Titelstrijd zal je met deze 2 wedstrijden niet beslissen...quote:Op zondag 4 november 2007 21:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Volgende week de titelstrijd..
Fer, gaan wij het nog wel ergens kijken?
(Daar waar mogelijk..)
Ik regel wel wat. Mooiste zou zijn een sportcafe in Den Haag, ik weet dat het in Rotterdam in Paddy's wel uitgezonden zal worden.quote:Op zondag 4 november 2007 21:57 schreef ursel het volgende:
Fer, gaan wij het nog wel ergens kijken?
quote:Op maandag 5 november 2007 01:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:vanuit Barcelona
Ik sta gewoon nog steeds bovenaan
Wel voor het eerst geen weekwinnaar, dankzij Cardinal en Ursel
Net de hele bar hier leeggedronken, maar helaas ze zijn nu al dicht
Morgen weer een dag
Trusten
Aan de andere kant, met die tempo heb je hem net voor het einde ingehaald!quote:
Toch wel in de allerlaatste ronde toch??quote:Op maandag 5 november 2007 08:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Aan de andere kant, met die tempo heb je hem net voor het einde ingehaald!
Is vorig jaar ook gelukt dus ik zie niet om waarom het nu niet zou lukkenquote:Op maandag 5 november 2007 08:53 schreef ursel het volgende:
Toch wel in de allerlaatste ronde toch??![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 08:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Is vorig jaar ook gelukt dus ik zie niet om waarom het nu niet zou lukken
quote:
OPquote:
quote:Op maandag 5 november 2007 10:06 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
OP![]()
die is toch mooi zo? als ik volgende week zonder opdracht zit, zal ik er eens naar gaan kijken![]()
Dat was anders maar een 6 geweest..quote:Op maandag 5 november 2007 11:07 schreef FJD het volgende:
Whehe had ik toch bijna een 10 voor de Poolse integratiecursus.
Kwam er gelukkig net op tijd achter dat ik straks een afspraak heb.
Als ik dan ook nog in de kroeg was geeindigd had ik zeker een 10+ gekregenquote:Op maandag 5 november 2007 11:14 schreef ursel het volgende:
Dat was anders maar een 6 geweest..![]()
Als je een 10 wil halen vertrek je alsnog en bedenk je halverwege dat je er eigenlijk helemaal geen zin in hebt en ga je zonder wat te zeggen weer naar huis..
Dat benne de bonuspunten..quote:Op maandag 5 november 2007 11:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Als ik dan ook nog in de kroeg was geeindigd had ik zeker een 10+ gekregen
Hij heeft me toch verlaten..quote:Op maandag 5 november 2007 11:59 schreef staticdata het volgende:
zal ik jullie onder-onsje even verstoren
pauper past toch wel bij jequote:Op maandag 5 november 2007 12:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik ben dr ook nog!alleen een beetje druk
![]()
ga zo ff lunchen langs de zee op een terras, pauper tentje, maar echt de beste pasta carbonara!!![]()
en dat voor 8 euro!!![]()
In plaats van dat je die OP nou ff fixed, nee, gaat meneer weer patsenquote:Op maandag 5 november 2007 12:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik ben dr ook nog!alleen een beetje druk
![]()
ga zo ff lunchen langs de zee op een terras, pauper tentje, maar echt de beste pasta carbonara!!![]()
en dat voor 8 euro!!![]()
En wij maar hard zwoegen voor onze baas..quote:Op maandag 5 november 2007 13:12 schreef staticdata het volgende:
Nog zo'n patser....
quote:Op maandag 5 november 2007 13:12 schreef staticdata het volgende:
Nog zo'n patser....
He, ik zwoeg ook hard voor mijn baas hoor... alleen niet deze weekquote:Op maandag 5 november 2007 13:12 schreef ursel het volgende:
[..]
En wij maar hard zwoegen voor onze baas..
Eg nie, je staat 3e deze week..quote:Op maandag 5 november 2007 13:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik bovenaan sta in de voetbalpoule
idd wtf, hij is op zn knar gevallen met basketbal, lichte hersenschudding aan over gehouden. sindsdien kon hij niet meer tegen fel licht en geluid.., je kon amper met hem praten want dan verging hij van de koppijn, naar buiten gaan kon hij haast niet...quote:Op maandag 5 november 2007 14:43 schreef Keltie het volgende:
"was allergisch voor licht en geluid sinds een val met basketbal"
wtf?
Beste vriendenclub is dat dan ook niet discutabel? ik weet niet in hoeverre je de situatie hebt zien verslechteren of dat je niet beter weet. maar ik zou toch een schuldgevoeld hebbenquote:Op maandag 5 november 2007 14:42 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
serieus nieuws mag hier toch ook?jullie hebben er geen reet aan maarja...
werd vanochtend gebeld, een van mn beste vrienden heeft zich verhangen... hij had een medisch niet erkende ziekte (was allergisch voor licht en geluid sinds een val met basketbal) en daardoor verwaterde het contact dat we met hem hadden...., nu krijg je toch wel even op je flikker zo, dat je als beste vriendenclub gewoon nooit gezien hebt hoe erg het er met hem aan toe was...![]()
Marc, RIPgoed dat ik je in augustus nog even snel gesproken heb
![]()
wat denk je, al mn vrienden zitten nu samen te janken, kan zelf ook wel janken, maar zit ver weg...quote:Op maandag 5 november 2007 14:46 schreef staticdata het volgende:
[..]
Beste vriendenclub is dat dan ook niet discutabel? ik weet niet in hoeverre je de situatie hebt zien verslechteren of dat je niet beter weet. maar ik zou toch een schuldgevoeld hebben
Blijft lastig dat soort dingen, in hoeverre je iemand kan helpen. sommige mensen willen geholpen worden en andere niet.quote:Op maandag 5 november 2007 14:49 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wat denk je, al mn vrienden zitten nu samen te janken, kan zelf ook wel janken, maar zit ver weg...
jij weet het beter te verwoorden dan ikquote:Op maandag 5 november 2007 14:58 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
zwaar klote als iemand in je omgeving zelfmoord pleegt!
heb t zelf meerdere malen meegemaakt![]()
je blijft dan als snel met van die wat als?toestanden in je kop zittenen voel je je tekortgekomen in je vriendschap met iemand.
gelukkig veel steun aan vrienden gehad
leef met je mee,sterkte met het verwerken!
Jij weet z'n schuld gevoel gelijk nog verder weg te trappen..quote:Op maandag 5 november 2007 14:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
jij weet het beter te verwoorden dan ik![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 15:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Jij weet z'n schuld gevoel gelijk nog verder weg te trappen..
Maar idd wat Bibber zegt. Helaas kom je er vaak pas achter hoe slecht de situatie was als het al te laat was. De vraag is natuurlijk wel OF je er iets aan hebt kunnen doen. Kan me wel ergens voorstellen dat sommige ziektes je helemaal gek kunnen maken. Als je om elke geluid of lichtje al zoiets zou hebben over een lange periode en het wordt ook niet eens "erkend".. mja, moeilijk hoor..
In ieder geval sterkte daar..![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 15:10 schreef staticdata het volgende:
[..]
en jij gaat er nog ff op door
![]()
heb al in een PM uitgelegd dat het niet zo bedoeld is, en eerder wat Bibber zegt. Zelfs ik maak fouten![]()
dat probeerde ik ook daarnaquote:Op maandag 5 november 2007 15:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
![]()
Probeerde juist alleen uit te leggen dat het maar de vraag is OF je er wel iets aan kunt doen..![]()
Weet wel dat het uiteindelijk goed bedoeld is..![]()
![]()
dat hoeft niet hoor,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |