Wat een vaag verhaal Droeke. Het lijkt me inderdaad heel verwarrend voor jullie. Je gaat voor het een en opeens blijkt er heel wat anders niet goed te zijn

Ik hoop voor jullie dat het gewoon wel goed is morgen. Het had toch beter geweest als ze iemand die volledige gyn was en precies wist wat hij zei hadden laten praten. Dit schiet gewoon niet op. Sterkte morgen. Ik ga voor jullie duimen.
Hier ook een beetje een domper. Belde vanavond mijn verloskundige op dat ze nog eens in mijn medisch dossier heeft gekeken en blijkbaar bij de geboorte van onze dochter had ze met haar schoudertjes vastgezeten en ik bloede nogal hevig nadien. Nou mijn man heeft haar voor de helft naar buiten geholpen en weet absoluut niets van vastzittende schoudertjes. En ja ik had een scheur die volledig naar binnen ging en gehecht moest worden. Maar dat wisten ze allang en dat kwam waarschijnlijk puur omdat het zo heftig en snel ging. In ieder geval mag ik nu niet meer thuis bevallen

Dus ze komen de spullen van de week ophalen. Ik was zo ontzettend teleurgesteld en niet te vergeten heel erg boos op de manier dat dit zo maar even verteld wordt. Ik kreeg een beetje het idee dat ze er onderuit willen ofzo, want ik zie echt het probleem niet zo. Maar goed ik ga er zeker wel achteraan. Er is mij al die maanden verteld dat het goed is om thuis te bevallen, dus al die mensen hebben eroverheen gelezen

Dat vind ik wel heel erg eigenaardig.
Ach en ik in tranen in de keuken, dus komt mijn zoontje eraan en vraagt 'mummy why are you crying, are you hurt' met een ernstig gezichtje. 'don't cry mama' Dus ik vertel dat mama een beetje verdrietig is maar geen pijn heeft. Krijg ik toch een enorme knuffel van hem

'it's ok mama' en hij haalt een rol toilet papier om mijn tranen te drogen