Nee zover ben ik ookquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Beter niets dan een speler die ons niet beter maakt, dan kunnen we het geld beter op onze bankrekening laten staan!
26 en 27 jaar is in de voetbal al oud ja, ze komen uit een ander land en zullen daaraan moeten wennen en ook aan de Ajax cultuur en natuurlijk de Nederlandse taal moeten leren. De meeste spelers uit Roemenie of die omgeving hebben 1 jaar nodig om een beetje zichzelf in het team te passen, kijk naar Grygera en Chivu.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:48 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
26 en 27 jaar is in de voetbal al oud ja, ze komen uit een ander land en zullen daaraan moeten wennen en ook aan de Ajax cultuur en natuurlijk de Nederlandse taal moeten leren. De meeste spelers uit Roemenie of die omgeving hebben 1 jaar nodig om een beetje zichzelf in het team te passen, kijk naar Grygera en Chivu.
Dus stel dat ze een contract van 3 jaar hebben dan zouden die gasten ook een stap hoger willen maken want voetballers zijn ambitieus.
Dan zijn ze 29 en 30, probeer dan nog maar eens een fatsoenlijk bedrag te krijgen voor spelers van deze leeftijd van Ajax om die posities.
Maar toch, het is beter om spelers rond de twintig aan te kopen, dan betaal je ook relatief minder en valt er ook meer aan te verdienen. Doe mij dus Marius Constantin maar!quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
![]()
Als ze 29 en 30 zijn dan kan je nog makkelijk een goed bedrag voor ze krijgen als ze echt goed zijn.
Want dan zijn ze juist in de kracht van hun leven.
Dat er minder aan te verdienen is heeft meer met de kwaliteiten met de speler te maken.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar toch, het is beter om spelers rond de twintig aan te kopen, dan betaal je ook relatief minder en valt er ook meer aan te verdienen. Doe mij dus Marius Constantin maar!
Veel spelers, en dan met name aanvallers, bloeien vaak juist pas op rond hun 28e. Fysiek is men vaak sterker en ook qua inzicht brengt een oudere speler vaak meer. Ook een speler van 30 of 32 jaar kan nog een flinke duit opleveren. Ajax zal wegens de financiele middelen eerder naar jongere spelers kijken, maar het is echt onzin om een speler van 26 'te oud' te noemen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:48 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
26 en 27 jaar is in de voetbal al oud ja, ze komen uit een ander land en zullen daaraan moeten wennen en ook aan de Ajax cultuur en natuurlijk de Nederlandse taal moeten leren. De meeste spelers uit Roemenie of die omgeving hebben 1 jaar nodig om een beetje zichzelf in het team te passen, kijk naar Grygera en Chivu.
Dus stel dat ze een contract van 3 jaar hebben dan zouden die gasten ook een stap hoger willen maken want voetballers zijn ambitieus.
Dan zijn ze 29 en 30, probeer dan nog maar eens een fatsoenlijk bedrag te krijgen voor spelers van deze leeftijd van Ajax om die posities.
"Anaal-ist"quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:01 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Veel spelers, en dan met name aanvallers, bloeien vaak juist pas op rond hun 28e. Fysiek is men vaak sterker en ook qua inzicht brengt een oudere speler vaak meer. Ook een speler van 30 of 32 jaar kan nog een flinke duit opleveren. Ajax zal wegens de financiele middelen eerder naar jongere spelers kijken, maar het is echt onzin om een speler van 26 'te oud' te noemen.
Als jij iemand op zijn 26e/27e nog uit Roemenië moet halen, zegt dat eigenlijk al genoeg.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat er minder aan te verdienen is heeft meer met de kwaliteiten met de speler te maken.
Waarom zou je er dan geld in investeren?quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat er minder aan te verdienen is heeft meer met de kwaliteiten met de speler te maken.
Van Nistelrooij en Shevchenko waren bijvoorbeeld al 30 jaar, ook niet heel jong meerquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
"Anaal-ist"
Noem jij ens een paar mensen die rond hun 32ste nog een "flinke duit" opgeleverd hebben
Henry rond zijn 30equote:Op dinsdag 6 november 2007 11:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
"Anaal-ist"
Noem jij ens een paar mensen die rond hun 32ste nog een "flinke duit" opgeleverd hebben
en de M&M brekebeentjesquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:06 schreef HeatWave het volgende:
Het zal me worst wezen wie ze halen, als ze het maar uit hun botte kop laten om buiten Colin ook maar 1 speler te verkopen. Of het moet Urby zijn voor een goed bedrag..
Dankje welquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Henry rond zijn 30e
Luca Toni die 30 was toen hij naar Bayern ging.
Cannavaro naar Real Madrid
Thuram naar Barcelona
Cafu naar AC Milan
Oddo naar AC Milan
Maar ik begrijp je punt wel.
Als het middelmatige spelers zijn dan kan je inderdaad nooit meer zo veel voor ze vangen.
Maar mocht het ineens echte top zijn dan kan je er nog een aardige duit voor vangen zelfs als ze al op "leeftijd" zijn.
Die tel ik niet mee. Dat zijn manieren om zwart geld te lozen ofzo, want een andere reden waarom ze nog bij Ajax onder contract staan kan ik niet bedenken.quote:
Maar het moet nog maar blijken dat het middelmatige spelers zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dankje welJullie snappen hopelijk toch wel dat ik dit bedoelde he
Spitsen is een heel ander verhaal dan een creatieve middenvelder die erg veel moet lopen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Henry rond zijn 30e
Luca Toni die 30 was toen hij naar Bayern ging.
Cannavaro naar Real Madrid
Thuram naar Barcelona
Cafu naar AC Milan
Oddo naar AC Milan
Maar ik begrijp je punt wel.
Als het middelmatige spelers zijn dan kan je inderdaad nooit meer zo veel voor ze vangen.
Maar mocht het ineens echte top zijn dan kan je er nog een aardige duit voor vangen zelfs als ze al op "leeftijd" zijn.
Ja oke, maar de meeste mensen wisten wel dat hij potentie had.. ten minste.. k ben er altijd wel fan van geweest.. Ik heb bij Goian toch wel ernstig mijn twijfels..quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar het moet nog maar blijken dat het middelmatige spelers zijn.
Escude heeft ook ineens de europese top gehaald met Sevilla terwijl hij bij Ajax op het tweede plan raakte.
quote:Ook Afellay overweegt vertrek
AMSTERDAM - Ibrahim Afellay is teleurgesteld in de handelwijze van PSV. De club en de middenvelder zijn al enkele maanden in onderhandeling over het openbreken van het contract. Volgens Afellay is er echter een gebrek aan vertrouwen aan de kant van de landskampioen.
En spelercommunicatie natuurlijk.. de vraag is ook wat Ibi en Aisatti willen doen..quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:29 schreef HeatWave het volgende:
Tja, we zien wel hoe dat loopt. PSV is geen Ajax dus die verkopen liever aan het buitenland dan aan de directe concurrent.
Maar het is wel mogelijk, kwestie van daadkrachtig handelen in de winterstop.
En verdient bijna weer een transfer naar de nieuwe club van Ramos.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar het moet nog maar blijken dat het middelmatige spelers zijn.
Escude heeft ook ineens de europese top gehaald met Sevilla terwijl hij bij Ajax op het tweede plan raakte.
quote:Op maandag 5 november 2007 22:11 schreef Schanulleke het volgende:
Ik zie nu pas dat een deel van mijn zin uit mijn eerste post was weggevallen. Moest 'Voor het eerst in jaren dat Feijenoord - Ajax echt ergens om gaat' zijn.
Laten we het hopen jaquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Feyenoord gaat over enkele dagen op de pijnbank gelegd worden![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Feyenoord gaat over enkele dagen op de pijnbank gelegd worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |