraag is ook wat Ibi en Aisatti willen doen..
  dinsdag 6 november 2007 @ 11:31:14 #294
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_54400827
Barbie Afellay hoef ik echt niet bij Ajax te zien, zeker niet met onze medische staf.....
-
  dinsdag 6 november 2007 @ 11:32:04 #295
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54400843
Zit wat in, hoe houden we hem heel .

Triest toch eigenlijk dat een club als Ajax niet in staat is een goeie groep artsen in dienst te nemen.
Get woke, go broke!
pi_54400862
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:15 schreef sjimz het volgende:

[..]

En verdient bijna weer een transfer naar de nieuwe club van Ramos.
quote:
Op maandag 5 november 2007 22:11 schreef Schanulleke het volgende:
Ik zie nu pas dat een deel van mijn zin uit mijn eerste post was weggevallen. Moest 'Voor het eerst in jaren dat Feijenoord - Ajax echt ergens om gaat' zijn.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  dinsdag 6 november 2007 @ 11:33:43 #297
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_54400883
Feyenoord gaat over enkele dagen op de pijnbank gelegd worden
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_54401170
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Laten we het hopen ja
pi_54401263
Ik snap ook niet dat ze met een 26 jarige Roemeense spelmaker aankomen als ze al langer plannen hebben met de zeer jonge en getalenteerde Defour en ook Aissati. Beide spelers lijken op dit moment gewoon haalbaar.
  dinsdag 6 november 2007 @ 11:49:29 #300
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54401268
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')