Wat dacht je van Brian die "een beetje freestylen" als beste leermethode hanteert?quote:Op maandag 5 november 2007 00:23 schreef STAP01 het volgende:
Dus Brain en Amanda gaan hun Golf Vaardigheids Bewijs halen! Ben benieuwd of Amanda haar theorie haalt! Dat is zo moeilijk!
Ik baal daarvan hij geeft hun alleen maar meer voer.quote:Op maandag 5 november 2007 00:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub slijmt bij alle twee die wijven en Lieke kat hij af.Vind dat knap zwak van hem.
Hopelijk ratten verdelgen.quote:Op maandag 5 november 2007 00:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Omg, wat doet Netty nou met dat geweer in dat huis???
Hoiquote:Op maandag 5 november 2007 00:22 schreef KimiK het volgende:
[..]
Oh dan ben ik een hoogblonde, rondborstige dame met een Gucci tas![]()
![]()
Als ze dat halen weet je zeker dat er iets niet klopt!quote:Op maandag 5 november 2007 00:23 schreef STAP01 het volgende:
Dus Brain en Amanda gaan hun Golf Vaardigheids Bewijs halen! Ben benieuwd of Amanda haar theorie haalt! Dat is zo moeilijk!
èn mute op die gitaar..............quote:
Hoe zit het trouwens met de theorie die Amanda moet halen voor haar nagelstyliste cursus?quote:Op maandag 5 november 2007 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ze dat halen weet je zeker dat er iets niet klopt!
Ja was iid nog een oudje die ik nog had liggen. Is nooit opgehaald. Foutje met de vliegtickets was dat toen.quote:
Alleen jammer dat ze niet alleen zingt héquote:Op maandag 5 november 2007 00:29 schreef avonne het volgende:
Ik vind het niet erg om naar Amanda's zang te luisteren.
Ze zingt bescheiden, zachtjes. Hou ik wel van.
Dit ging om de ruzie van vrijdagavond..... Huub zou schijnbaar bijna geslagen hebben en Nadia kwam ertussen en fluisterde steeds in zijn oor... hij is het niet waard, hij is geen exit waard (over Brian)quote:Op maandag 5 november 2007 00:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub slijmt bij alle twee die wijven en Lieke kat hij af.Vind dat knap zwak van hem.
Ja, grappig is dat! Zingen doet ze zacht maar praten daar gaan je oren van over de rooie!quote:Op maandag 5 november 2007 00:29 schreef avonne het volgende:
Ik vind het niet erg om naar Amanda's zang te luisteren.
Ze zingt bescheiden, zachtjes. Hou ik wel van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |