welke heb je als laatste gezien?quote:Op maandag 25 februari 2008 14:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik
Heb toevallig net de ep van vorige week gezien.. Ik vind het een leuke serie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ik het topic opende had ik het idee dat er te weinig animo zou zijn voor 2 verschillende topics.. zo te zien had ik daar wel gelijk in.. het loopt nou niet echt storm!quote:Op woensdag 5 maart 2008 07:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Deze ep spoiler je niet echt maar je moet ff uitkijken: Dit is namelijk USA en NL tegelijkertijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit de Series finale was dan ben ik echt goed boos!!
[ Bericht 0% gewijzigd door Tazmaniac op 23-03-2008 22:20:35 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Nothing is better than OTHquote:Op zondag 23 maart 2008 20:23 schreef Seriefreaker het volgende:
Nooit gezien. Deze week wel aardig wat tijd dus dan ga ik maar eens kijken op internet. Als hij net zo goed speelt als in OTH is het wel de moeite waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |