Zet haar naast Aisha en vergelijk dan het enorme kwaliteitsverschil. Zet 'r naast Asnat en er is nog steeds een aardig verschil!quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:36 schreef MyMilkshake het volgende:
tegek nummer ook, ze begon en blies mij en iedereen weg,
mooi oordeel van de jury.
Just finequote:Op zaterdag 15 december 2007 20:51 schreef Ivory_Jones het volgende:
Gewéldig, helemaal goed. Weet iemand de titel van het nummer trouwens?
klopt. Het is maar goed dat Aisha als eerste optrad.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:51 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Zet haar naast Aisha en vergelijk dan het enorme kwaliteitsverschil. Zet 'r naast Asnat en er is nog steeds een aardig verschil!
eens!quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:57 schreef BVO het volgende:
Wat ik eerder zei:
Geweldige stem.
Heerlijke performance.
Supertiming.
Innemende persoonlijkheid.
Ik overweeg ook een overstapquote:Op zondag 16 december 2007 02:27 schreef ScottTracy het volgende:
Hm, in het andere topic had ik gezegd dat Tiffany mijn favoriet was, maar dat was buiten Charlene gerekend. Wat is zij goed!!
'quote:Op zondag 16 december 2007 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Charlene. Ze komt in persoon nog wat onzeker over, maar ze kan écht goed zingen. En dat knipoogje tijdens haar optreden
.
Ja inderdaad, had ik ook niet gedacht!quote:Op maandag 17 december 2007 13:18 schreef Woelli het volgende:
Ze is 19, geef ik haar niet.
Zou zeggen dat ze paar jaar ouder is.
Ze mag wel mij ook iets zekerder worden.
inderdaad, het plaatje klopte helemaal.quote:Op maandag 17 december 2007 14:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Haar optreden had het gewoon helemaal.
Dit nummer was redelijk uptempo, en er werd qua vocale techniek volgens mij flink wat van haar vereist om het allemaal goed te brengen. Ik weet niet of er echt verbetering in zit omdat ze al zo ontzettend goed was, maar ik denk dat er aardig wat nummers zijn die ze nog veel beter kan brengen.quote:Op maandag 17 december 2007 14:59 schreef Re het volgende:
top 4 wel denk ik, ze zong goed maar of er verbetering inzit en varieteit moet nog blijken
Als je doet alsof je er veel vanaf weet, schrijf het dan minstens goedquote:Op maandag 17 december 2007 20:36 schreef TPC het volgende:
Charlene was erg goed... Wat zo bijzonder is zijn haar ritmische intervallen en bereik. Als je het nummer analyseerd zijn er een aantal zaken die belangrijk zijn om niet over het hoofd te zien en in dit geval horen...
1 het nummer is hoog vooral de bridge
2 omdat het nummer up tempo is moest het vreselijk stecato staccato (wat overigens niet hetzelfde is als strak zingen. Staccato betekent dat de noten kort en los van elkaar gespeeld/gezongen worden) ( strak ) gezongen worden
3 Het nummer is in een constante climax....
Wat zij deed: Ze had de juiste toonhoogte ( niet een halfje of octaaf verlaagd )...andere wel...Vreselijk goede ritmische intervallen en door de adlips ad lib te verdelen van laag naar hoog over de 2 choruslines wist ze ook nog het nummer dynamisch ( spannend te houden ) te brengen....Zo... dit moest ik even kwijt....
als er nog mensen zijn die dingen aan mn analyse willen toevoegen lees ik het graag
Die eerste is een slip of the tongue, eronder schrijft hij het wel goed en bij de tweede bedoelt hij het meervoud. Je kunt ook zeiken om het zeiken.quote:Op maandag 17 december 2007 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je doet alsof je er veel vanaf weet, schrijf het dan minstens goed.
Dat wat eronder wel goed geschreven wordt, heb ik volgens mij geschrevenquote:Op maandag 17 december 2007 22:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die eerste is een slip of the tongue, eronder schrijft hij het wel goed en bij de tweede bedoelt hij het meervoud. Je kunt ook zeiken om het zeiken.
quote:Op maandag 17 december 2007 21:39 schreef TheVulture het volgende:
Zij zal met Nathalie, Nikki en Sandy gaan strijden om de winst
T blijft wat flauw zo.quote:Op maandag 17 december 2007 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat wat eronder wel goed geschreven wordt, heb ik volgens mij geschreven. En om een meervoud dan maar met een p te schrijven, beetje vreemd. maar he, niemand is te oud om iets te leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |