Ik heb het eens geprobeerd, maar toen kreeg ik na een hele tijd laden, de melding dat het geheugen vol was...quote:

Italiaansquote:Op maandag 5 november 2007 10:58 schreef OA het volgende:
[afbeelding]
Ik ga "even" een tekstje vertalen... naar het Italiaans.... [afbeelding]

Whehe... goeiemorgen collegaquote:Op maandag 5 november 2007 11:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen ouwe teruglezer! [afbeelding]

quote:Op maandag 5 november 2007 11:07 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb het eens geprobeerd, maar toen kreeg ik na een hele tijd laden, de melding dat het geheugen vol was... [afbeelding]
Toen was ik uiteraard nog niet in het betreffende KSC topic... [afbeelding]

Eten ja!quote:

Gewoon om te kijken of het werkt...quote:

Beidequote:Op maandag 5 november 2007 11:09 schreef OA het volgende:
[..]
Eten ja! [afbeelding]
Vertalen, nee... [afbeelding]
Engels, Duits, zelfs Frans vind ik prima, maar Spaans en Italiaans zijn niet mijn sterkste punten... [afbeelding]
Straks moet het nog vertaald worden naar het Bulgaars ofzo... [afbeelding]
Dat zeggen ze allemaalquote:Op maandag 5 november 2007 11:09 schreef OA het volgende:
[..]
Gewoon om te kijken of het werkt... [afbeelding]

Ik zal zometeen eens lezenquote:Op maandag 5 november 2007 11:10 schreef OA het volgende:
O, M, ik heb weer een updeet gedaan! [afbeelding]

Hehe, eerst reageren op mijn vraag en vervolgens gedag zeggen!quote:Op maandag 5 november 2007 11:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kokens kratermeer inmiddels fruts
[..]
hey fritsie

Italiaans eten ftw!quote:Op maandag 5 november 2007 11:09 schreef OA het volgende:
[..]
Eten ja!![]()
Vertalen, nee...![]()
Engels, Duits, zelfs Frans vind ik prima, maar Spaans en Italiaans zijn niet mijn sterkste punten...![]()
Straks moet het nog vertaald worden naar het Bulgaars ofzo...![]()

Nee, ik heb het gewoon over forum #29.quote:Op maandag 5 november 2007 11:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
Oh het is weer zover! Of bedoel je nu niet 128

Hij bedoelt zn reisverslagquote:Op maandag 5 november 2007 11:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
Oh het is weer zover! Of bedoel je nu niet 128 [afbeelding]
Mooie taalquote:Op maandag 5 november 2007 11:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Italiaans eten ftw! [afbeelding]
Ik zou de taal echt graag willen leren, dat is ook nog een 'droom' van me! [afbeelding]

Ik ga er wellicht op vakantie in het voorjaar of het najaar.quote:Op maandag 5 november 2007 11:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Italiaans eten ftw!
Ik zou de taal echt graag willen leren, dat is ook nog een 'droom' van me!![]()

Nu je het zegt, gezien de steeds grotere toestroom van Oost-Europese chauffeurs wil ik je vragen ook even een vertaling naar het Bulgaars, Pools en Tsjechisch te maken.quote:Op maandag 5 november 2007 11:09 schreef OA het volgende:
[..]
Eten ja!![]()
Vertalen, nee...![]()
Engels, Duits, zelfs Frans vind ik prima, maar Spaans en Italiaans zijn niet mijn sterkste punten...![]()
Straks moet het nog vertaald worden naar het Bulgaars ofzo...![]()

quote:Op maandag 5 november 2007 11:17 schreef MPG het volgende:
Zeg, O. Zijn er geen statistiekjes?

Is primaquote:Op maandag 5 november 2007 11:17 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Geef me 4 minuten!

quote:Op maandag 5 november 2007 02:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zondag 4 november 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 176 Houniet
002. 138 Papierversnipperaar
007. 115 JortK
022. 080 DaMart
022. 080 eer-ik
034. 068 MPG
061. 050 buzzer
103. 038 vrolijke-frits
121. 033 Sebasser
131. 031 indahnesia.com
174. 025 OA
180. 024 Memento-Mori
213. 021 Sjowhan

En sliep jij ook goed, of heb je alleen van je slapende bed genoten?quote:Op maandag 5 november 2007 11:20 schreef crossover het volgende:
Verdomme, mijn bed slaapt zo lekker dat ik bewust mijn college heb gemist

Nee ik sliep er goed inquote:Op maandag 5 november 2007 11:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
En sliep jij ook goed, of heb je alleen van je slapende bed genoten?

Ja, ik zou alleen graag een kleine wijziging zien...quote:

3 minuten, restecpquote:

Dat moet je aan de heren grafici vragenquote:Op maandag 5 november 2007 11:22 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, ik zou alleen graag een kleine wijziging zien... [afbeelding]Die grijze senseo mag eruit Het plaatje met de kopjes mag als laatste komen 

Foei, cross. Je faalt.quote:Op maandag 5 november 2007 11:20 schreef crossover het volgende:
Verdomme, mijn bed slaapt zo lekker dat ik bewust mijn college heb gemist [afbeelding]

Ik heb geduld!quote:Op maandag 5 november 2007 11:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat moet je aan de heren grafici vragen![]()
quote:

En dat is pas t/m dag 4 van 18...quote:

quote:Op maandag 5 november 2007 11:28 schreef crossover het volgende:
Ik heb een voldoende voor m'n herkansing academische vaardighedenNiet verwacht

Wat jij wil jonge, maar pas op hoe je ons commentaar noemtquote:Op maandag 5 november 2007 11:29 schreef OA het volgende:
[..]
En dat is pas t/m dag 4 van 18...![]()
Ik reageer hier maar even, anders komt dat hele topic vol te staan met onzinnig geblaat.![]()

Vandaar dat je nu ook via je telefoon gaat fokken!quote:Op maandag 5 november 2007 11:47 schreef Muck het volgende:
ik had er zo weinig dat ik niet eens in de statistieken sta

nu niet meer hoor, ik zit in het OLC op schoolquote:Op maandag 5 november 2007 11:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vandaar dat je nu ook via je telefoon gaat fokken!
Spamz0r!

gisteren ja? oh.quote:Op maandag 5 november 2007 11:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het was ook zondag hè indah! [afbeelding]

Daar behoor je te studeren. Niet fokken!quote:Op maandag 5 november 2007 11:49 schreef Muck het volgende:
[..]
nu niet meer hoor, ik zit in het OLC op school [afbeelding]

ik zit in het OFCquote:Op maandag 5 november 2007 11:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daar behoor je te studeren. Niet fokken!

getver.....quote:

Lijkt me ook niet verstandigquote:Op maandag 5 november 2007 12:04 schreef buzzer het volgende:
[..]
getver.....
Ik ben bang dat zelfs een koffieinfuus me vandaag niet gaat redden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>

En Muckiequote:

Niet goed gepit nee?quote:Op maandag 5 november 2007 12:04 schreef buzzer het volgende:
[..]
getver.....

awwwww....quote:Op maandag 5 november 2007 12:04 schreef buzzer het volgende:
[..]
getver.....

quote:Op maandag 5 november 2007 12:03 schreef Muck het volgende:
whehehe, mijn klasgenoot komt net naar me toe, kijkt over mijn schouder mee:
hij: "zit jij ook al op Fok! ?! [afbeelding]"
ik: "uhuh"
hij: "heb je ook een account?"
ik: "tuurlijk"
hij *leest mee* "huh, dit heb ik nog nooit gezien!"
ik: "haha, dit is ook een gesloten forum, forum-crew"
hij: "ben je crew?!"
ik: "uhuh"
hij: "wat doe je?!"
ik: "ik ben mod op CUL"
hij: "ah, koken..." [afbeelding]
10 minuten later.... "verrek! jij bent Muck! je hebt het Fok!-kookboek gemaakt!"

man wat een gat!quote:
Vraag maar nietquote:

quote:
quote:Op maandag 5 november 2007 11:28 schreef crossover het volgende:
Ik heb een voldoende voor m'n herkansing academische vaardighedenNiet verwacht

Aaaaw... Moet ik je helpen bij de her?quote:Op maandag 5 november 2007 12:09 schreef Muck het volgende:
[..]
man wat een gat!
werd er bang van!
[..]
Vraag maar niet [afbeelding]
gelukkig komt er nog een herkansing [afbeelding]
Whehequote:
Feli croschquote:

quote:Op maandag 5 november 2007 12:09 schreef Muck het volgende:
[..]
man wat een gat!
werd er bang van!
[..]
Vraag maar niet
gelukkig komt er nog een herkansing

quote:Op maandag 5 november 2007 12:06 schreef crossover het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet verstandigDat lijkt me helemaal niet vestandigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*hikWel goed, maar een beetje kort....quote:tnxquote:Op maandag 5 november 2007 12:09 schreef Muck het volgende:
[..]
awwwww....
nog maar een bak koffie richting buzz schuift
koekje bij?
Koekje hoeft niet perse
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is

als je witl... graag!quote:Op maandag 5 november 2007 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaaaw... Moet ik je helpen bij de her?
wMzquote:Feli crosch![]()

14.gifquote:Op maandag 5 november 2007 12:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
Fucking mooi Muck die gast op school bij je!![]()
eer! Ik ga zo ff douchen en richting Utrecht![]()

Tuurlijk. Voor jou altijdquote:Op maandag 5 november 2007 12:14 schreef Muck het volgende:
[..]
als je witl... graag!
[..]
wMz [afbeelding]

En mijquote:

absoluutquote:Op maandag 5 november 2007 12:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
Fucking mooi Muck die gast op school bij je!![]()
ik ga zo nog een tentamen makenquote:eer! Ik ga zo ff douchen en richting Utrecht![]()

I'm on it.quote:Op maandag 5 november 2007 11:22 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, ik zou alleen graag een kleine wijziging zien...![]()
Die grijze senseo mag eruit Het plaatje met de kopjes mag als laatste komen 

Haha, heeft hij ook een account? Zo ja wiequote:Op maandag 5 november 2007 12:15 schreef Muck het volgende:
[..]
absoluut [afbeelding]
ik lach me sowieso altijd kapot met/om hem, en nu helemaal [afbeelding]
Succes liefie... de praktijk ken je wel hequote:

Suc6 en cross gefeliciteerdquote:Op maandag 5 november 2007 12:15 schreef Muck het volgende:
[..]
absoluut
ik lach me sowieso altijd kapot met/om hem, en nu helemaal
[..]
ik ga zo nog een tentamen maken

liefquote:

jup. Vogelkooiquote:Op maandag 5 november 2007 12:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Haha, heeft hij ook een account? Zo ja wie?
dank je schatquote:[..]
Succes liefie... de praktijk ken je wel he?

Hmmm...ja, dat is vaak moeilijk te vatten ja. Droge theoriequote:Op maandag 5 november 2007 12:20 schreef Muck het volgende:
[..]
lief [afbeelding]
weet je wat nou het stomme is?
als het over de praktijk gaat ( de wijze waarop bepaalde bateriën zich vermeerderen verloopt volgens de functie N(t)=25.6t (t in uren) ) snap ik het helemaal en maak ik de mooiste grafiekjes en vergelijkingen, maar als de vraag op een manier wordt gesteld die ik niet kan koppelen aan iets in de praktijk (herleid m.b.v. de eigenschappen van logaritmen tot sommen (verschillen) van logaritmen log (a2 / b3C ) heb ik echt geen idee wat ik ermee moet [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |