quote:Op zondag 8 juni 2008 19:22 schreef Houniet het volgende:
Over tien minuten op Net5.
er zou toch geen seizoen 2 meer komen?quote:Op maandag 9 juni 2008 17:40 schreef IV_Xample het volgende:
stond in de gids the pilot
dus zal wel seizoen 1 zijn he
als herhaling voordat s2 begint
ooowwww gelukkig. Maar dan blijft t bij 2 seizoenen zeker?quote:
Seizoen 3 komt er niet meer nee.. daarom is het ook eigenlijk totaal oncewl om het nog te gaan volgen als je het nog niet gezien hebt op de NL'se televisie.. je krijgt namelijk nergens antwoord opquote:Op maandag 9 juni 2008 18:35 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ooowwww gelukkig. Maar dan blijft t bij 2 seizoenen zeker?
quote:Beste Hanneke,
Bedankt voor je reactie we zullen zo spoedig mogelijk een antwoord terug sturen
quote:Beste Hanneke,
Bedankt voor je reactie. Het is nog niet bekend of Net5 ook het 2e seizoen van October Road zal uitzenden. Hou de televisiegids in de gaten om op de hoogte te blijven van ons uitzendschema.
Met vriendelijke groet,
Net5
Daar ben ik ook een beetje bang voor ja....quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:04 schreef Tazmaniac het volgende:
haha sorry maar ik heb 0,0 vertrouwen/geloof of whatever meer in die polio zenders.. snap ook niet dat mensen nog serieus series op tv volgen.. niet negatief bedoelt maar ik snap gewoon niet waarom..
kzou sowieso niet meer kijken als ik jullie was.. na s2 stoppen ze er toch mee en dan blijf je me 1001 vraag zitten die je beantoowrd wil hebben
Dat kan ik je garanderen want de serie is gecancelled in Amerika.. helaas!!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:12 schreef Akelalala het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een beetje bang voor ja....
Ah, dat had ik nog niet eens gelezen...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:18 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dat kan ik je garanderen want de serie is gecancelled in Amerika.. helaas!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |