Het was maar een kut spel, maar dat is BF2 ook dus ja, je moet toch wat..quote:Op maandag 5 november 2007 23:04 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
En dan bedoel ik.. was het faking stoer of niet?
ok... dat is duidelijkquote:Op maandag 5 november 2007 23:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Het was maar een kut spel, maar dat is BF2 ook dus ja, je moet toch wat..
faking stoerquote:Op maandag 5 november 2007 23:04 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
En dan bedoel ik.. was het faking stoer of niet?
mogguh!quote:Op maandag 5 november 2007 22:16 schreef FJD het volgende:
Hoe zat het ook al weer met de animo voor de ranked CoD? Kost 70,- per maand voor een 32 slots.
whehehequote:Op dinsdag 6 november 2007 01:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kut man, krijg net gewoon rekening van 220 aan drank. Zet maar op mijn kamer :´)
pinda's gister verkeerd gevallen??quote:
Ik denk het wel ja.. ze smaakte me ook helemaal niet, had niet eens het zakje leeg gesmikkeld.quote:Op dinsdag 6 november 2007 07:50 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
pinda's gister verkeerd gevallen??![]()
Das mooi, dat maakt de marathon van New York volgend jaar alleen maar goedkoperquote:Op dinsdag 6 november 2007 08:28 schreef staticdata het volgende:
BOF goes New York gaat straks nog werkelijkheid worden ook met die dollarkoers![]()
¤1,- = $1,45
Probleem is alleen dat de olie duurder wordt en die wordt hier in europa 1:1 geconverteerd + 1:1 belast, waardoor je waarschijnlijk tegen die tijd weer een extra toeslag mag betalen die de winste ten op zichte van de lage dollarprijs weer teniet zal doen..quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Das mooi, dat maakt de marathon van New York volgend jaar alleen maar goedkoper
Is dat zo? Ik lees verdomd weinig over stijgende benzineprijzen, ik lees meer dat de stijging v/d olieprijs wordt gecompenseerd door de lage dollar waardoor Europa er weinig van merkt.quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:18 schreef ursel het volgende:
Probleem is alleen dat de olie duurder wordt en die wordt hier in europa 1:1 geconverteerd + 1:1 belast, waardoor je waarschijnlijk tegen die tijd weer een extra toeslag mag betalen die de winste ten op zichte van de lage dollarprijs weer teniet zal doen..
Diesel wordt wel schrikbarend veel duurderquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik lees verdomd weinig over stijgende benzineprijzen, ik lees meer dat de stijging v/d olieprijs wordt gecompenseerd door de lage dollar waardoor Europa er weinig van merkt.
'100 dollar nieuwe ondergrens voor olie'quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik lees verdomd weinig over stijgende benzineprijzen, ik lees meer dat de stijging v/d olieprijs wordt gecompenseerd door de lage dollar waardoor Europa er weinig van merkt.
Ja, maar dat komt mede door de accijns, dat is de 1:1 toeslag, niet de 1:1 conversie van dollar naar euro.quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:31 schreef staticdata het volgende:
[..]
Diesel wordt wel schrikbarend veel duurder![]()
Dat de olie duurder werd wist ik welquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:33 schreef ursel het volgende:
Kan wel merken dat je niet vaak in de auto zit..
van 1.36 januari naar 1.52 nu..![]()
En ik maar denken dat er altijd een zwerver in die kartonnen doos lagquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat de olie duurder werd wist ik wel![]()
Ik ben niet voor niets op DH CS gaan wonen![]()
Moet zeggen dat die voor stadse begrippen er nog best ruim bij zit..quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:45 schreef staticdata het volgende:
[..]
En ik maar denken dat er altijd een zwerver in die kartonnen doos lag
Wel langs gelopen maar niet eens even aangebeldklopt?quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:45 schreef staticdata het volgende:
En ik maar denken dat er altijd een zwerver in die kartonnen doos lag
er staat zelfs een WII heb ik vernomenquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Moet zeggen dat die voor stadse begrippen er nog best ruim bij zit..
Dat was wel wat problematisch in de doos. Bij de eerste keer Wii Sports sloeg ik meteen een gat in onze kartonnen doosquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:55 schreef staticdata het volgende:
er staat zelfs een WII heb ik vernomen
daarom wilde ik ook niet aankloppen. was bang dat je hele doos in elkaar zou storten.quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat was wel wat problematisch in de doos. Bij de eerste keer Wii Sports sloeg ik meteen een gat in onze kartonnen doos
Das dan wel weer liefquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:00 schreef staticdata het volgende:
daarom wilde ik ook niet aankloppen. was bang dat je hele doos in elkaar zou storten.![]()
En ik maar denken dat het aan mijn videokaartje lag..quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:26 schreef RudyCarell het volgende:
Ze hebben Crysis qua graphics wel erg aangepast in de demo... Zal het in de full wel te halen zijn?
[ afbeelding ]
Als je steeds meer van dit soort berichten bij elkaar opteld begint het eigenlijk steeds meer een "flop" te worden en idd veel gehyped...quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:28 schreef FJD het volgende:
Zit er een gouden kikker in
De teruggang is wel dramatisch zegVolgens mij is het niet meer dan een poging van EA om de belabberde engine in te dekken
![]()
Zulke beelden presenteert Bioschok ook op m'n 7600GT en Crysis kan dat nog niet eens op een 8800GTX?
![]()
Er zitten wel leuke elementen in, vooral het kiezen van wapens en toevoegingen op de wapens is erg leukquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:34 schreef ursel het volgende:
Als je steeds meer van dit soort berichten bij elkaar opteld begint het eigenlijk steeds meer een "flop" te worden en idd veel gehyped...
Kiezen van wapens is toch gewoon CS achtig iets, wil ik nou niet innoverend noemen..quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Er zitten wel leuke elementen in, vooral het kiezen van wapens en toevoegingen op de wapens is erg leukMaar goed net zoals met BF2142 zorgen die toevoegingen niet direct voor een goed spel.
Je moet hier zijn voor je XBOX topics ..quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Beetje over Crysis lullen terwijl Call of Duty 4: Modern Warfare vrijdag uitkomt![]()
Beetje over spellen lullen terwijl er in Mexico mensen overlijden door modderoverstromingenquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Beetje over Crysis lullen terwijl Call of Duty 4: Modern Warfare vrijdag uitkomt![]()
Idd, maak jezelf eens een keer nuttig en ga die mensen eens helpen joh..quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
Beetje over spellen lullen terwijl er in Mexico mensen overlijden door modderoverstromingen![]()
![]()
Preciesquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:29 schreef ursel het volgende:
[..]
Idd, maak jezelf eens een keer nuttig en ga die mensen eens helpen joh..![]()
Zoveel past er anders echt niet in hoor, dus gek veel kan het niet zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:32 schreef staticdata het volgende:
[..]
Precieshet leven is meer dan een vierkant scherm
![]()
Rechthoekig...quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:32 schreef staticdata het volgende:
[..]
Precieshet leven is meer dan een vierkant scherm
![]()
Sterker nog... Elke vorm die er bestaat... Philips heeft LCD-verf ontwikkeld...quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:46 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik las laatst ook dat ze binnenkort rond kunnen zijn..![]()
quote:Bij de techniek word een dun laagje chemicaliėn met hulp van ultraviolet licht omgezet in een plastic raster van zogeheten lcd-cellen. Het duimgrote Eindhovense prototype, nog aangebracht op een glazen ondergrond, heeft een totale dikte van een halve millimeter. Maar volgens de onderzoekers kan dat verder terug tot 0,15 millimeter. Bovendien kan de ondergrond van goedkoop plastic worden gemaakt. Tegenwoordig is die nog van glas. Bijzonder aan de nieuwe technologie is het feit dat de lcd-schermpjes eenvoudig kunnen worden aangebracht als een laagje verf. Volgens de onderzoekers is hun vinding een belangrijke stap naar de display-on-anything, het lcd-scherm dat op elk willekeurig materiaal kan worden aangebracht.
Dan wordt " 2 girls 1 cup " pas echt spannendquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:46 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik las laatst ook dat ze binnenkort rond kunnen zijn..![]()
als er elk jaar een update via een ps3 netwerk beschikbaar wordt gesteld tegen een geringe prijs zou het niet zo erg zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:37 schreef FJD het volgende:
http://www.gamer.nl/doc/4(...)kse-edities-op-komst
Ow god, men ziet weer geldStraks elk jaar een nieuwe CoD met minimale verbeteringen
Dat market niet zo lekker weg hequote:Op dinsdag 6 november 2007 12:45 schreef staticdata het volgende:
als er elk jaar een update via een ps3 netwerk beschikbaar wordt gesteld tegen een geringe prijs zou het niet zo erg zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |