quote:Op zondag 4 november 2007 15:41 schreef Py het volgende:
[..]
Propt ie m daar in als alternatief voor Amanda?![]()
Caps please![]()
Lekker snel Tipschquote:Op zondag 4 november 2007 15:44 schreef tipsch het volgende:
Vervolg op:
[COS # 2784] Waar een enkeling nog wacht op Brian's exit
Zal de langverwachte exit- dan wel boetebrief voor Brian dan toch vandaag nog op de deurmat vallen? Of hopen de makers van dit o zo eerlijke spel op een collectief geheugenverlies van streamers en semi-streamers?
Opdat wij niet vergeten, nog éénmaal de niet meer dan faire exit van Brian voor het voetlicht.
door Copycat, zie OP vorige COS
Update:
De bewoners worden langzaam wakker.![]()
Dat jong moet gewoon wieberenquote:Op zondag 4 november 2007 15:45 schreef Marrije het volgende:
Zal wel een waarschuwing worden.
Als er al wat komt.
Brian is na de coitus interuptus, het doucheputje aan het bewerkstelligen!quote:
En daar trappen jullie dus met open ogen in, reken maar dat ook tegen Brian en Amanda gezegd wordt dat ze H en L met rust moeten laten. Alleen Huub en Lieke zeggen iedere keer dat ze de anderen met rust moeten laten, waardoor jullie denken dat het maar van één kant is. Daar geloof ik dus helemaal niets van.quote:Op zondag 4 november 2007 15:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Aangezien al meerdere malen is uitgesproken dat ze Amanda met rust moeten laten, wat rest je dan, behalve je ontzettend klote te voelen omdat je niks terug mag doen?
quote:Op zondag 4 november 2007 15:44 schreef tipsch het volgende:
Vervolg op:
[COS # 2784] Waar een enkeling nog wacht op Brian's exit
Zal de langverwachte exit- dan wel boetebrief voor Brian dan toch vandaag nog op de deurmat vallen? Of hopen de makers van dit o zo eerlijke spel op een collectief geheugenverlies van streamers en semi-streamers?
Opdat wij niet vergeten, nog éénmaal de niet meer dan faire exit van Brian voor het voetlicht.
*door Copycat, zie OP vorige COS
quote:Op zondag 4 november 2007 15:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En daar trappen jullie dus met open ogen in, reken maar dat ook tegen Brian en Amanda gezegd wordt dat ze H en L met rust moeten laten. Alleen Huub en Lieke zeggen iedere keer dat ze de anderen met rust moeten laten, waardoor jullie denken dat het maar van één kant is. Daar geloof ik dus helemaal niets van.
Het tegendeel is inmiddels bewezen of Amanda weigert te luisteren, Brian is de schijnheiligheid zelve, niks nieuws, maar Amanda is een ongeleid projectiel.quote:Op zondag 4 november 2007 15:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En daar trappen jullie dus met open ogen in, reken maar dat ook tegen Brian en Amanda gezegd wordt dat ze H en L met rust moeten laten. Alleen Huub en Lieke zeggen iedere keer dat ze de anderen met rust moeten laten, waardoor jullie denken dat het maar van één kant is. Daar geloof ik dus helemaal niets van.
Heel vaak, en dat rijmt dus totaal niet met het feit dat geroepen wordt dat Brain en Amanda het iedere keer uitlokken en/of als eerste beginnen. Het zijn juist H en L die het met die plannetjes het iedere keer uitlokken. Dan gaat het weer fout, en dat moeten ze elkaar met rust laten.quote:Op zondag 4 november 2007 15:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoeveel keer hebben we al gezien dat ze plannetjes aan het beramen waren en dat onmiddelijk de telefoon ging en dat het daarna gelijk over was met de plannetjes
![]()
En dat ie zo normaal blijft en geen sterallures heeft gekregen na het grote succes van zijn hitquote:Op zondag 4 november 2007 15:54 schreef Kaleddis het volgende:
Let op, komt er zo een stukje op VV dat Brian zo lief en huiselijk is, hij heeft het bed opgemaakt![]()
![]()
Je kunt inderdaad een nieuwe topic openen met de titel: Waarin "De FEBO" hoopt op een collectief geheugenverlies van streamers.quote:Op zondag 4 november 2007 15:49 schreef schatje het volgende:
Er komt helemaal niets, geen waarschuwing, geen boete en geen exit.
quote:Op zondag 4 november 2007 15:59 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad een nieuwe topic openen met de titel: Waarin "De FEBO" hoopt op een collectief geheugenverlies van streamers.
Ja duh, je zit in een "spel", Je moet iets doen om de ander eruit te krijgen. Wanneer er weer excessief geweld is geweest, dan ja, wordt er een afkoelingsperiode ingesteld en moeten ze elkaar met rust laten, zelfs in een andere ruimte zijn.quote:Op zondag 4 november 2007 15:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heel vaak, en dat rijmt dus totaal niet met het feit dat geroepen wordt dat Brain en Amanda het iedere keer uitlokken en/of als eerste beginnen. Het zijn juist H en L die het met die plannetjes het iedere keer uitlokken. Dan gaat het weer fout, en dat moeten ze elkaar met rust laten.
Dat is er al, met dank aan Py.quote:Op zondag 4 november 2007 15:59 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad een nieuwe topic openen met de titel: Waarin "De FEBO" hoopt op een collectief geheugenverlies van streamers.
quote:Op zondag 4 november 2007 15:49 schreef schatje het volgende:
Er komt helemaal niets, geen waarschuwing, geen boete en geen exit.
Ik zie ze maar zelden plannetjes maken, B is daarvoor veel te laf en Amanda niet creatief genoeg. De enigen die altijd plannetjes maken zijn H, L en J, waarbij ik die van Jaap tot nu toe altijd nog de leukste vind.quote:Op zondag 4 november 2007 16:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja duh, je zit in een "spel", Je moet iets doen om de ander eruit te krijgen. Wanneer er weer excessief geweld is geweest, dan ja, wordt er een afkoelingsperiode ingesteld en moeten ze elkaar met rust laten, zelfs in een andere ruimte zijn.
Maar wanneer de situatie normaal is, dan gebeurt dit ook steeds. Het vreemde is dan dat plannetjes van HJ worden afgekeurd, terwijl dezelfde plannetjes door B wel worden goedgekeurd.
Dat klopt..... maar de reactie daarop vind ik slecht van Brain en Amanda.... ze zitten in een spel.... het lijkt er welhaast op dat ze zich beledigd voelen wanneer ze aangevallen worden. Er komt zo weinig uit. Ja behalve het negeren en zwart maken van Huub en Lieke. Ze moeten ook gewoon het spel spelen en veel meer met open vizier. Persoonlijk vind ik rete irritant dat gemekker.quote:Op zondag 4 november 2007 15:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heel vaak, en dat rijmt dus totaal niet met het feit dat geroepen wordt dat Brain en Amanda het iedere keer uitlokken en/of als eerste beginnen. Het zijn juist H en L die het met die plannetjes het iedere keer uitlokken. Dan gaat het weer fout, en dat moeten ze elkaar met rust laten.
En eventuele speltechnische bespreking tussen Dennis en Nadia laat deze redactie rustig zonder microfoon boven de lakens gebeuren. om het plaatje compleet te makenquote:Op zondag 4 november 2007 16:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zie ze maar zelden plannetjes maken, B is daarvoor veel te laf en Amanda niet creatief genoeg. De enigen die altijd plannetjes maken zijn H, L en J, waarbij ik die van Jaap tot nu toe altijd nog de leukste vind.
Precies. Zij kunnen het gewoon niet aan dat ze aangevallen worden.... en dat er een spel gespeeld word. Het is alleen maar elkaar opruien en zij zijn dan de zieligerds.quote:Op zondag 4 november 2007 16:04 schreef schatje het volgende:
Brian en Amanda lokken het net goed uit. De aanleiding voor het Lieke incident is onstaan nadat Brian Amanda en Nadia opstookte om Lieke cp's te stelen en een brief te verstoppen. Dat werd van kwaad tot erger. Lieke die rommelde met Amanda's nagelspullen en de gitaar van Brian verstopte in een kast. Brian draaide helemaal door en graaide een boek uit Huub's handen. Toen moesten ze stoppen van de Febo want een Brian die doordraait kan natuurlijk niet. En een dag of 2 later was het geloof ik dat ze met z'n allen op Lieke en Huub afgingen en wat zo uit de hand liep.
quote:Op zondag 4 november 2007 16:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is er al, met dank aan Py.![]()
Niet helemaal hetzelfde maar het komt in de buurt.
Zwaai hier de mensen van de produktie uit
quote:Op zondag 4 november 2007 16:08 schreef kybe het volgende:
Amanda zingt:Lieke gaat vandaag door het midden?
Nadia:maar dat zal wel niet mogen,worden ze weer gesaved by the bell.
Dennis gaat het wel in zijn eentje doen.
Ze geven je het gevoel dat ze gelukt is. Het zijn de users die ermee kappen...quote:Op zondag 4 november 2007 16:03 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Opzich is het de productie wel gelukt. Het hele gebeuren omtrent Brian verdwijnt langzaam maar zeker naar de achtergrond, Time-out optreden ging gewoon goed en de exit-brian avatars verdwijnen langzam..
Doofpot!![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 16:10 schreef STAP01 het volgende:
Ik weet niet of meer vrouwen het hebben hier maar die Dennis, ik vind hem zo verschrikkelijk A-seksueel!
Me too. Nix mooi-boy aan.quote:Op zondag 4 november 2007 16:10 schreef STAP01 het volgende:
Ik weet niet of meer vrouwen het hebben hier maar die Dennis, ik vind hem zo verschrikkelijk A-seksueel!
Heb ik ookquote:Op zondag 4 november 2007 16:10 schreef STAP01 het volgende:
Ja vind ik ook, die jongen heeft ook maar helemaal niksquote:Op zondag 4 november 2007 16:10 schreef STAP01 het volgende:
Ik vind hem A-alles.quote:Op zondag 4 november 2007 16:10 schreef STAP01 het volgende:
quote:Op zondag 4 november 2007 16:13 schreef SIRA het volgende:
[..]
Me too. Nix mooi-boy aan.
Goedemiddag trouwens..
Qua lijf vind ik hem lekkerder dan Huub. Maar dat is puur objectief gezien....quote:Op zondag 4 november 2007 16:10 schreef STAP01 het volgende:
Snap die naam mooiboy al helemaal niet!quote:Op zondag 4 november 2007 16:10 schreef STAP01 het volgende:
Daanaast krijg ik het gevoel dat Brian Amanda met behulp van de febo achter de schermen gevormd wordt. Het is niet voor niets dat Brian en Amanda al maanden de poort uit mogen om te gaan 'golfen'... ik geloof niet eens dat daar ooit een stemming voor geweest is. Iemand die dat weet?quote:Op zondag 4 november 2007 16:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zie ze maar zelden plannetjes maken, B is daarvoor veel te laf en Amanda niet creatief genoeg. De enigen die altijd plannetjes maken zijn H, L en J, waarbij ik die van Jaap tot nu toe altijd nog de leukste vind.
Terwijl hij zich nu zo mannelijk staat te scherenquote:Op zondag 4 november 2007 16:10 schreef STAP01 het volgende:
Die slapen wel vaker! Als het hen uitkomt!quote:Op zondag 4 november 2007 16:15 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij slaapt het hokje ook nog........zendercheck is er niet meer bij.![]()
Dat meen je niet, gatver wat een vies vadsig menneke.quote:Op zondag 4 november 2007 16:15 schreef Yollie het volgende:
[..]
Qua lijf vind ik hem lekkerder dan Huub. Maar dat is puur objectief gezien....
Is idd hun manier om zaken te bespreken en doordat er nooit een sanctie op volgt, blijven ze dat gewoon doenquote:Op zondag 4 november 2007 16:15 schreef Kaleddis het volgende:
NIX zender !!!![]()
En Nadia blijft er ook maar omheen draaien. Het is duidelijk hun manier om dingetjes te bespreken.
Ik snap niet hoe je dat kunt zeggen na deze week. Echt niet! Is de haat naar Huub toe zo groot dat je het toelaatbaar vindt dat hij een glas doelbewust naar Dennis gooit en schopt en dat hij Amanda zo heeft aangepakt deze week?quote:
Volgens mij is zijn baardgroei ook wel het enige mannelijke aan Nixquote:Op zondag 4 november 2007 16:16 schreef Py het volgende:
[..]
Terwijl hij zich nu zo mannelijk staat te scheren![]()
[ afbeelding ]
Nou moet ik zeggen dat hij er ietsje-pietsje beter uitziet zonder al dat vet in zijn haar. Maar het blijft niks.quote:Op zondag 4 november 2007 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat meen je niet, gatver wat een vies vadsig menneke.
Het was idd een gast! Maar laat dat stoere en ruige maar weg met zn zachte Gquote:Op zondag 4 november 2007 16:17 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoorde Nadia gisteren nog zeggen dat Luc een stoere, ruige gast is en Dennis een mooiboy.
Dat wijf heeft er duidelijk geen kijk op, want dat zijn ze beiden niet![]()
Precies! En om eerlijk te zijn, waarschijnlijk had ik dat dan ook gedaan. Alweer nalatigheid van de FEBOquote:Op zondag 4 november 2007 16:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Is idd hun manier om zaken te bespreken en doordat er nooit een sanctie op volgt, blijven ze dat gewoon doen
Nou ben ik geen vrouw, maar ik vind Dennis ONTZETTEND lekker ! Mooi goedgebouwdquote:Op zondag 4 november 2007 16:10 schreef STAP01 het volgende:
Een soort van stemming. Marco kwam op een gegeven moment binnen , de wannabees mochten toen een nieuwe aanwijzen die in de plaats van Zdngmw met Brian meemocht. Ze lieten toen Marco kiezen en die koos voor Amanda.quote:Op zondag 4 november 2007 16:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Daanaast krijg ik het gevoel dat Brian Amanda met behulp van de febo achter de schermen gevormd wordt. Het is niet voor niets dat Brian en Amanda al maanden de poort uit mogen om te gaan 'golfen'... ik geloof niet eens dat daar ooit een stemming voor geweest is. Iemand die dat weet?
Dat amanda zich in elkaar wil laten treappen moet ze zelf weten. Zij weet niet beter. Ik denk dat het ook aan de lafheid van Dennis te wijten is dat er geen sanctie is gekomen voor het wegtrappen van datglas. Daarnaast denk ik dat Dennis heel erg binnenkort een single mag opnemen. Voor wat hoort wat. Maar dat zijn slechts gedachtes.quote:Op zondag 4 november 2007 16:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je dat kunt zeggen na deze week. Echt niet! Is de haat naar Huub toe zo groot dat je het toelaatbaar vindt dat hij een glas doelbewust naar Dennis gooit en schopt en dat hij Amanda zo heeft aangepakt deze week?
Is dat niet de periode dat wij geen geluid hadden ?quote:Op zondag 4 november 2007 16:19 schreef Dark het volgende:
Ik hoorde Huub en Lieke daarnet op de achtergrond praten over de drukte die in het huis heerste, vanaf een uur of 11 hebben ze een hoop gerommel gehoord!
Ja, maar ik denk dan ook dat het winnen van die villa en het geld niet meer de hoofdrol is. Het doel is gewoon die spelers uitmelken en exploiteren. Het moment om dat goed in beeld te krijgen is december. Als het dan niet stopt, dan is het voor mij duidelijk, dan worden die mensen echt volledig uitgemolken ten faveure van de omzet en kijkcijfers (voor zover dat nu al niet het geval is)quote:Op zondag 4 november 2007 16:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat klopt..... maar de reactie daarop vind ik slecht van Brain en Amanda.... ze zitten in een spel.... het lijkt er welhaast op dat ze zich beledigd voelen wanneer ze aangevallen worden. Er komt zo weinig uit. Ja behalve het negeren en zwart maken van Huub en Lieke. Ze moeten ook gewoon het spel spelen en veel meer met open vizier. Persoonlijk vind ik rete irritant dat gemekker.
Dat komt dan waarschijnlijk dat je een man bent...quote:Op zondag 4 november 2007 16:19 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nou ben ik geen vrouw, maar ik vind Dennis ONTZETTEND lekker ! Mooi goedgebouwd
lichtgebruind lichaam met een ontzettend lekker bekkie erop !!! Ik geloof niet dat er veel knappere
jongens dan Dennis zijn !!!
Hij staat zich nu te epileren volgens mijquote:Op zondag 4 november 2007 16:18 schreef KimiK het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn baardgroei ook wel het enige mannelijke aan Nix![]()
Kim voor Lieke, lijkt me best aardig.quote:Op zondag 4 november 2007 16:20 schreef Dark het volgende:
Als Dennis spelmaker was geweest, had hij er 2 vrouwen ingestopt.
Klopt, dat was nogal vreemd. Je kon via de spiegel van de MB zien dat er mensen in de woonkamer liepen.quote:Op zondag 4 november 2007 16:19 schreef Dark het volgende:
Ik hoorde Huub en Lieke daarnet op de achtergrond praten over de drukte die in het huis heerste, vanaf een uur of 11 hebben ze een hoop gerommel gehoord!
Bedankt Beequeen, ik heb het gelezen, goed Py!quote:Op zondag 4 november 2007 16:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is er al, met dank aan Py.![]()
Niet helemaal hetzelfde maar het komt in de buurt.
Zwaai hier de mensen van de produktie uit
Ondanks dat we het hier over een spel hebbben, heb ik me wel eens vaker proberen in te beelden hoe ik zelf zou reageren. Ik heb vorige week het stukje gekeken waar Huub, Dennis begint te bashen. Ik kan je vertellen als mij dit in de buiten wereld zou overkomen, weet ik ook echt niet wat ik zou doen. De manier waarop Jaap het doet, maakt mij nog wel aan het lachen. Huub speelt het spel met veel te veel dollard tekens in zijn ogen. Ook alcohol maakt hem agresief. Vandaar het alchohol verbod,anders hadden er allang ongelukken gebeurd daar, denk ik.quote:Op zondag 4 november 2007 16:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat klopt..... maar de reactie daarop vind ik slecht van Brain en Amanda.... ze zitten in een spel.... het lijkt er welhaast op dat ze zich beledigd voelen wanneer ze aangevallen worden. Er komt zo weinig uit. Ja behalve het negeren en zwart maken van Huub en Lieke. Ze moeten ook gewoon het spel spelen en veel meer met open vizier. Persoonlijk vind ik rete irritant dat gemekker.
quote:Op zondag 4 november 2007 16:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een soort van stemming. Marco kwam op een gegeven moment binnen , de wannabees mochten toen een nieuwe aanwijzen die in de plaats van Zdngmw met Brian meemocht. Ze lieten toen Marco kiezen en die koos voor Amanda.
Zou zomaar kunnenquote:Op zondag 4 november 2007 16:21 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Is dat niet de periode dat wij geen geluid hadden ?
Ooit heeft Natasia zich verlult. Die autorijlessen schenen deels een dekmantel te zijn voor een rechtszaak waar ze voor moest opdraven.quote:Op zondag 4 november 2007 16:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een soort van stemming. Marco kwam op een gegeven moment binnen , de wannabees mochten toen een nieuwe aanwijzen die in de plaats van Zdngmw met Brian meemocht. Ze lieten toen Marco kiezen en die koos voor Amanda.
Ik vraag me oprecht af of jij wel streams kijkt. Wat een vreemde opmerking na alles wat er gebeurd is afgelopen week.quote:
Bandje, exit Brain en Gastspeler.quote:Op zondag 4 november 2007 16:23 schreef Ziet het volgende:
en staat er nog iets te gebeuren vandaag?
quote:Op zondag 4 november 2007 16:23 schreef Ziet het volgende:
Tuurlijk... rond 20.00 komt er een brief dat Brian om 22.00u de villa moet verlaten.quote:Op zondag 4 november 2007 16:23 schreef Ziet het volgende:
Dat maakt het alsnog niet terecht. Als tv maker heb je verantwoordelijkheid om geen verheerlijking of goedkeuring te verlenen aan huiselijk geweld. Dat Amanda dat toelaat is prima maar wel buiten de poort.quote:Op zondag 4 november 2007 16:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat amanda zich in elkaar wil laten treappen moet ze zelf weten. Zij weet niet beter. Ik denk dat het ook aan de lafheid van Dennis te wijten is dat er geen sanctie is gekomen voor het wegtrappen van datglas. Daarnaast denk ik dat Dennis heel erg binnenkort een single mag opnemen. Voor wat hoort wat. Maar dat zijn slechts gedachtes.
Manny moet een uurtje of 2 tangen, schat ik..........quote:
Ja dat meen ik wel, maar ik hou niet van mager....quote:Op zondag 4 november 2007 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat meen je niet, gatver wat een vies vadsig menneke.
Maar ik hoor je helemaal niets zeggen over Brian, wat vind je van zijn acties?quote:Op zondag 4 november 2007 16:23 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ondanks dat we het hier over een spel hebbben, heb ik me wel eens vaker proberen in te beelden hoe ik zelf zou reageren. Ik heb vorige week het stukje gekeken waar Huub, Dennis begint te bashen. Ik kan je vertellen als mij dit in de buiten wereld zou overkomen, weet ik ook echt niet wat ik zou doen. De manier waarop Jaap het doet, maakt mij nog wel aan het lachen. Huub speelt het spel met veel te veel dollard tekens in zijn ogen. Ook alcohol maakt hem agresief. Vandaar het alchohol verbod,anders hadden er allang ongelukken gebeurd daar, denk ik.
Volgens mij wordt dat kantoor gereed gemaakt voor Jaap en Huub, het maken van een decor?quote:Op zondag 4 november 2007 16:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Tuurlijk... rond 20.00 komt er een brief dat Brian om 22.00u de villa moet verlaten.
Maar het zal wel een film worden. Ook is er sprake van een nieuwe gastspeler. Vanacht werd het afgeplakte kantoor hiermee in verband gebracht door Huub.
Ik ben het helemaal met je eens. Maar we weten allemaal dat er veel deals gesloten worden achter. De exit van Erik en Sylvia was ook snel rond.quote:Op zondag 4 november 2007 16:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat maakt het alsnog niet terecht. Als tv maker heb je verantwoordelijkheid om geen verheerlijking of goedkeuring te verlenen aan huiselijk geweld. Dat Amanda dat toelaat is prima maar wel buiten de poort.
Het kan nooit aan Dennis liggen of er wel of geen sanctie komt. Daar gaat hij nl niet over, de josties achter wel. Als je om bescherming van glas gaat vragen dan kun je zeker vragen om bescherming van de medebewoners.
Denk dat de Febo daar de laatste tijd aardig druk mee bezig is.quote:Op zondag 4 november 2007 16:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dan ook dat het winnen van die villa en het geld niet meer de hoofdrol is. Het doel is gewoon die spelers uitmelken en exploiteren. Het moment om dat goed in beeld te krijgen is december. Als het dan niet stopt, dan is het voor mij duidelijk, dan worden die mensen echt volledig uitgemolken ten faveure van de omzet en kijkcijfers (voor zover dat nu al niet het geval is)
Dat kan... het was Huub die het koppelde aan een gastspeler.quote:Op zondag 4 november 2007 16:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat kantoor gereed gemaakt voor Jaap en Huub, het maken van een decor?
Liefde maakt blind, wat veel Huubfans verweten wordt maar haat maakt ook heel erg veel blind. Als Brian iets flikt dan moet het heel snel over Huub gaan want die is niet zuiver. Deze week stond toch behoorlijk in het teken van een out of control Brian.quote:Op zondag 4 november 2007 16:28 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Maar ik hoor je helemaal niets zeggen over Brian, wat vind je van zijn acties?
Ze gaat het straks cremeren met een hete föhnquote:Op zondag 4 november 2007 16:29 schreef Deisyy het volgende:
Amanda is heur haar verder aan het doodmaken.
Ik ben na 36 jaar '1x kam door je haar' overgegaan naar een kapsel waarbij ikquote:Op zondag 4 november 2007 16:27 schreef SIRA het volgende:
Ik zit echt weer vol verbazing naar het "stylen" van dat hondenhaar te kijken.
Je zou het toch elke morgen moeten doen zeg.. Ik haal er even een borstel doorheen, staart erin en klaar.
Ja, maar die heeft ze ingeruild voor "dekhengst" Brianquote:Op zondag 4 november 2007 16:32 schreef Ziet het volgende:
toen amanda binnenkwam had ze toch nog een pony?
Welke ilussionist kom er dan, D kan dit nooit waarmaken n.l.quote:Op zondag 4 november 2007 16:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
- Lieke gaat doormidden gezaagd worden.
- Vanavond een bandje.
- Een vermoedelijke gastspeler.
- De exit van Brian
quote:Op zondag 4 november 2007 16:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft ze ingeruild voor "dekhengst" Brian
[..]
Dat heb je meestal met bandjes, dat het "als muziek in je oren" klinktquote:Op zondag 4 november 2007 16:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weer een bandje waar het geluid bagger van is.
De 2 andere klinken als muziek in mijn oren.![]()
De grootste moeite heb ik voornamelijk met het feit dat het niet on cam uitgesproken word. Daarmee laat de febo veel streamers met een kutgevoel over de afgelopen week gewoon stikken. Wees gewoon eerlijk en open.... al maanden gaat dit maar door.... er ligt gewoon veel te veel onder het vloerkleed en ze blijven maar doorgaan met ophopen.quote:Op zondag 4 november 2007 16:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Liefde maakt blind, wat veel Huubfans verweten wordt maar haat maakt ook heel erg veel blind. Als Brian iets flikt dan moet het heel snel over Huub gaan want die is niet zuiver. Deze week stond toch behoorlijk in het teken van een out of control Brian.
[..]
Wil je niet mijn woorden verdraaien.quote:Op zondag 4 november 2007 16:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat heb je meestal met bandjes, dat het "als muziek in je oren" klinkt![]()
Natuurlijk niet, die was er anders al lang geweest. maar toch blijven hopen....quote:Op zondag 4 november 2007 16:36 schreef Outburst het volgende:
Brian krijgt geen waarschuwing, ik denk dat die niets krijgt.
Mja, ik ben zelf voor Terror jaap ;p
quote:Op zondag 4 november 2007 16:35 schreef noekje het volgende:
Laten we het dan ook maar even hebben over het kapsel van Dennis die vlekken achterlaat op de banken.
Dat haar is zo mogelijk nog viezer dan het haar van Amanda en Nadia bij elkaar met z'n soulglow.
Ik kan de Febo wel een beetje volgen. De streamers zijn nogal eens doorgeschoten met het objectief zijn vanwege aanvallen op hun idool. Dat heeft een terugtrekkende beweging veroorzaakt waarbij nu opeens dingen niet meer gezien mogen worden om escalatie te voorkomen. Niet goed, totaal niet, maar ietwat volgen kan ik het dus wel.quote:Op zondag 4 november 2007 16:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Als streamer wordt je gewoon geacht, volgens de febo, geen mening te hebben. En vooral niet over zaken die niet in hun belang zijn.
Wie is dat dan? Je bedoelt die gast die al maanden geen terroractie heeft uitgevoerd?quote:Op zondag 4 november 2007 16:36 schreef Outburst het volgende:
Brian krijgt geen waarschuwing, ik denk dat die niets krijgt.
Mja, ik ben zelf voor Terror jaap ;p
B maakt helemaal geen plannetjes, een een plannetje a la Amanda is: Lieke zieken tot ze zich aan de hoogste boom opknoopt. Heeft geen ruk met het spel te maken.quote:Op zondag 4 november 2007 16:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja duh, je zit in een "spel", Je moet iets doen om de ander eruit te krijgen. Wanneer er weer excessief geweld is geweest, dan ja, wordt er een afkoelingsperiode ingesteld en moeten ze elkaar met rust laten, zelfs in een andere ruimte zijn.
Maar wanneer de situatie normaal is, dan gebeurt dit ook steeds. Het vreemde is dan dat plannetjes van HJ worden afgekeurd, terwijl dezelfde plannetjes door B wel worden goedgekeurd.
[..]
dus jij wilt zeggen dat het de schuld van de streamers is dat Brian niet exit gaat?quote:Op zondag 4 november 2007 16:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan de Febo wel een beetje volgen. De streamers zijn nogal eens doorgeschoten met het objectief zijn vanwege aanvallen op hun idool. Dat heeft een terugtrekkende beweging veroorzaakt waarbij nu opeens dingen niet meer gezien mogen worden om escalatie te voorkomen. Niet goed, totaal niet, maar ietwat volgen kan ik het dus wel.
Brian is toch niet voor één gat te vangen.quote:Op zondag 4 november 2007 16:39 schreef Dreamboy het volgende:
Amanda is ongesteld en ze heeft liggen wippen met Brian.
Brian houd daar toch niet van.
En maar lullen als Huub en Lieke sex hebben
Nixxie heeft gewoon overal wat langer de tijd voor nodig:quote:Op zondag 4 november 2007 16:36 schreef Py het volgende:
Dennis staat zich nog steeds op te tutten. Zelfs Nadia en Amanda zitten al te ontbijten![]()
Laat ik daar nu 4 maanden geleden al een stuk over geschreven hebben (met al m'n taalkundige beperkingen)...quote:Op zondag 4 november 2007 16:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat kan... het was Huub die het koppelde aan een gastspeler.
En in het heel bijzondere geval dat Brian iets verzint, laat hij het uitvoeren over, na uitgebreide instructies, aan Amanda of een van die andere nullen. Hij gaat dan bij de uitvoering op de achtergrond zijn hyenalachje doenquote:Op zondag 4 november 2007 16:38 schreef mootie het volgende:
[..]
B maakt helemaal geen plannetjes, een een plannetje a la Amanda is: Lieke zieken tot ze zich aan de hoogste boom opknoopt. Heeft geen ruk met het spel te maken.
Dat is vrije intepretatie van je.quote:Op zondag 4 november 2007 16:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dus jij wilt zeggen dat het de schuld van de streamers is dat Brian niet exit gaat?![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 16:40 schreef KimiK het volgende:
[..]
Nixxie heeft gewoon overal wat langer de tijd voor nodig:
- om zich op te tutten
- om te eten (dit herhaalt hij vaak)
- om klaar te komen (dan is ie bang dat zijn haar door de war gaat, gisteravond in de girltalk door Nada verkondigd)
![]()
Hoe wáár!quote:Op zondag 4 november 2007 16:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Brian is toch niet voor één gat te vangen.![]()
Tis een dieseltje. Duurt even voor ze opgewarmd zijn. Maar dan gáán ze ook 100%quote:Op zondag 4 november 2007 16:40 schreef KimiK het volgende:
[..]
Nixxie heeft gewoon overal wat langer de tijd voor nodig:
- om zich op te tutten
- om te eten (dit herhaalt hij vaak)
- om klaar te komen (dan is ie bang dat zijn haar door de war gaat, gisteravond in de girltalk door Nada verkondigd)
![]()
En dat getrut er ook mee. Plukje voor plukje wordt het gestyled..pffquote:Op zondag 4 november 2007 16:35 schreef noekje het volgende:
Laten we het dan ook maar even hebben over het kapsel van Dennis die vlekken achterlaat op de banken.
Dat haar is zo mogelijk nog viezer dan het haar van Amanda en Nadia bij elkaar met z'n soulglow.
Met alle respect.... maar dit is imho voornamelijk begonnen toen de febo weigerde iets te doen aan de 'molestatie' van Lieke. Darnaast hebben zij gretig gebruik gemaakt van dezelfde users om Huub weer de villa in te krijgen. (Behalve Flens mag ik aannemen). Dus eigenlijk komt het er op neer dat de fout veroorzaakt is door de febo zelf.quote:Op zondag 4 november 2007 16:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan de Febo wel een beetje volgen. De streamers zijn nogal eens doorgeschoten met het objectief zijn vanwege aanvallen op hun idool. Dat heeft een terugtrekkende beweging veroorzaakt waarbij nu opeens dingen niet meer gezien mogen worden om escalatie te voorkomen. Niet goed, totaal niet, maar ietwat volgen kan ik het dus wel.
Als niemand op je sig drukt doe ik het maar even.quote:Op zondag 4 november 2007 16:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Laat ik daar nu 4 maanden geleden al een stuk over geschreven hebben (met al m'n taalkundige beperkingen)...
Maar in dit geval wel een heul oud dieseltje want hij komt maar niet op gangquote:Op zondag 4 november 2007 16:44 schreef Py het volgende:
[..]
Tis een dieseltje. Duurt even voor ze opgewarmd zijn. Maar dan gáán ze ook 100%![]()
Hij heeft Amanda's voorkant, achterkant én het doucheputje.quote:Op zondag 4 november 2007 16:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Brian is toch niet voor één gat te vangen.![]()
Naad maakte al een opmerking.quote:Op zondag 4 november 2007 16:43 schreef STAP01 het volgende:
Lieke, Naad en Amanda in kapsalon. Als dat maar goed gaat!
Amanda: ken je dat liedje: Als blikken konden dodenquote:Op zondag 4 november 2007 16:48 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Naad maakte al een opmerking.
Naad. we gaan ons vandaag lekker opsluiten in het kantor he.
Amanda. ja
Dan moet ik wel even op je post reageren want dan komt die link nogmaals in beeld....quote:Op zondag 4 november 2007 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als niemand op je sig drukt doe ik het maar even.![]()
Nogsteeds actueel dus.
http://openminded.wordpre(...)aven-of-kansspelers/
Ik dacht dat ze het deed om de stoel bezet te houden, want Amanda wilde rollers zettenquote:Op zondag 4 november 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:
Heerlijk, Lieke bleef maar föhnen terwijl ze volgens mij allang klaar was. Ze kon het geneuzel van die 2 echt niet aanhoren.
Kennelijk zullen wij het nooit eens met elkaar worden. Helaas is jou Huub tick zo extreem, dat je volgens mij nooit neutraal kan kijken naar DGK. Desalniettemin zal ik de laatste zijn die je hier op aan zal spreken. Ik kijk inderdaad geen streams. Het feit dat je geen streams kijk wil nog niet zeggen dat je geen eerlijke mening kan geven. Ik volg voor zover ik de tijd heb, de tv uitzendingen en bekijk de filmpjes van het gebeuren. Hierop zie ik net zoveel als jij ziet, althans als er wat gebeurd. Gaat het te ver dan gaan voor jou ook de steams op het zwembad en zie je niet meer als ik op de filmpjes zie. Verder heb ik familie die wel streams kijken en me volledig op de hoogte houden van alles. Ik heb het filmpje van vorige week een paar keer bekeken en kan niet anders zeggen als dat Huub begonnen is met het bashen van Dennis. Brain die sufferd zich er mee ging bemoeien en een glazen deur een rot gooi gaf die uit eindelijk in ruzelementen viel.quote:Op zondag 4 november 2007 16:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af of jij wel streams kijkt. Wat een vreemde opmerking na alles wat er gebeurd is afgelopen week.
Het werkt, heb er nog maar eens op geklikt. En had het al eens gelezen, vind het een briljant stukje, zo denk ik er ook over namelijk.quote:Op zondag 4 november 2007 16:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan moet ik wel even op je post reageren want dan komt die link nogmaals in beeld....![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 16:53 schreef coldstar het volgende:
[..]
Kennelijk zullen wij het nooit eens met elkaar worden. Helaas is jou Huub tick zo extreem, dat je volgens mij nooit neutraal kan kijken naar DGK. Desalniettemin zal ik de laatste zijn die je hier op aan zal spreken. Ik kijk inderdaad geen streams. Het feit dat je geen streams kijk wil nog niet zeggen dat je geen eerlijke mening kan geven. Ik volg voor zover ik de tijd heb, de tv uitzendingen en bekijk de filmpjes van het gebeuren. Hierop zie ik net zoveel als jij ziet, althans als er wat gebeurd. Gaat het te ver dan gaan voor jou ook de steams op het zwembad en zie je niet meer als ik op de filmpjes zie. Verder heb ik familie die wel streams kijken en me volledig op de hoogte houden van alles. Ik heb het filmpje van vorige week een paar keer bekeken en kan niet anders zeggen als dat Huub begonnen is met het bashen van Dennis. Brain die sufferd zich er mee ging bemoeien en een glazen deur een rot gooi gaf die uit eindelijk in gruzelementen viel.
En dat mag niet?quote:Op zondag 4 november 2007 16:53 schreef coldstar het volgende:
[..]
Kennelijk zullen wij het nooit eens met elkaar worden. Helaas is jou Huub tick zo extreem, dat je volgens mij nooit neutraal kan kijken naar DGK. Desalniettemin zal ik de laatste zijn die je hier op aan zal spreken. Ik kijk inderdaad geen streams. Het feit dat je geen streams kijk wil nog niet zeggen dat je geen eerlijke mening kan geven. Ik volg voor zover ik de tijd heb, de tv uitzendingen en bekijk de filmpjes van het gebeuren. Hierop zie ik net zoveel als jij ziet, althans als er wat gebeurd. Gaat het te ver dan gaan voor jou ook de steams op het zwembad en zie je niet meer als ik op de filmpjes zie. Verder heb ik familie die wel streams kijken en me volledig op de hoogte houden van alles. Ik heb het filmpje van vorige week een paar keer bekeken en kan niet anders zeggen als dat Huub begonnen is met het bashen van Dennis. Brain die sufferd zich er mee ging bemoeien en een glazen deur een rot gooi gaf die uit eindelijk in ruzelementen viel.
Heb je de rest ook gezien, gelezen of bekeken? Niet de glazen deur maar het glas naar Dennis toe, een dag later.quote:Op zondag 4 november 2007 16:53 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje van vorige week een paar keer bekeken en kan niet anders zeggen als dat Huub begonnen is met het bashen van Dennis. Brain die sufferd zich er mee ging bemoeien en een glazen deur een rot gooi gaf die uit eindelijk in ruzelementen viel.
Ik vind dat je geen objectieve mening kan geven als je geen streams kijkt. Op basis van tv-beelden, filmpjes en hearsay-verhalen krijg je echt geen juist beeld van wat er zich in de kooi afspelen, het gaat vooral om het gehele verhaal. De tv-beelden zijn zo geknipt en geplakt dat de redactie daar een eigen draai aan kunnen geven en door het bekijken van filmpjes zie je alleen de excessen.quote:Op zondag 4 november 2007 16:53 schreef coldstar het volgende:
[..]
Kennelijk zullen wij het nooit eens met elkaar worden. Helaas is jou Huub tick zo extreem, dat je volgens mij nooit neutraal kan kijken naar DGK. Desalniettemin zal ik de laatste zijn die je hier op aan zal spreken. Ik kijk inderdaad geen streams. Het feit dat je geen streams kijk wil nog niet zeggen dat je geen eerlijke mening kan geven. Ik volg voor zover ik de tijd heb, de tv uitzendingen en bekijk de filmpjes van het gebeuren. Hierop zie ik net zoveel als jij ziet, althans als er wat gebeurd. Gaat het te ver dan gaan voor jou ook de steams op het zwembad en zie je niet meer als ik op de filmpjes zie. Verder heb ik familie die wel streams kijken en me volledig op de hoogte houden van alles. Ik heb het filmpje van vorige week een paar keer bekeken en kan niet anders zeggen als dat Huub begonnen is met het bashen van Dennis. Brain die sufferd zich er mee ging bemoeien en een glazen deur een rot gooi gaf die uit eindelijk in ruzelementen viel.
101, 102, 103,.... 207, 208...quote:
Hoe verwerpelijk het ook is, daar ligt bij mij niet het echte probleem. Het probleem van Brian zit bij mij in het gericht schoppen van een wijnglas naar Dennis en het met geweld onder de douche zetten van Amanda. Hij is een ongecontroleerd agressief projectiel die echte grenzen voorbij gaat. Afgelopen week waren twee boetens zeer op z'n plaats geweest.quote:Op zondag 4 november 2007 16:53 schreef coldstar het volgende:
Ik heb het filmpje van vorige week een paar keer bekeken en kan niet anders zeggen als dat Huub begonnen is met het bashen van Dennis. Brain die sufferd zich er mee ging bemoeien en een glazen deur een rot gooi gaf die uit eindelijk in ruzelementen viel.
Japie is heel goed bezig vandaag. Het gesprek van vannacht heeft waarschijnlijk geholpen, voor zolang het duurt dan.quote:
Mee eens.... ze missen de sfeer in het huis....quote:Op zondag 4 november 2007 16:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat je geen objectieve mening kan geven als je geen streams kijkt. Op basis van tv-beelden, filmpjes en hearsay-verhalen krijg je echt geen juist beeld van wat er zich in de kooi afspelen, het gaat vooral om het gehele verhaal. De tv-beelden zijn zo geknipt en geplakt dat de redactie daar een eigen draai aan kunnen geven en door het bekijken van filmpjes zie je alleen de excessen.
en heel veel tussen de neus lippen door opmerkingen die gemaakt worden door de bewoners maar die te kort zijn om er een filmpje van op youtube te zetten.quote:Op zondag 4 november 2007 17:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Mee eens.... ze missen de sfeer in het huis....
A: Ik heb geen Huub tick, zie ook zijn tekortkomingen.quote:Op zondag 4 november 2007 16:53 schreef coldstar het volgende:
[..]
Kennelijk zullen wij het nooit eens met elkaar worden. Helaas is jou Huub tick zo extreem, dat je volgens mij nooit neutraal kan kijken naar DGK. Desalniettemin zal ik de laatste zijn die je hier op aan zal spreken.
Ik vind dat het wel heel erg overtrokken wordt. Als Amanda dit echt allemaal pikt van Brain is het toch niet aan een stelletje stream kijkers op internet om te bepalen wat er met Braibn moet gaan gebeuren. wordt dit ook gezegd als Huub Lieke voor tering hoer uit maakt en haar zelofs ook verwijt dat ze zich via hem rug omnhoog geneukt heeft. Lieke pikt dit toch ookj allemaal. Dan moet je iedereen over eenb kam scheren.quote:Op zondag 4 november 2007 16:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Heb je de rest ook gezien, gelezen of bekeken? Niet de glazen deur maar het glas naar Dennis toe, een dag later.
Heb je ook uit Amanda's mond gehoord wat Brian bij haar heeft geflikt?
Zal Brian wel geweesd zijnquote:Op zondag 4 november 2007 17:04 schreef Py het volgende:
Nadia zei iets van 'Aman, ze zijn op geloof ik'
Lieke riep vanaf de bank iets
Nadia: 'ff dimmen jij'
Nee het is niet aan de streamers om te bepalen of Brian exit gaat of niet, maar het moge duidelijk zijn dat zijn geweldadige gedrag van de afgelopen dagen wel een exit of een boete verdient. Er werden boetes gegeven voor het gooien van een oorbel, een lade, het gebruiken van andermans oogpotlood en er is een bewoner exit gestuurd vanwege één trap. Het gaat vooral om de oneerlijkheid en het meten met 2 maten, waarbij Brian er altijd goed vanaf komt.quote:Op zondag 4 november 2007 17:03 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik vind dat het wel heel erg overtrokken wordt. Als Amanda dit echt allemaal pikt van Brain is het toch niet aan een stelletje stream kijkers op internet om te bepalen wat er met Braibn moet gaan gebeuren. wordt dit ook gezegd als Huub Lieke voor tering hoer uit maakt en haar zelofs ook verwijt dat ze zich via hem rug omnhoog geneukt heeft. Lieke pikt dit toch ookj allemaal. Dan moet je iedereen over eenb kam scheren.
Nee Lieke riep iets. Dan riep ze dat misschien van beneden, zou kunnen.quote:Op zondag 4 november 2007 17:06 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Zal Brian wel geweesd zijn
Lieke is beneden die maakt het bed op
Ik mag toch hopen dat je het verschil kent tussen verbaal en fysiek geweld. Ik keur het schelden van Huub absoluut af maar dat valt in het niet bij het fysieke geweld van Brian naar Amanda toe.quote:Op zondag 4 november 2007 17:03 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik vind dat het wel heel erg overtrokken wordt. Als Amanda dit echt allemaal pikt van Brain is het toch niet aan een stelletje stream kijkers op internet om te bepalen wat er met Braibn moet gaan gebeuren. wordt dit ook gezegd als Huub Lieke voor tering hoer uit maakt en haar zelofs ook verwijt dat ze zich via hem rug omnhoog geneukt heeft. Lieke pikt dit toch ookj allemaal. Dan moet je iedereen over eenb kam scheren.
De exit-eis wordt grotendeels veroorzaakt door het geweld tussen Amanda en Brian. Probeer daar Huub maar eens de schuld van te gevenquote:Op zondag 4 november 2007 16:53 schreef coldstar het volgende:
[..]
Zelf hen ik niet zo'n mening over dat gebeuren met Amanda simpel omdat ie niet weet wat er precies gebeurt is. Feit blijft wel dat Amanda eerder vriendjes heeft gehad met losse handjes en voor mij wel de vraag rijst of Amanda wel een afweging kan maken wat voor haar gezond is of niet. En na alles wat er gebeurt is de afgelopen maanden betwijfel ik het of die zelfde febo nog wel een afweging kan maken in het belang van een wannabee.quote:Op zondag 4 november 2007 17:03 schreef coldstar het volgende:
[..]
Sorry coldstar, dit is niet overtrokken. Huub is voor mij ook geen knip voor de neus waard, zeker niet als het gaat over zijn gedrag jegens Lieke. Wat Brian deed afgelopen week is van een totaal andere orde en nogal buitensporig agressief.quote:Op zondag 4 november 2007 17:03 schreef coldstar het volgende:
[..]
A: Je kunt ontkennen dat je geen Huub tick hebt, maar zijn tekortkomingen inzien, zegt niets over alles bedekken met de mantel der liefde.quote:Op zondag 4 november 2007 17:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
A: Ik heb geen Huub tick, zie ook zijn tekortkomingen.
B: Neutraal naar DGK kijken kan volgens mij niemand, daar zijn de verschillen in karakters van de wannabees te groot voor.
C: TV kijken en streamen is appels vergelijken met peren. Wie zegt mij dat degene die je op de hoogte houdt van wat er op de streams te zien is wel objectief is?
D: Het mooie van FOK is dat je het niet met elkaar eens hoeft te zijn.![]()
Hey teringhoer <<<>>> 3 keer met je kop tegen de douchedeur, de helft van je extensions er uit, tand los.quote:Op zondag 4 november 2007 17:03 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat het trappen van te glas de druppel was. Toen begonnen de protesten. Dat verhaal van Amanda was 'mooi meegenomen'...quote:Op zondag 4 november 2007 17:09 schreef mootie het volgende:
[..]
De exit-eis wordt grotendeels veroorzaakt door het geweld tussen Amanda en Brian. Probeer daar Huub maar eens de schuld van te geven![]()
Juist! Het verzoek komt ook door het Dennis/glas incident. Voor mij mag Dennis kapotvallen maar alsnog verdient Brian een exit. Het is alleen zo makkelijk om het op Huubliefde te gooien, ook al heeft die er geen fuck mee te maken.quote:Op zondag 4 november 2007 17:09 schreef mootie het volgende:
[..]
De exit-eis wordt grotendeels veroorzaakt door het geweld tussen Amanda en Brian. Probeer daar Huub maar eens de schuld van te geven![]()
Ik vind dat ik het er anders toch aardig van af breng. Ik heb mijn voor- en tegenkeuren, maar heb volgens mij wel een aardig objectief beeld. In zoverre dat je kan bakkeleien over de vraag of objectiviteit wel bestaatquote:Op zondag 4 november 2007 16:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dat je geen objectieve mening kan geven als je geen streams kijkt.
Ik ben bang dat ik last heb van het HOS virus, kan niet missen.quote:Op zondag 4 november 2007 17:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Hey teringhoer <<<>>> 3 keer met je kop tegen de douchedeur, de helft van je extensions er uit, tand los.
Ik ruik een klein verschil, maar zal wel aan mn roze Huubreukorgaan liggen![]()
Hoe kun je er met zijn tweeën + hulp van een derde, alleen voor staanquote:Op zondag 4 november 2007 17:10 schreef Dreamboy het volgende:
Huub en Lieke staan er weer alleen voor met Jaap als bescherming.
Mooi om te zien.
Je mist nu anders wel mooi de girltalk column.quote:Op zondag 4 november 2007 17:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind dat ik het er anders toch aardig van af breng. Ik heb mijn voor- en tegenkeuren, maar heb volgens mij wel een aardig objectief beeld. In zoverre dat je kan bakkeleien over de vraag of objectiviteit wel bestaat.
Ach, Brian presteert het zelfs Osama Bin Laden de schuld te geven van het mislukken van de Car Rental van Conyo Bo Mama. Ik sta nergens meer van te kijken.quote:Op zondag 4 november 2007 17:09 schreef mootie het volgende:
[..]
IDD...quote:Op zondag 4 november 2007 17:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Juist! Het verzoek komt ook door het Dennis/glas incident. Voor mij mag Dennis kapotvallen maar alsnog verdient Brian een exit. Het is alleen zo makkelijk om het op Huubliefde te gooien, ook al heeft die er geen fuck mee te maken.
Ik denk het ook BQ, moet ik 112 voor je bellenquote:Op zondag 4 november 2007 17:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik last heb van het HOS virus, kan niet missen.![]()
eet smakelijk...quote:Op zondag 4 november 2007 17:16 schreef coldstar het volgende:
Het is voor mij nu etens tijd. We discuseren er waarschijnlijk nog wel eens over. Degene die ook nog moeten eten, eet smakelijk.
Jij notuleert toch?quote:Op zondag 4 november 2007 17:17 schreef noekje het volgende:
Je mist nu anders wel mooi de girltalk column.
Ah de kust is veilig. <slingert de streams ook maar weer eens aan>quote:
Nog een model nodig?quote:Op zondag 4 november 2007 17:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij notuleert toch?
Verzin ik ondertussen wat namen voor een nieuwe underwearlijn.
Mogen we meehelpen?quote:Op zondag 4 november 2007 17:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij notuleert toch?
Smartypantsquote:Op zondag 4 november 2007 17:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij notuleert toch?
Invisible lijkt me een goede naamquote:Op zondag 4 november 2007 17:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij notuleert toch?
Nou, met jouw billen! Kluk Kluk, give me some...quote:
Ik zag hem net op de streams dus het zal wel niet...quote:Op zondag 4 november 2007 17:27 schreef petraa het volgende:
Is Brian al EXIT!!!
nooitquote:Op zondag 4 november 2007 17:18 schreef Ziet het volgende:
hoelang zal het duren eer ze er achter komen dat ze het niet kunnen, een collumn schrijven?
Tip 1 was ook,' neem een stelling!'quote:Op zondag 4 november 2007 17:29 schreef ericahysterica het volgende:
Volgens amanda schuilt in iedereen wel een goldigger en volgens brian zijn bloemen rood![]()
Voor de inspiraasiequote:Op zondag 4 november 2007 17:30 schreef Ziet het volgende:
waarom hebben ze wierook?
quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 17:26 schreef beequeen het volgende:
OMG, Holy Kubatz bemoeit zich weer met de columnschrijvende snollies.
Brian: Alles opschrijven waar je zo aantrekkelijk aan denkt.
Zullen we hem er samen uit gaan trappen ?quote:Op zondag 4 november 2007 17:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zag hem net op de streams dus het zal wel niet...
volhouden!![]()
om hun lichaamsgeur niet te hoeven ruiken??quote:Op zondag 4 november 2007 17:30 schreef Ziet het volgende:
waarom hebben ze wierook?
quote:Op zondag 4 november 2007 17:30 schreef noekje het volgende:
Tip 1 was ook,' neem een stelling!'
Bloemen zijn rood
Top!
Ik had al begrepen dat noekje de kontjes doet...quote:Op zondag 4 november 2007 17:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
[sub]Ik doe de copy, niet de kontjes.
[..]
![]()
En dit keer snap ik écht totaal niet wat ie nu eigenlijk wil zeggen.
Zijn vlieglessen zijn verder dan ook niet doorgegaanquote:Op zondag 4 november 2007 17:33 schreef Py het volgende:
Brian presteert niets behalve zijn 'mannelijke dominantie' aan Amanda en Nadia opleggen.![]()
Ooit meende ik een leercurve bij hem te spotten met het beteugelen van zijn agressie, maar die heeft een vrije duikvlucht terug naar af genomen.![]()
Beschouwt hij zichzelf nu als goldquote:Op zondag 4 november 2007 17:32 schreef ericahysterica het volgende:
amanda en nadia zijn middelmatige golddigers volgens bwian
Hij leek zijn agressie even te kunnen versjchjuilen, en na zijn 8 uur deed hij er alles aan om over te komen als de man aan wie zelfs WimLex en Maxima hun dochters zouden toevertrouwen, maar die farce hield hij uiteindelijk toch niet vol.quote:Op zondag 4 november 2007 17:33 schreef Py het volgende:
Brian presteert niets behalve zijn 'mannelijke dominantie' aan Amanda en Nadia opleggen.![]()
Ooit meende ik een leercurve bij hem te spotten met het beteugelen van zijn agressie, maar die heeft een vrije duikvlucht terug naar af genomen.![]()
quote:
Produktie is er achter gekomen dat Trading Places in het echt zonder een type als Eddy Murphy toch lastiger is dan gedacht.quote:Op zondag 4 november 2007 17:35 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Zijn vlieglessen zijn verder dan ook niet doorgegaan![]()
bwian doet me aan Edwin de R v Z denken soms dan......quote:Op zondag 4 november 2007 17:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij leek zijn agressie even te kunnen versjchjuilen, en na zijn 8 uur deed hij er alles aan om over te komen als de man aan wie zelfs WimLex en Maxima hun dochters zouden toevertrouwen, maar die farce hield hij uiteindelijk toch niet vol.
Inborst verloochent zich niet.
Nu je 't zegt ...quote:Op zondag 4 november 2007 17:38 schreef ericahysterica het volgende:
bwian doet me aan Edwin de R v Z denken soms dan......
Omhooggevallen en denken dat ze alles aan zichzelf hebben te dankenquote:Op zondag 4 november 2007 17:38 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
bwian doet me aan Edwin de R v Z denken soms dan......
quote:Op zondag 4 november 2007 17:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu je 't zegt ...
Ook zo overtuigd van zijn eigen waanzinnige gelijk.
ook al zo n papperig weekdier jakkiequote:Op zondag 4 november 2007 17:41 schreef schatje het volgende:
Vanavond dus misschien een nieuwe gastspeler. Janice uit Project Catwalk is een naam die vaak is genoemd. Bij Jensen zei hij nog dat ie er niet over mag praten.
Dan ben ik volgens mij heel blij dat ik geen streams heb, met die luidruchtige Brabantse adhd designer.quote:Op zondag 4 november 2007 17:41 schreef schatje het volgende:
Vanavond dus misschien een nieuwe gastspeler. Janice uit Project Catwalk is een naam die vaak is genoemd. Bij Jensen zei hij nog dat ie er niet over mag praten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Tja maar ik denk dat je niets anders kan verwachten meer!! Welk normaal mens wil nou die kooi nog in?quote:Op zondag 4 november 2007 17:43 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ook al zo n papperig weekdier jakkie![]()
![]()
Voor mij is vanmiddag weer eens bewezen hoe subjectief de reguliere tv-uitzendingen zijn van DGK, en dat je écht de streams nodig hebt. Als je denkt een objectieve mening te kunnen vormen door alleen (soms) naar de tv te kijken en de rest van horen zeggen....tja, dan krijg je niet het hele plaatje. Je mist de terloopse opmerking, de sneer, de blikken naar elkaar, kortom de hele communicatie, verbaal en non-verbaal. Maar complimenten voor de FEBO, ze hebben het tóch voor elkaar dat een enkeling gelooft wat ons voorgeschoteld wordt in de tv-uitzendingen.quote:Op zondag 4 november 2007 17:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
A: Ik heb geen Huub tick, zie ook zijn tekortkomingen.
B: Neutraal naar DGK kijken kan volgens mij niemand, daar zijn de verschillen in karakters van de wannabees te groot voor.
C: TV kijken en streamen is appels vergelijken met peren. Wie zegt mij dat degene die je op de hoogte houdt van wat er op de streams te zien is wel objectief is?
D: Het mooie van FOK is dat je het niet met elkaar eens hoeft te zijn.![]()
Ik heb de indruk dat ze gewoon weer samen verder gaan...maar ik kan mij vergissen. Lieke is zo wispelturig namelijk, sex en zoenen is heel gewoon als het "uit" is.....quote:Op zondag 4 november 2007 17:45 schreef Guuskeee het volgende:
toch hoop ik dat H en L weer samen komen. is goed voor huub.
Sex met je EX!!!quote:Op zondag 4 november 2007 17:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat ze gewoon weer samen verder gaan...maar ik kan mij vergissen. Lieke is zo wispelturig namelijk, sex en zoenen is heel gewoon als het "uit" is.....![]()
nee maar wel een domme sletquote:Op zondag 4 november 2007 17:48 schreef beequeen het volgende:
N is geen golddigger maar keek wel op de status van een passagier om te kijken hoe vaak hij vloog. Daar kon ze aan aflezen of hij rijk was. Samen met haar collega heeft ze een prettige avond met hem doorgebracht.
Op de hotel kamer aangekomen lagen er de meest dure jurken en sieraden klaar.....maar ze is geen golddigger.![]()
Ik stem voor Suus, de vriendin van Lieke die gisteren op bezoek was.quote:Op zondag 4 november 2007 17:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja maar ik denk dat je niets anders kan verwachten meer!! Welk normaal mens wil
nou die kooi nog in?
ben ik het volledig mee eens. Als je dit spel echt goed wil volgen is het een way of life.quote:Op zondag 4 november 2007 17:47 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Voor mij is vanmiddag weer eens bewezen hoe subjectief de reguliere tv-uitzendingen zijn van DGK, en dat je écht de streams nodig hebt. Als je denkt een objectieve mening te kunnen vormen door alleen (soms) naar de tv te kijken en de rest van horen zeggen....tja, dan krijg je niet het hele plaatje. Je mist de terloopse opmerking, de sneer, de blikken naar elkaar, kortom de hele communicatie, verbaal en non-verbaal. Maar complimenten voor de FEBO, ze hebben het tóch voor elkaar dat een enkeling gelooft wat ons voorgeschoteld wordt in de tv-uitzendingen.
Ik was laatst bij iemand en die was Dennis symphatisant.... maar had nog nooit streams gezien. Hij heeft dus totraal geen idee hoe Dennis werkelijk in het huis is. Een normal mens kan toch niet voor Dennis zijn?quote:Op zondag 4 november 2007 17:47 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Voor mij is vanmiddag weer eens bewezen hoe subjectief de reguliere tv-uitzendingen zijn van DGK, en dat je écht de streams nodig hebt. Als je denkt een objectieve mening te kunnen vormen door alleen (soms) naar de tv te kijken en de rest van horen zeggen....tja, dan krijg je niet het hele plaatje. Je mist de terloopse opmerking, de sneer, de blikken naar elkaar, kortom de hele communicatie, verbaal en non-verbaal. Maar complimenten voor de FEBO, ze hebben het tóch voor elkaar dat een enkeling gelooft wat ons voorgeschoteld wordt in de tv-uitzendingen.
Helaas heb ik er geen zak van gezien, maarrrrrrr maakt niet uit ik had lol in Gelredome bij Paultje!!!quote:Op zondag 4 november 2007 17:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik stem voor Suus, de vriendin van Lieke die gisteren op bezoek was.
OT: voor het eerst sinds weken waren de streams gisteren tussen 1430 en 2315 uur
het aanzien waard. Dus FEBO, jullie kunnen het misschien nog wel ......![]()
Weer zo'n eikel de villa inquote:Op zondag 4 november 2007 17:41 schreef schatje het volgende:
ja beter een succesvolle golddigger dan een domme sletquote:Op zondag 4 november 2007 17:53 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat Lisa heel blij is met een vriendin als N........jeeeeez, wat zet ze dat kind voor joker/hoer zeg.![]()
verkeerd gebruiken ze doet in alles Delletje na dus ook met haar stemquote:Op zondag 4 november 2007 17:52 schreef Ziet het volgende:
nadia is hard op weg om samen met amanda naar het ziekenhuis te gaan om zich aan de stembanden te laten opereren... ze gaat haar stem ook al verkeerd gebruiken
mee eens.quote:Op zondag 4 november 2007 16:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat je geen objectieve mening kan geven als je geen streams kijkt.
Een normaal mens kan alvast ook niet tegen Dennis zijn. Hij is namelijk redelijk doorsnee nederlanderquote:Op zondag 4 november 2007 17:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik was laatst bij iemand en die was Dennis symphatisant.... maar had nog nooit streams gezien. Hij heeft dus totraal geen idee hoe Dennis werkelijk in het huis is. Een normal mens kan toch niet voor Dennis zijn?
Als ik doorsnee Nederlanders wil zien kijk ik wel naar buiten....quote:Op zondag 4 november 2007 17:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een normaal mens kan alvast ook niet tegen Dennis zijn. Hij is namelijk redelijk doorsnee nederlander
Oh Ja? vertel......in welk opzicht dan?quote:Op zondag 4 november 2007 17:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een normaal mens kan alvast ook niet tegen Dennis zijn. Hij is namelijk redelijk doorsnee nederlander
ik ben nl ook een doorsnee Nederlander en ik zit achter de pc te luisteren naar amanda nadia en brian en gebruik nu geen hoofdletters of komma s.quote:Op zondag 4 november 2007 17:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ik doorsnee Nederlanders wil zien kijk ik wel naar buiten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |