Ah, de welbekende internetredder is herrezen...quote:Op woensdag 7 november 2007 00:19 schreef Liquidootje het volgende:
Die reply's van kasta over s kun je toch niet serieus nemen![]()
Als je even terugleest dan gaf mrs gewoon even aan dat kasta iets te vol van zichzelf is. Vervolgens maakt ie een opmerking over haar bouw en kleding.
En die laatste bericht met de beschrijving was gewoon een cheapshot. Als je wat nog verder terugleest dan doet ie dat bij elke "feeks" die wat op zijn kapsones aan te merken heeft.
Om eerlijk te zijn vind ik zowel jij als mrs_s gewoon dezelfde bouw hebben.
Ik denk toch echt dat zelfbewustzijn met betrekking tot het uiterlijk behoorlijk belangrijk is binnen een gebied waar in eerste instantie toch voornamelijk naar uiterlijk gekeken wordt.quote:
Jij haalt toch altijd wel quote's te voorschijn die jouw gelijk moeten geven op chronlogische volgorde. Doe eens. Waarom kun je niet gewoon toegeven dat je trots gewoon een beetje gekrengd isquote:Op woensdag 7 november 2007 00:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, de welbekende internetredder is herrezen...
Maar nee, zoals ik al reeds 2 keer meldde, heb ik exact hetzelfde al een keer of 4 tegen Miss_S gezegd, zonder aanleiding whatsoever... Even een mening verzinnen om iemand te "pakken" is wel heel simplistisch gedacht.
Maar ach, sommige mensen kunnen inderdaad niet tegen een uitgesproken mening en houden het liever bij "Je ziet er 'normaal' uit hoor!"
Alsof iemand ook maar íets aan die info heeft...
En jij voelt je geroepen om die info (4 keer nog wel) te verstrekken? Toevallig net wanneer zij een opmerking naar jou toe plaatst? Maar je wil haar niet terugpakken hoor, alleen maar helpen met je geweldige mening... Doe niet zo triest...quote:Op woensdag 7 november 2007 00:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, de welbekende internetredder is herrezen...
Maar nee, zoals ik al reeds 2 keer meldde, heb ik exact hetzelfde al een keer of 4 tegen Miss_S gezegd, zonder aanleiding whatsoever... Even een mening verzinnen om iemand te "pakken" is wel heel simplistisch gedacht.
Maar ach, sommige mensen kunnen inderdaad niet tegen een uitgesproken mening en houden het liever bij "Je ziet er 'normaal' uit hoor!"
Alsof iemand ook maar íets aan die info heeft...
Da's nu al de zoveelste keer dat je dat noemt; waar werd in godsnaam een poging gedaan die te krenken danquote:Op woensdag 7 november 2007 00:26 schreef Liquidootje het volgende:
Jij haalt toch altijd wel quote's te voorschijn die jouw gelijk moeten geven op chronlogische volgorde. Doe eens. Waarom kun je niet gewoon toegeven dat je trots gewoon een beetje gekrengd is
4 keer verdeeld over +/- 1,5 jaar zou ik persoonlijk niet schrikbarend veel noemen hoor.quote:Op woensdag 7 november 2007 00:29 schreef ChillyWilly het volgende:
En jij voelt je geroepen om die info (4 keer nog wel) te verstrekken? Toevallig net wanneer zij een opmerking naar jou toe plaatst? Maar je wil haar niet terugpakken hoor, alleen maar helpen met je geweldige mening... Doe niet zo triest...
Hehe, begon al aan mijn interpretatie vermogen te twijfelenquote:Op woensdag 7 november 2007 00:29 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
En jij voelt je geroepen om die info (4 keer nog wel) te verstrekken? Toevallig net wanneer zij een opmerking naar jou toe plaatst? Maar je wil haar niet terugpakken hoor, alleen maar helpen met je geweldige mening... Doe niet zo triest...
Geweldig kastaquote:Op woensdag 7 november 2007 00:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Da's nu al de zoveelste keer dat je dat noemt; waar werd in godsnaam een poging gedaan die te krenken dan.
Eh ja, die heeft zich wel een beetje behoorlijk laten gaan jaquote:Op woensdag 7 november 2007 00:30 schreef DrMarten het volgende:
maar weer eens een leuke die in mijn matches staat dan
Postuur volslank
Gewicht 110 - 120
Lengte 1.75 - 1.80
Dames, eerlijk zijn is wel zo fijn, dit is gewoon dik
Gewoon afspreken en het geen daten noemen.quote:Op woensdag 7 november 2007 00:57 schreef ChillyWilly het volgende:
Om even terug te komen op het internetdaten. Stel je hebt verschillende leuke meisjes in je msn staan die allemaal een keer willen afspreken... Bij de eerste die je ontmoet klikt het al meteen, maar je weet nu niet of die andere meisjes nog leuker zijn... Wat zou je doen? Tjah... luxeprobleemAls je in reallife verschillende meisjes ontmoet kan je meteen al de leukste uitzoeken.
Met een ander meisje gewoon als vrienden een keer wat gaan drinken bedoel je? Lijkt mij eigenlijk dat dat best moet kunnen. Vroeg me af hoe anderen hierover denken, of je het kan maken naar die eerste date toe.quote:Op woensdag 7 november 2007 01:01 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Gewoon afspreken en het geen daten noemen.
Tenzij je zo'n true and only love on first sight persoontje bent.
Ja maar dat gaat ook niet zo makkelijk in de praktijk. De eerste date klikt, en voor je het weet ben je nog 3 dates verder met dezelfde persoon voor je weer met een ander afspreekt. Kan me voorstellen dat het eerste meisje het op dat moment niet zo heel leuk vindt.quote:Op woensdag 7 november 2007 01:08 schreef Shitonya het volgende:
Allemaal inplannen en klaar. Komt wel enigzins wanhopig over, maar goed. Als je dan toch wilt "daten" en je kan niet kiezen, dan maar zo.
Kan me ook niet voorstellen dat je na een paar leuke dates met een vrouw waarmee het klikt zèlf nog de behoefte hebt om met andere meiden te gaan daten.quote:Op woensdag 7 november 2007 01:11 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat ook niet zo makkelijk in de praktijk. De eerste date klikt, en voor je het weet ben je nog 3 dates verder met dezelfde persoon voor je weer met een ander afspreekt. Kan me voorstellen dat het eerste meisje het op dat moment niet zo heel leuk vindt.
Dat is misschien ook weer waar. Ik vind het wel een interessant vraagstuk eigenlijk. Ga je voor 'de eerste de beste', waarvan bovendien de kans bestaat dat ze daadwerkelijk de leukste is, of kijk je ook verder? Je koopt een appeltaart bij de AH en vindt hem heerlijk. Moet je volgende keer dan weer naar de AH, of koop je de volgende keer bij de echte warme bakker om te vergelijken? Hoe kritisch mag/kan je zijn? Je kent ze eigenlijk nog geen van allen en na een paar dates ben je nog niet met elkaar getrouwd. Uiteraard moet je wel eerlijk zijn!quote:Op woensdag 7 november 2007 11:22 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat je na een paar leuke dates met een vrouw waarmee het klikt zèlf nog de behoefte hebt om met andere meiden te gaan daten.
dat heb je toch altijd als je iemand ontmoet, of je dat nu op je werk doet, in het uitgaansleven, of via zo'n site... er zal altijd wel ergens een vermeend leukere zijn, he...je kunt wel aan de gang blijven zo, altijd maar alle opties open houden..quote:Op woensdag 7 november 2007 12:02 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Dat is misschien ook weer waar. Ik vind het wel een interessant vraagstuk eigenlijk. Ga je voor 'de eerste de beste', waarvan bovendien de kans bestaat dat ze daadwerkelijk de leukste is, of kijk je ook verder? Je koopt een appeltaart bij de AH en vindt hem heerlijk. Moet je volgende keer dan weer naar de AH, of koop je de volgende keer bij de echte warme bakker om te vergelijken? Hoe kritisch mag/kan je zijn? Je kent ze eigenlijk nog geen van allen en na een paar dates ben je nog niet met elkaar getrouwd. Uiteraard moet je wel eerlijk zijn!
Denk dat je nooit de garantie hebt dat iemand 'de leukste' is, aangezien er miljoenen vrouwen rondlopen en je ze moeilijk allemaal even kunt proberen. Je kunt hooguit bepalen of iemand 'leuk genoeg' is, maar het is en blijft een gok.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:02 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Dat is misschien ook weer waar. Ik vind het wel een interessant vraagstuk eigenlijk. Ga je voor 'de eerste de beste', waarvan bovendien de kans bestaat dat ze daadwerkelijk de leukste is, of kijk je ook verder? Je koopt een appeltaart bij de AH en vindt hem heerlijk. Moet je volgende keer dan weer naar de AH, of koop je de volgende keer bij de echte warme bakker om te vergelijken? Hoe kritisch mag/kan je zijn? Je kent ze eigenlijk nog geen van allen en na een paar dates ben je nog niet met elkaar getrouwd. Uiteraard moet je wel eerlijk zijn!
Yep, maar als je op je werk of in het uitgaansleven een aantal mensen ontmoet weet je het meteen en via een site nietquote:Op woensdag 7 november 2007 12:53 schreef milagro het volgende:
[..]
dat heb je toch altijd als je iemand ontmoet, of je dat nu op je werk doet, in het uitgaansleven, of via zo'n site... er zal altijd wel ergens een vermeend leukere zijn, he...je kunt wel aan de gang blijven zo, altijd maar alle opties open houden..
Klopt. Maar vroeg me gewoon af hoe andere internetdaters dat aanpakken. In het uitgaansleven spreek je meestal maar één persoon per keer aan, terwijl je via internet vaak contact hebt met meerdere mensen. Ik ben zelf niet van het daten met meerdere meiden tegelijk, maar het is ook lastig om ineens het contact te verbreken met iemand waar je toch een aantal keer leuk mee hebt zitten kletsen.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:34 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Denk dat je nooit de garantie hebt dat iemand 'de leukste' is, aangezien er miljoenen vrouwen rondlopen en je ze moeilijk allemaal even kunt proberen. Je kunt hooguit bepalen of iemand 'leuk genoeg' is, maar het is en blijft een gok.
Het is misschien niet zo romantisch met wat kansberekening kun je uitrekenen wanneer je de grootste kans hebt op de leukste. Ik zal je het rekenwerk besparen, maar wanneer je tien verschillende mensen date is ongeveer de vierde hoogstwaarschijnlijk de leukste van de tien.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:53 schreef milagro het volgende:
[..]
dat heb je toch altijd als je iemand ontmoet, of je dat nu op je werk doet, in het uitgaansleven, of via zo'n site... er zal altijd wel ergens een vermeend leukere zijn, he...je kunt wel aan de gang blijven zo, altijd maar alle opties open houden..
Maar goed dat ik maximaal vier verschillende mensen (vrouwen) tegelijk datequote:Op donderdag 8 november 2007 10:46 schreef grif het volgende:
[..]
Het is misschien niet zo romantisch met wat kansberekening kun je uitrekenen wanneer je de grootste kans hebt op de leukste. Ik zal je het rekenwerk besparen, maar wanneer je tien verschillende mensen date is ongeveer de vierde hoogstwaarschijnlijk de leukste van de tien.
Je snapt 'm niet helemaal....quote:Op donderdag 8 november 2007 16:45 schreef Flatline____ het volgende:
[..]
Maar goed dat ik maximaal vier verschillende mensen (vrouwen) tegelijk date![]()
Meer dan ongeveer vier heeft toch geen zin volgens jou....
Ben inmiddels best nieuwsgierig naar het rekenwerk dat je op de case hebt losgelaten om tot deze conclusie te komen![]()
Volgens mij snap ik hem wel, maar leg jij 'm niet helemaal goed uitquote:Op donderdag 8 november 2007 18:06 schreef grif het volgende:
[..]
Je snapt 'm niet helemaal....
Het gaat niet over gelijktijdig daten maar om volgordelijk daten. In het boek van John Allen Paulos, 'Wiskunde en de alledaagse werkelijkheid', vind je de cijfertjes en rekenmethode terug.
Call me old fashioned...quote:Op donderdag 8 november 2007 23:19 schreef Flatline____ het volgende:
[..]
Volgens mij snap ik hem wel, maar leg jij 'm niet helemaal goed uit![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 09:17 schreef Lambiekje het volgende:
Nounou, er heeft iemand gereageerd op mijn profiel. Wat gemaild. Zij geeft haar nummer en ik de mijne. Belt ze meteen de volgende ochtend op ... ze wilde me stem horen. Oke![]()
Vervolgens maakt ze een afspraak om bij haar thuis te komen en dat ze gaat koken voor me... het is wel een eindje weg maar oke. dat was geen enkel probleem. ben benieuwd ...
Zo snel haar nummer geven en bij haar thuis afspreken. Een afzichtelijke, onnozele hoer of erger.. veel succesquote:Op zondag 11 november 2007 09:17 schreef Lambiekje het volgende:
Nounou, er heeft iemand gereageerd op mijn profiel. Wat gemaild. Zij geeft haar nummer en ik de mijne. Belt ze meteen de volgende ochtend op ... ze wilde me stem horen. Oke![]()
Vervolgens maakt ze een afspraak om bij haar thuis te komen en dat ze gaat koken voor me... het is wel een eindje weg maar oke. dat was geen enkel probleem. ben benieuwd ...
Als je na een paar succesvolle dates je al meteen wil binden heb je last van relatiedrang.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:34 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Denk dat je nooit de garantie hebt dat iemand 'de leukste' is, aangezien er miljoenen vrouwen rondlopen en je ze moeilijk allemaal even kunt proberen. Je kunt hooguit bepalen of iemand 'leuk genoeg' is, maar het is en blijft een gok.
Als je na een paar geslaagde dates nog niet voor iemand durft te kiezen heb je mijns inziens last van bindingsangst.
Onzin. Als jij na de 2e date helemaal zwaar verliefd bent, wil (en ga) ook jij een relatie (aan).quote:Op zondag 11 november 2007 13:08 schreef Shitonya het volgende:
Ik zou echt nooit na een paar dates al een relatie aangaan. Je kent na een paar dates iemand nog lang niet goed genoeg om in te kunnen schatten of degene een relatie waardig is.
Niemand betwist dan ook dat verliefde mensen rationeel denken en doen.quote:Op zondag 11 november 2007 13:32 schreef Shitonya het volgende:
Dan ben je mijn inziens wanhopig. Als je te snel een relatie induikt ( en na de 2e date ken je iemand nog láng niet ) dan is het vrij zeker dat de relatie niet lang standhoudt, omdat je na wat weken, maanden ( dan leer je pas echt iemand kennen ) erachter dat jullie eigenlijk totaal niet bij elkaar passen, ontdekt je nare trekjes en trekt die roze illusionaire mist voor je ogen weg.
Maar mijn visie omtrent daten en overgaan tot een relatie was duidelijkquote:Op zondag 11 november 2007 13:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Niemand betwist dan ook dat verliefde mensen rationeel denken en doen.
Een relatie hebben en verliefd zijn lijken mij toch echt verschillende dingen. Als je na de 2e date verliefd op elkaar bent en al flink aan het knuffelen bent zegt dat niets over 2 maanden. Er is helemaal geen sprake van 'in een relatie duikelen'. Je laat de vlindertjes gewoon hun werk doen en als blijkt na een paar weken dat je niet bij elkaar past dan heb je in ieder geval een leuke tijd samen gehad en als het blijft klikken verandert het vanzelf in een relatie. Als je die gevoelens onderdrukt en continue blijft analyseren 'is hij/zij partnerwaardig? zou ik hier een relatie mee kunnen aangaan?', dan ben je wat mij betreft berekend bezig.quote:Op zondag 11 november 2007 13:32 schreef Shitonya het volgende:
Dan ben je mijn inziens wanhopig. Als je te snel een relatie induikt ( en na de 2e date ken je iemand nog láng niet ) dan is het vrij zeker dat de relatie niet lang standhoudt, omdat je na wat weken, maanden ( dan leer je pas echt iemand kennen ) erachter dat jullie eigenlijk totaal niet bij elkaar passen, ontdekt je nare trekjes en trekt die roze illusionaire mist voor je ogen weg.
Dat is redelijk sneu om een exact dezelfde concept te versturen. Heb je het hem duidelijk gemaakt dat 2 keer dezelfde openingszin dodelijk is...quote:Op zondag 11 november 2007 16:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik kreeg net voor de tweede keer hetzelfde berichtje van iemand op RP. Ze reageren echt op alles met borsten
.
Wel erg voortvarend om meteen je nummer te vragen en de volgende ochtend je stem te willen horenquote:Op zondag 11 november 2007 09:17 schreef Lambiekje het volgende:
Inderdaad... En wat al eerder gezegd werd; neem condooms en een zweep/tazer mee...quote:Op zondag 11 november 2007 16:46 schreef Xennia het volgende:
Wel erg voortvarend om meteen je nummer te vragen en de volgende ochtend je stem te willen horen
En?quote:Op zondag 11 november 2007 16:53 schreef kastanova het volgende:
Vorig weekend ook een collega die m'n nummer vroeg zodat ze me eens kon bellen.
De volgende nacht had ik haar aan de lijn hangen, of ik langs wilde komen; haar verloofde was namelijk een nachtje weg
Ik heb me ingehouden (het is goddomme nog een lekker wijf ook) en gezegd dat ik me gevleid voelde, maar dat ze eerst maar eens met haar verloofde moest gaan babbelen (lees: Zorgen dat ze vrijgezel wordt) en eventueel daarna maar eens terug moest komen.quote:Op zondag 11 november 2007 16:57 schreef Xennia het volgende:
En?
Kasta tochquote:Op zondag 11 november 2007 17:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb me ingehouden (het is goddomme nog een lekker wijf ook) en gezegd dat ik me gevleid voelde, maar dat ze eerst maar eens met haar verloofde moest gaan babbelen (lees: Zorgen dat ze vrijgezel wordt) en eventueel daarna maar eens terug moest komen.
Eigenlijk best irritant... 2 van de laatste 3 vrouwen die zich aanboden waren verloofd of getrouwdquote:
Waarom zo ver vooruit plannen?quote:Op zondag 11 november 2007 20:19 schreef Miss_S het volgende:
over 2 weekjes komen er ook echte dates aan met mijn internet dates
ben benieuwd
Is dit al ver?quote:Op zondag 11 november 2007 21:11 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Waarom zo ver vooruit plannen?
ik had al wat heen en weer gemaild. Zij had haar nummer eerst gegeven, daarop had ik mijn nummer gegeven. Die volgende dag belde ze dus...quote:Op zondag 11 november 2007 16:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wel erg voortvarend om meteen je nummer te vragen en de volgende ochtend je stem te willen horen
Met die verloofde heb ik toch echt niet afgesproken hoorquote:Op zondag 11 november 2007 21:17 schreef Liquidootje het volgende:
Ik neem aan dat ze iemand voor het eerst ontmoet en niet zoals jij met je verloofde-achtige iets.
Stel je voor.. een heel weekend met iemand waarvan je niet eens weet of het klikt. Hoe ze klinkt, hoe ze ruikt, of ze hinnikt etc.
Wat moet je daar mee, he. Je kan er wel in mee gaan. Het is misschien voor een tijdje geheim, maar het gaat geheid uitkomen... het geeft trouwens ook aan hoe zij haar verloofde behandeld..quote:Op zondag 11 november 2007 16:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Inderdaad... En wat al eerder gezegd werd; neem condooms en een zweep/tazer mee...
Vorig weekend ook een collega die m'n nummer vroeg zodat ze me eens kon bellen.
De volgende nacht had ik haar aan de lijn hangen, of ik langs wilde komen; haar verloofde was namelijk een nachtje weg
omdat de komende 2 weken geen tijd hadquote:Op zondag 11 november 2007 21:11 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Waarom zo ver vooruit plannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |