Dat is echt zo'n bericht van "Meisje je hebt mij daarnet beledigd, dus nu doe ik het eventjes terug verkapt in een intellectuele hoogstandje"quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, ik zal nog 1 keer subtiel op je ingaan dan:
- Er wordt je regelmatig gezegd dat je kleding niet echt euuh.. appetijtelijk bevonden wordt.
Simpel gezegd denk ik dat 9 op de 10 mannen de kledingsmaak onaantrekkelijk vindt, helemaal in combinatie met je enigszins forse lichaam.
Om eerlijk te zijn acht ik het dus niet reëel dat jij een objectieve, danwel betrouwbare mening hebt met betrekking tot wat aantrekkelijk bevonden wordt door mannen.
Daarnaast werkt het constante "Ik weet wel beter / ik vind het zelf mooi en dat is wat telt / iedereen in m'n directe omgeving vindt het wel degelijk schitterend" wat dat betreft ook niet echt in je voordeel.
Je moet uiteraard niksquote:
Nou nee; ik heb haar er namelijk al eerder op een dergelijke "normale" maar ietwat kortere manier op aangesproken, maar daarbij reageerde ze telkens met een geagiteerd "IS NIET ZO!"quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:49 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n bericht van "Meisje je hebt mij daarnet beledigd, dus nu doe ik het eventjes terug verkapt in een intellectuele hoogstandje"
quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou nee; ik heb haar er namelijk al eerder op een dergelijke "normale" maar ietwat kortere manier op aangesproken, maar daarbij reageerde ze telkens met een geagiteerd "IS NIET ZO!"
Vandaar dus ook de melding dat het de laatste poging is.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:48 schreef Miss_S het volgende:
en het spijt me als ik de meeste mannen op fok inderdaad niet serieus neem
en als iemand mijn kleding niet mooi vind, tja pech ik trek het niet voor een ander aan
en sinds een jaar heb ik niet te klagen over mannelijk aandacht (en ja mannen die er lekkerder uit zien dan jij)
Dat zeg ik... Naja, laten we het er dan maar op houden dat alle mannen op fok gek zijn en ze kennelijk op een andere planeet leven, no problemquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:45 schreef kastanova het volgende:
Daarnaast werkt het constante "Ik weet wel beter / ik vind het zelf mooi en dat is wat telt / iedereen in m'n directe omgeving vindt het wel degelijk schitterend" wat dat betreft ook niet echt in je voordeel.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
[..]
Dat zeg ik... Naja, laten we het er dan maar op houden dat alle mannen op fok gek zijn en ze kennelijk op een andere planeet leven, no problem.
Nah, negeren wil je nog niet echt lukken, dus kennelijk doet het je wel iets.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]alsof ik waarde aan jouw oordeel hecht schat
As always Inso, ik wacht nog steeds op het moment dat jij je op m'n msn meldt om te datenquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:56 schreef Insomaniac het volgende:
Je post weer gezellig mee, Kasta.
Get in line.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
As always Inso, ik wacht nog steeds op het moment dat jij je op m'n msn meldt om te daten.
Even vooraf: DIT IS GEEN REACTIE VOOR JOU MISS_S, NEGEER HET DUS GEWOON!quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:59 schreef CherryLips het volgende:
Wat is er mis met het lichaam van Miss_S ?.
Oh wacht, volgens mij heb ik je ooit al eens uit m'n lijst gegooid...quote:
ja Meesterquote:Op woensdag 7 november 2007 00:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Even vooraf: DIT IS GEEN REACTIE VOOR JOU MISS_S, NEGEER HET DUS GEWOON!
Nou, op zich is er niet echt iets mis met haar lichaam, maar het totaalplaatjes is nogal euuuh.. Vreemd...]
Stalpoten (zo noemen we het in Twente tenminste.), met veelal een raar jurkje en handbalarmen met een laaghangend bovenstukje erboven, onnatuurlijke houding en meestal een lege, ingestudeerd overkomende blik.
Op zich zal ze best een leuk lichaam hebben, maar dat bij elkaar opgeteld maakt het behoorlijk onaantrekkelijk.
Trekt ze een simpele, vlotte spijkerbroek met een slobbertruitje aan en laat ze zich fotograferen terwijl ze níet aan het poseren is, dan wordt het allemaal al een stuk prettiger.
Heb je nu annorexia neigingen of zie ik iets over het hoofd?quote:Op woensdag 7 november 2007 00:08 schreef CherryLips het volgende:
Nou, eventjes dan, een debiele foto van vorige week voor een Halloweenfeest, dus normaal gesproken heb ik niet zo'n outfit aan.
God, ik schrok van m'n eigen bovenlichaam. Ik lijk wel drachtig.
[ afbeelding ]
Waar is je bezem?? Of wilde die nie startenquote:Op woensdag 7 november 2007 00:08 schreef CherryLips het volgende:
Nou, eventjes dan, een debiele foto van vorige week voor een Halloweenfeest, dus normaal gesproken heb ik niet zo'n outfit aan.
[ afbeelding ]
Straks flikker ik hem er weer af, morgen heb ik er waarschijnlijk spijt van.
Oke, nu echt niet meer gaan zeggen dat je dik bentquote:Op woensdag 7 november 2007 00:08 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Straks flikker ik hem er weer af, morgen heb ik er waarschijnlijk spijt van.
Die stond nog in de garagequote:Op woensdag 7 november 2007 00:10 schreef Flatline____ het volgende:
[..]
Waar is je bezem?? Of wilde die nie starten![]()
Ik ben niet dik, er is een groot verschil tussen dik zijn en denken: 'Kut, deze broek paste een maand geleden nog'. Maar als er zo kritisch naar Miss_S gekeken word, dan vraag ik me af of ik gek ben.quote:Op woensdag 7 november 2007 00:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Oke, nu echt niet meer gaan zeggen dat je dik bent
Kijk naar haar hoofd, die hals, die armen..... niks te dik aan, dan kan de rest ook niet ernstig zijn.quote:Op woensdag 7 november 2007 00:14 schreef Liquidootje het volgende:
En dat zien jullie allemaal door een lange jurk heen?
quote:Op woensdag 7 november 2007 00:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heb je nu annorexia neigingen of zie ik iets over het hoofd?
Ze heeft het over haar bovenlichaam...quote:Op woensdag 7 november 2007 00:14 schreef Liquidootje het volgende:
En dat zien jullie allemaal door een lange jurk heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |