abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54425939
quote:
Op woensdag 7 november 2007 11:22 schreef Starfighter_Pilot het volgende:

[..]

Kan me ook niet voorstellen dat je na een paar leuke dates met een vrouw waarmee het klikt zèlf nog de behoefte hebt om met andere meiden te gaan daten.
Dat is misschien ook weer waar. Ik vind het wel een interessant vraagstuk eigenlijk. Ga je voor 'de eerste de beste', waarvan bovendien de kans bestaat dat ze daadwerkelijk de leukste is, of kijk je ook verder? Je koopt een appeltaart bij de AH en vindt hem heerlijk. Moet je volgende keer dan weer naar de AH, of koop je de volgende keer bij de echte warme bakker om te vergelijken? Hoe kritisch mag/kan je zijn? Je kent ze eigenlijk nog geen van allen en na een paar dates ben je nog niet met elkaar getrouwd. Uiteraard moet je wel eerlijk zijn!
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_54426912
quote:
Op woensdag 7 november 2007 12:02 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Dat is misschien ook weer waar. Ik vind het wel een interessant vraagstuk eigenlijk. Ga je voor 'de eerste de beste', waarvan bovendien de kans bestaat dat ze daadwerkelijk de leukste is, of kijk je ook verder? Je koopt een appeltaart bij de AH en vindt hem heerlijk. Moet je volgende keer dan weer naar de AH, of koop je de volgende keer bij de echte warme bakker om te vergelijken? Hoe kritisch mag/kan je zijn? Je kent ze eigenlijk nog geen van allen en na een paar dates ben je nog niet met elkaar getrouwd. Uiteraard moet je wel eerlijk zijn!
dat heb je toch altijd als je iemand ontmoet, of je dat nu op je werk doet, in het uitgaansleven, of via zo'n site... er zal altijd wel ergens een vermeend leukere zijn, he...je kunt wel aan de gang blijven zo, altijd maar alle opties open houden..
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_54427941
quote:
Op woensdag 7 november 2007 12:02 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Denk dat je nooit de garantie hebt dat iemand 'de leukste' is, aangezien er miljoenen vrouwen rondlopen en je ze moeilijk allemaal even kunt proberen. Je kunt hooguit bepalen of iemand 'leuk genoeg' is, maar het is en blijft een gok.

Als je na een paar geslaagde dates nog niet voor iemand durft te kiezen heb je mijns inziens last van bindingsangst.
You don't need eyes to see, you need vision.
pi_54429071
quote:
Op woensdag 7 november 2007 12:53 schreef milagro het volgende:

[..]

dat heb je toch altijd als je iemand ontmoet, of je dat nu op je werk doet, in het uitgaansleven, of via zo'n site... er zal altijd wel ergens een vermeend leukere zijn, he...je kunt wel aan de gang blijven zo, altijd maar alle opties open houden..
Yep, maar als je op je werk of in het uitgaansleven een aantal mensen ontmoet weet je het meteen en via een site niet Deze mensen ken je al, maar toch niet echt. Het is niet zo dat je nog verder gaat zoeken naar mensen die je nog nooit gesproken hebt uiteraard.
pi_54429235
quote:
Op woensdag 7 november 2007 13:34 schreef Starfighter_Pilot het volgende:

[..]

Denk dat je nooit de garantie hebt dat iemand 'de leukste' is, aangezien er miljoenen vrouwen rondlopen en je ze moeilijk allemaal even kunt proberen. Je kunt hooguit bepalen of iemand 'leuk genoeg' is, maar het is en blijft een gok.
Klopt. Maar vroeg me gewoon af hoe andere internetdaters dat aanpakken. In het uitgaansleven spreek je meestal maar één persoon per keer aan, terwijl je via internet vaak contact hebt met meerdere mensen. Ik ben zelf niet van het daten met meerdere meiden tegelijk, maar het is ook lastig om ineens het contact te verbreken met iemand waar je toch een aantal keer leuk mee hebt zitten kletsen.
pi_54432096
Ach, je geeft gewoon aan dat ze hun aandacht beter op anderen kunnen richten, omdat je al een leuke vrouw hebt ontmoet.

Om nou veel waarde te hechten aan een paar chatsessies...
Het is maar msn, het is niet zo dat je elkaar ook echt goed kent ofzo.
You don't need eyes to see, you need vision.
pi_54450724
quote:
Op woensdag 7 november 2007 12:53 schreef milagro het volgende:

[..]

Het is misschien niet zo romantisch met wat kansberekening kun je uitrekenen wanneer je de grootste kans hebt op de leukste. Ik zal je het rekenwerk besparen, maar wanneer je tien verschillende mensen date is ongeveer de vierde hoogstwaarschijnlijk de leukste van de tien.
Never try to outstubborn a cat.
  donderdag 8 november 2007 @ 16:45:18 #208
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_54458759
quote:
Op donderdag 8 november 2007 10:46 schreef grif het volgende:

[..]

Het is misschien niet zo romantisch met wat kansberekening kun je uitrekenen wanneer je de grootste kans hebt op de leukste. Ik zal je het rekenwerk besparen, maar wanneer je tien verschillende mensen date is ongeveer de vierde hoogstwaarschijnlijk de leukste van de tien.
Maar goed dat ik maximaal vier verschillende mensen (vrouwen) tegelijk date
Meer dan ongeveer vier heeft toch geen zin volgens jou....

Ben inmiddels best nieuwsgierig naar het rekenwerk dat je op de case hebt losgelaten om tot deze conclusie te komen
Gone.... :')
pi_54460824
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:45 schreef Flatline____ het volgende:

[..]

Maar goed dat ik maximaal vier verschillende mensen (vrouwen) tegelijk date
Meer dan ongeveer vier heeft toch geen zin volgens jou....

Ben inmiddels best nieuwsgierig naar het rekenwerk dat je op de case hebt losgelaten om tot deze conclusie te komen
Je snapt 'm niet helemaal....

Het gaat niet over gelijktijdig daten maar om volgordelijk daten. In het boek van John Allen Paulos, 'Wiskunde en de alledaagse werkelijkheid', vind je de cijfertjes en rekenmethode terug.
  donderdag 8 november 2007 @ 23:19:55 #210
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_54469640
quote:
Op donderdag 8 november 2007 18:06 schreef grif het volgende:

[..]

Je snapt 'm niet helemaal....

Het gaat niet over gelijktijdig daten maar om volgordelijk daten. In het boek van John Allen Paulos, 'Wiskunde en de alledaagse werkelijkheid', vind je de cijfertjes en rekenmethode terug.
Volgens mij snap ik hem wel, maar leg jij 'm niet helemaal goed uit
Gone.... :')
pi_54494825
quote:
Op donderdag 8 november 2007 23:19 schreef Flatline____ het volgende:

[..]

Volgens mij snap ik hem wel, maar leg jij 'm niet helemaal goed uit
Call me old fashioned...
  zondag 11 november 2007 @ 09:17:27 #212
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_54520781
Nounou, er heeft iemand gereageerd op mijn profiel. Wat gemaild. Zij geeft haar nummer en ik de mijne. Belt ze meteen de volgende ochtend op ... ze wilde me stem horen. Oke
Vervolgens maakt ze een afspraak om bij haar thuis te komen en dat ze gaat koken voor me... het is wel een eindje weg maar oke. dat was geen enkel probleem. ben benieuwd ...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_54523200
quote:
Op zondag 11 november 2007 09:17 schreef Lambiekje het volgende:
Nounou, er heeft iemand gereageerd op mijn profiel. Wat gemaild. Zij geeft haar nummer en ik de mijne. Belt ze meteen de volgende ochtend op ... ze wilde me stem horen. Oke
Vervolgens maakt ze een afspraak om bij haar thuis te komen en dat ze gaat koken voor me... het is wel een eindje weg maar oke. dat was geen enkel probleem. ben benieuwd ...
Vrouwen die je bij hun eerste date direct bij haar thuis uitnodigen
Pas maar op dat ze niets in het eten doet en neem condooms mee
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_54523290
Die zijn het beste
A little bit hateful
  zondag 11 november 2007 @ 13:06:03 #215
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54523768
quote:
Op zondag 11 november 2007 09:17 schreef Lambiekje het volgende:
Zo snel haar nummer geven en bij haar thuis afspreken. Een afzichtelijke, onnozele hoer of erger.. veel succes
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  zondag 11 november 2007 @ 13:08:11 #216
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54523827
quote:
Op woensdag 7 november 2007 13:34 schreef Starfighter_Pilot het volgende:

[..]

Als je na een paar geslaagde dates nog niet voor iemand durft te kiezen heb je mijns inziens last van bindingsangst.
Als je na een paar succesvolle dates je al meteen wil binden heb je last van relatiedrang.
Ik zou echt nooit na een paar dates al een relatie aangaan. Je kent na een paar dates iemand nog lang niet goed genoeg om in te kunnen schatten of degene een relatie waardig is.
pi_54524271
quote:
Op zondag 11 november 2007 13:08 schreef Shitonya het volgende:
Ik zou echt nooit na een paar dates al een relatie aangaan. Je kent na een paar dates iemand nog lang niet goed genoeg om in te kunnen schatten of degene een relatie waardig is.
Onzin. Als jij na de 2e date helemaal zwaar verliefd bent, wil (en ga) ook jij een relatie (aan).
  zondag 11 november 2007 @ 13:32:59 #218
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54524402
Dan ben je mijn inziens wanhopig. Als je te snel een relatie induikt ( en na de 2e date ken je iemand nog láng niet ) dan is het vrij zeker dat de relatie niet lang standhoudt, omdat je na wat weken, maanden ( dan leer je pas echt iemand kennen ) erachter dat jullie eigenlijk totaal niet bij elkaar passen, ontdekt je nare trekjes en trekt die roze illusionaire mist voor je ogen weg.
pi_54524461
quote:
Op zondag 11 november 2007 13:32 schreef Shitonya het volgende:
Dan ben je mijn inziens wanhopig. Als je te snel een relatie induikt ( en na de 2e date ken je iemand nog láng niet ) dan is het vrij zeker dat de relatie niet lang standhoudt, omdat je na wat weken, maanden ( dan leer je pas echt iemand kennen ) erachter dat jullie eigenlijk totaal niet bij elkaar passen, ontdekt je nare trekjes en trekt die roze illusionaire mist voor je ogen weg.
Niemand betwist dan ook dat verliefde mensen rationeel denken en doen.
pi_54524561
Welnee joh Het kan ook zijn dat je gewoon een erg hartstochtelijk type bent. Ik ben heel halsoverkop begonnen aan een relatie die gewoon drie jaar stand hield en zeker de eerste 2,5 jaar prima en erg leuk was. Ik heb zelf weer helemaal niks met die voorzichtige voor-en nadelen afwegende boot-afhou-types. Mens, durf te leven!
  zondag 11 november 2007 @ 14:37:35 #221
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54526157
quote:
Op zondag 11 november 2007 13:35 schreef dawg het volgende:

[..]

Niemand betwist dan ook dat verliefde mensen rationeel denken en doen.
Maar mijn visie omtrent daten en overgaan tot een relatie was duidelijk

( Ps: af en toe word mijn hele post "gewist" nadat ik in een smiley wil invoegen. Iemand die dat probleem ook toevallig heeft? )
pi_54526620
quote:
Op zondag 11 november 2007 13:32 schreef Shitonya het volgende:
Een relatie hebben en verliefd zijn lijken mij toch echt verschillende dingen. Als je na de 2e date verliefd op elkaar bent en al flink aan het knuffelen bent zegt dat niets over 2 maanden. Er is helemaal geen sprake van 'in een relatie duikelen'. Je laat de vlindertjes gewoon hun werk doen en als blijkt na een paar weken dat je niet bij elkaar past dan heb je in ieder geval een leuke tijd samen gehad en als het blijft klikken verandert het vanzelf in een relatie. Als je die gevoelens onderdrukt en continue blijft analyseren 'is hij/zij partnerwaardig? zou ik hier een relatie mee kunnen aangaan?', dan ben je wat mij betreft berekend bezig.

Ik bemerk dat gedrag veel bij vrouwen van 30+. Die zien een 'relatie' van een paar weken/maanden als verloren tijd in hun jacht naar de man waar ze oud mee willen worden. Ik heb wel eens een date gehad waarbij ik dacht dat ik in een sollicitatieprocedure beland was. Vond het verder een leuke meid waar ik zeker wel verliefd op zou kunnen worden, maar ze kapte het contact na 1x dus al af omdat ze vond dat ik niet genoeg levenservaring had. Ik heb namelijk geen relatie langer dan 1 jaar gehad of samengewoond en 'dat risico' wilde ze niet nemen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_54526914
Ik dacht dat 30 tegenwoordig de nieuwe 20 was. Hmm toch maar eens haasten naar een levenspartner dan maar.
A little bit hateful
pi_54528570
Ik kreeg net voor de tweede keer hetzelfde berichtje van iemand op RP . Ze reageren echt op alles met borsten .
Tap tap tap
  zondag 11 november 2007 @ 16:40:31 #225
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_54529301
quote:
Op zondag 11 november 2007 16:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik kreeg net voor de tweede keer hetzelfde berichtje van iemand op RP . Ze reageren echt op alles met borsten .
Dat is redelijk sneu om een exact dezelfde concept te versturen. Heb je het hem duidelijk gemaakt dat 2 keer dezelfde openingszin dodelijk is...

Wat nog erger is... hij heeft je gezicht niet eens opgeslagen... dat hij dus echt blind voor voorgevels .
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')