quote:Op zondag 4 november 2007 15:41 schreef Py het volgende:
[..]
Propt ie m daar in als alternatief voor Amanda?![]()
Caps please![]()
Lekker snel Tipschquote:Op zondag 4 november 2007 15:44 schreef tipsch het volgende:
Vervolg op:
[COS # 2784] Waar een enkeling nog wacht op Brian's exit
Zal de langverwachte exit- dan wel boetebrief voor Brian dan toch vandaag nog op de deurmat vallen? Of hopen de makers van dit o zo eerlijke spel op een collectief geheugenverlies van streamers en semi-streamers?
Opdat wij niet vergeten, nog éénmaal de niet meer dan faire exit van Brian voor het voetlicht.
door Copycat, zie OP vorige COS
Update:
De bewoners worden langzaam wakker.![]()
Dat jong moet gewoon wieberenquote:Op zondag 4 november 2007 15:45 schreef Marrije het volgende:
Zal wel een waarschuwing worden.
Als er al wat komt.
Brian is na de coitus interuptus, het doucheputje aan het bewerkstelligen!quote:
En daar trappen jullie dus met open ogen in, reken maar dat ook tegen Brian en Amanda gezegd wordt dat ze H en L met rust moeten laten. Alleen Huub en Lieke zeggen iedere keer dat ze de anderen met rust moeten laten, waardoor jullie denken dat het maar van één kant is. Daar geloof ik dus helemaal niets van.quote:Op zondag 4 november 2007 15:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Aangezien al meerdere malen is uitgesproken dat ze Amanda met rust moeten laten, wat rest je dan, behalve je ontzettend klote te voelen omdat je niks terug mag doen?
quote:Op zondag 4 november 2007 15:44 schreef tipsch het volgende:
Vervolg op:
[COS # 2784] Waar een enkeling nog wacht op Brian's exit
Zal de langverwachte exit- dan wel boetebrief voor Brian dan toch vandaag nog op de deurmat vallen? Of hopen de makers van dit o zo eerlijke spel op een collectief geheugenverlies van streamers en semi-streamers?
Opdat wij niet vergeten, nog éénmaal de niet meer dan faire exit van Brian voor het voetlicht.
*door Copycat, zie OP vorige COS
quote:Op zondag 4 november 2007 15:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En daar trappen jullie dus met open ogen in, reken maar dat ook tegen Brian en Amanda gezegd wordt dat ze H en L met rust moeten laten. Alleen Huub en Lieke zeggen iedere keer dat ze de anderen met rust moeten laten, waardoor jullie denken dat het maar van één kant is. Daar geloof ik dus helemaal niets van.
Het tegendeel is inmiddels bewezen of Amanda weigert te luisteren, Brian is de schijnheiligheid zelve, niks nieuws, maar Amanda is een ongeleid projectiel.quote:Op zondag 4 november 2007 15:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En daar trappen jullie dus met open ogen in, reken maar dat ook tegen Brian en Amanda gezegd wordt dat ze H en L met rust moeten laten. Alleen Huub en Lieke zeggen iedere keer dat ze de anderen met rust moeten laten, waardoor jullie denken dat het maar van één kant is. Daar geloof ik dus helemaal niets van.
Heel vaak, en dat rijmt dus totaal niet met het feit dat geroepen wordt dat Brain en Amanda het iedere keer uitlokken en/of als eerste beginnen. Het zijn juist H en L die het met die plannetjes het iedere keer uitlokken. Dan gaat het weer fout, en dat moeten ze elkaar met rust laten.quote:Op zondag 4 november 2007 15:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoeveel keer hebben we al gezien dat ze plannetjes aan het beramen waren en dat onmiddelijk de telefoon ging en dat het daarna gelijk over was met de plannetjes
![]()
En dat ie zo normaal blijft en geen sterallures heeft gekregen na het grote succes van zijn hitquote:Op zondag 4 november 2007 15:54 schreef Kaleddis het volgende:
Let op, komt er zo een stukje op VV dat Brian zo lief en huiselijk is, hij heeft het bed opgemaakt![]()
![]()
Je kunt inderdaad een nieuwe topic openen met de titel: Waarin "De FEBO" hoopt op een collectief geheugenverlies van streamers.quote:Op zondag 4 november 2007 15:49 schreef schatje het volgende:
Er komt helemaal niets, geen waarschuwing, geen boete en geen exit.
quote:Op zondag 4 november 2007 15:59 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad een nieuwe topic openen met de titel: Waarin "De FEBO" hoopt op een collectief geheugenverlies van streamers.
Ja duh, je zit in een "spel", Je moet iets doen om de ander eruit te krijgen. Wanneer er weer excessief geweld is geweest, dan ja, wordt er een afkoelingsperiode ingesteld en moeten ze elkaar met rust laten, zelfs in een andere ruimte zijn.quote:Op zondag 4 november 2007 15:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heel vaak, en dat rijmt dus totaal niet met het feit dat geroepen wordt dat Brain en Amanda het iedere keer uitlokken en/of als eerste beginnen. Het zijn juist H en L die het met die plannetjes het iedere keer uitlokken. Dan gaat het weer fout, en dat moeten ze elkaar met rust laten.
Dat is er al, met dank aan Py.quote:Op zondag 4 november 2007 15:59 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad een nieuwe topic openen met de titel: Waarin "De FEBO" hoopt op een collectief geheugenverlies van streamers.
quote:Op zondag 4 november 2007 15:49 schreef schatje het volgende:
Er komt helemaal niets, geen waarschuwing, geen boete en geen exit.
Ik zie ze maar zelden plannetjes maken, B is daarvoor veel te laf en Amanda niet creatief genoeg. De enigen die altijd plannetjes maken zijn H, L en J, waarbij ik die van Jaap tot nu toe altijd nog de leukste vind.quote:Op zondag 4 november 2007 16:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja duh, je zit in een "spel", Je moet iets doen om de ander eruit te krijgen. Wanneer er weer excessief geweld is geweest, dan ja, wordt er een afkoelingsperiode ingesteld en moeten ze elkaar met rust laten, zelfs in een andere ruimte zijn.
Maar wanneer de situatie normaal is, dan gebeurt dit ook steeds. Het vreemde is dan dat plannetjes van HJ worden afgekeurd, terwijl dezelfde plannetjes door B wel worden goedgekeurd.
Dat klopt..... maar de reactie daarop vind ik slecht van Brain en Amanda.... ze zitten in een spel.... het lijkt er welhaast op dat ze zich beledigd voelen wanneer ze aangevallen worden. Er komt zo weinig uit. Ja behalve het negeren en zwart maken van Huub en Lieke. Ze moeten ook gewoon het spel spelen en veel meer met open vizier. Persoonlijk vind ik rete irritant dat gemekker.quote:Op zondag 4 november 2007 15:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heel vaak, en dat rijmt dus totaal niet met het feit dat geroepen wordt dat Brain en Amanda het iedere keer uitlokken en/of als eerste beginnen. Het zijn juist H en L die het met die plannetjes het iedere keer uitlokken. Dan gaat het weer fout, en dat moeten ze elkaar met rust laten.
En eventuele speltechnische bespreking tussen Dennis en Nadia laat deze redactie rustig zonder microfoon boven de lakens gebeuren. om het plaatje compleet te makenquote:Op zondag 4 november 2007 16:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zie ze maar zelden plannetjes maken, B is daarvoor veel te laf en Amanda niet creatief genoeg. De enigen die altijd plannetjes maken zijn H, L en J, waarbij ik die van Jaap tot nu toe altijd nog de leukste vind.
Precies. Zij kunnen het gewoon niet aan dat ze aangevallen worden.... en dat er een spel gespeeld word. Het is alleen maar elkaar opruien en zij zijn dan de zieligerds.quote:Op zondag 4 november 2007 16:04 schreef schatje het volgende:
Brian en Amanda lokken het net goed uit. De aanleiding voor het Lieke incident is onstaan nadat Brian Amanda en Nadia opstookte om Lieke cp's te stelen en een brief te verstoppen. Dat werd van kwaad tot erger. Lieke die rommelde met Amanda's nagelspullen en de gitaar van Brian verstopte in een kast. Brian draaide helemaal door en graaide een boek uit Huub's handen. Toen moesten ze stoppen van de Febo want een Brian die doordraait kan natuurlijk niet. En een dag of 2 later was het geloof ik dat ze met z'n allen op Lieke en Huub afgingen en wat zo uit de hand liep.
quote:Op zondag 4 november 2007 16:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is er al, met dank aan Py.![]()
Niet helemaal hetzelfde maar het komt in de buurt.
Zwaai hier de mensen van de produktie uit
quote:Op zondag 4 november 2007 16:08 schreef kybe het volgende:
Amanda zingt:Lieke gaat vandaag door het midden?
Nadia:maar dat zal wel niet mogen,worden ze weer gesaved by the bell.
Dennis gaat het wel in zijn eentje doen.
Ze geven je het gevoel dat ze gelukt is. Het zijn de users die ermee kappen...quote:Op zondag 4 november 2007 16:03 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Opzich is het de productie wel gelukt. Het hele gebeuren omtrent Brian verdwijnt langzaam maar zeker naar de achtergrond, Time-out optreden ging gewoon goed en de exit-brian avatars verdwijnen langzam..
Doofpot!![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 16:10 schreef STAP01 het volgende:
Ik weet niet of meer vrouwen het hebben hier maar die Dennis, ik vind hem zo verschrikkelijk A-seksueel!
Me too. Nix mooi-boy aan.quote:Op zondag 4 november 2007 16:10 schreef STAP01 het volgende:
Ik weet niet of meer vrouwen het hebben hier maar die Dennis, ik vind hem zo verschrikkelijk A-seksueel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |