Wel mooi om te zien hoe hij ook de reserve spelers en hand geeft en de omhelzing met Luque en bedankje voor de wissel was ook mooi.quote:Op zondag 4 november 2007 22:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik mag die Koster echt. Gewoon eerlijk en geen gezanik. Ten Cate zou echt nooit zeggen dat het niet zo moeilijk is en geen wonderdokter is.
Zit er dik in.quote:Op zondag 4 november 2007 22:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zou wel weer typisch Ajax zijn natuurlijk. Koster maakt ons kampioen, iedereen wil dat ie blijft en Ajax kiest voor Van Basten. Vervolgens gaat het weer als vanouds zwaar kut.
schijnt dat ie de jeugd van Ajax prima aan het voetballen kreegquote:Op zondag 4 november 2007 23:08 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zit er dik in.
Stel dat Koster deze lijn doorzet (of niet eens), dan vraag ik me af welke meerwaarde Van Basten heeft. Zijn naam, zijn verleden als speler? Ik kan serieus niets bedenken. Iemand anders misschien?
Koster kan ook goed met jonge spelers omgaan. Daarom is hij in eerste instantie ook voor Jong-Ajax gehaald.quote:Op zondag 4 november 2007 23:15 schreef BigFire het volgende:
[..]
schijnt dat ie de jeugd van Ajax prima aan het voetballen kreeg
Ja, wat Koster betreft misschien wel. Discussie rondom Van Basten is echter wel relevant, want die komt (vrees ik) toch wel.quote:Op zondag 4 november 2007 23:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Koster heeft pas 3 wedstrijden gewonnen, non-discussie.
Volgens mij bedoelde ie van Basten die jong Ajax goed liet spelenquote:Op zondag 4 november 2007 23:28 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Koster kan ook goed met jonge spelers omgaan. Daarom is hij in eerste instantie ook voor Jong-Ajax gehaald.
[..]
Ja, wat Koster betreft misschien wel. Discussie rondom Van Basten is echter wel relevant, want die komt (vrees ik) toch wel.
Ik denk dat met name jonge spelers voor een coach als Van Basten eerder een stapje teveel doen. Niet alleen onder hem, maar ook om met hem te kunnen werken (spelers die uitzicht hebben bij de A-selectie te komen). Datzelfde zal gelden voor jonge talentvolle inkomende transfers. Bij transferbesprekingen kan (het binnen komen lopen van) San Marco natuurlijk enorme deuren openen.quote:Op zondag 4 november 2007 23:08 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zit er dik in.
Stel dat Koster deze lijn doorzet (of niet eens), dan vraag ik me af welke meerwaarde Van Basten heeft. Zijn naam, zijn verleden als speler? Ik kan serieus niets bedenken. Iemand anders misschien?
Dat snapte ik ook wel hoor.quote:Op zondag 4 november 2007 23:32 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde ie van Basten die jong Ajax goed liet spelen
Daar heb je denk ik niet perse een Van Basten voor nodig. Hetzelfde kan je bereiken door geregeld jeugd te laten doorstromen. Daarmee bied je de jeugd ook perspectief.quote:Op zondag 4 november 2007 23:33 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat met name jonge spelers voor een coach als Van Basten eerder een stapje teveel doen. Niet alleen onder hem, maar ook om met hem te kunnen werken (spelers die uitzicht hebben bij de A-selectie te komen).
Dat is wel waar vergeleken met Koster. Maar dat effect heb je ook als we de CL weer een keer halen.quote:Datzelfde zal gelden voor jonge talentvolle inkomende transfers. Bij transferbesprekingen kan (het binnen komen lopen van) San Marco natuurlijk enorme deuren openen.
Van Basten heeft nou niet echt laten zien dat hij goed contacten kan onderhouden. Maar goed, dat is dan vooral met niet-Ajacieden. Dus zou je gelijk in kunnen hebben.quote:Wanneer die spelers dan eenmaal een tijdje met Van Basten werken, is het daarbij ook nog eens mogelijk dat ze net wat langer blijven hangen vanwege de relatie met de coach. Kijk naar Van Gaal, het is eigenlijk onbegrijpelijk hoe lang Van der Sar, Litmanen, De Boertjes etc. zijn blijven hangen, doordat hij er nog zat.
Goal.com zat dus goed.quote:'Jaakke sprak met Hiddink over structuur Ajax' 4 november 2007
Guus Hiddink Ajax-voorzitter John Jaakke heeft afgelopen week in het diepste geheim een gesprek gevoerd met Guus Hiddink. Dat wist Jack van Gelder zondagavond te melden in het tv-programma Studio Voetbal. Volgens de presentator gaf Hiddink in een ontmoeting op het hoofdkantoor van ABN AMRO adviezen aan Jaakke over de koers die Ajax moet gaan varen. De preses legt zijn oor te luister bij de succescoach omdat hij naar verluidt benieuwd is naar zijn visie over de huidige (bestuurs)perikelen in Amsterdam.
Voor Hiddink lijkt nu dus eenzelfde rol weggelegd als voor Johan Cruijff. Het erelid voorziet Ajax al jarenlang van gevraagd én ongevraagd advies. Hiddink, momenteel bondscoach van Rusland, zou geen trek hebben in een rol als hoofdtrainer bij Ajax. "Dat gaat nooit gebeuren", verzekerde PSV-directeur Jan Reker, die aanwezig was in de studio.
Handvaten.quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 23:53 schreef Jasza het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=c9fqDqnX8sQ
Wat doet die AFCA mafkees daartussen
Kutkneusquote:ROTTER DA ZUID HOU JE BEK KK JODEN
ventjes als yes-r en ali b (nep-fan) mis ik hier in Tsjechie totaal niet. wat een verademing.quote:Op zondag 4 november 2007 23:53 schreef Jasza het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=c9fqDqnX8sQ
Wat doet die AFCA mafkees daartussen
Lekker bezig jij, volgende week ben je er ook al niet bij toch?quote:Op zondag 4 november 2007 23:21 schreef Sethje het volgende:
verslapen....op tv gezien, luque was aardig, goede overwinning, koster gaat lekker
Omdat daar geen verandering in komt..quote:Op maandag 5 november 2007 08:54 schreef patrickt37 het volgende:
Waarom praat ineens niemand meer over het bestuur?
Er wordt nog steeds Jaakke rot op gescandeerd door het stadion hoor.quote:Op maandag 5 november 2007 08:54 schreef patrickt37 het volgende:
Waarom praat ineens niemand meer over het bestuur?
Idd.. gisteren werkte hij wel hard.. veel goede slidings! En natuurlijk een geweldige pass!quote:Op maandag 5 november 2007 08:59 schreef Scorpie het volgende:
Luque begint lekker in zijn vel te zitten, hij speelt ook anders dan zijn eerste wedstrijd voor Ajax.
Nja kijkt me aardig zwart-wit.. de manier waarop zal belangrijker zijn.. Ga je zondag na 90 minuten strijd geleverd te hebben onderuit.. dan is het nog steeds kut, maar is het draaglijker dan wanneer je door zwak en slap spel weggespeeld wordt..quote:Op maandag 5 november 2007 09:07 schreef Cordoba32 het volgende:
1 Koster maakt nog geen zomer hoor.... We waren Ten Cate gewoon zat, daarom bevalt Koster. Als ik Wouters dan zie zitten bij psv.. teering daar kreeg ik echt een deja vu van zeg ..... Maar als we zondag met 4-0 onderuit gaan is Koster weer een lul... We vergeten nogal snel als Ajaxsupporters... Maar we gaan winnen zondag en dan is Koster een held.....
ps: Kennedy is zijn plekje kwijt denk ik....
quote:Op maandag 5 november 2007 09:13 schreef M0NTANA het volgende:
-
Als onze verdediging staat zoals Utrecht-uit zie ik ons wel winnen. Dit is zo'n wedstrijd waar Heitinga perfect een verdedigende middenvelder zou zijn: een belangrijke man uitschakelen. Maar oke, Maduro en Gabri moeten daar ook voor kunnen zorgen. Ajax moet de spelmakers van feyenoord vastzetten (Sahin, De Guzman zijn de belangrijkste). Het middenveld zoekt continu naar Makaay, en als Makaay geen bal krijgt zijn ze echt een stuk minder.quote:Op maandag 5 november 2007 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Alsof we al gewonnen hebben van f;noord.
Ajax kan best winnen als ze zich niet laten overlopen, het is dat het vreemdelingen legioen dat Roda heet net ff de scherpte in de aanval miste. Maar het laatste kwartier was elke counter een kans....
Ajax zal fiks scherper moeten zijn..
Nee je bent niet de enige. Vind het ook maar slappe hap wat ie laat zien eigenlijk. En dan bedoel ik in verdedigend opzicht, want als ie een keer mee opkomt is 't wel meteen gevaarlijk.quote:Op maandag 5 november 2007 09:40 schreef HeatWave het volgende:
Zal wel weer de enige zijn, maar wat is Ogararu een dramavoetballer zeg, op de voorzet na heeft ie vrijwel niets goed gedaan gisteren.
quote:Op maandag 5 november 2007 09:33 schreef Nashje het volgende:
Hahaha jullie weten wat de klassieker feyenoord - Ajax voorstelt?
Het is een kwestie van kakkies treiteren, zoals elk jaar. Niks nieuws dus ga d'r nou niet zo moeilijk over lopen doen.quote:Op maandag 5 november 2007 09:48 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Nee geen idee... vertel is....Uiteraard weten we dat.... Zie de noodzaak van zo'n foto absoluut niet.... leg die is uit dan....
Beetje jennen, provoceren. Waarom ook niet?quote:Op maandag 5 november 2007 09:48 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Nee geen idee... vertel is....Uiteraard weten we dat.... Zie de noodzaak van zo'n foto absoluut niet.... leg die is uit dan....
quote:Op maandag 5 november 2007 09:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
Het is een kwestie van kakkies treiteren, zoals elk jaar. Niks nieuws dus ga d'r nou niet zo moeilijk over lopen doen.
GIsteren was het inderdaad niet bijster veel nee.. Magoed.. over het algemeen doet ie het best aardig..quote:Op maandag 5 november 2007 09:40 schreef HeatWave het volgende:
Zal wel weer de enige zijn, maar wat is Ogararu een dramavoetballer zeg, op de voorzet na heeft ie vrijwel niets goed gedaan gisteren.
Een dramavoetballer vind ik wat overdreven. Die jongen heeft een goede techniek en een aardige voorzet en kan ook in verdedigend opzicht een hoop. Maar toegegeven: hij speelt defensief gezien niet geweldig sinds zijn komst naar Ajax. Daar valt nog genoeg aan te werken. Hij is niet de beste man aan Ajax' zijde, maar op nationaal niveau kan hij prima mee.quote:Op maandag 5 november 2007 09:40 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op maandag 5 november 2007 09:13 schreef M0NTANA het volgende:
-
Heb je kaart voor zondag?quote:Op maandag 5 november 2007 10:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]![]()
Goeie overwinning gisteren. Op naar zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |