abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 november 2007 @ 20:44:02 #26
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_54364624
quote:
Op zondag 4 november 2007 17:37 schreef andre347 het volgende:
TvP

Ik ben inmiddels overleden
pi_54365694
quote:
Op zondag 4 november 2007 19:29 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

haha lekker is dat..
inderdaad, vooral als er ook jongens als Aaritalo bij zaten....

en mijn topscorer Rafael die +/- 2 op 1 loopt in de competitie

Wedstrijd erna waren Pavllyuchuck, Makkinen (best leuke verdediger met z'n 17 jaar, fysiek niet alles, maar wel voldoende) en Nuorela afwezig,, waardoor m' n verdediging een regelrechte gatenkaas werd van 16 jarige jongens(3-0 verlies), als ik weer transfergelden beschikbaar heb (van de verkoop van aaritalo) maar even een paar buffels voor achterin aanschaffen...
pi_54366333

Selectie weer fit en compleet
en direct een resultaat tegen het grote Helsinki om in te lijsten
pi_54366433
hoe jammer trouwens dat talenten in Finland niet of nauwelijks duurder worden.... Aaritalo kost nog steeds maar een prikkie, maar hij presteert als een beest

Het vertrek is nabij, jammer maar het geld kan ik hard gebruiken en ik heb backup voor hem lopen
pi_54368230
TelstarVoordePeriodetitel
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_54368280
goede jeugdgeneratie

Jammer dat je er weinig aan hebt.
pi_54368497
quote:
Op zondag 4 november 2007 21:19 schreef VlaDje het volgende:

[..]

inderdaad, vooral als er ook jongens als Aaritalo bij zaten....

en mijn topscorer Rafael die +/- 2 op 1 loopt in de competitie

Wedstrijd erna waren Pavllyuchuck, Makkinen (best leuke verdediger met z'n 17 jaar, fysiek niet alles, maar wel voldoende) en Nuorela afwezig,, waardoor m' n verdediging een regelrechte gatenkaas werd van 16 jarige jongens(3-0 verlies), als ik weer transfergelden beschikbaar heb (van de verkoop van aaritalo) maar even een paar buffels voor achterin aanschaffen...
voor hoeveel heb je Ääritalo verkocht?
pi_54368725
quote:
Op zondag 4 november 2007 22:50 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

voor hoeveel heb je Ääritalo verkocht?
nog niet, hij gaat wss voor 1.2mil + 50% future transfer fee
pi_54369144
zojuist vertrokken voor 1mil en 50% future fee naar Shakhtar
pi_54370298
quote:
Op zondag 4 november 2007 23:08 schreef VlaDje het volgende:
zojuist vertrokken voor 1mil en 50% future fee naar Shakhtar
Kut Shakhtar..
Ik heb al een mooi oostblok-ploegje staan bij Dinamo Kiev.. Ik heb alle niet oostblokkers gewoon op de transferlijst gezet en de competitie in Oekraïne leeggeplukt.. evenals bekende talenten als Putilo en Filipenko aangetrokken..
pi_54370773
quote:
Op zondag 4 november 2007 23:53 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

Kut Shakhtar..
Ik heb al een mooi oostblok-ploegje staan bij Dinamo Kiev.. Ik heb alle niet oostblokkers gewoon op de transferlijst gezet en de competitie in Oekraïne leeggeplukt.. evenals bekende talenten als Putilo en Filipenko aangetrokken..
M'n eigen bestuur heeft al het transfergeld ook nog opgestreken, helemaal kloten dus
pi_54371124
quote:
Op maandag 5 november 2007 00:17 schreef VlaDje het volgende:

[..]

M'n eigen bestuur heeft al het transfergeld ook nog opgestreken, helemaal kloten dus
mja dat zuigt idd ook behoorlijk.. Ik mocht gelukkig of alles of een heel groot deel ervan besteden.. dat scheelt..
  maandag 5 november 2007 @ 09:35:07 #38
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54373937
Lazio is echt geweldig, vooral Tommaso Rocchi. Bnnenkort kampioen, hoop ik!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54376619
Eerste fatsoenlijke skin is uit in verschillende versies (normal, black en vista)

http://files.filefront.com/steklozip/;8962342;/fileinfo.html

en download hier alvast een extra fix voor de search box, plaats de files in je skin folder en overschrijf de oude:

http://files.filefront.co(...)62771;/fileinfo.html

Screenshots

http://xs.to/xs.php?h=xs221&d=07446&f=steklo_08_huntelaar.jpg

http://xs.to/xs.php?h=xs121&d=07444&f=steklo_leaguetable.jpg

ps.: Extract de skin in je documenten/sports interactive/football manager/skins folder

[ Bericht 14% gewijzigd door PPWB84 op 05-11-2007 12:03:37 ]
pi_54377694
Met Dinamo Kiev inmiddels gekwalificeerd voor de CL door Slazburg te verslaan.. uit eindigde de wedstrijd in 1 - 1 (zij kregen een controversiele penalty, die benut werd) en thuis werd het 2 - 0 dankzij oud-gediende Rebrov..
In de competitie ben ik met 6 overwinningen en 1 gelijkspel uit 7 wedstrijden nog ongeslagen en heb ik al 6 punten voorsprong op Shakhtar.. die een beetje te lijden hebben onder hun eigen beleid.. Ze kopen alleen maar buitenlanders in en verkopen Oekraïners terwijl je sowieso 4 Oekraïners in je basiselftal moet hebben in de competitie.. en alle goede Oekraïnse voetballers zitten bij mij op Chygrynskiy na.. die ik nog heel erg graag aan mijn selectie zou willen toevoegen..
  maandag 5 november 2007 @ 13:54:27 #41
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54379415
Speel weer met Telstar. Eerste oefenwedstrijd met 7-1 verloren, tweede met 4-0. Zit vooruitgang in...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_54379576
quote:
Op maandag 5 november 2007 09:35 schreef M0NTANA het volgende:
Lazio is echt geweldig, vooral Tommaso Rocchi. Bnnenkort kampioen, hoop ik!
bij mij ging het totaal nergens over, Rocchi was geniaal, maar 't bestuur en de fans waren om te huilen...
Pandev ging voor relatief weinig, Behramy ging voor relaltief weinig en Stendardo en Cribari waren niet vooruit te branden in de verdediging

Neen, doe mij maar TPS, zo af en toe moeilijke tijden, maar ind end of days een heerlijk clubje
m'n doelstelling was europees voetbal halen (al weet ik niet of er 2 of 3 teams uit Finland kwalificeren voor Intertoto/Euro/Eufa.. zoals ik er nu voorsta is het heel goed mogelijk dat het lukt, maar ik moet wel weer beginnen te presteren in de laatste 10 wedstrijden.

laatste 5 wedstrijden geen winst wten te behalen vallen veel goals in de laatste 10 minuten van de wedstrijd, die net een gelijkspel eruit slepen voor de tegenstander. 4 gelijk en 1 verloren (4-2 van Tampere, die wederom makkelijk kampioen gaan worden)

Doelstellingen voor eind huidig/begin volgend seizoen: 2 backup verdedigers halen, een of 2 linker- rechter middenvelders (heb al een zweed gratis gecontracteerd, 27 jaar, AMLRC, quality signing, Persson heet hij volgens mij)

Aaritalo is dus weg, Rafael en Gourouli staan garant voor veel doelpunten, middenveld wil ik versterken op de flanken, 3 talenten op de 't centrale middenveld (Ionescu global schorsing tot 9 september nog. Ekdahl van 17 jaar, traint goed en word gezien als een topsigning en Risti, waren allen gratis of goedkoop en eisen weinig loon) achterin beresterk wanneer mijn selectie compleet is (Nuorela, Pavluychuck, Hietngen en Heiningingas)
alleen een goede keeper ontbreekt
Ik snap echt niet dat ze op 't man utd forum zo vol lof zijn over Jethovaara, hij heeft misschien leuke stats voor een 20 jarige doelman, maar echt wonderbaarlijk heeft hij dit seizoen nog niet staan keepen.
  maandag 5 november 2007 @ 14:13:44 #43
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54379916
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:01 schreef VlaDje het volgende:

[..]

bij mij ging het totaal nergens over, Rocchi was geniaal, maar 't bestuur en de fans waren om te huilen...
Pandev ging voor relatief weinig, Behramy ging voor relaltief weinig en Stendardo en Cribari waren niet vooruit te branden in de verdediging
Tommaso Rocchi heeft al 53 keer gescoord in 44 wedstrijden, Goran Pandev overigens 25 keer in 24 wedstrijden, verder blinkt ook Stefano Mauri wekelijks uit. Guglielmo Stendardo en Emílson Sánchez Cribari zijn achterin vervangen door respectievelijk Fabricio Coloccini en Arturo Vidal, beide super-aankopen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54379985
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:13 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Tommaso Rocchi heeft al 53 keer gescoord in 44 wedstrijden, Goran Pandev overigens 25 keer in 24 wedstrijden, verder blinkt ook Stefano Mauri wekelijks uit. Guglielmo Stendardo en Emílson Sánchez Cribari zijn achterin vervangen door respectievelijk Fabricio Coloccini en Arturo Vidal, beide super-aankopen.
dan zou idd Lazio ee nstuk aantrekkelijker zijn Rocchi en Mauri waren inderdaad uitstekend
pi_54380882
Eerst dit in de finale van de League Cup

Daarna dit in de Premier League

Een leuke prestatie dus...maar de wedstrijd erna gebeurd dit weer :s

Maar in de CL versla ik PSV zonder enige moeite..

Het kan raar lopen in FM-LAND!!!
pi_54381034
En als we dan toch bezig zijn...

Thuis gaat et erg goed!

Maar uit is het nog steeds niet zoals het hoort....

En in de halve finale van de FA-Cup moet ik uit naar Man Utd....Leuke loting dus!

Niet dat het jullie heel veel boeit hoor maar vind het altijd leuk om zulke dingen te delen
pi_54381139
Ik vind dat niet erg hoor dat jij je avonturen deelt, daar is dit topic toch voor.
pi_54381183
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:06 schreef PPWB84 het volgende:
Ik vind dat niet erg hoor dat jij je avonturen deelt, daar is dit topic toch voor.
pcies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')