Truste BQquote:Op maandag 5 november 2007 00:15 schreef beequeen het volgende:
Ik verwacht niks meer (zal er wel weer naast zitten) dus ik duik mijn mand in. Good luck voor de nachtploeg, welterusten en tot morgen.![]()
ach je hebt nog een kleine 20 min. en anders even een teiltje bestellen bij Mokum of Ruudquote:Op maandag 5 november 2007 00:13 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
VERZON ik ze maar. Ik zit er al over te denken om het in de gootsteen te gaan doen (wc zit
achter in de gang)
Wat denk je? Die wil ook niet zo'n loser als zoon. Zij moet ook verder met d'r leven....quote:Op maandag 5 november 2007 00:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Omg, wat doet Netty nou met dat geweer in dat huis???
Vorige keer toen je ging was er daarna behoorlijk wat gedoe, trusten BQquote:Op maandag 5 november 2007 00:15 schreef beequeen het volgende:
Ik verwacht niks meer (zal er wel weer naast zitten) dus ik duik mijn mand in. Good luck voor de nachtploeg, welterusten en tot morgen.![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 00:15 schreef beequeen het volgende:
Huub zei er nog bij over Brian.quote:Op maandag 5 november 2007 00:18 schreef Donnie29 het volgende:
Dus toch het gastenboek verhaal.. mooi, minder mooi dat er niet 1 tomaat gegooid is haha..
Ik sta al in de Quote 500....niet aan te slepen die teiltjes...quote:Op maandag 5 november 2007 00:16 schreef KimiK het volgende:
[..]
ach je hebt nog een kleine 20 min. en anders even een teiltje bestellen bij Mokum of Ruud![]()
Oh dan ben ik een hoogblonde, rondborstige dame met een Gucci tasquote:Op maandag 5 november 2007 00:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik sta al in de Quote 500....niet aan te slepen die teiltjes...![]()
Huub slijmt bij alle twee die wijven en Lieke kat hij af.Vind dat knap zwak van hem.quote:Op maandag 5 november 2007 00:22 schreef avonne het volgende:
Huub weer met zijn "dat is wel lief van Nadia"
ga weg, man. Het is de zwarte weduwe. Ze wil je eerst neuken voor ze je eruit gooit.
met designerkleding?quote:Op maandag 5 november 2007 00:22 schreef KimiK het volgende:
[..]
Oh dan ben ik een hoogblonde, rondborstige dame met een Gucci tas![]()
![]()
Je kunt ze toch gewoon hergebruiken...? Ik zie het al helemaal voor me: Mensen die 10 volgekotste teiltjes in de kamer hebben staan...quote:Op maandag 5 november 2007 00:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik sta al in de Quote 500....niet aan te slepen die teiltjes...![]()
Nee joh, dat zijn plaagstootjes van de redactie.quote:Op maandag 5 november 2007 00:13 schreef mazaru het volgende:
Iedere keer die brievenbus in beeld, ze maken ons blij met een dooie mus
Huh?? Wie gaat er exit???quote:Op maandag 5 november 2007 00:22 schreef Kinga het volgende:
Ik word echt helemaal gek van jullie, met jullie ge-exit.
Geen belang bij een mooie rolex ?quote:Op maandag 5 november 2007 00:22 schreef KimiK het volgende:
[..]
Oh dan ben ik een hoogblonde, rondborstige dame met een Gucci tas![]()
![]()
Als het je niet bevalt......quote:Op maandag 5 november 2007 00:22 schreef Kinga het volgende:
Ik word echt helemaal gek van jullie, met jullie ge-exit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |