Ik heb al denk ik 4 pakken pannenkoeken op.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Pannekoeken eten( binnen 48 uur)
Ah, ik zie het al. Je hebt nog geen ananas gegeten...quote:Op woensdag 7 november 2007 13:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb al denk ik 4 pakken pannenkoeken op.
Ik weet niet hoeveel liter frambozenblad thee.
Ik heb zelfs net even staan springen....
Maar nee, mijn dochter heeft duidelijk mijn karakter en blijft hardnekkig zitten
Klopt, maar dat heb ik er op dit moment nog niet voor over. Als ik iets smerig vind dan is het wel ananas. Wellicht dat ik er een dag of 3, als ik echt over tijd ben, toch voor ga....quote:Op woensdag 7 november 2007 13:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ah, ik zie het al. Je hebt nog geen ananas gegeten...
Ach dat zou je dan nog kunnen proberen met die blote voeten over het gras...quote:Op woensdag 7 november 2007 13:17 schreef amaranta het volgende:
Mijn man had op internet ook de meest bizarre dingen gevonden. Op blote voeten over het gras en van dat soort dingen...
Met een kuiltje in dr wangen?quote:Op woensdag 7 november 2007 14:42 schreef Faja-Lobi het volgende:
Sex werkt ook alleen maar als de baarmoedermond verweekt is of hoe noemen ze dat. Bij mij werkte het 3 jaar geleden wel. Een uur na de sex had ik weeen en dezelfde dag is mijn dochter nog geboren.
Je bent zwanger! Eindelijk!quote:Op woensdag 7 november 2007 14:52 schreef Silmarwen het volgende:
18 juni.
Wat leuk! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 7 november 2007 15:22 schreef Silmarwen het volgende:
Na lang gerammeled te hebben, een hernia en drie maanden clomid.
Heb dinsdag een controle bij the gyneacoloog. Ben erg benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |