quote:Op zondag 4 november 2007 15:21 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
whehehe pwn3d![]()
loller!!EINSSD;-d;:d_EINSEINS!!!iiiiiD:D,,d..ozfo![]()
wij doen helemaal niet aan 2girls1cup![]()
![]()
Game on!![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 15:23 schreef ursel het volgende:
Jezus is trouwens ook onlangs weer waargenomen..
Wij kunnen ook zelf op NFOrce kijken hoorquote:Op zondag 4 november 2007 14:39 schreef RudyCarell het volgende:
Damn verkeerde platform... Call_Of_Duty_4_USA_XBOX360
Je zus is een hoer en is het neukertje van allah!!!quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 15:35 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
moet dat nou?eerst jezus beledigen,om vervolgens mn zus dr ook nog bij te halen![]()
ey ik heb ook allah er bij betrokken, staat dus evenquote:Op zondag 4 november 2007 15:35 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
moet dat nou?eerst jezus beledigen,om vervolgens mn zus dr ook nog bij te halen![]()
mmm, valt tegen, vorige topic 6,16 nu maar 7,57quote:Op zondag 4 november 2007 15:43 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
anyway, wat is de view/post verhouding inmiddels?![]()
Je moet je enge beest in je vuilnisbak openen.. die scoren altijd wel..quote:Op zondag 4 november 2007 15:45 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
mmm, valt tegen, vorige topic 6,16 nu maar 7,57![]()
is 2cirls1cup niet meer in ofzo![]()
Radio rijnmond:quote:
ik las schaamhaarquote:Op zondag 4 november 2007 15:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Radio rijnmond:
- Wat een slechte scheidsrechter is Braamhaar toch..
- Wat een geweldige scheidsrechter is Braamhaar toch..
dude, ik maak een geintjequote:
Sla de lokale dorpsgek op z'n bek en jat z'n pakkie peuken..quote:Op zondag 4 november 2007 15:58 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
dude, ik maak een geintje![]()
daarbij verveel ik me onwijs!!en mn peukjes zijn ook op, net ff buiten wezen kijken, maar alle tabacco zaakjes zijn dicht
![]()
hoe ga ik de avond dooooorkomen![]()
puik idee!quote:Op zondag 4 november 2007 16:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Sla de lokale dorpsgek op z'n bek en jat z'n pakkie peuken..![]()
Jij kan daar zo integreren tussen al die maffia..quote:Op zondag 4 november 2007 16:02 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
puik idee!ware het niet dat dit de stad van de maffia is en ik liever niet geclipped wordt voor een pakkie peuken
![]()
wehhehe, ik was net van het station een eind door het oude centrum gelopen, waar het een smerige en stinkende puinzooi is en jochies vol speed met een scooters door de steegjes jassen, en daar had je idd allemaal gasten die vage pakkies peuken verkochten!quote:Op zondag 4 november 2007 16:05 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
dan moeten er vast bootleg pakkies te krijgen zijn
hoezo, tis dik 25 graden buitenquote:
http://www.youtube.com/watch?v=knOKowQCFTY&NR=1quote:Op zondag 4 november 2007 17:38 schreef Sickert het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qK4AonfnFaM
jp + vriend
Als je vroeg naar bed gaat haal je het er vandaag nog wel mee..quote:Op zondag 4 november 2007 18:28 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Ik vind net een half vol pakje peuken in mn tas!!!!!!!!![]()
Volgende week de titelstrijd..quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 21:47 schreef FJD het volgende:
We rocken nonstopGuitar Hero
Niet de nieuwe dan he, die is nog niet uit in Nederland dus dat mag niet van de mods
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |