Damn ga beter the UNDFTD 35H Consortiums halen!quote:Op dinsdag 13 november 2007 06:01 schreef HAL9000S het volgende:
Gisteren bij UNDEFEATED nieuw binnengekomen SB Lows 'Team editions' gekocht voor 76 dollar. Ze zijn erg mooi, hebben wel wat weg van de Denims aangezien er ook spijkerstof op zit.
Duidelijk moest vorige week nog 46 euro bij betalen bij mijn reebok reverse jamsquote:Op woensdag 14 november 2007 13:17 schreef Mindstate het volgende:
Ik denk dat er binnen de douane wel een afdeling met Sneakers ligt![]()
vandaag gebeld met inklaringsdienst en je kan ze gewoon ophalen bij het distributiecentrum. Je kan daar ook gewoon de btw enz pinnen. Wel kut, nu worden ze dus zon 50 euro duurderquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:33 schreef thaWarhead het volgende:
Nope, zul je aan je postbode moeten betalen nadat de douane klaar is met taxeren.
De bapes iig nietquote:Op donderdag 15 november 2007 10:43 schreef Noddie het volgende:
bij dr. jays in o'hout liggen (lagen) ook bapes, vraag me dus af of deze wel echt zijn.....
oef, 70 euro is echt veel. (wat had je ook alweer gehaald?)quote:Op donderdag 15 november 2007 16:59 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
nou dat was de laatste keer schoenen uit buitenland halen, moest fuckin 70 euro extra betalen![]()
![]()
bedankt douane...
deze:quote:Op donderdag 15 november 2007 17:33 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
oef, 70 euro is echt veel. (wat had je ook alweer gehaald?)
hey jovink, pickup foto graag lekker puntig![]()
kan wel, maar zo vaak heb ik die Stussy's niet aan.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:48 schreef seto het volgende:
Wtf shoooto je zit ook op de HHS
Normaal zie ik bijna nooit heat rondlopen, zag wel een keer een Aziatische dude met Stussy's, was jij dat?
Wat is daarmeequote:Op donderdag 15 november 2007 21:18 schreef Hiiddee het volgende:
Adidas Sneakers!
tss ze niet mooi vindenquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:59 schreef jovink het volgende:
gekkewerk jelots ik vind ze alleen niet mooi
toch niet ebay us heje weet wat daar van komt
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:28 schreef Jeltos het volgende:
[..]
tss ze niet mooi vinden![]()
nee no way USAna die 46 euro van onze douane vrienden
![]()
een duidelijke usa stop verloopig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |