quote:
bij mij ging het totaal nergens over, Rocchi was geniaal, maar 't bestuur en de fans waren om te huilen...
Pandev ging voor relatief weinig, Behramy ging voor relaltief weinig en Stendardo en Cribari waren niet vooruit te branden in de verdediging
Neen, doe mij maar TPS, zo af en toe moeilijke tijden, maar ind end of days een heerlijk clubje
m'n doelstelling was europees voetbal halen (al weet ik niet of er 2 of 3 teams uit Finland kwalificeren voor Intertoto/Euro/Eufa.. zoals ik er nu voorsta is het heel goed mogelijk dat het lukt, maar ik moet wel weer beginnen te presteren in de laatste 10 wedstrijden.
laatste 5 wedstrijden geen winst wten te behalen vallen veel goals in de laatste 10 minuten van de wedstrijd, die net een gelijkspel eruit slepen voor de tegenstander. 4 gelijk en 1 verloren (4-2 van Tampere, die wederom makkelijk kampioen gaan worden)
Doelstellingen voor eind huidig/begin volgend seizoen: 2 backup verdedigers halen, een of 2 linker- rechter middenvelders (heb al een zweed gratis gecontracteerd, 27 jaar, AMLRC, quality signing, Persson heet hij volgens mij)
Aaritalo is dus weg, Rafael en Gourouli staan garant voor veel doelpunten, middenveld wil ik versterken op de flanken, 3 talenten op de 't centrale middenveld (Ionescu global schorsing tot 9 september nog. Ekdahl van 17 jaar, traint goed en word gezien als een topsigning en Risti, waren allen gratis of goedkoop en eisen weinig loon) achterin beresterk wanneer mijn selectie compleet is (Nuorela, Pavluychuck, Hietngen en Heiningingas)
alleen een goede keeper ontbreekt
Ik snap echt niet dat ze op 't man utd forum zo vol lof zijn over Jethovaara, hij heeft misschien leuke stats voor een 20 jarige doelman, maar echt wonderbaarlijk heeft hij dit seizoen nog niet staan keepen.